پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه ساخت و انتقال نمودار از ورد به پاورپوینت به ساده ترین روش

نویسنده: سارا اخلاقی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 11:00:00 بازدید: 677 امتیاز 4 از 1 نظر

برای آن که ساده‌ترین روش انتقال نمودار به وسیله‌ی ساخت پاورپوینت با ورد را بشناسید، متن پیش رو را مطالعه کنید. ساخت نمودار و جدول همواره به ارزش و غنای کار شما می‌افزاید و امکان انتقال بهتر مفاهیم و مطالب و تفهیم درست آن‌ها را برای کاربران فراهم می‌سازد. ساخت پاورپوینت با وردی که دارای عکس، جدول، نمودار و سایر مفاهیم است، نیازمند دقت و اجرای ریزه‌کاری‌های فراوان است و تبدیل ورد به یک پاورپوینت با کیفیت، تنها با یک کلیک ساده انجام پذیر نیست. ایران تایپیست در کنار انواع آپشن‌هایی که برای خدمات تهیه پاورپوینت برای کاربرانش در نظر گرفته است، امکان ساخت پاورپوینت با ورد را نیز فراهم کرده است. در صورتی که فایل ورد ارسالی شما شامل نمودار باشد، کارشناسان ما به‌ راحتی انتقال آن را به پاورپوینت انجام داده و حتی ترسیم نمودار با استایل‌های متفاوت دیگر را نیز برای شما ممکن ساخته‌اند، تا نمایش گرافیکی آن متناسب با اسلایدهایتان باشد.

انتقال نمودار از ورد به پاورپوینت در یک کپی و پیست کردن ساده خلاصه نمی‌شود. بلکه کارشناسان ما درصدد آن هستند که اصل تناسب و سنخیت در تمامی داده‌های موجود در اسلاید رعایت شود. تیم حرفه‌ای تهیه پاورپوینت ما در ایران تایپیست حتی این نکته را نیز در نظر داشته‌اند که در صورت وجود اعداد اعشاری، در هنگام انتقال، اعداد را کنترل کرده تا جابه‌جایی رخ ندهد و ارزش علمی پاورپوینت حفظ شده و اعتبار شما محفوظ بماند. ساخت پاورپوینت با ورد و انتقال نمودار و جدول با حضور خبره‌ترین افراد در هلدینگ ایران تایپیست تبدیل به یکی از راحت‌ترین و ساده‌ترین روش‌های تهیه پاورپوینت گردیده است و با تمهیداتی که مدیریت ایران تایپیست اندیشیده، این خدمات آنلاین به صورت فراگیر در دسترس همه‌ی افراد از اقصی نقاط ایران قرار گرفته و در کمترین زمان ممکن اجرایی خواهد شد. ایران تایپیست محدودیت‌ها را از میان برداشته تا شما به سادگی بتوانید به بهترین امکانات با پایین‌ترین تعرفه‌ها دست یابید.

نحوه ساخت و انتقال نمودار از ورد به پاورپوینت به ساده ترین روش

ساخت و انتقال نمودار از ورد به پاورپوینت به ساده ترین روش

سوالات متداول

برای این کار کافیست سفارش خود را به دست حرفه ای ترین تیم تهیه پاورپوینت ما در ایران تایپیست بسپارید تا در کمترین زمان ممکن آن را برای شما عملی کنند.

ایران تایپیست بهترین مرکز در تهیه پاورپوینت شناخته شده است.

ایران تایپیست از بیش از 31 زبان زنده‌ی دنیا در تهیه پاورپوینت پشتیبانی می‌کند.

بله، این امکان وجود دارد و شما میتوانید با ارسال نمونه قالب، تم مورد نظرتان را سفارش دهید.


نویسنده: سارا اخلاقی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 677 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: انتقال نمودار از ورد به پاورپوینت تهیه نمودار در پاورپینت از ورد رسم نمودار از ورد در پاورپوینت رسم نمودار در پاورپوینت نمودار سه بعدی در ساخت پاورپوینت

دیدگاه کاربران

رسول مرادی | 1400-6-31 ساعت 08:34:11 امتیاز :

یه وردمو با کلی نمودار خیلی دقیق به پاورپوینت منتقل کردین تشکر

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :