جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه‌ی تخصصی متون چقدر است و چگونه محاسبه میشود؟

نویسنده: مینا رسولی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/7/16 ساعت 17:04:19 بازدید: 324 امتیاز 5 از 1 نظر

یکی از مهم‌ترین موضوعات که در هر زمینه‌ی کار بسیار پراهمیت بوده و نمی‌توان آن را نادیده گرفت، هزینه‌ای است که برای انجام کار و فعالیت مورد نظر باید پرداخته شود. اکثر افراد تمایل دارند تا هزینه‌هایی که برای بهره بردن از هر خدماتی می‌پردازند، به شکل کاملا ارزان و به صرفه تمام شود. ترجمه‌ی تخصصی نیز از جمله از این قائله مستثنی نیست و تمام افراد تمایل دارند تا کار ترجمه‌ی تخصصی متون مورد نظر آن‌ها، با قیمتی بسیار مناسب انجام شود. هلدینگ معتبر ایران تایپیست خدماتی گسترده را برای ترجمه‌ی تخصصی با قیمتی ارزان و کاملا مناسب ارائه می‌دهد که افراد می‌توانند با بهره‌گیری از این خدمات، درخواست ترجمه متون تخصصی مورد نظر خود را با کیفیتی بسیار بالا و با قیمتی کاملا مناسب ثبت کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما با این حال لازم است بدانید که تعیین هزینه ترجمه‌ی تخصصی متن‌های مختلف، بسته به موارد گوناگونی متغیر خواهد بود و نمی‌توان برای ترجمه‌ی تخصصی تمام متن‌ها، یک هزینه‌ی ثابت و مشخص را در نظر گرفت. از جمله عواملی تاثیر گذار بر هزینه ترجمه‌ی متون به شکل تخصصی، می‌توان به زبان ترجمه اشاره کرد؛ مسلما هزینه‌ای که برای ترجمه تخصصی یک متن به زبان فرانسوی باید پرداخته شود، از ترجمه یک متن به زبان فارسی بیشتر است. پس زبان مبدا و مقصد را می‌توان به عنوان یک عامل مهم و تاثیرگذار معرفی کرد. عامل مهم و تاثیر گذار دیگر در هزینه ترجمه متون مختلف به شکل تخصصی، حجم متن مورد نظر است؛ به نسبتی که تعداد کلمات یک متن بیشتر باشد، هزینه‌ای که برای ترجمه تخصصی آن متن باید پرداخته شود نیز بیشتر خواهد بود. نوع ترجمه که در اینجا تخصصی است نیز، عاملی است که باعث می‌شود تا هزینه ترجمه بیشتر شود. زمان ترجمه متن و همچنین موضوع متن تخصصی، یکی دیگر از عوامل مهم و تعیین کننده‌ی هزینه‌ی لازم برای انجام کار ترجمه متون مختلف به شکل تخصصی است.

هزینه ترجمه‌ی تخصصی متون چقدر است و چگونه محاسبه میشود؟ هزینه ترجمه تخصصی

آیا می توان هزینه ترجمه‌ی تخصصی هر سفارشی را تخمین زد؟

هزینه ترجمه‌ی تخصصی متون مختلف را بر اساس پارامترهای از پیش تعیین شده ای مورد محاسبه قرار می دهند. بنابراین نمی توان بدون در نظر گرفتن هیچ یک از عوامل موثر در نرخ گذاری سفارش های ترجمه، هزینه هر یک از این سفارش ها را برآورد کرد. به تعبیری دیگر نمی توان پاسخ روشن و شفافی به این سوال داد که هزینه سفارش ترجمه‌ی تخصصی متن ما چقدر است؟ اما اگر بخواهید تا پیش از ثبت سفارش های ترجمه خود، متوجه هزینه آن شوید؛ می توانید به طرق مختلف به پاسخ سوال خود دست یابید. شما می توانید با کارشناس های شبانه روزی مراکز ترجمه در ارتباط باشید و قیمت سفارش خود را از آن ها جویا باشید. کما اینکه امکان برآورد قیمت آنلاین نیز برای شما به شکل سیستمی میسر شده است. به این شکل که در کسری از ثانیه می توانید متوجه هزینه سفارش خویش شوید.

هزینه ترجمه‌ی تخصصی متون چقدر است و چگونه محاسبه میشود؟

مشاهده هزینه ترجمه‌ی تخصصی

برای اینکه متوجه هزینه ترجمه‌ی تخصصی متون خود شوید؛ می توانید با استناد به روش های مختلف به هدف مورد نظر خود دست یابید. در هر یک از این روش ها، ابتدا کارشناس ها یا سیستم های آنلاین و معتبری هستند که سفارش شما را با توجه به عوامل موجود در آن مورد بررسی قرار می دهند. سپس با توجه به آن ها قیمت نهایی را برای شما برآورد می کنند. بنابراین نمی توان بدون در نظر گرفتن هر یک از این عوامل به راحتی هزینه ترجمه‌ی تخصصی هر سفارشی را به مشتری اعلام کرد. این هزینه ها را بر اساس تعداد کلمات موجود در متن، زبان مبدأ و مقصد ترجمه، نوع سفارش، موضوع و نوع متن و... تعیین می کنند. در نهایت با جمع هر یک از تعرفه های این عوامل می توان هزینه یک سفارش را برآورد نمود و آن را به مشتری اعلام کرد.

آیا روشی برای محاسبه هزینه سفارش های ترجمه به شکل کاملا شفاف وجود دارد؟

به طور قطع به یقین می بایست روش استانداردی برای تعیین هزینه ترجمه‌ی تخصصی متن وجود داشته باشد. چرا که یکی از سوالات و دغدغه های دانشجویان و پژوهشگران پس از کیفیت ترجمه، هزینه های آن می باشد. مراکز ترجمه ای که نحوه محاسبه هزینه سفارش های ترجمه را برای مشتریان خویش شفاف سازی کنند؛ می توانند جزو موسسه های محبوب شناخته شوند. حتی شما می توانید در وب سایت اینترنتی این مراکز، در هر لحظه، متوجه هزینه ترجمه‌ی تخصصی متن خود شوید. بدین ترتیب می توانید هزینه ارائه شده در مراکز مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. در نهایت می توانید موسسه ای را انتخاب کنید که تعرفه های مناسب تری را ارائه می دهد و نحوه محاسبه آن نیز شفاف تر است. ضمن اینکه نیازی به عبور و مرور در سطح شهر نیست. چرا که تمامی این مراحل در بستر اینترنت صورت می گیرد.

هزینه ترجمه‌ی تخصصی متون چقدر است و چگونه محاسبه میشود؟

ترجمه‌ی تخصصی انواع متون

در بین مراکز ترجمه مختلف، با توجه به وجود متفاوت بودن هزینه ترجمه‌ی تخصصی، شما می توانید یک موسسه معتبر را بیابید. پیشنهاد ما به شما موسسه ایران تایپیست می باشد. چرا که این موسسه، هزینه های مناسب تری را به شما ارائه می دهد. برای اطلاع از هزینه سفارش خود در این موسسه، می توانید به شکل تلفنی با شماره تلفن های همراه در هر ساعتی از شبانه روز با مسئولین این موسسه در تماس باشید. ضمن اینکه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی نیز با آن ها در ارتباط باشید و هزینه سفارش و نحوه محاسبه آن را از این کارشناسان جویا شوید. امکان برآورد هزینه آنلاین و لحظه ای ترجمه‌ی تخصصی در تمامی زبان ها نیز در ایران تایپیست برای شما فراهم آمده است. بدین ترتیب می توانید ابتدا متوجه هزینه خود شده و سپس در صورت تمایل، نسبت به ثبت سفارش ترجمه در این موسسه اقدام کنید. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمههزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسی

سوالات متداول

هزینه ترجمه تخصصی با توجه به عوامل مختلفی تعیین شده و متغیر است.

زبان مبدا و مقصد، حجم متن، موضوع متن تخصصی، زبان ترجمه و نوع ترجمه.

مناسب‌ترین هزینه برای ترجمه تخصصی، توسط ایران تایپیست دریافت می‌شود.

بله. زبان مبدا و مقصد متن مورد نظر در تعیین هزینه ترجمه تخصصی متن تاثیر می‌گذارد.


نویسنده: مینا رسولی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/7/16 ساعت 17:04:19 تعداد بازدید: 324 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه ی تخصصی نرخ ترجمه ی تخصصی تعرفه ترجمه ی تخصصی دستمزد ترجمه ی تخصصی قیمت ترجمه ی تخصصی

دیدگاه کاربران

هیمن امیراحمدی | 1400-7-8 ساعت 14:54:50 امتیاز :

هزینه ترجمه تخصصیتونم مثل عمومی به نسبت خیلی به صرفه س. تشکر از سایت خوبتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :