یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه های ترجمه متون انگلیسی فوری

نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 15:15:03 بازدید: 355 امتیاز 0 از 0 نظر

خدمات منعطف ما در ایران تایپیست همواره پاسخگوی نیاز های مشتریان در هر کجای دنیا و با هر سرعتی بوده است. مبحث "زمان"، یکی از مهم ترین فاکتور ها و معیار ها برای محاسیه هزینه ترجمه متون و انجام ِکار ترجمه است. در بسیاری از موارد پیش می آید که مشتری به ترجمه فوری نیاز دارد؛ به هر دلیل. ترجمه شما هر چه که باشد، باید برای تحویل آن زمانی تعیین شود. در حالت عادی، و بنا به حجم و شرایط ترجمه ما یک زمان خاص در نظر میگیریم. به عنوان مثال برای ترجمه ده صفحه از یک متن ِ بلند، به نهایتا 4 یا 5 روز زمان نیاز است.

البته این مورد متغیر است و بسته به زبان انتخابی ِ شما برای مبدا و مقصد متغیر است. با این حال در همین رده ی زمانی، ترجمه به شما تحویل داده خواهد شد. به هر دلیلی اگر نیاز فوری و سریعتر از این زمان به ترجمه داشتید می توانید آن را اعلام کنید تا ما بر اساس فوری یا نیمه فوری بودن، هزینه ترجمه متون شما را تعیین کنیم. مثلا برای همین مثال ِ متن 10 صفحه ای اگر نیاز داشته باشید تا در عرض دو یا 1 روز آن را تحویل بگیرید، ملزم هستید تا به همان نسبت یک هزینه دو برابری بپردازید. این مسئله کاملا واضح و مشخص است.

به دلیل افزایش کار و فشار بیشتر روی روند فعالیتی که مترجم باید انجام دهد، هزینه ترجمه متون هم بالاتر خواهد رفت. در کنار این مسئله، اگر متن شما تخصصی یا تخصصی ویژه نیز باشد، هزینه کمی افزایش خواهد داشت (که در مورد آن در ابتدا مطلب به تفصیل توضیح دادیم). با این حال، بسته به حجم ترجمه شما هزینه ترجمه متون در حالت فوری بیشتر خواهد بود. برای افزایش بازدهی و افزایش رضایت مشتریان نیز ما تخفیف حجمی را در نظر خواهیم گرفت.

هزینه ترجمه متون انگلیسی فوری

هزینه ترجمه

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فرانسویارزانترین ترجمه ایران

سوالات متداول

خیر، کلیه ترجمه ها در سطح عالی انجام می شوند.

تعداد کلمات تعیین کننده هزینه سفارش است.

بله، برای برخی رشته ها ضریب افزایشی وجود دارد.

ما آن را برای شما محاسبه خواهیم کرد.


نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 15:15:03 تعداد بازدید: 355 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه متون انگلیسی فوری تعرفه ترجمه متون انگلیسی فوری قیمت ترجمه متون انگلیسی ترجمه متون انگلیسی فوری ارزان هزینه ترجمه متون تخصصی انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :