شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه فایل صوتی آموزشی

نویسنده: فرهاد محمدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/11/30 ساعت 17:12:24 بازدید: 508 امتیاز 5 از 1 نظر

هزینه ترجمه فایل صوتی آموزشی موضوع بسیار مهمی است که همواره کاربران ایران تایپیست در رابطه با آن سوال های زیادی را می پرسند. از این رو ما با شرح هزینه ترجمه فایل صوتی آموزشی برای شما می خواهیم به رفع ابهامات و سوال های شما بپردازیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

محاسبه هزینه ترجمه فایل صوتی در ایران  تایپیست در مراحل مختلفی انجام خواهد شد. لذا شما با در نظر گرفتن این مراحل می توانید به محاسبه هزینه ای که می خواهید پرداخت نمایید، دست پیدا کنید. قبل از هر چیز بهتر است که شما را کمی بیشتر با ایران‌ تایپیست آشنا گردانیم. چرا که با آشنا شدن شما با ایران تایپیست متوجه خواهید شد که این شرکت به عنوان یک مرکز معتبر با داشتن بیش از ۲۴ هزار مترجم دورکار همواره در پی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

لذا این مترجمین دورکار می توانند با کمترین هزینه ترجمه صوتی و همچنین فایل تایپی شما بپردازند. اما با توجه به این که فایل صوتی شما به چه زبانی باشد و شما بخواهید در چه زمانی آن را تحویل بگیرید، ممکن است از نظر قیمت دچار اختلافاتی شوید. به طور کلی باید بدانید که ایران تایپیست با داشتن مترجمین بسیار حرفه ای خود قابلیت و توانایی ترجمه نمودن انواع فایل ها چه به صورت صوتی چه به صورت تصویری و چه به صورت تایپی را به هر زبانی که باشد، دارند. معمولاً رایج ترین زبان هایی که در این مرکز ترجمه خواهند شد، زبان انگلیسی از دو نوع بریتیش و امریکن و همچنین زبان‌ های فرانسه، ترکی، کردی، عربی، روسی، آلمانی و... می باشند. این موضوع توانایی بسیار زیاد ایران‌ تایپیست را به شما نمایش می دهد. لذا همین موضوعات است که باعث می ‌شود مشتریان به این مرکز قدرتمند اعتماد کنند و فایل های ترجمه خود را به آن ها بپردازند. در کلام آخر باید بگوییم که فایل های صوتی چه از نوع آموزشی و چه از انواع دیگر باشند، دارای هزینه ‌ای یکسان نیستند. بلکه با توجه به این که چه محتوایی داشته باشند دارای هزینه های مختلف هستند که میتوانید برای اطلاع دقیق از هزینه فایل خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هزینه ترجمه فایل صوتی آموزشی

هزینه ترجمه فایل صوتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه سریعتولید زیر نویس فیلم و سریالدوبلهدریافت نمونه ترجمه رایگان

سوالات متداول

بله، با توجه به این که فایل صوتی شما مضمون عمومی یا تخصصی داشته باشد، می تواند دارای قیمت های متفاوتی باشد.

عوامل بسیار زیادی هستند که می ‌توانند روی هزینه ترجمه فایل های صوتی شما تاثیر گذار باشند مانند نوع زبان، لهجه، مدت زمان فایل، فوری یا عادی بودن سفارش و...

مهم ترین عامل، زمان فایل، مضمون و محتوای فایل های صوتی شما می باشد.

علت آن به کارگیری بیش از ۲۴ هزار مترجم با مهارت و زبده می باشد.


نویسنده: فرهاد محمدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/11/30 ساعت 17:12:24 تعداد بازدید: 508 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه فایل صوتی آموزشی قیمت ترجمه صوت آموزشی هزینه ترجمه فایل صدا قیمت ترجمه فایل وویس هزینه ترجمه فایل صوتی پادکست

دیدگاه کاربران

بهار اقدم | 1400-8-12 ساعت 09:47:20 امتیاز :

چقدر خوبه مرکز معتبری مثل شما هست که دیگه نگران هزینه ترجمه نباشیم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :