یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه صفحه آرایی خارجی

نویسنده: ساره بیات صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/29 ساعت 12:00:00 بازدید: 889 امتیاز 0 از 0 نظر

ارائه نمونه صفحه آرایی خارجی در ایران تایپیست بدون محدودیت به هر زبان و در هر قالبی از محتوا، انجام می شود. کافیست قبل یا بعد از ثبت سفارش تان، از ما نمونه کار درخواست کنید تا به آن رسیدگی کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نمونه صفحه آرایی برای مجلات و نشریه های خارجی

خدمات و ارائه نمونه صفحه آرایی خارجی در ایران تایپیست به منظور جلب نظر شما مشتریان انجام می شود. نمونه صفحه آرایی خارجی به شما کمک می کند تا از میزان کیفیت پروژه هایی که در ایران تایپیست انجام می شوند اطمینان حاصل کنید. در هر صورت، صفحه آرایی برای هر نوع قالب محتوایی و هر زبان، تفاوت های خاص خود را دارد. به این معنا که ما نباید شیوه صفحه آرایی مجلات فارسی زبان را مشابه با صفحه آرایی مجله های انگلیسی یا مجله های فرانسوی و ... انجام دهیم.

هر زبانی برای خود یک شیوه‌ی صفحه آرایی دارد. به این دلیل که قواعد و قوانین نوشتاری هر زبان با دیگری متفاوت است. این قوانین، بر روی نحوه صفحه آرایی تاثیر بسزایی می گذارند. علاوه بر این، اگر مجله خارجی برای انتشار در خارج از ایران یا فراتر از مرز های داخلی صفحه آرایی می شود، باید با در نظر گرفتن قوانین کلی و جهانی تهیه و تنظیم شود. اما در صورتی که قرار است مجله مورد نظر داخل ایران چاپ شده و به دست علاقه مندان برسد، باید علاوه بر رعایت قوانین بین المللی، طبق قوانین و چارچوب های تنظیم شده از سوی وزارت ارشاد نیز صفحه بندی شود.

برخی از صفحه بند ها یا گرافیست ها، قوانینی که توسط وزارت ارشاد ایران برای صفحه بندی تنظیم شده و به تصویب رسیده است را نمی دانند. به همین دلیل می توانند پروژه شما را با نقصان و عدم رعایت قوانین صفحه آرایی کنند. سپس تحویل شما دهند. جالب است بدانید که وقتی این پروژه را جهت چاپ و انتشار در تعداد زیاد برای یک مرکز نشر ارسال می کنید، اجازه چاپ دریافت نخواهد کرد. یا به هر دلیلی از چاپ مجله شما ممانعت به عمل خواهد آمد. دلیل آن هم سرپیچی از قوانین صفحه آرایی در ایران است.

اما اگر نمونه صفحه آرایی خارجی را در ایران تایپیست بررسی کرده و پروژه تان را به ما بسپارید، احتمال وقوع چنین اتفاقی برایتان از بین می رود. صفحه بند های فعال در ایران تایپیست به کلیه اصول و قوانین وضع شده در وزارت ارشاد برای صفحه آرایی آشنا هستند.

نمونه صفحه آرایی خارجی

نمونه صفحه آرایی خارجی

نمونه صفحه آرایی مقالات انگلیسی برای چاپ در ژورنالهای خارجی

ارائه ‌ی نمونه صفحه آرایی خارجی در ایران تایپیست برای جلب نظر شما مشتری گرامی انجام می پذیرد. زیرا یکی از مهم ترین مراحلی که قبل از چاپ و انتشار یک مجله باید با وسواس و دقت انجام شود، صفحه آرایی است. ما به خوبی به اهمیت انجام این مرحله واقف هستیم.

برای همین به شما نمونه صفحه آرایی خارجی ارائه می کنیم تا برای انتخاب بهترین مرکز صفحه آرایی، بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید. هیچ نوع مجله یا روزنامه و یا هیچ نشریه ای بدون از سر گذراندن مرحله صفحه آرایی، به مرحله چاپ نخواهد رفت. در اصل، همه ما می دانیم که صفحه آرایی باعث زیباتر شدن و شکل گیریِ یک رابطه منطقی در هر صفحه از مقاله یا مجله یا پایان نامه می شود. صفحه آرایی به جز زیبا کردن و ایجاد یک رابطه منطقی بین اجزای بصری یک مجله یا مقاله، محتوای شما را خوانا خواهد کرد. شما نمی توانید از خواندن یا مطالعه یک مجله یا مقاله لذت ببرید مگر اینکه قبل از آن، شخصی برای تنظیم و زیباسازی آن تلاش کرده باشد.

ارائه نمونه صفحه آرایی خارجی در ایران تایپیست برای کلیه زبان ها انجام می شود. اگر قصد دارید مجله یا مقاله خود را به یک ژورنال بین المللی یا منبعی مهم (که مورد تایید در دنیاست) ارسال کنید، حتما ایران تایپیست را برای انجام خدمات صفحه آرایی انتخاب کنید. چه تیمی بهتر از ایران تایپیست می تواند به طور دلسوزانه و تخصصی، پروژه شما را صفحه آرایی کند؟ توجه داشته باشید که در تیم ایران تایپیست این فقط صفحه بند ها گرافیست ها نیستند که روی پروژه تان به صورت دلسوزانه فعالیت می کنند. کارشناسان ِ ایران تایپیست به طور دائمی پیگیر پروژه شما هستند. همچنین کیفیت و ایرادات آن را بررسی کرده و سپس در اختیار شما قرار می دهند. بنابراین می توان اینگونه اظهار کرد که دو گروه ِدلسوز و متخصص همزمان بر روی پروژه شما تمرکز می کنند.

نمونه صفحه آرایی خارجی

ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا برای دریافت نمونه صفحه آرایی مقاله های خارجی باید هزینه ای پرداخت؟

ارائه نمونه صفحه آرایی خارجی معمولا در سایر مراکز و شرکت ها هزینه ای دربر دارد. این را زمانی متوجه می شوید که برای درخواست نمونه کار اقدام می کنید. از مهم ترین مراحلی که باید قبل از اعتماد به یک شرکت یا یک مجموعه پشت سر بگذارید، همین است: اینکه از آنها درخواست نمونه کار کنید. بسیاری از مردم، پس از آشنایی با خدمات ایران تایپیست، به ما اعتماد می کنند. بسیاری از این افراد درخواست نمونه کار نداده و فقط برای ثبت سفارش اقدام می کنند. این اعتماد بسیار ستودنی است. به همین خاطر ما در مجموعه ایران تایپیست ارزش و میزان اهمیت این اعتبار را می دانیم. تمام تلاش مجموعه ایران تایپیست این است که سفارش های شما با بهترین کیفیت به دستتان برسد.

اگر از کارشناسان ما درخواست نمونه صفحه آرایی خارجی کنید، به صورت رایگان و بدون اخذ هزینه ای خاص به شما نمونه کار ارائه می کنیم. روال کار به این صورت است که شما باید به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کنید. در انتهای صفحه اصلی سایت ما، شماره تلفن و راه های ارتباطی با ایران تایپیست درج شده است. شما می توانید با کارشناسان مربوط به خدمات صفحه آرایی تماس حاصل کنید. سپس درخواست نمونه کار صفحه آرایی نمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

پس از دریافت نمونه صفحه آرایی خارجی در ایران تایپیست، می توانید در سایت ما سفارش ثبت کنید. تصمیم گیری برای ثبت یا عدم ثبت سفارش بر عهده شماست. اما شایان ذکر است که به شما این نکته را خاطر نشان کنیم که اکثر مشتریان بعد از دریافت نمونه صفحه آرایی خارجی به ما اعتماد کامل پیدا می کنند. به همین خاطر در ایران تایپیست سفارش جدید صفحه آرایی برای مجله ها، مقالات، پایان نامه یا روزنامه های خارجی ثبت می کنند. کلیه طراحی هایی که در ایران تایپیست انجام می شوند کاملا به روز بوده و مطابق استانداردهای رایج در این زمینه است.

نمونه صفحه آرایی خارجی

صفحه آرایی

دریافت نمونه صفحه آرایی خارجی به صورت آنلاین

نمونه صفحه آرایی خارجی به صورت کاملا آنلاین به شما ارائه داده می شود. در اصل، ارائه خدمات حضوری هم در ایران تایپیست انجام می شود. اما با این حال 100 درصد مشتریان ِما همیشه درخواست نمونه صفحه آرایی خارجی به صورت آنلاین را داشته اند.

وقتی به صورت آنلاین درخواست نمونه صفحه آرایی خارجی را مطرح می کنید یا برای ثبت سفارش آنلاین اقدام می کنید، در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد. به طور متوسط جابجایی و ثبت سفارش حضوری در ایران تایپیست ممکن است ساعت ها شما را پشت ترافیک و آلودگی هوا، معطل نگه دارد. همچنین باعث می شود تا برای حمل و نقل هزینه گزاف بپردازید. این در حالی است که ثبت سفارش آنلاین یا درخواست نمونه کار به صورت آنلاین در کمتر از ده دقیقه قابل انجام است. هیچ هزینه ای هم از جیب شما کسر نخواهد شد.

زمانی که برای درخواست نمونه صفحه آرایی خارجی به صورت آنلاین (نامحدود از هر کجا و در هر ساعتی) در ایران تایپیست اقدام میکنید، به شما توضیحاتی در مورد آن سفارش داده می شود. مثلا نمونه کاری به شما ارائه می شود که با زمینه فعالیت تان مطابقت داشته باشد. همچنین اگر لازم باشد، می توانید در مورد آن نمونه کار سوالات و ابهامات خود را مطرح کنید تا در مورد تک تک آنها به شما پاسخ دهیم.

این روال، در زمان ثبت سفارش صفحه آرایی به صورت آنلاین هم وجود دارد. به عنوان مثال ما در فاکتور ریز هزینه های موثر بر هزینه کلی سفارش تان را درج می کنیم. درنتیجه شما می توانید با اعتماد کامل و بدون ابهام، در سایت ما سفارش صفحه آرایی ثبت کنید. در ایران تایپیست خبری از پلن های از پیش تعیین شده هزینه مانند پلن های طلایی و نقره ای نیست. زیرا محاسبه هزینه برای هر سفارش به طور جداگانه انجام می شود.

نمونه صفحه آرایی خارجی

نمونه های برتر صفحه آرایی کاتالوگ و بروشورها

نمونه های برتر صفحه آرایی کاتالوگ و بروشورهای خارجی

بسیاری از مشتریان قدیمی و مشتریان بالقوه‌ی ایران تایپیست با سپردنِ پروژه های صفحه آرایی خود اعم از مجله، مقاله، پایان نامه و روزنامه و غیره به تیم ایران تایپیست، توانسته اند به نتایج دلخواه شان دست پیدا کنند. این موضوع در نوع خود موفقیت بزرگی به حساب می آید. در اصل، منظور از دریافت نتایج دلخواه این است که اشخاص یا شرکت ها، مقاله یا مجله یا پایان نامه خود را به ما برای صفحه آرایی می سپارند. در نهایت آنها می توانند نظر اساتید، مراجع ذی صلاح یا ژورنال های بین المللی را به سمت خود جذب کنند.

برای بسیاری از افراد داشتن نمونه کار یا مقاله به زبان انگلیسی در رزومه شان، موفقیت بزرگی به حساب می آید. در نتیجه آنها می توانند برای اپلای در یک مقطع تحصیلی خاص، یک پوزیشن شغلی خاص و ... اقدام کنند. این همان موفقیتی است که از همکاری با ایران تایپیست نصیب شما هم می شود. اگر علاقه دارید جزء این افراد باشید، لازم نیست کار خاصی انجام دهید. همین حالا در ایران تایپیست سفارش صفحه آرایی ثبت کنید.

اگر نیاز به دریافت نمونه صفحه آرایی خارجی داشتید، حتما با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا به شما نمونه صفحه آرایی خارجی ارائه کنند. برای همه زبان ها اعم از انگلیسی، عربی، فرانسوی و غیره، نمونه کارهای فراوان در زمینه های مختلف داریم. با توجه به اینکه اغلب سفارش صفحه آرایی مقاله یا مجله یا پایان نامه به زبان انگلیسی در ایران تایپیست ثبت می شود، کاملاً طبیعی است که تعداد نمونه کارهای ما به این زبان، بیشتر باشد. پس اگر به نمونه صفحه آرایی خارجی یا خدمات مرتبط با آن به زبان انگلیسی نیاز داشتید جای نگرانی نیست. ما در این زمینه تبحر و تجربه ی فراوان داریم. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه، جهت تقویت رزومه تان اقدام کنید.

نمونه صفحه آرایی خارجی

نمونه صفحه آرایی خارجی در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه بندی کتاب در wordصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی مقاله فارسی

سوالات متداول

بله، شما می توانید درخواست خود را با صفحه بند یا کارشناسان ما مطرح کنید.

شما می توانید به صفحه نخست سایت ما مراجعه کنید. سپس روی دکمه «ثبت سفارش جدید» کلیک کنید. سپس به طور خودکار به مراحل بعدی هدایت خواهید شد.

بله، البته در هر مجله، مقاله یا روزنامه (با توجه به نوع و موضوع آن) نوع تصاویر، تعداد تصاویر و نحوه بکارگیری آنها متفاوت است.

برای کلیه زبان ها انجام می شود. اعم از انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی و ...


نویسنده: ساره بیات صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/29 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 889 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نمونه کار صفحه آرایی خارجی نمونه صفحه بندیهای خارجی تمپلیت صفحه آرایی خارجی الگوی کار صفحه آرایی خارجی نمونه انواع صفحه آرایی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :