چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری و مدیریت خبر به صورت فوری

نویسنده: زهرا خلف زاده ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/11/15 ساعت 12:00:00 بازدید: 690 امتیاز 0 از 0 نظر

اصولا کسانی که نیاز به ویراستاری و مدیریت خبر دارند؛ می خواهند سفارش های خود را به صورت فوری به ثبت برسانند و در کمترین زمان ممکن، بتوانند خبرهای خود را به صورت ویراستاری شده و مرتب آماده انتشار کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به همین جهت می بایست این گونه از سفارش های خود را تنها در مراکز و موسسه هایی به ثبت برسانند که توانایی لازم در تحویل فوری سفارش ها با رعایت کردن هر یک از اصول و قوانین مربوط به ویراستاری را دارند. چرا که صرف رعایت کردن اصول و موازین مربوط به ویراستاری نمی تواند گزینه خوبی برای شما به حساب آید؛ بدین معنا که علاوه بر رعایت کردن این اصول، شما می خواهید هر چه سریعتر، خبرهای خود را با ویراستاری و مدیریت خبر، ویراستاری و اصلاح نموده و در نهایت بهترین و باکیفیت ترین سفارش ها را انتشار داده و آن ها را به دست عموم برسانید. در همین راستا، تجربه یک ویراستار حرفه ای می تواند خیلی به وی کمک کند. هر چقدر تجربه فرد مورد نظر در ارائه خدمات بالا و شایان توجه باشد؛ وی می تواند به پشتوانه تجربه و تخصص خود، خدمات ویراستاری و مدیریت خبر را با مدیریت زمان در سریعترین زمان ممکن آماده و به دست مشتریان خود برساند. به همین جهت است که موسسه ایران تایپیست با سال ها تجربه در زمینه ویراستاری در خبر با بالاترین کیفیت ممکن، می تواند گزینه خوبی پیش روی شما به حساب آید. شما می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و درخواست ویراستاری و مدیریت خبر مربوط به خود را به صورت فوری به ثبت برسانید. هر چند قید فوری بودن سفارش ها، خود سبب افزایش قیمت آن ها نسبت به سایر سفارش های دیگر می شود؛ ولی شما می توانید سریعتر به خواسته خود دست یابید و با پرداخت قیمت اندکی بیشتر، می توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش های خود را ویراستاری شده تحویل بگیرید.  

ویراستاری و مدیریت خبر به صورت فوری

ویراستاری و مدیریت خبر به صورت فوری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاریویرایش فنیهزینه ویرایش فنی

سوالات متداول

بله؛ شما می توانید این گونه از سفارش های خود را به صورت فوری، به ثبت برسانید. 

بله؛ شما می بایست هزینه بیشتری را در این خصوص پرداخت کنید تا سریعتر سفارش های خود را تحویل بگیرید. 

شما می بایست از طریق وب سایت اینترنتی ایران تایپیست، درخواست فوری مربوط به سفارش های خود را ثبت کنید.

ممکن است در صورت سپردن این سفارش ها، به افراد تازه کار چنین اتفاقی رخ دهد. اما در صورتی که شما سفارش های خود را به ایران تایپیست بسپارید؛ می توانید آن ها را با کیفیت بالایی تحویل بگیرید. 


نویسنده: زهرا خلف زاده ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/11/15 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 690 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری و مدیریت خبر فوری ویراستاری و مدیریت خبر سریع ویراستاری فوری خبر خدمات فوری ویراستاری خدمات ویراستاری خبر فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :