چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

منظور از مدلسازی داده با تحلیل آماری چیست؟

نویسنده: زهرا خلف زاده تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 13:04:09 بازدید: 1502 امتیاز 5 از 1 نظر

بر خلاف سالیان طولانی پیشین که آمارشناسان برای تثبیت مفهوم تحلیل آماری و این‌که اصلا تحلیل آماری چیست، نیازمند پروسه‌ی طولانی و زمان‌بری در عین زحمت بالا بودند؛ در سال‌های اخیر و با کمک پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، مدل‌سازی داده با کمک تحلیل و آنالیز آماری بسیار ساده‌تر شده است. برای این‌که با مفهوم مدل‌سازی داده و این‌که تحلیل آماری چیست، بیشتر آشنا شوید؛ بهتر است داده‌ها و متغیرهای آماری خود را هم‌چون مواد خامی که وارد کارخانه می‌شوند تصور نمایید. این مواد خام، نیازمند پروسه‌ی پیچیده‌ای هستند تا بتوانند کاملا به صورت پخته و قابل آنالیز دربیایند. این‌جاست که ایران تایپیست وارد عمل می‌شود و شما را در زمینه‌ی مدل‌سازی داده با کمک تحلیل آماری یاری می‌نماید. مدل‌سازی داده، در واقع شکل نهایی داده‌های شماست. متغیرهای شما با کمک مدل‌سازی داده به زبان ریاضی نمایش داده می‎شوند و سپس این متغیرها وارد مرحله‌ای می‌شوند، تا بتوان آن‌ها را به طور علمی و کارشناسانه مورد بررسی و پژوهش قرار داد. از سویی، آمارشناسان ایران تایپیست، با دانش زیرکانه و تجربه‌ی طولانی‌ مدت خود در زمینه‌ِی تحلیل آماری با کمک مدل‌سازی داده‌ها، مانند کارخانه‌ی تخصصی شما هستند که کاملا داده‌ها هضم کرده و با کمک روش تحلیل و آنالیز آماری مخصوص زمینه‌ی پژوهشی شما، آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

منظور از مدل‌سازی داده با تحلیل آماری چیست؟

مدل‌سازی داده

آماریست‌های هلدینگ ایران تایپیست، درک بالایی از این‌که تحلیل آماری چیست و چگونه به انجام می‌رسد، دارند و با دیدگاه یک نظریه‌پرداز به متغیرهای شما نگاه می‌کنند. کارشناسان آماری این مجموعه، با کمک دانش و هوش بالای خود، داده‌های خام شما را کاملا هضم کرده و به درستی رابطه‌ی میان آن‌ها را شناسایی می‌کنند. سپس این داده‌ها را به زبانی تبدیل می‌کنند تا افراد عامی و کسانی‌که علمی درباره‌ای این‌که تحلیل آماری چیست، ندارند؛ بتوانند آن را درک کنند و بفهمند. آمار درباره‌ی داده‌های شماست و به طور تخصصی آن‌ها را دنبال می‌کند؛ تا به الگوهای میان داده‌ها دست پیدا نماید. آمارشناس ایران تایپیست، با نگاهی به داده‌های شما می‌نگرد، که موشکافانه این داده‌ها و روابط میان آن‌ها به چالش می‌کشد و شکل نهایی آن در پژوهش شما گنجانده می‌شود.

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریخدمات دانشجوییهزینه تحلیل آماریاستخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

می‌توانید این مبحث را در دوره‌های مدل‌سازی داده پشت سر بگذارید، به طور تخصصی شروع به تحصیل در زمینه‌ی آنالیز الگوریتم داده‌ها نمایید و یا در دانشگاه این رشته را بیاموزید. آماریست‌های ایران تایپیست، فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آماری برتر ایران و جهان هستند و می‌توانند در این زمینه، نیاز شما را رفع کنند.

با کمک این ترفند، شما بهتر می‌توانید مطابق با نیازهای خود، مدل متناسب با داده‌های خود را انتخاب کنید. بعلاوه بهتر می‌توانید داده‌های خود را برای مرحله‌ی تحلیل آماده کنید و داده‌های شما بهتر هضم و سازمان‌دهی خواهند شد.

این مرکز آماری با بکارگیری آخرین و پیشرفته‌ترین متدهای روز مدل‌سازی داده، با کمک آمارشناسان حرفه‌ای خود، داده‌های شما را دریافت کرده، آن‌ها را مطابق با مدل متناسب شکل می‌دهد و برای تحلیل آماده می‌کند.

معمولا رگرسیون و طبقه‌بندی داده‌ها، به مدل‌سازی آن‌ها کمک می‌کند. گویی شما متغیرها و داده‌ها خود را کاملا مدل‌سازی شده مشاهده می‌کنید و بهتر می‌توانید آن‌ها را به چالش بکشید و به نتیجه‌های دقیق برسید.


نویسنده: زهرا خلف زاده تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 13:04:09 تعداد بازدید: 1502 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: مدل‌سازی داده با تحلیل آماری تجزیه و تحلیل آماری چیست تحلیل آماری داده چیست تحلیل آماری نرم افزاری چیست تحلیل آماری برای مدلسازی چیست

دیدگاه کاربران

پارسا علیزاده | 1400-6-28 ساعت 17:40:24 امتیاز :

مدلسازیتو حرف نداشت. پرفکت

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :