پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری در خبر شامل چه خدماتی است؟

نویسنده: زهرا خلف زاده ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/30 ساعت 11:00:00 بازدید: 308 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری در خبر شامل کلیه مراحل ویراستاری است که خبر مورد نظر را از تمامی جنبه ها با دقت نظر و حوصله بیشتری ویراستاری می کنند تا در نهایت آن ها را شسته و رفته به دست مردم و مخاطبین آن ها برسانند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

وقتی که یک خبرنگار، خبرهای خود را در سالن کنفرانس خبری خیلی تند و سریع، به نگارش درمی آورد؛ هدف وی فقط القای خبری است که به لحظه در همان ساعت و دقیقه ارائه می گردد. بنابراین وی فرصتی برای نگارش دقیق خبر خود با تمامی نکات ویرایشی و زبانی و... ندارد و به همین دلیل خبر ارائه شده او می تواند پر از ایرادهای ویرایشی و نگارشی و حتی علمی و زبان شناسی باشد. به همین دلیل می بایست به مخاطب احترام گذاشت و خبر نهایی را بدون هیچ عیب و ایرادی به دست آن ها رساند. به همین خاطر نیاز به ویراستاری در خبر به خوبی در تمامی خبرها حس می گردد. در همین راستا ویراستارهای بسیار قدر و توانمندی وجود دارند که می توانند با سرعت عمل و دقت نظر بسیار بالا و قابل توجه نیاز این قشر از جامعه را به خوبی برطرف سازند. موسسه ایران تایپیست در دل خود افراد بسیار زیادی را قرار داده است که می تواند با تکیه بر آن ها بهترین ویراستارها را روی انواع خبرها پیاده سازی نماید. شما می توانید در صورت نیاز به ویراستاری در خبر به صورت حرفه ای با در نظر گرفتن هر یک از خدمات مختلف در این راستا از جمله پیاده سازی انواع ویراستاری های مختلف در خبرهای خود، سفارش های خود را در موسسه ایران تایپیست به صورت اینترنتی و آنلاین به ثبت برسانید.  موسسه مورد نظر با داشتن ویراستارهای حرفه ای در تمامی جوانب مختلف، این توانایی را دارد تا با بالاترین سطح کیفی ویراستاری فنی، ادبی و ... نیاز شما را به خوبی برطرف سازد.

ویراستاری در خبر شامل چه خدماتی است؟

خدمات مختلف ویراستاری در خبر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه ویراستاریویراستاری-قرارداد با شرکت خصوصیخدمات دانشجویی

سوالات متداول

بله؛ این موسسه با داشتن انواع ویراستارها در تمامی جوانب خود، به خوبی می تواند خدمات ارزنده ای را به شما ارائه دهد. 

شما می توانید در هر زمان و مکانی به راحتی به لطف داشتن اینترنت، وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شده و درخواست خود را در این موسسه به ثبت برسانید. 

بله؛ تجربه ثابت کرده است که سطح کیفی ویراستاری در موسسه ایران تایپیست بسیار بالا و قابل توجه است. 

بله؛ در صورتی که متن خبری شما نیاز به انواع ویراستاری های مختلف و خدمات گوناگون داشته باشد؛ مسلما روی قیمت نهایی هم تاثیر می گذارد. 


نویسنده: زهرا خلف زاده ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/30 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 308 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ویراستاری در خبر ویراستاری در خبر آنلاین ویراستاری حرفه ای در خبر خدمات ویراستاری در خبر ویراستاری در خبر فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :