جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری در خبر چقدر هزینه دارد؟

نویسنده: دانیال فرهادی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/30 ساعت 09:00:00 بازدید: 830 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری در خبر از جنبه های مختلف دارای اهمیت می باشد. به همین جهت برای نشر خبرهای مختلف اعم از خبرهای ورزشی و اقتصادی و سیاسی و... به طور جد به وجود ویراستارهای کارکشته و توانمندی نیاز می شود که توانایی بالایی در ویراستاری دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما هزینه ویراستاری در خبر چقدر می باشد و برای سپردن این گونه از سفارش ها تا چقدر بایستی هزینه کرد؟ اگر احساس می کنید که برای انجام ویراستاری در متون خبری به یک ویراستار خوب و مجرب نیاز دارید؛ بهتر است حتما سفارش های خود را نزد افراد و مراکز متخصص و کاربلدی بسپارید که در این زمینه تجربه موفقی داشته اند و می توانند به خوبی نیاز شما را برطرف سازند. هزینه ویراستاری در خبر به طور کلی به عوامل مختلفی بستگی دارد. با در نظر گرفتن هر یک از این عوامل است که می توان هزینه های ویراستاری را برآورد نمود. اما با تمامی این مسائل، هزینه ویراستاری در خبر، در تمامی مراکز و موسسه های مختلف به یک صورت یکسان نیست و ممکن است یک سفارش، در یک مرکز و موسسه ای با یک قیمت و همان در یک موسسه دیگر، با قیمت دیگری به مشتریان عرضه شود. به همین جهت علاوه بر اینکه شما می بایست سفارش های خود را به مراکز معتبری بسپارید که نسبت به کیفیت ارائه خدمات در آن ها اطمینان حاصل می کنید؛ می بایست از نظر قیمت و هزینه سفارش های ارائه شده به شما نیز، به دنبال مراکز و موسسه های مقرون به صرفه باشید. شاید این دو مقوله در کنار همدیگر، در کمتر مرکز و موسسه ای وجود داشته باشد. موسسه ایران تایپیست یکی از همین مراکز ناب و صاحب نامی است که هم ویراستاری در متون خبری سفارش های شما را با بالاترین سطح کیفی انجام می دهد و هم قیمت های به صرفه ای هم به شما ارائه می دهند. پس اگر به فکر قیمت های به صرفه و کیفیت بالای ویراستاری در خبر هستید؛ هم اینک می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شده و درخواست خود را به صورت اینترنتی به ثبت برسانید.

ویراستاری در خبر چقدر هزینه دارد؟

هزینه ویراستاری در خبر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه ویراستاریویرایش فنیویراستاری-قرارداد با سازمان دولتی

سوالات متداول

به طور کلی با توجه به عوامل مختلفی که بر قیمت ویراستاری تاثیرگذار هستند؛ بهتر است ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان ممکن به شما اعلام هزینه شود.

بله؛ در صورتی که شما سفارش های خود را در ایران تایپیست به ثبت برسانید؛ می توانید به این مهم دست یابید. 

برای این منظور شما می توانید با توجه به برآورد آنلاین هزینه ها بر حسب عوامل مختلف در ایران تایپیست، تا پیش از ثبت سفارش خود، پی به هزینه آن ببرید. 

بله؛ با مقایسه قیمت ها در این موسسه با سایر مراکز دیگر، می توان به خوبی پی به قیمت های به صرفه ایران تایپیست ببرید. 


نویسنده: دانیال فرهادی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/30 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 830 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ویراستاری در خبر تعرفه ویراستاری در خبر قیمت ویراستاری در خبر نرخ ویراستاری در خبر دستمزد ویراستاری در خبر

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :