دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی

نویسنده: ساره هدایتی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/19 ساعت 12:00:00 بازدید: 887 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی با توجه به حجم کار تعیین می شود. هر چه تعداد کلمه ها بیشتر باشد و به واسطه آن تعداد صفحه ها بیشتر شود، هزینه بیشتری نیز باید بابت این خدمات پرداخت شود. البته زمانی که صرف کار می شود نیز در تعیین هزینه اثرگذار است. در ایران تایپیست پیش فاکتور خدمات با توجه به عوامل مؤثر بر هزینه و در شرایط مختلف به سفارش دهنده اعلام می شود. هزینه ها در این مجموعه پایین تر از مراکز دیگر در نظر گرفته شده است، بدون این که در کیفیت کار مؤثر باشد. کیفیت کارها نسبت به قیمت بسیار بالا و بر ارزشمندی کار خواهد افزود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی در ایران تایپیست به چند عامل بستگی دارد. اولین عامل را می توان تعداد صفحه های کار در نظر گرفت. در واقع، هر چه تعداد صفحه ها و کلمه ها برای ویرایش و صفحه آرایی بیشتر باشد، هزینه آن نیز بالاتر می رود. حجم متن را می توان مهم ترین عامل مؤثر در قیمت دانست. یعنی هر چه حجم کار بیشتر باشد هزینه بالاتر می رود. و هر چه حجم کار کمتر باشد هزینه کمتر خواهد شد.

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی متن به زمانی که برای آن صرف می شود نیز بستگی دارد. گاهی یک ویرایش محتوایی روی یک متن تخصصی زمان زیادی از یک ویراستار می گیرد. در این صورت هزینه آن بیشتر محاسبه می شود. صفحه آرایی که متن را در نرم افزارهای تخصصی تر مثل ایندیزاین صفحه بندی می کند می تواند هزینه بیشتری هم برای کارش دریافت کند. به طور حتم هزینه کار این صفحه آرا و گرافیست با صفحه بندی در ورد برابر نخواهد بود.

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی کتاب به زبان متن نیز بستگی دارد. ویرایش متن های غیر فارسی که به هر زبان دیگری باشند قیمت متفاوتی دارند. به دلیل این که افراد متخصصی که بر زبان متن مسلط باشند باید ویرایش را انجام دهند، قیمت کار بالاتر از متن فارسی است. برای ویراستاری متن های غیر فارسی ویراستار ممکن است مجبور باشد زمان زیادی را صرف کند. به همان نسبت هم هزینه بیشتری را دریافت خواهد کرد. 

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی برای قالب های مختلف هم ممکن است متفاوت باشد. صفحه بندی کتاب با مجله و مقاله و پایان نامه فرق دارد و برای هر کدام از آنها هزینه های مختلفی دریافت می شود. هزینه ویرایش هم با توجه به نوع متن متفاوت در نظر گرفته می شود. ویرایش در هر سطحی زمان مخصوص به خود را نیاز دارد. به طور حتم ویرایش محتوایی و زبانی به زمان بیشتری از ویرایش فنی نیاز دارد. سطح ویرایش هم می تواند در تعیین هزینه اثرگذار باشد.

اطلاعاتی درباره هزینه ویراستاری و صفحه آرایی

هزینه ویراستاری

محاسبه آنلاین هزینه ویراستاری و صفحه آرایی

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی در ایران تایپیست به شکل آنلاین قابل محاسبه است. برای این که بتوانید از این امکان بهره ببرید، باید در وب سایت این مجموعه ثبت نام کنید. ثبت نام در این وب سایت با وارد کردن اطلاعات بسیار کمی امکان پذیر شده است. در واقع، هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. پس از آن باید در پنل کاربری خود سفارش را وارد کنید.

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی در پنل کاربری به طور دقیق به شما اعلام می شود. هزینه کاملاً بر طبق اطلاعات وارد شده و فایل آپلود شده اعلام خواهد شد. هر نوع تغییر در این اطلاعات می تواند بر هزینه مؤثر واقع شود. برای تعیین هزینه دقیق می توانید از مشاوران مجموعه نیز کمک بگیرید. آنها به شما خواهند گفت که چه تغییراتی هزینه را کمتر می کند و چه تغییراتی بر هزینه کار شما خواهند افزود.  

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی و تمام مراحل کار در این مجموعه به شکل آنلاین انجام می گیرد. به همین دلیل هم شما در هر نقطه از کشور که باشید می توانید از این خدمات بهره ببرید. ممکن است پیدا کردن ویراستار و صفحه آرا در برخی شهرها کار ساده ای نباشد. در این مرکز همه فعالیت ها به شکل حرفه ای و تخصصی انجام می شود. از آنجا که سال ها است در این حوزه فعالیت دارد، افراد متخصص بسیاری را می توانید برای کار خود بیابید. افرادی که پیدا کردن آنها به طور شخصی آسان نیست.

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی به صورت حضوری هم به سفارش دهنده اعلام می شود. سفارش دهنده با در دست داشتن متن خود می تواند به نشانی مجموعه مراجعه کند و اطلاعات لازم را از آنها درباره هزینه دریافت کند. حتی می تواند همان جا کار خود را به شکل حضوری ثبت کند. البته بعد از آن امکان پیگیری کار به شکل آنلاین و غیر حضوری وجود دارد.

اطلاعاتی درباره هزینه ویراستاری و صفحه آرایی

هزینه صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

کمترین هزینه ویراستاری و صفحه آرایی را کدام مرکز ارائه می دهد؟

کمترین هزینه ویراستاری و صفحه آرایی را در ایران تایپیست خواهید یافت. این مجموعه را می تواند از اولین مراکزی دانست که در زمینه خدمات دانشجویی فعالیت خود را آغاز کرده است. به همین دلیل هم افراد زیادی از همه نقاط کشور با این مجموعه همکاری می کنند. از آنجا که مخاطبان خدمات این مجموعه دانشجویان بوده اند همیشه قیمت ها مطابق با هزینه های دانشجویی در نظر گرفته شده اند.

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی در این مجموعه در مقایسه با رقبا بسیار پایین تر است. اما این مسئله به دلیل پایین بودن کیفیت خدمات نیست. بلکه حتی ممکن است شما کار را با کیفیت بالاتری هم دریافت کنید. اما قیمت ها از گذشته تا به حال پایین مانده اند. هر سفارش دهنده ای می تواند از پس پرداخت هزینه های کم این مرکز بربیاید.

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی در مراکزی مانند ایران تایپیست که سال ها است در این حوزه فعالیت دارند پایین تر از مراکز دیگر در نظر گرفته شده است. با این که افراد حرفه ای زیادی با این مرکز همکاری دارند، اما این مسئله منجر به بالا رفتن هزینه ها نشده است. در میان مراکز دیگر که هم سطح با این مجموعه هستند، نمی توانید قیمت پایین تری پیدا کنید. قیمت های پایین تر در مراکز دیگر ممکن است با افت کیفیت همراه باشد که به تجربه آن نمی ارزد. گاهی صرف زمان و هزینه ممکن است سفارش دهنده را دچار خسارت های جبران ناپذیر کند.  

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی کتاب و مقاله و پایان نامه و مجله در این مجموعه پایین تر است. برای هر کدام از این خدمات می توانید از متخصصان این مجموعه بهره ببرید. برای دریافت اطلاعات دقیق درباره قیمت می توانید با مشاوران تماس بگیرید. هزینه ها بر اساس حجم و تعداد کلمه ها به سفارش دهنده اعلام خواهد شد. در صورت آپلود نکردن فایل مورد نظر ممکن است مشاوران نتوانند قیمت دقیق را به سفارش دهنده بگویند. در این صورت، قیمت کلی به آنها گفته خواهد شد.

اطلاعاتی درباره هزینه ویراستاری و صفحه آرایی

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی مقاله

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی مقاله و کتاب متفاوت است؟

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی کتاب و مقاله در ایران تایپیست خیلی متفاوت نیست. به دلیل این که هزینه ویرایش با توجه به نوع آن مشخص می شود. ویرایش در سطوح مختلفی است که هر ویرایشی زمان بیشتری نیاز داشته باشد، هزینه آن بیشتر خواهد شد. ویرایش کتاب و مقاله هم در کل با هم متفاوت نیستند. بلکه در جزئیات با هم فرق دارند. در ویرایش مقاله اولویت هایی باید مد نظر قرار گیرد که در کتاب این اولویت ها متفاوت هستند.

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی کتاب و مقاله با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. هر کتاب یا مقاله ای اگر در نرم افزار ورد صفحه آرایی شود قیمت آن با نرم افزار ایندیزاین متفاوت خواهد بود. برای تعیین قیمت هر کدام از این خدمات حجم کار نیز تعیین کننده است. البته پیچیدگی های کار و زمانی که برای آن صرف می شود نیز مؤثر خواهد بود. صفحه بندی صفحات همراه با عکس به زمان بیشتری از یک صفحه آرایی ساده بدون عکس در ورد نیاز دارد.

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی مقاله ها مانند کتاب با توجه به تعداد کلمه ها و زمانی که برای آن صرف شود اعلام می شود. هزینه این دو خدمات به طور جداگانه به سفارش دهنده اعلام می شود. یعنی این دو خدمات باید دو بار در پنل کاربری ثبت شوند. یک بار سفارش دهنده باید برای خدمات ویراستاری فایل خود را آپلود کند و یک بار دیگر هم باید فایل خود را برای صفحه آرایی ثبت کند.

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی هم به طور جدا محاسبه می شود. ویرایش هزینه های خود را دارد و صفحه بندی نیز هزینه های مجزای خود را دارد. می توانید برای ثبت سفارش از مشاوران کمک و راهنمایی بگیرید. در این زمینه که کدام یک اول باید انجام شود نیز می توانند راهنمایی مناسبی به سفارش دهنده بدهند. ممکن است در مواردی نیاز باشد که صفحه بندی ابتدا انجام شود و در مواردی دیگری ارجحیت می تواند با ویراستاری باشد.

اطلاعاتی درباره هزینه ویراستاری و صفحه آرایی

صفحه آرایی کتاب

آیا صدور فاکتور هزینه ویراستاری و صفحه آرایی شامل هزینه می شود؟

صدور فاکتور هزینه ویراستاری و صفحه آرایی در ایران تایپیست به طور رایگان است. هر سفارش دهنده با هر نوع خدماتی ابتدا باید در وب سایت این مرکز ثبت نام کند. بعد از ثبت نام می تواند از طریق پنل کاربری سفارش خود را به ثبت برساند. بعد از ثبت سفارش در کمترین زمان قیمت از طریق راه های ارتباطی برای سفارش دهنده اعلام می شود. پیش فاکتور رسمی از طریق ایمیل یا پیامک به طور رسمی برای سفارش دهنده فرستاده می شود.

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی وقتی به سفارش دهنده اعلام می شود، برای ادامه کار نیاز است که سفارش دهنده خدمات پیش فاکتور را تأیید کند. در صورت داشتن هر گونه مشکل یا سؤال درباره هزینه می توانید با مشاوران مجموعه صحبت کنید. هزینه هر خدماتی به طور جدا اعلام می شود. در زمان ثبت سفارش اطلاعات باید به طور دقیق وارد شوند. به این ترتیب هزینه دقیق نیز به سفارش دهنده داده می شود.

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی در اسرع وقت به سفارش دهنده اعلام می شود. در این مرکز برای دریافت فاکتور نیازی به پرداخت هزینه نیست. هزینه خدماتی مثل ویرایش زمانی دقیق معلوم می شود که فایل آپلود شود. حتی ویراستارهای شخصی هم بدون دیدن فایل و بررسی آن نمی توانند هزینه ویرایش را اعلام کنند. هر خدماتی هزینه خود را دارد. تنها با مشخص شدن جزئیات است که قیمت دقیق مشخص می شود.

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی بعد از تغییر نظر سفارش دهنده درباره نوع کار قابل تغییر است. هر تغییری که سفارش دهنده بخواهد و منجر به تغییر قیمت شود، به او اعلام خواهد شد. مثلاً اگر فاکتوری بخواهد که برای ویرایش متن به زبان انگلیسی باشد، قیمت به او داده می شود. در صورت تغییر عقیده و ویرایش متن به زبان ایتالیایی قیمت ویرایش متن زبان جدید به او داده می شود. در صورت راضی نبودن سفارش دهنده از کیفیت خدمات امکان تغییر ویراستار و صفحه آرا در هر مرحله از کار وجود دارد.

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی

هزینه ویراستاری و صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویرایش فنیویراستاری قرارداد با انتشاراتهزینه ویراستاری

سوالات متداول

ناشران می توانند برای طولانی مدت با این مرکز قرارداد ببندند و به طور مداوم کارهای خود را به این مرکز برون سپاری کنند.

بله. هر فایلی باید به طور مجزا در وب سایت ثبت شود و هزینه آن جداگانه اعلام خواهد شد.

حجم و تعداد کلمات و زمانی که برای کار صرف می شود مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه ویرایش و صفحه بندی هستند.

بله. این دو خدمات به شکل جدا باید ثبت شوند و جداگانه هم قیمت آنها اعلام خواهد شد.


نویسنده: ساره هدایتی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/19 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 887 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ویراستاری و صفحه آرایی هزینه ویراستاری و صفحه آرایی قیمت ویراستاری و صفحه آرایی مبلغ ویراستاری و صفحه آرایی ویراستاری و صفحه آرایی فوری سفارش ویراستاری و صفحه آرایی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :