پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ساخت پاورپوینت با ورد چقدر است؟

نویسنده: دانیال فرهادی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/19 ساعت 20:00:00 بازدید: 1777 امتیاز 5 از 1 نظر

هزینه ساخت پاورپوینت با ورد کمتر از تهیه پاورپوینت بدون فایل ورد است، زیرا در این حالت کارشناس تهیه پاورپوینت علاوه بر طراحی‌ اسلایدها باید وقت خود را صرف تایپ کردن مطالب کند و در کنار هزینه ساخت پاورپوینت با ورد شما باید هزینه تایپ آن را نیز پرداخت کنید. در ایران تایپیست هر اسلاید استاندارد در پاورپوینت شامل 150 کلمه است و مطابق نرخ امسال، هزینه ساخت هر اسلاید معمولی 500 تومان می‌باشد. با اضافه کردن افکت، صدا، عکس و دیگر آپشن‌ها هزینه هر اسلاید کمی بالاتر خواهد شد. بنابراین اگر شما فایل ورد تایپ شده‌ای دارید، کافیست تعداد کلمات آن را بر 150 تقسیم کنید تا حدود تعداد اسلایدهایتان را بیابید و از هزینه تقریبی آن مطلع شوید. اما بهترین کار برای محاسبه دقیق هزینه ساخت پاورپوینت با ورد کافیست در ایران تایپیست ثبت نام کنید و سفارش تهیه پاورپوینت بدهید و فایل ورد خود را ضمیمه کرده و ذکر کنید که تعداد اسلایدهای مدنظرتان چندتاست تا کارشناسان ما مطابق تعداد کلمات فایل شما، تصمیمات نهایی را اتخاذ کنند و در صورت نیاز به خلاصه نویسی هماهنگی‌های لازم را با شما انجام دهند. ضمنا شما می‌توانید در قسمت توضیحات، هر مورد که مد نظر دارید و هر آپشنی که درخواست دارید را ذکر کنید تا کارشناسان مالی ما بعد از بررسی همه موارد هزینه‌ی نهایی سفارش شما را در عرض کمتر از 5 دقیقه به شما اعلام کنند. صدور فاکتور برای سفارش ساخت پاورپوینت با ورد به صورت رایگان است و هیچ هزینه‌ای در بر ندارد. پروسه‌ی تعیین هزینه فرایند پیچیده‌ای نیست اما همان طور که گفته شد، بهتر است که توسط کارشناسان مالی ما انجام شود تا از نرخ دقیق سفارش ساخت پاورپوینت با ورد خود آگاه شوید. با این وجود ایران تایپیست به دلیل داشتن کمترین تعرفه‌ها، مناسب‌ترین هزینه‌ها را برای کاربرانش در نظر گرفته است و با فراهم کردن شرایط پرداخت اقساطی، استفاده از این امکانات را در دسترس همگان قرار داده است.

هزینه ساخت پاورپوینت با ورد چقدر است؟

قیمت ساخت پاورپوینت با ورد

سوالات متداول

خیر، ایران تایپیست برای آن که رضایت مشتریان خود را جلب کند، تخفیفات ویژه ای را برای سفارشات حجیم در نظر گرفته است.

کافیست سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما فاکتور مربوطه را در کمتر از 5 دقیقه برای شما ارسال کنند.

خیر، صدور فاکتور در ایران تایپیست به صورت رایگان انجام میشود.

در هنگام ثبت سفارش شما باید 60% از مبلغ کل فاکتور را پرداخت کنید و در انتهای سفارش زمان تحویل فایل، 40% باقی مانده را پرداخت خواهید کرد.


نویسنده: دانیال فرهادی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/19 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 1777 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ساخت پاورپوینت با ورد قیمت ساخت پاورپوینت با ورد تعرفه ساخت پاورپوینت با ورد برآورد هزینه ساخت پاورپوینت با ورد دستمزد ساخت پاورپوینت با ورد

دیدگاه کاربران

یگانه اسدی | 1400-7-1 ساعت 09:08:09 امتیاز :

یه ورد با کلی نمودار و جدول و متن دادم برا تبدیل به پاورپوینت ولی هزینه ش خیلی کم بود. یه دونه این شما

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :