شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه اعلام شده برای ترجمه متن انگلیسی شامل چه مواردی است؟

نویسنده: دنیا ذاکری قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 22:00:00 بازدید: 345 امتیاز 0 از 0 نظر

وقتی اقدام به ثبت سفارش و پرداخت هزینه ترجمه متن انگلیسی میکنید، کلیه اطلاعات لازم از قبل برای شما در پنل تان در سایت ارسال خواهد شد. در اصل، با دریافت فاکتور، کلیه اطلاعاتی که نیاز دارید تا پرداخت شفاف و بدون ابهامی داشته باشید برای شما ارائه خواهد شد. زمان، حجم سفارش (چه متنی و چه صوتی)، تعداد کلمات، زمان فایل صوتی ( برای محاسبه هزینه بر حسب دقیقه) و زمینه تخصصی متن در تعیین هزینه ترجمه متن انگلیسی نهایی، بسیار موثر هستند. در میانه مطلب از فاکتور هایی سخن گفتیم که تغییر پذیر نیستند و همواره ثابت هستند. حضور ثابت این فاکتور های مذکور به هزینه ای معقول و مقرون به صرفه می‌انجامد. در نتیجه شما ملزم به پرداخت گزاف یا بیش از حد در قالب پلن هایی که در سایت های دیگر موجود است، نمی‌باشید. در ایران تایپیست هزینه ترجمه متن انگلیسی و زبان های دیگر برای هر متن و هر مقاله یا هر فایل صوتی و تصویری جداگانه محاسبه می‌شود. چرا که ما به رضایت مشتریان و شفافیت در پرداخت هزینه ها بسیار تاکید داریم.

در صورتی که هزینه ترجمه متن انگلیسی برای شما بسیار زیاد یا سنگین باشد، می‌توانید برای پرداخت قسطی اقدام کنید. فقط کافی است تا موضوع را به کارشناسان ما در ایران تایپیست اطلاع دهید تا قسط بندی سفارش شما را به طور جداگانه انجام دهند. در صورتی که تا به حال اقدام به برون سپاری سفارش ترجمه ی خود نکرده اید و در این رابطه شک دارید، می‌توانید مشاوره رایگان را از کارشناسان ما دریافت کنید و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید. هزینه ترجمه متن انگلیسی اعلامی به شما در هر ساعت شبانه روز قابل پرداخت است؛ به دلیل اینکه ما امکان پرداخت اینترنتی را برای رفاه حال مشتریان، فراهم کرده ایم. می‌توانید برای ثبت سفارش همین حالا اقدام کنید.

هزینه اعلام شده برای ترجمه متن انگلیسی شامل چه مواردی است؟

هزینه ترجمه

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه صوتی، تصویری

سوالات متداول

هم واریز وجه، هم کارت به کارت و هم پرداخت اینترنتی با رمز دوم.

خیر، رایگان می باشد.

واسطه شماره های درج شده در صفحه نخست سایت.

بله، این ارتباط تا پایان پروژه وجود خواهد داشت.


نویسنده: دنیا ذاکری قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 345 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه متن انگلیسی فوری ترجمه متن انگلیسی ارزان قیمت ترجمه متن انگلیسی قیمت دانشجویی ارزانترین ترجمه متن انگلیسی کمترین هزینه ترجمه متن انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :