دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد به مقالات فارسی

نویسنده: زهرا خلف زاده رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/26 ساعت 09:00:00 بازدید: 770 امتیاز 5 از 1 نظر

نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد یکی از رایج ترین روش های رفرنس دهی به مقالات فارسی و انگلیسی می باشد. این روش شامل دو بخش داخل متن و انتهای متن می باشد. نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد درون متن مقالات به این صورت است که از نام نویسنده و سال انتشار بلافاصله پس از نقل قول مستقیم یا ترجمه مقالات خارجی برای رفرنس دهی استفاده می شود. اما نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد در انتهای متن مقاله به این صورت است که تمامی رفرنس های مقاله بر اساس حرف الفبا و نام نویسنده اول نوشته می شوند، تا مخاطبان بتوانند به منبع اصلی در صورت تمایل دسترسی داشته باشند. این کار سبب می شود تا مخاطبان بتوانند اطلاعات بیشتری را درباره موضوع بیان شده بدست بیاورند و یا در مقالات دیگر استفاده کنند. شاید این سوال را مطرح کنید که در انتهای مقالات نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد باید چه ساختاری داشته باشد؟ در حقیقت از عوامل نحوه ی ساختار رفرنس نویسی هاروارد صحیح می توان به نام نویسندگان، سال انتشار و چاپ مقاله، عنوان اصلی، مرکز انتشار، شماره ویرایش و شماره صفحه منبع اشاره کرد. البته ناگفته نماند در بین این عوامل از علامت هایی مانند «،» و «.» نیز استفاده می شود که بر اساس نوع مجله و مرکز چاپ متغیر می باشد. ایران تایپیست امکان برقراری ارتباط بین پژوهشگران و مشتریان را فراهم کرده است. بنابراین مشتریان با مطلع کردن پژوهشگران از مرکز انتشار مقاله می توانند مقاله خود را با کیفیت بالا رفرنس دهی کنند.

پژوهشگران ایران تایپیست کاملا با نوع نگارش و رفرنس دهی مجلات معتبر و سایر مجلات آشنا می باشند. ایران تایپیست برای اطمینان بیشتر از کیفیت انجام نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد در هلدینگ خود با همکاری کارشناسان این موسسه تمامی فایل ها را مورد بررسی قرار می دهد. اگر رفرنس نویسی کیفیت استاندارد را نداشته باشد. فایل برای انجام اصلاحات به پژوهشگر ارجاع داده خواهد شد. بنابراین ایران تایپیست کیفیت رفرنس نویسی را در این هلدینگ کاملا تضمین می کند.

نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد به مقالات فارسی

نحوه رفرنس دهی صحیح مقالات

 

سوالات متداول

در مقالات رفرنس نویسی به دو بخش داخل متن و انتهای متن تقسیم می شود.

در روش هاروارد رفرنس داخل متن به صورت نام نویسنده و سال انتشار بلافاصله بعد از نقل قول آورده می شود و در انتهای متن نیز بر اساس حروف الفبا منابع آورده خواهند شد.

ایران تایپیست با همکاری کارشناسان خود کیفیت تمامی رفرنس های انجام شده را مورد ارزیابی قرار می دهد.

هدف اصلی از رفرنس نویسی صحیح و با کیفیت معرفی منابع مورد استفاده به مخاطبان می باشد. با رفرنس های صحیح مخاطبان می توانند در صورت لزوم به منبع اصلی دست پیدا کنند.


نویسنده: زهرا خلف زاده رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/26 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 770 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی هاروارد به مقالات فارسی رفرنس دهی هاروارد به مقالات فارسی رفرنس نویسی هاروارد به مقاله ایرانی رفرنس نویسی با استایل هاروارد استایل رفرنس دهی هاروارد

دیدگاه کاربران

آرمین قلی پور | 1400-6-29 ساعت 08:26:15 امتیاز :

رفرنس نویسیتون بیست بیسته. مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :