سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد برای سایت و مجلات

نویسنده: دانیال فرهادی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/25 ساعت 12:00:00 بازدید: 1174 امتیاز 5 از 1 نظر

همانطور که اطلاع دارید، نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد برای مجلات و مقالات زیادی کاربرد دارد. اما نحوه ی نگارش این روش برای مجلات و سایت های مختلف، متفاوت می باشد. پژوهشگران برای استفاده از این روش باید با قوانین و مقررات مجله مورد نظر کاملا آشنا باشند. زیرا دلیل بسیار از رد شدن یا reject شدن مقالات نحوه ی اشتباه رفرنس نویسی می باشد. پژوهشگران ایران تایپیست از سطح کیفی بالای در زمینه نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد برای سایت و مجلات معتبر برخوردار می باشند. بنابراین مشتریان می توانند با سپردن مقاله، پایان نامه، کتاب و ... خدمات با کیفیت، هزینه مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن را از موسسه ایران تایپیست دریافت کنند. اصالت ایران تایپیست بر اساس مشتری مداری می باشد و همین امر سبب شده است تا پژوهشگران و اعضای این موسسه تلاش کنند تا با خدمات مرغوب رضایت مشتریان را بدست بیاورند. نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد برای مقالات معمولا با ساختاری که شامل: نام خانوادگی، نام، سال انتشار، موضوع مقاله و مرکز انتشار مقاله می شود، در موسسه های نگارش انجام می شود. به طور کلی نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد برای مقالات باید به گونه ای انجام شود که کاملا مقاله (منبع استناد) را برای خوانندگان معرفی کند.

پژوهشگران ایران تایپیست نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد را با استفاده از نرم افزار های تخصصی مانند: Mendeley، EndNote، Word، Zotero و ... انجام می دهند. پژوهشگران این موسسه با این نرم افزار ها کاملا آشنا می باشند. پژوهشگران ایران تایپیست با استفاده از این نرم افزار ها قادر به رفرنس دهی مقالات، پایان نامه ها و ... در زمینه های گوناگون می باشند. مشتریان می توانند با مراجعه به سایت ایران تایپیست با نمونه کار های قبلی هلدینگ ایران تایپیست در زمینه رفرنس دهی آشنا شوند. دریافت نمونه کار های قبلی از سایت ایران تایپیست به صورت کاملا رایگان می باشد.

نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد برای سایت و مجلات

رفرنس نویسی

 

سوالات متداول

پژوهشگران ایران تایپیست از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند و قادر به انجام رفرنس نویسی با روش هاروارد در زمینه های گوناگون می باشند.

پژوهشگران برای انجام رفرنس نویسی به روش هاروارد از نرم افزار های تخصصی مانند: Mendeley، EndNote، Word، Zotero و ... استفاده می کنند.

خیر، مشتریان می توانند بدون هیچگونه هزینه ای نمونه کار های قبلی ایران تایپیست را دریافت کنند و از کیفیت رفرنس نویسی در این هلدینگ اطلاع پیدا کنند.

معمولا رفرنس نویسی هاروارد با ساختار نام خانوادگی، نام، سال انتشار، موضوع مقاله و مرکز انتشار در مقالات انجام می شود.


نویسنده: دانیال فرهادی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/25 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 1174 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی هاروارد برای سایت رفرنس نویسی هاروارد برای مجله رفرنس دهی هاروارد برای سایت رفرنس دهی هاروارد برای مجله روش رفرنس نویسی هاروارد

دیدگاه کاربران

ترمه چهک | 1400-6-29 ساعت 08:43:10 امتیاز :

سایتمون کاااملا طبق مقررات رفرنس نویسی شد. تشکر

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :