دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نوشتن مقاله با استفاده از تلخیص و بازنویسی متون

نویسنده: مرتضی صمدی بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1400/8/10 ساعت 12:48:40 بازدید: 374 امتیاز 0 از 0 نظر

تلخیص و بازنویسی تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند اما می‌توان مانند پیچ و مهره مکمل یکدیگر باشند. مهره بدون وجود پیچ بی مصرف می‌شود و پیچ بدون مهره نمی‌تواند در محل مناسب خود بچرخد. این مثال تشبیهی ملموس از مکمل‌بودن تلخیص و بازنویسی است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زمانی که پای آماده‌سازی متون با‌کیفیت در میان باشد می‌بایستی از روش‌های مختلفی برای نگارش آن بهره گرفت. برای مثال برای نگارش مقاله پایان‌نامه تنها نمی‌توان به بازنویسی بسنده کرد. باید از انواع روش‌هایی مثل تلخیص و بازنویسی برای آماده‌سازی آن بهره برد. اما چگونه می‌توان از تلخیص و بازنویسی در کنار یکدیگر استفاده کرد؟ چه چیزی تلخیص و بازنویسی را به یکدیگر مربوط می‌کند؟ همانطور که در خط‌های ابتدایی به آن اشاره شد تلخیص و بازنویسی با یکدیگر تفاوت دارند اما می‌توانند مکمل هم باشند. برای مثال همان نگارش مقاله پایان‌نامه را در نظر بگیرید. در نگارش چنین مقالاتی از منابع بسیاری بهره گرفته می‌شود. شما با جمع‌آوری انواع منابع مکتوب و یا الکترونیکی اقدام به آماده‌سازی پایان‌نامه می‌کنید. در چنین شرایطی شما مطالبی را که اهمیت بسیاری برای مقاله‌تان دارد بازنویسی می‌کنید و ممکن است آنها را بسط دهید.

در مقابل مطالب کلی و یا کم اهمیت‌تر را خلاصه نویسی می‌کنید تا به نحوی آنها را مقاله جای دهید. برخی اوقات در چنین شرایطی بازنویسی می‌تواند کار خلاصه نویسی را انجام دهد اما خلاصه نویسی نمی‌تواند امور مربوط به بازنویسی را در دست بگیرد. می‌توان چنین ادعا نمود که بازنویسی نسبت به خلاصه نویسی ارجحیت دارد اما این جمله دال بر بی‌اهمیت‌بودن خلاصه نویسی نیست. استفاده مساوی و برابر از تلخیص و بازنویسی همان چیزی است که برای نگارش یک مقاله ایده‌آل لازم دارید. چنانچه سوالات و اشکالات بسیاری در باب تلخیص و بازنویسی و نحوه استفاده از آنها دارید می‌توانید با ایران تایپیست تماس بگیرید و از خدمات شگفت‌انگیز این مجموعه بهره‌مند شوید.

نوشتن مقاله با استفاده از تلخیص و بازنویسی متون

تلخیص و بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیخلاصه نویسیهزینه خلاصه نویسیهزینه بازنویسی متن

سوالات متداول

در نوشتن مقاله به کمک تلخیص و بازنویسی برخی از قسمت‌های آن به کمک خلاصه نویسی و برخی از بخش‌های آن به کمک بازنویسی آماده می‌شود. انتخاب روش مورد نظر و یا نوع تلفیق آنها سلیقه‌ای است.

هزینه‌ای که برای نگارش مقاله با استفاده از تلخیص و بازنویسی دریافت می‌شود کاملا به شرایط پروژه بستگی دارد. نوع مقاله، حجم آن و موضوع پروژه همه و همه در محاسبه هزینه مقاله دخیل‌اند.

مدت زمان آماده‌سازی مقاله نیز مانند هزینه مقاله داده‌ای متغیر است، یعنی برای هر پروژه‌ای مدت زمان خاص خود محاسبه می‌شود.

بازنویسنده‌های خبره، ویراستار‌های فرز و کادر مجرب همه و همه جز کسانی هستند که در آماده‌سازی مقاله آن هم از نوع باکیفیتش دست دارند. 


نویسنده: مرتضی صمدی بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1400/8/10 ساعت 12:48:40 تعداد بازدید: 374 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مقاله نویسی با تلخیص و بازنویسی نوشتن مقاله با تلخیص و بازنویسی نگارش مقاله تلخیص و بازنویسی تهیه مقاله با تلخیص و بازنویسی تلخیص و بازنویسی مقالات

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :