جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه رزومه

نویسنده: آیدا وحدت قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/4/2 ساعت 15:36:14 بازدید: 2918 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه رزومه در هلدینگ ایران تایپیست توسط بهترین و حرفه ای ترین مترجمین ایران انجام می شود که تضمین کننده کیفیت بالا و تحویل به موقع سفارشات ترجمه ای است، ضمن اینکه بهترین تعرفه ها نیز برای آن در نظر گرفته شده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه رزومه برای یک دانشجو چقدر هزینه دارد؟

هزینه ترجمه رزومه برای دانشجویان تفاوت خاصی با سایر مشتریان عزیز ندارد چون در واقع هلدینگ ایران تایپیست ترجمه دانشجویی ارزان با کیفیت پایین انجام نمی دهد و ضمن اینکه برحسب حساسیت کاری بالاتر ترجمه های دانشجویی مخصوصا از نوع رزومه تحصیلی، قیمت بالاتری هم نسبت به سایر افراد دریافت نمی شود. اما دانشجویان این امکان را دارند تا از طریق بخش معرفی دوستان، با ارسال پیامک یا ایمیل به 30 نفر از آنها، کوپن تخفیف دائمی بگیرند. هزینه ترجمه رزومه برای دانشجویان که از نوع رزومه تحصیلی است همانند سایر سفارشات ترجمه ای براساس فاکتورهای مختلفی مثل تعداد کلمات، زبان مبدأ و مقصد، مدت زمان تحویل، زمینه تخصصی و نوع ترجمه محاسبه می شود. ترجمه رزومه در دسته سفارشات تخصصی یا تخصصی ویژه است و لذا نسبت به سفارشات عادی هزینه ترجمه رزومه بالاتر است. لذا با توجه به پارامترهای گفته شده می توانید از طریق پنل کاربری خود ثبت سفارش ترجمه را انتخاب کنید تا همکاران واحد مربوطه پس از محاسبه و در طی مدت زمان کمتر از 10 دقیقه پیش فاکتور رایگان را برای شما محاسبه کرده و ارسال کنند.

ترجمه رزومه

هزینه ترجمه رزومه تحصیلی و کاری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه فوری رزومه چه مبلغی است؟

هزینه ترجمه رزومه با توجه به اینکه بیشتر از نوع رزومه تحصیلی است و دانشجویان جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی و دریافت ویزای تحصیلی یا دانشجویی به آن نیاز دارند، معمولا مهلت زمانی کمی دارند و باید فورا ترجمه آنها به شکل کاملا دقیق انجام شود که معمولا به شکل ترجمه ریزنمرات، مدارک تحصیلی یا معادل آنهاست. با توجه به این عوامل و همچنین قرارگیری ترجمه رزومه در دسته سفارشات تخصصی یا تخصصی ویژه هزینه انجام این نوع ترجمه نسبت به سفارشات عادی بالاتر است. در ترجمه های فوری با توجه به اینکه زمان تحویل فایل ترجمه حداقل نصف می شود، لذا هزینه انجام ترجمه نیز دو برابر خواهد شد. لذا با توجه به پارامترهای دیگر مثل تعداد کلمات، زمان تحویل، نوع سفارش که از نوع تخصصی یا تخصصی ویژه است و زبان مبدأ و مقصد (بسته به کشوری که قصد ارسال مدارک و ادامه تحصیل دارید) و زمینه تخصصی متفاوت است و پس از مشخص کردن این عوامل هزینه نهایی به شکل پیش فاکتور رایگان صادر می شود. البته لازم به ذکر است که در مورد رزومه های کاری نیز دقیقا همان شرایط هزینه ترجمه رزومه برقرار است.

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه رزومه

هزینه ترجمه رزومه را می توانید به شکل آنلاین نیز محاسبه کنید تا تنها در عرض چند ثانیه هزینه نهایی برای شما مشخص شود. برای محاسبه آنلاین و فوری هزینه ترجمه رزومه می توانید از طریق کادر سمت راست صفحات که با عنوان محاسبه فوری ترجمه مشخص شده اقدام کنید. برای این کار کافیست تعداد کلمات، زبان مبدأ و مقصد و نوع زمینه تخصصی بر روی محاسبه کلیک کنید تا در کادر جدیدی که باز می شود برحسب مدت زمان تحویل (فوری، نیمه فوری و عادی) و نوع سفارش (عادی، تخصصی و تخصصی ویژه) قیمت نهایی برای شما مشخص شود. در محاسبه آنلاین هزینه ترجمه رزومه هم می توانید خیلی سریع هزینه نهایی را مشاهده کنید و هم آن را با سایر مؤسسات ترجمه ای نیز مقایسه کنید لذا این ابزار محاسبه گر آنلاین بسیار مفید و کاربردی است. با کمک این سیستم محاسبه ای دیگر نیاز به ثبت نام در سایت نیستید و بدون حساب کاربری نیز شرایط محاسبه هزینه نهایی برای شما عزیزان فراهم شده است.

ترجمه رزومه

محاسبه فوری و آنلاین هزینه ترجمه رزومه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

چگونه باید از هزینه ترجمه رزومه خودم مطلع شوم؟

هزینه ترجمه رزومه را به چندین طریق می توانید محاسبه کنید و یا از آن مطلع شوید تا در صورت موافقت و با پرداخت هزینه، ترجمه رزومه تحصیلی (CV) یا رزومه کاری (résumé) شما شروع شود. اولین راه این است که از طریق جداولی که در سایت قرار داده شده اند با توجه به پارامترهای مختلف مثل تعداد کلمات، زمان تحویل (فوری، نیمه فوری و عادی)، زمینه تخصصی (رشته های تخصصی ضریب دارند)، زبان مبدأ و مقصد و نوع سفارش (عادی، تخصصی و تخصصی ویژه)، هزینه نهایی را محاسبه کنید. راه بعدی این است که ابتدا در سایت ثبت نام کنید که 1 دقیقه هم طول نمی کشد! سپس از طریق پنل کاربری با مشخص کردن فاکتورها و پارامترهای گفته شده، همکاران واحد ترجمه هزینه کل را برای شما محاسبه کرده و در قالب پیش فاکتور رایگان آن را برای شما ارسال کنند. پس از آن در صورت موافقت و پرداخت 60% هزینه ترجمه رزومه، پروژه شما استارت بخورد. روش سوم که سریعترین روش برای مطلع شدن از هزینه ترجمه رزومه است از طریق سیستم محاسبه گر آنلاینی است که در تمامی صفحات به شکل کادر در سمت راست مشخص گردیده است و کار کردن با آن بسیار واضح است.

هزینه ترجمه رزومه با هزینه CV چه فرقی دارد؟

هزینه ترجمه رزومه با CV فرقی ندارد اما برای کسانی که فکر می کنند منظور از ترجمه رزومه همان ترجمه CV است باید بگوییم که با دو مورد کاملا متفاوت روبرو هستید. CV مخفف عبارت Curriculum Vitae بوده و برای کسانی است که در دانشگاه تحصیل کرده باشند و اکنون قصد دارند با ترجمه رزومه تحصیلی خود در دانشگاه های خارجی پذیرش گرفته و پس از اخذ ویزای تحصیلی، در خارج از کشور ادامه تحصیل دهند. اما رزومه که از واژه فرانسوی résumé گرفته شده بیشتر برای سوابق و تجربه های کاری استفاده می شود و مناسب کسانی است که قصد دارند با ترجمه رزومه کاری خود، پیشنهاد شغلی یا جاب آفر در کشور خارجی دریافت کنند. با این حال هزینه ترجمه رزومه با CV طبق همان پارامترهایی مشخص می گردد که توضیح دادیم و در هر دو مورد پس از مشخص شدن تعداد کلمات، زمان تحویل، زمینه تخصصی، نوع سفارش و زبان مبدأ و مقصد، پیش فاکتور به شکل رایگان ارسال می شود و بر این اساس نمی توان گفت که هزینه ترجمه CV از رزومه کمتر یا بیشتر است.

هزینه ترجمه رزومه در هلدینگ ایران تایپیست همانند سایر سفارشات ترجمه با بهترین قیمت و کیفیت توسط بهترین و با سابقه ترین مترجمین کشور انجام می گیرد و تفاوت قیمتی بین ترجمه رزومه با CV وجود ندارد و تنها پس از مشخص شدن پارامترهای گفته شده، هزینه نهایی محاسبه می شود.

ترجمه رزومه

هزینه ترجمه رزومه با بهترین قیمت و کیفیت در هلدینگ ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمهترجمه دانشجوییترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

  • ترجمه های فوری دو برابر ترجمه عادی هزینه دارد چون زمان تحویل نصف می گردد که پس از مشخص شدن سایر پارامترها می توان هزینه کلی را مشخص کرد.

  • دانشجویان میتوانند با وارد کردن کد معرف و یا ارسال پیامک به 30 نفر از دوستانشان از تخفیف برخوردار شوند ضمن اینکه شرایط پرداخت اقساط نیز برای ایشان وجود دارد

  • هم از طریق پنل کاربری می توانید ثبت سفارش بزنید تا در طی 5 دقیقه پیش فاکتور رایگان ارسال شود و هم از طریق کادر محاسبه ترجمه فوری که در تمامی صفحات موجود است می توانید اقدام نمایید.

  • پارامترهای تعیین کننده هزینه نهایی برای ترجمه رزومه با CV دقیقا مشابه هستند و هیچ تفاوتی نمی کنند و تنها با مشخص شدن آنها می توان هزینه نهایی را تعیین کرد.


نویسنده: آیدا وحدت قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/4/2 ساعت 15:36:14 تعداد بازدید: 2918 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه cv ترجمه رزومه به انگلیسی مترجم برای ترجمه رزومه cv به زبان انگلیسی ترجمه رزومه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :