یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری و صفحه آرایی

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/12/5 ساعت 09:00:00 بازدید: 201 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری و صفحه آرایی به طور کلی دو مقوله جدا از همدیگر هستند. اما گاهی اوقات می توان هر یک از آن ها را در یک سفارش جمع کرد. به این صورت که هم اصول صفحه آرایی را در سفارش های مختلف، پیاده سازی کرد. هم بتوان آن ها را همزمان ویراستاری هم کرد. در این صورت می توان با یک حرکت از هر دو فرآیند پیش رو در سفارش های مختلف، بهره مند شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری و صفحه آرایی از فایل صوتی

لزومی ندارد که حتما ویراستاری و صفحه آرایی را از روی متن تایپ شده انجام داد. در بسیاری از مواقع پیش می آید که متن مورد نیاز برای این فرآیند، حتی تایپ شده هم نیست. اما می توان هر دو فرآیند ویراستاری به همراه صفحه آرایی را با تمامی نکات ریز و درشت خود، روی آن ها اعمال کرد. از جمله می توان به فایل های صوتی یا ویس اشاره کرد. به این صورت که این امکان برای شما میسر گشته است که فایل های صوتی خود را به مراکز مختلف ارسال کنید. بدین ترتیب اصول ویراستاری و صفحه آرایی روی فایل های صوتی شما قابل انجام است. برای رعایت سازی این اصول، می بایست مراحلی را یک به یک پشت سر گذاشت. به این صورت که ابتدا فایل صوتی را باید گوش کرد. سپس متن گفته شده در آن را تایپ نمود. پس از تایپ کردن متن مورد نظر، می بایست آن را ویراستاری کرد. بعد از انجام ویراستاری نیز، بایستی تمامی نکات صفحه آرایی را به طور کامل روی آن متن ویراستاری شده، صورت بخشید.

بدین ترتیب می توان با انجام همه این مراحل به ترتیب ویراستاری و صفحه آرایی فایل های صوتی را رنگ و لعاب نو بخشید. بنابراین می بایست کسانی این نوع از سفارش ها را بر عهده بگیرند که نسبت به همه این مسائل، مهارت داشته باشند. انجام همه آن ها روی فایل صوتی، آن فایل ضبط شده اولیه را ممکن است به یک کتاب، مقاله، نشریه و... تبدیل کند. برای دستیابی به این مهم، می توانید سفارش های ویراستاری و صفحه آرایی از فایل های صوتی خود را به مراکز معتبری همچون ایران تایپیست بسپارید. موسسه مذکور با تجربه بالایی که در این زمینه دارد؛ به خوبی می تواند نیاز شما را پاسخ گوید. بنابراین به جهت تسریع در روند کار خویش، بهتر است فایل صوتی خود را در وب سایت اینترنتی ایران تایپیست بارگذاری کنید. مابقی اصول مورد نیاز روی آن فایل، اعم از تایپ، ویراستاری، صفحه آرایی به همراه طراحی جلد و... را به ایران تایپیست بسپارید.

ویراستاری و صفحه آرایی

ویراستاری و صفحه آرایی از متن دست نویس

آیا ویراستاری و صفحه آرایی از متن دست نویس امکان پذیر است؟

علاوه بر انجام ویراستاری و صفحه آرایی از روی فایل صوتی، امکان ثبت سفارش به گونه های دیگر هم وجود دارد. به این صورت که شما می توانید نیاز خود را به گونه های مختلفی برطرف سازید. از جمله آن ها می توان به انجام این فرآیند از روی متن دست نویس اشاره کرد. شما می توانید متن دست نویس مربوط به مقاله، کتاب یا هر محصول دیگری را به مراکز معتبر در این زمینه بسپارید. طراحان و ویراستارهای با تجربه در این زمینه به خوبی می توانند ویراستاری و صفحه آرایی متون شما را اعمال کنند. حتی اگر متن شما به صورت دست نویس هم باشد؛ آن ها را برای شما ویراستاری به همراه صفحه آرایی می کنند. برای این منظور ابتدا متون شما را تایپ می کنند. سپس متن تایپ شده را ویراستاری می کنند. در آخر نیز اصول و قوانین مربوط به صفحه آرایی را روی متن تایپ شده اعمال می سازند. این گونه است که می توانید متن دست نویس ارسالی اولیه خود را در پایان به صورت ویراستاری شده و طراحی شده تحویل بگیرید. البته بهتر است در این زمینه، حتما سفارش های خود را به مراکز معتبر بسپارید. مراکز و موسسه هایی که در این زمینه تجربه لازم را دارند؛ می توانند بهترین گزینه پیش روی شما محسوب گردند.

با توجه به تجربه و میزان رضایت پژوهشگران بسیار زیاد در این زمینه، می توان ایران تایپیست را به عنوان مقصد نهایی پژوهشگران برگزید. بدین ترتیب شما می توانید سفارش های ویراستاری و صفحه آرایی متون دست نویس خود را به این موسسه بسپارید. ایران تایپیست، خدمات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی به مشتریان خود ارائه می دهد. همین عامل به نوبه خود سبب شده تا شما بتوانید تصویر متن دست نویس خود را از طریق اینترنت به دست آن ها بسپارید. بنابراین روند ارسال سفارش و دریافت آن به طور کلی از طریق پنل به صورت اینترنتی در ایران تایپیست انجام می شود.

ویراستاری و صفحه آرایی

سفارش ویراستاری و صفحه آرایی در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا برای سفارش ویراستاری و صفحه آرایی، متن را حتما در ایران تایپیست باید تایپ کنم؟

بسیاری از افراد هستند که این سوال را دارند که آیا سفارش های ویراستاری و صفحه آرایی خود را می بایست حتما تایپ کنیم؟ در پاسخ باید اذعان داشت که لزوما نیازی به تایپ نیست. هر چند که اگر متن تایپ شده خود را به مراکز و موسسه های مختلف بسپارید؛ روند کار با سرعت بیشتری پیش می رود. اما در صورتی که نتوانستید به هر دلیلی متن خود را تایپ کنید. می توانید آن را به صورت ویس، صدای ضبط شده، دست نویس با به هر شکل دیگری هم ثبت کنید. مراکز و موسسه هایی که سفارش های ویراستاری و صفحه آرایی شما را بر عهده می گیرند. به خوبی می دانند که برای انجام سفارش های شما می بایست دست به چه کارهایی بزنند. بهتر است در این زمینه موسسه ایران تایپیست را برای خود انتخاب کنید. چرا که این موسسه، از جمله مراکز و موسسه های فعالی به شمار می آید که به خوبی نیاز شما را پاسخ می گوید. در صورت تصمیم به ثبت سفارش ویراستاری و صفحه آرایی در ایران تایپیست، نیازی به تایپ متون خود ندارید.

به هر شکلی که سفارش های خود را به این موسسه بسپارید؛ امکان ویراستاری به همراه صفحه آرایی در آن وجود دارد. چرا که موسسه ایران تایپیست، علاوه بر خدمات حضوری خود، شما را با خدمات غیر حضوری نیز بهره مند می سازد. وجود همین وب سایت اینترنتی است که می توانید سفارش های ویراستاری و صفحه آرایی خود را به شکل تایپ نشده هم ثبت کنید. به این صورت که به راحتی در هر زمانی در دل روز وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست می شوید. سپس فایل های غیر از ورد خود را در آن بارگذاری می کنید. بدین ترتیب سفارش شما در این موسسه معتبر اینترنتی به ثبت می رسید. حال باید منتظر دریافت سفارش های با کیفیت در این موسسه باشید. سفارش های ویراستاری و صفحه آرایی درج شده در ایران تایپیست همراه با تایپ انواع فایل های شما می باشد.

ویراستاری و صفحه آرایی

تجربه بالای طراحان ایران تایپیست در ویراستاری و صفحه آرایی

تجربه طراحان ایران تایپیست در ویراستاری و صفحه آرایی چقدر است؟

همیشه بهتر است سفارش های ویراستاری و صفحه آرایی را به موسسه هایی سپرد که تجربه آن ها بالاست. مراکز و موسسه هایی که تجربه و مهارت آن ها نسبت به سایر مراکز دیگر می چربد؛ بهترین گزینه به شمار می آیند. بر حسب آمار این موسسه ایران تایپیست است که در زمینه پیش رو، ید طولایی دارد. تجربه بالای طراحان ایران تایپیست را به خوبی می توان در نمونه کارهای ارائه شده آن ها فهمید. برای اینکه شما نیز از تجربه موفق آن ها استفاده کنید؛ می توانید در زمینه ویراستاری و صفحه آرایی به ایران تایپیست بسپارید. چرا که بر حسب تجربه، آن ها می توانند با بالاترین کیفیت ممکن، سفارش های شما را در موعد مقرر تحویل دهند. همان طور که می دانید؛ ویراستاری متون خود دارای گونه های مختلفی است. در نظر گرفتن هر یک از آن ها در سفارش های شما، امری زمان بر و نیازمند دقت نظر و مهارت بالایی است. صفحه آرایی نیز به نوبه خود، نیاز به ایده پردازی و ذهن خلاق دارد.

بنابراین انجام دادن سفارش های ویراستاری و صفحه آرایی به صورت همزمان با همدیگر در یک سفارش، نیازمند تجربه و مهارت یک فرد طراح و ویراستار است. برای همین منظور است که بهتر است شما نیز سفارش های خود را در این راستا به موسسه ایران تایپیست بسپارید. چرا که این موسسه به خوبی با اصول مربوط به ویراستاری و نیز صفحه آرایی به صورت مجزا و با همدیگر، آشناست. بنابراین می تواند بنا به تجربه خود، به بهترین نحو ممکن ویراستاری و صفحه آرایی تمامی سفارش های شما را به سرانجام برساند. برای ارتباط گرفتن با ایران تایپیست، می توانید هم به صورت حضوری در دفتر مرکزی تهران، اقدام کنید. هم می توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی، اقدام به ثبت سفارش به صورت غیر حضوری و آنلاین کنید. در هر صورت طراحان ایران تایپیست با توجه به تجربه بالای خود، سفارش ویراستاری و صفحه آرایی شما را به خوبی پیش می برند.

ویراستاری و صفحه آرایی

سفارش ویراستاری و صفحه آرایی را مطابق تمپلیت شخصی

آیا می توانم سفارش ویراستاری و صفحه آرایی را مطابق تمپلیت خودم درخواست دهم؟

همان گونه که می دانید؛ ممکن است اصول ویراستاری و صفحه آرایی، دارای تمپلیت ها و چارچوب بندی های هر دانشگاه باشد. به همین جهت شیوه نامه های هر یک از دانشگاه های مختلف، باید به درستی طبق تمپلیت های همان دانشگاه انجام شود. بنابراین اگر قصد این نوع از سفارش ها را دارید؛ بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که طبق دستورالعمل دانشگاه شما باشد. گاهی اوقات نیز شما می توانید تمپلیت های خاص خود را داشته باشید. به این صورت که شما چارچوب بندی خود را می توانید به مرکز و موسسه مورد نظر، ارائه دهید. طراحان و ویراستارهایی که ویراستاری و صفحه آرایی سفارش ها را بر عهده می گیرند؛ به این موضوع توجه ویژه ای دارند. آنچه در این راستا مهم است؛ رضایت کاربر از اصول ویراستاری در انواع مختلف خود در کنار اصول صفحه آرایی است. در این صورت است که هر یک از پژوهشگران و نویسندگان می توانند تمپلیت های خود را ارائه دهند. موسسه ایران تایپیست، از جمله موسسه های فعال و حرفه ای در این زمینه به شمار می آید. شما می توانید سفارش های خود را به این موسسه بسپارید.

چرا که می توانید هر نوع چارچوب بندی و تمپلیت خود را در این موسسه به طراحان و ویراستارها، ارائه سازید. در هر دو زمینه ویراستاری و به ویژه صفحه آرایی، می توان از اصولی غیر از قوانین استاندارد آن ها بهره جست. بنابراین در برخی از مواقع نمی توان به این اصول پای بند بود. اگر شیوه نامه دانشگاه طبق دستورالعمل هایی استاندارد نباشد. یا اگر شما تمپلیت خاص خود را داشته باشید. تحت هر شرایطی، می توانید از طراحان و ویراستارها، پس از ثبت سفارش ویراستاری و صفحه آرایی، تمپلیت خاص خود را ارائه دهید. موسسه ایران تایپیست به خوبی سعی می کند رضایت مشتری را طبق خواسته های آن، به جای آورد.

ویراستاری و صفحه آرایی

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییقیمت صفحه آرایی کتابصفحه آراییصفحه بندی کتاب در word

سوالات متداول

بله؛ شما می توانید فایل های صوتی خود را به ایران تایپیست بسپارید تا پس از تایپ این اصول به خوبی روی آن ها اعمال گردد. 

هم به صورت حضوری، هم غیر حضوری از طریق وب سایت اینترنتی، می توان با این موسسه ارتباط گرفت. ضمن اینکه می توانید از طریق تماس تلفنی نیز از آن ها مشاوره رایگان بگیرید. 

بله؛ در صورت ثبت چنین سفارش هایی، ابتدا متن تایپ می گردد و سپس اصول صفحه آرایی و ویراستاری روی آن اعمال می گردد. 

 بله؛ در راستای خواسته شما، از انواع تمپلیت ها، استفاده می کند. 


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/12/5 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 201 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری و صفحه آرایی آنلاین ویراستاری و صفحه بندی ویراستاری متن و صفحه آرایی ویراستاری و صفحه آرایی فوری ویراستاری و صفحه آرایی حرفه ای

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :