شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هدف کلی بازنویسی در متون چیست؟

نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/23 ساعت 20:00:00 بازدید: 764 امتیاز 0 از 0 نظر

با اینکه بازنویسی انواع و اقسام مختلفی دارد اما هدف بازنویسی در تمام پروژه‌های بازنویسی مشترک و یکسان است. هدف بازنویسی نگارش متنی است که از متن اصلی دور باشد و به زبانی دیگر به خلق اثری جدید بیانجامد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زمانی که بازنویسی چنین شرایطی نداشته باشد عملا متن نگارش شده بازنویسی نیست و هدف نهایی نیز محقق نشده است. اما بازنویسی باید طبق چه شرایطی نگارش شود تا هدف بازنویسی تحقق یابد؟ ابزارهای بازنویسی کدامند؟ بازنویسی در اصل یک شرط بسیار مهم و اساسی دارد که سنگ بنای بازنویسی است. اصلی‌ترین شرطی که در بازنویسی مورد بررسی قرار میگیرد عدم تشابه متن بازنویسی شده به متن اصلی و یا همان منبع است. چنانکه می‌توان چنین ادعا نمود که بازنویسی در مسیر تحقق همین امر کشف شده است. افرادی که سعی در نگارش متنی جدید به کمک متنی دیگر را داشته‌اند به کشف حرفه بازنویسی رسیده‌اند. در صورتی که به این مورد توجه کافی نشود، متن با مسئله‌ای به نام سرقت ادبی مواجه می‌شود، یعنی زمانی که متن بازنویسی شده بسیار شبیه به متن اصلی است. در راستای عدم بروز این مشکل ابزارها و راهکارهای بسیاری وجود دارد که به شخص بازنویسنده بسیار کمک می‌کند. از این ابزارها می‌توان به نرم‌افزارهای تشخیص کپی در متن اشاره نمود. راهکارها نیز آنهایی هستند که به تغییر جمله‌بندی‌ها در متن کمک می‌کنند. البته اگر بازنویسنده به حرفه بازنویسی واقف باشد نیازمند ابزارها و یا بهره‌مندی از تمامی راهکارهای مختلف نیست. یک بازنویسنده حرفه‌ای متن را می‌خواند و با قلم روان خود متنی جدید نگارش می‌کند. اما اگر در پی یافتن چنین بازنویسنده‌هایی هستید جای بسیاری درستی را انتخاب کرده‌اید. ایران تایپیست همان مجموعه‌ای است که تمام تیم آن متشکل از بازنویسنده‌های مجرب، کاری و ماهر است. جهت سفارش انواع متون بازنویسی و اطلاع از شرایط سفارش محتوا مورد نظرتان با ما در تماس باشید.

هدف کلی بازنویسی در متون چیست؟

هدف بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات دانشجوییدیتا اینتری

سوالات متداول

هزینه بازنویسی انواع مقالات علمی و ادبی و مانند آن در ایران تایپیست به نوع مقاله بستگی دارد. فاکتورهایی مانند موضوع مقاله و حجم مقاله بسیار دخیل‌اند.

مدت زمانی که برای بازنویسی مقاله نیاز است به خود سفارش و ویژگی‌های آن بستگی دارد. در ابتدا باید ویژگی‌های سفارش مشخص شود تا بتوان مدت زمان اتمام پروژه را تعیین کرد.

ایران تایپیست تبحر و مهارت خاصی در بازنویسی انواع مقالات علمی، ادبی و پایان نامه در جهت تحقق اهداف بازنویسی دارد. این مجموعه از بهترین مجموعه‌هایی است که می‌تواند در امر بازنویسی از آن کمک گرفت.

بازنویسی مقالاتی که در راستای اهداف بازنویسی باشد تنها نیازمند یک چیز است و آن نیز کسب مهارت کافی در امر بازنویسی است. با تمرین و مطالعه فراوان می‌توان به مهارت بازنویسی و در پی آن به هدف بازنویسی دست پیدا کرد.


نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/23 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 764 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هدف بازنویسی چیست اهداف بازنویسی هدف پارافرایز اهداف پارافریز دلیل بازنویسی کردن

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :