شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متن ساده

نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 10:54:00 بازدید: 722 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی ساده نسبت به ترجمه های متن های تخصصی کمتر می باشد. زیرا ترجمه متن های ساده، آسان تر از ترجمه متون تخصصی می باشد.  تمامی هزینه ها در موسسه ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه می باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به طور مثال در سال 1399 هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی ساده به ازای هر صفحه 250 کلمه ای 6250 تومان می باشد. البته ناگفته نماند که ایران تایپیست برای مشتریان خود تخفیف های خوبی را نیز در نظر می گیرد. مثلا اگر صفحات متن شما بین 10 الی 24 صفحه باشد،3 درصد تخفیف و اگر 25 تا 49 صفحه باشد، 5 درصد تخفیف می دهد. حداکثر تخفیفی که این موسسه در سال 1399 برای مشتریان در نظر گرفته است؛ تخفیف 13 درصدی برای سفارش هایی است که صفحات آنها بیش از 500 می باشد. بنابراین اگر شما یک سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی ساده 500 صفحه ای داشته باشید به ازای هر صفحه تنها 5437 تومان پرداخت خواهید کرد.

البته تمامی تیم ایران تایپیست تلاش می کند تا مشتریان از خدمات آنها راضی باشند. به همین منظور اگر مشتریان بخواهند می توانند سفارش ترجمه خود را به صورت فوری نیز ثبت کنند. در اینگونه سفارش ها هزینه دستمزد مترجم 2 برابر شده اما زمان تحویل سفارش نیز نصف خواهد شد. در سفارش های فوری نگران کیفیت متن ها نباشید زیرا ایران تایپیست از مترجمان مسلط و با تجربه استفاده خواهد کرد. البته ناگفته نماند که هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی ساده حتی با افزایش قیمت نیز در سفارش ترجمه های فوری ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه های ترجمه، مقرون به صرفه می باشد. هزینه نهایی سفارش های ترجمه فارسی به انگلیس ساده در موسسه ایران تایپیست بر اساس تعداد کلمات تعیین می شوند. کارشناسان ایران تایپیست پس از سفارش مشتریان صورتحساب ترجمه را برای آنها در کمترین زمان ممکن به صورت کاملا رایگان صادر می کند و مشتریان پس از دیدن صورتحساب می توانند تصمیم بگیرند که با ایران تایپیست همکاری داشته باشند و یا سفارش را لغو کنند.

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متن ساده

ترجمه متون تخصصی و ساده


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه زبان های دیگردریافت نمونه ترجمه رایگانترجمه دانشجوییدوبله

سوالات متداول

هزینه ترجمه متن های عمومی در سال 1399 برای 1 صفحه 250 کلمه ای برابر 6250 تومان می باشد.

بله، هزینه ترجمه متن های ساده نسبت به هزینه ترجمه متون تخصصی کمتر می باشد.

بله، ایران تایپیست برای ترجمه متن های طولانی 3 تا 13 درصد تخفیف در نظر می گیرد. به طور مثال متن هایی که بیش از 500 صفحه می باشند، هزینه ترجمه کل آنها شامل 13 درصد تخفیف خواهد شد.

هزینه ترجمه در سفارش های فوری ترجمه فارسی به انگلیسی متن های ساده حدود 2 برابر افزایش خواهد یافت.


نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 10:54:00 تعداد بازدید: 722 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متن ساده نرخ ترجمه فارسی به انگلیسی ساده قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی ساده تعرفه ترجمه فارسی به انگلیسی ساده برآورد قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی ساده آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :