سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه محاسبه هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی بر چه اساسی است؟

نویسنده: فرهاد محمدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 17:00:03 بازدید: 406 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، بسته به عوامل مختلفی است که هر کدام از این عوامل نقش موثری را در تعیین هزینه ها دارد. این عوامل در مقاله پیش رو به صورت کامل توضیح داده شد. لازم به ذکر است که ایران تایپیست تاثیر این عوامل را در تعیین نرخها به گونه ای برقرار کرده است که همگان توانایی استفاده از آن را داشته باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است
  • نوع قالب بندی مقصد: برخی افراد فقط فایل ترجمه مقاله، برخی دیگر فایل ترجمه به همراه فایل پی دی اف مقاله، عده ای ترجمه ی مقاله همراه با پادکست را خواستارند. هر کدام از این روش ها، مستلزم مهارت و صرف وقت خاصی است. مثلا در تحویل ترجمه مقاله به صورت پادکست، لازم است تا یک گوشنده ترجمه های صورت گرفته را به صوت تبدیل نموده و ارائه دهد. بنابراین هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، به نوع خدمتی که شما می خواهید بستگی زیادی دارد.
  • زمان تحویل پروژه: ایران تایپیست، یک زمان استانداردی را برای تحویل پروژه، بر اساس انتخاب نوع مترجم و... در اختیارتان قرار می دهد که بر اساس آن هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، محاسبه می شود. فردی که کار ترجمه مقاله ها را انجام می دهد؛ لازم است نکات خاصی را در هنگام ترجمه رعایت کرده و با فرهنگ کشور مبدا و مقصد آن آشنا باشد. پس هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی و زبان های مختلف از مترجم تازه کار به مترجم حرفه ای متفاوت محسوب می شود.
  • توجه به حجم مقاله در هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی: کلمات مقاله و تعداد آن ها در سفارشات کوچک و متوسط به صورت شخصی انجام داده شده و در سفارشات ترجمه مقاله با حجم بالاتر کار ترجمه با کسب توافق از کاربر و به صورت تقریبی و محاسبه درصد خطا صورت می پذیرد.
  • فشردگی: در برخی مقاله ها، تعداد کلماتی که افراد به کار می برند زیاد و در برخی خیلی کم است که در مجموعه ایران تایپیست به این نکته توجه می شود.
  • نوع ترجمه: با توجه به این که مقاله ی شما در چه سطحی از تخصصی، عمومی، تخصصی ویژه و غیره باشد می تواند دارای هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، متفاوتی باشد.

نحوه محاسبه هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی بر چه اساسی است؟

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه تخصصی مقالهترجمه تخصصی باکیفیتترجمه مقاله ISI

سوالات متداول

فشردگی مقاله، تعداد کلمات، نوع زبان خارجی، زمان مورد نیاز برای تحویل دادن مقاله، نوع قالب بندی و غیره.

بله. با توجه به اینکه شما بخواهید سفارشتان در چه زمانی تحویل داده شود، هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی آن متفاوت خواهد بود.

معمولا یک صفحه ی استاندارد 250 کلمه می باشد. از این رو شما می توانید جدولی را در ایران تایپیست مشاهده کنید که قیمت صفحات را در اختیار شما قرار داده است.

باید بگوییم بلی، ایران تایپیست نسبت به تمام مراکز دیگر خدمات بیشتر را ارائه داده و هزینه ی کمتری را دریافت می نماید.


نویسنده: فرهاد محمدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 17:00:03 تعداد بازدید: 406 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: محاسبه هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی برآورد هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی محاسبه قیمت ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی تعرفه آنلاین ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی برآورد دستمزد ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :