سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ویرایش ترجمه مقالات معتبر انگلیسی

نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/6 ساعت 10:45:16 بازدید: 674 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ویرایش ترجمه مقالات معتبر انگلیسی همانطور که تا به اینجا توضیح داده شد، براساس زبان انتخابی، زمان تحویل و زمینه ترجمه، فنی یا علمی  بودن ویرایش تعیین می‌شود. با در کنار هم قرار دادن متغیر های ذکر شده برای هر مقاله یک نوع هزینه به دست می‌آید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 حساسیت مقالاتی که قرار است به ژورنال های بین المللی ارائه شوند یا آن گروهی از مقالات که از این مجلات استخراج شده اند تا به زبان دیگری ترجمه و سپس ویرایش شوند بسیار بالا است. در هر صورت در ایران تایپیست، ما تمرکز را بر روی کیفیت ارائه عالی قرار می‌دهیم تا ویرایش متن ها و مقالات بسیار کوچک در کنار مقالات بزرگ، حجیم و حساس جهت ارائه به ژورنال ها و منابع معتبر مانند دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، یک چارچوب کیفی مشخص و منسجم داشته باشند. در ایران تایپیست، کیفیت حرف نخست را می‌زند.

پس در نظر گرفتن معیار های استاندارد مربوط به کیفیت برای ویرایش یک مقاله هرگز متغیر نیست و نرخ ثابتی برای محاسبه تعرفخ دارد. با این حال، ما همواره در تلاش هستیم تا هزینه ویرایش ترجمه برای مقالات معتبر انگلیسی را کاهش دهیم. به همین واسطه شما می‌توانید با انجام تدابیر خاصی این هزینه را برای مقاله و متن خود کاهش دهید. به عنوان مثال، جهت کاهش هزینه ویرایش ترجمه می‌توانید در پنل خود برای سی نفر از افرادی که می‌شناسید، پیامک ارسال کنید تا تخفیف دائمی را از ما دریافت کنید. این یکی از بهترین راهکار ها در ایران تایپیست برای دریافت تخفیف همیشگی برای مشتریان است. یا اینکه می‌توانید بخشی از کار ویرایش را شخصا انجام دهید تا حجم کار کمی کاهش یابد و ملزم به پرداخت هزینه بیشتر، نباشید. اگر تا کنون در سایت ثبت نام نکرده و سفارش ویرایش ترجمه ثبت ننموده اید، می توانید از طریق صفحه نخست اقدام نمایید.

هزینه ویرایش ترجمه مقالات معتبر انگلیسی

هزینه ویرایش ترجمه مقالات


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیهزینه ویراستاریلیست هزینه ترجمهویراستاری

سوالات متداول

بله، ما در ایران تایپیست اقدام به ارائه تخفیف حجمی جهت رضایت مشتریان می کنیم.

باید تعداد صفحات مقاله شما بیشتر از ده صفحه باشد.

رشته های علوم پزشکی و علوم پایه.

خیر، کاملا رایگان انجام می شود.


نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/6 ساعت 10:45:16 تعداد بازدید: 674 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ویرایش ترجمه مقاله انگلیسی قیمت ویرایش ترجمه مقالات انگلیسی تعرفه ویرایش ترجمه مقالات خارجی نرخ ویرایش ترجمه مقالات isi ارزانترین ویرایش ترجمه مقالات

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :