جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

منظور از ویراستاری زبان چیست؟

نویسنده: دنیا ذاکری ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/12/25 ساعت 09:00:00 بازدید: 676 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری زبان، با سایر ویراستاری های دیگر متفاوت است. چرا که برای سایر انواع ویراستارهای دیگر، می توان حتی بدون توجه به علم و دانشی خاص، اقدام به ویرایش جملات و عبارات متن مورد نظر و نیز ویرایش علائم نگارشی کرد. اما در این سفارش ویراستاری، علاوه بر روان بودن و مفهومی بودن جملات و رعایت علائم نگارشی، می بایست نسبت به زبان متن هم مسلط بود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری زبان چیست؟

همان طور که گفته شد؛ ویراستاری زبان، یکی از مجموعه انواع ویراستاری های تخصصی به شمار می آید که نیاز به یک مترجم و ویراستار زبان دارد تا بتواند با تسلطی که روی زبان دارد؛ شروع به ویرایش آن متن کند. هیچ فرقی نمی کند که سفارش های شما به چه زبانی باشد؟ عربی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و حتی چینی و... از جمله زبان هایی می باشند که بیش از سایر زبان های دیگر، هنرآموز دارند. بنابراین در صورتی که شما متنی را به یکی از زبان های مذکور یا هر یک از زبان های دیگر غیر از این زبان ها به رشته نگارش درآورده اید یا در صورتی که اقدام به ترجمه متنی از زبان فارسی به یکی از زبان های مختلف دنیا کرده اید؛ می بایست تا پیش از انتشار آن، به فکر ویراستاری زبان متن مورد نظر باشید.

در همین راستا علاوه بر مترجمانی که در حوزه ترجمه زبان های مختلف مشغول به کار و فعالیت هستند؛ نیاز به ویراستارهایی هم در هر یک از این زبان ها وجود دارد تا در صورت نیاز به این نوع ویراستاری، بتوان انواع سفارش های مشتری را در این زمینه به زبان های سفارشی آن ها ویراستاری و اصلاح نمود. منظور از ویراستاری زبان، ویراستاری به طور کلی می باشد. یعنی هم از نظر نگارشی، هم علمی و فنی و هم از نظر ارتقای سطح زبانی، می بایست متن یا متون مختلف را به بهترین نحو ممکن به صورت کاملا شیوا و روان ویراستاری نمود و آن ها را به دست مشتری سپرد.

موسسه ایران تایپیست در همین راستا از وجود ویراستارهایی بهره می برد که سال ها کار ویراستارهای زبان را با بهترین متد به پیش برده اند و از پس هر نوع متنی به راحتی بر می آیند. چرا که در این موسسه، انواع ویراستارها به زبان های مختلف وجود دارد تا بتوان به پشتوانه علم و دانش و هوش و ذکاوت بالای آن ها، کار ویراستاری زبان مشتریان زیادی را در این زمینه با کیفیت مطلوبی به پیش برد. 

منظور از ویراستاری زبان چیست؟

ویراستاری

ویراستاری زبان انگلیسی

ویراستاری زبان انگلیسی با توجه به بین المللی بودن این زبان یکی از نیازهای مشتریان زیادی است که می خواهند برای چاپ مقاله، انجام تحقیق و پژوهش های مختلف، نگارش کتاب، مقاله و پایان نامه یا چکیده های هر یک از آن ها و... متون خود را ویراستاری نمایند. به همین جهت نیاز مبرمی به یک ویراستار قدر و توانمندی دارند که تسلط کامل و صد درصدی روی زبان انگلیسی دارد و می تواند سره را از ناسره تشخیص داده و متن انگلیسی محول شده به خود را به بهترین نحو ممکن، ویراستاری نماید.

با توجه به اهمیت ویراستاری زبان انگلیسی، برای این دسته از مشتریان، می بایست تا پیش از سپردن سفارش های خود به مراکز و موسسه های مختلف، در خصوص رزومه کاری ویراستار تحقیق شود و نمونه کارهای ویراستاری زبان وی را مورد سنجش قرار داد تا بتوان با خیال آسوده خاطری، سفارش های مختلف را به او سپرد. بر حسب تجربه در طول این سال ها، می توان به این نتیجه دست یافت که موسسه ایران تایپیست در راستای اصل مشتری مداری، توانسته است ویراستارهای زبان انگلیسی بسیار زیادی را درون خود جای دهد تا با توجه به علم و دانش آن ها بتواند نیاز طیف وسیعی از دانشجویان، دانش آموزان و پژوهشگران را به خوبی پاسخ گوید.

شما می توانید در هر پاسی از شبانه روز و در هر نقطه ای از این سرزمین پهناور که هستید؛ از طریق اینترنت، سفارش های ویراستاری زبان انگلیسی خود را به موسسه آنلاین ایران تایپیست بسپارید تا این موسسه با سپردن سفارش های شما به دست بهترین ویراستارهای خود، بتواند نیاز شما را به خوبی در موعد مقرر شده خود برطرف سازد. این موضوع را نیز باید در نظر داشت که سطح ویراستاری زبان انگلیسی هر یک از سفارش های مختلف با توجه به نوع مخاطب آن، ممکن است متفاوت باشد. اما حتی در صورت بالاترین سطح سفارش، باز هم شما می توانید سفارش های خود را به این موسسه بسپارید. چرا که ویراستارهای این موسسه، در بالاترین سطح زبانی خود هستند و می توانند به خوبی نیاز شما را پاسخ گویند.

منظور از ویراستاری زبان چیست؟

ویراستاری زبان انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری متون ترجمه شده از زبان های خارجی

ویراستاری زبان، تنها مربوط به متون مختلف به هر یک از زبان های خارجی نیست؛ بلکه در بیشتر موارد، مشتری نیاز به ویراستاری متون ترجمه شده از زبان های دیگر به یک زبان دارد. به عنوان مثال: ممکن است متنی از زبان عربی به انگلیسی ترجمه شده باشد که در این صورت، برای ویراستاری این گونه از سفارش ها، نیاز به تسلط بر هر دو زبان وجود دارد تا ویراستار بتواند با بررسی هر یک از جملات در زبان مبدا و ترجمه آن ها در زبان مقصد، دست به یک ویراستاری بسیار عمیق و تخصصی تر بزند.

به همین جهت این نوع از ویراستاری های زبان، نیاز به دقت نظر و دانش بالاتری دارند تا بتوان ویراستاری زبانی را روی این گونه از سفارش ها، با کیفیت بالایی به پیش برد. با توجه به وجود مترجمین دو زبانه و حتی چندین زبانه که در موسسه ایران تایپیست وجود دارند؛ حتی در صورت نیاز به ویراستاری متون ترجمه شده از زبان های مختلف به هر یک از زبان های دلخواه و مورد نیاز شما، می توانید سفارش های خود را به این موسسه بسپارید و در موعد مقرر شده سفارش های خود را در بستر اینترنت با بالاترین سطح ممکن دریافت نمایید. به طور کلی ویراستاری زبان، تنها بر عهده کسانی بر می آید که نسبت به زبان های مختلف تسلط و آشنایی کاملی دارند و می توانند به خوبی از پس ویراستاری هر یک از سفارش های مختلف بربیایند. البته در کنار ویراستاری این سفارش ها از نظر علمی و زبانی، بهتر است یک ویراستار، به علائم نگارشی و اصول کلی مربوط به ویراستاری هم توجه داشته باشد تا از هر نظر، بتواند متون ترجمه شده به زبان های خارجی مختلف را با دقت نظر و سرعت عمل بالایی، ویراستاری نماید.

با توجه به تجربه و تخصص موسسه ایران تایپیست در این زمینه، مجالی برای نگرانی باقی نمی ماند تا بدین ترتیب شما با خیال راحت سفارش های ویراستاری زبان خود را به این موسسه بسپارید.

منظور از ویراستاری زبان چیست؟

ویراستاری متون ترجمه شده

ویراستاری زبان به صورت تخصصی و فوری

بسیاری از دانشجویان و پژوهشگران، امروزه نیاز به ویراستاری زبان به صورت کاملا تخصصی و فوری دارند. چرا که عنصر زمان برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و می خواهند خیلی سریع نیاز خود را برطرف سازند. فوری و تخصصی بودن ویراستاری، کار را برای یک ویراستار زبان بیش از پیش سخت می کند. اما اگر ویراستار مورد نظر، نسبت به حرفه و زبان تخصصی خود، تسلط بالایی داشته باشد و از تجربه بالایی در زمینه ویراستاری زبان هم بهره مند بوده باشد؛ می تواند با توجه به علم و دانش و سرعت عمل بالای خود، با دقت نظر بالایی ویراستاری زبان مشتریان خود را به خوبی به پیش ببرد. مسلما ویراستارهایی که به تازگی کار ویراستاری را می خواهند شروع کنند؛ گزینه خوبی در این زمینه به شمار نمی آیند.

به همین جهت می بایست این گونه از سفارش ها را به دست بهترین و مجرب ترین ویراستارهایی سپرد که در زمینه پیش رو، سالیان سال تجربه کسب کرده اند و می توانند با توجه به تجربه بالای خود، ویراستاری زبان انواع متون مختلف را به صورت تخصصی و خیلی فوری به دست مشتریان خود بسپارند. اینجاست که می توان با اطمینان خاطر تمام اذعان داشت که موسسه ایران تایپیست، یکی از بهترین موسسه ها و مراکز ویراستاری زبان به شمار می آید که می تواند به خوبی نیاز شما را با کیفیت بالایی در اسرع وقت پاسخ گوید.

شما می توانید سفارش های خود را در این زمینه، به جهت عدم فوت وقت، به صورت اینترنتی به موسسه آنلاین ایران تایپیست در هر ساعتی از شبانه روز بسپارید تا در موعد مقرر شده، سفارش های ویراستاری زبان خود را به صورت فوری تحویل بگیرید. ضمن اینکه سفارش های ارائه شده در این موسسه، برخلاف برخی از مراکز دیگر، به این صورت نیست که با فوری انجام دادن کار ویراستاری، بسیاری از اصول ویراستاری رعایت نشده و کیفیت را قربانی زمان کنند.

منظور از ویراستاری زبان چیست؟

ویراستاری زبان به صورت فوری

ثبت سفارش آنلاین ویراستاری زبان

برای انجام ویراستاری زبان مربوط به سفارش های خود، لزوما نیازی به حضور در مراکز و موسسه های مختلف ندارید. چرا که امروزه بسیاری از این مراکز، به جهت تسهیل و تسریع در روند سفارش گیری مشتریان و هموار شدن نیازهای آن ها بدون محدودیت زمانی و مکانی، امکان ثبت سفارش آنلاین را برای آن ها میسر گردانده اند. بدین ترتیب تمامی کسانی که نیاز به ویراستاری زبان دارند؛ می توانند سفارش های خود را به صورت اینترنتی و آنلاین در مراکز معتبر به ثبت برسانند و در اسرع وقت، آن ها را در بستر اینترنت دریافت نمایند. ثبت اینترنتی و آنلاین سفارش های ویراستاری زبان، می تواند از وقت و انرژی افراد صرفه جویی کرده و آن ها را مستقیما با یکی از بهترین مراکز مربوط به ویراستاری مرتبط سازد. چرا که موسسه ایران تایپیست، به عنوان یکی از بهترین مراکز در زمینه ویراستاری، علاوه بر آنکه خدمات خود را به صورت حضوری در تهران به همشهریان تهرانی و حومه ارائه می کند؛ به صورت اینترنتی نیز در هر ساعتی از شبانه روز، بدون محدودیت زمانی و مکانی، به تمامی هموطنان خود، آنلاین سرویس دهی می کند. بنابراین در صورتی که به ویراستاری زبان نیاز دارید؛ می توانید سفارش های خود را در این زمینه به صورت آنلاین در وب سایت اینترنتی موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید تا ضمن عدم اتلاف وقت و انرژی خود و با هزینه ویراستاری مناسب، بتوانید سفارش های خود را به دست یکی از بهترین مراکز آنلاین در این زمینه بسپارید. تجربه ثابت کرده است که سفارش های اینترنتی که در موسسه ایران تایپیست در زمینه ویراستاری زبان انجام می گیرد؛ با توجه به وجود ویراستارهای قدر و توانا در زمینه انواع زبان های خارجی مختلف، با کیفیت خوب و مطلوبی به دست مشتری رسیده است و توانسته است رضایت مشتری را به خوبی به جای آورد.

منظور از ویراستاری زبان چیست؟

ثبت سفارش آنلاین ویراستاری زبان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویرایش فنیویراستاری قرارداد با انتشاراتویراستاری-قرارداد با سازمان دولتی

سوالات متداول

منظور از این نوع ویراستاری، اصلاح متونی غیر از زبان فارسی است که از تمامی جوانب، به دست یک ویراستار، اصلاح می گردند تا کیفیت آن ها را بتوان ارتقاء بخشید. 

شما می توانید برای این منظور به موسسه ایران تایپیست به صورت حضوری و غیر حضوری مراجعه کنید تا روند ویراستاری متون شما با بالاترین سطح کیفی صورت بگیرد. 

ویراستاری متون ترجمه شده از زبان های خارجی مختلف، نیاز به تسلط بالای ویراستار، به هر یک از زبان های مبدا و مقصد است که یک ویراستار، می بایست به این مسئله توجه داشته باشد. 

بله؛ شما می توانید سفارش های خود را در این زمینه به صورت آنلاین در ایران تایپیست به ثبت برسانید. 


نویسنده: دنیا ذاکری ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/12/25 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 676 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری زبان انگلیسی سفارش ویراستاری زبان ویرایش زبان ویراستاری زبان ترجمه شده سفارش ویراستاری ترجمه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :