جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه فارسی به عربی را در چند قسط میتوان پرداخت کرد؟

نویسنده: سهیل آریانپور قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/6 ساعت 13:57:11 بازدید: 805 امتیاز 0 از 0 نظر

تحقیق برای اطلاع از کمترین هزینه ترجمه فارسی به عربی به موردی که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم، خلاصه نمی شود و مزایای ( و جنبه های) متعددی دارد. یکی از آنها، اطلاع از امکان پرداخت قسطی در یک آژانس ترجمه (مرکز ترجمه) است. در بسیاری از موارد، هزینه ترجمه (در صورت افزایشی بودن) باید به صورت یکجا پرداخت شود و نمی‌توان برای آن قسط بندی تعیین کرد. این در حالی است که در ایران تایپیست با در نظر گرفتن و ارج نهادن بر حقوق مشتریان، در ارائه راه‌هایی که انجام ترجمه به مراتب آسان‌تر باشد و به هزینه ترجمه فارسی به عربی وابسته نباشد، شرایط ویژه ای در نظر گرفته شده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه فارسی به عربی را در چند قسط میتوان پرداخت کرد؟

ترجمه قسطی فارسی به عربی

همانطورکه می‌دانید هزینه ترجمه فارسی به عربی برای هر مقاله یا متن یا مدرک خاص با مقاله یا متن دیگری کاملا متفاوت است. که این مسئله به دلیل وجود تفاوت در تعداد کلمات و حجم مقاله و البته زمان در نظر گرفته شده توسط مشتری با توجه به اولویت‌ها و زمان استاندارد در نظر گرفته شده در سایت ایران تایپیست است. ما براساس شرایط هر مقاله می‌توانیم از شما یک پیش پرداخت دریافت نموده و در مرحله نهایی مابقی هزینه را دریافت نماییم. عدم پرداخت آنی کل هزینه مسئله‌ای که به شما اجازه می دهد طی دوره های زمانی خاص، به صورت جزء جزء هزینه ترجمه فارسی به عربی مذکور را پرداخت نمایید. البته باید توجه داشته باشید که اگر هزینه ترجمه مقاله (حجیم) شما بسیار زیاد باشد، می توانید برای پرداخت اقساطی طی گفتگو با مشاوران ایران تایپیست، اطلاعات لازم را کسب کنید. این اطلاعات می تواند در قالب شرایط پرداخت اقساطی در دراز مدت باشد. البته برای مقالات حجیم، زمان بیشتری در نظر گرفته می شوند به طور نرمال. این بازه‌ی زمانی بلند، به طور اتوماتیک شرایط پرداخت قسطی را فراهم خواهد کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه همزمان با اسکایپدریافت نمونه ترجمه رایگانهزینه اعزام مترجم به محل

سوالات متداول

در سفارشات غیر حجیم 60% مبلغ در ابتدا ومابقی در مرحله نهایی باید پرداخت شود و برای سفارشات حجیم نیز تمهیداتی اندیشیده شده است که باید با مشاورین ایران تایپیست به صورت مستقیم ارتباط بگیرید.

بله از طریق مشاوران در ایران تایپیست

این مورد در بخش هزینه و زمان در سایت قرار داده شده.

کلیه هزینه های اعلامی با در نظر گرفتن تخفیف های ویژه به مشتریان در ایران تایپیست اعلام می شوند.


نویسنده: سهیل آریانپور قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/6 ساعت 13:57:11 تعداد بازدید: 805 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه قسطی فارسی به عربی پرداخت قسطی ترجمه فارسی به عربی هزینه قسطی ترجمه فارسی به عربی ترجمه فارسی به عربی آنلاین قسطی ترجمه فارسی به عربی فوری قسطی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :