یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مفهوم بازنویسی یا پارافریز متن چیست؟

نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/4 ساعت 12:00:00 بازدید: 454 امتیاز 0 از 0 نظر

در پس بازنویسی یا پارافریز متن رازهای بسیاری وجود دارد که تنها یک بازنویسنده واقعی می تواند به تمامی آنها پی برده باشد. اما پس از آنکه توانستید به عنوان بازنویسنده نمونه به رازها و مفاهیم بازنویسی یا پارافریز متن پی ببرید، این حرفه از آن شماست! اما آیا تک جمله‌ای وجود دارد که بتواند تعریفی جامع، شیوا و دقیق از بازنویسی یا پارافریز متن در اختیار ما قرار دهد؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بله! وجود دارد. بازنویسی عبارت است از خواندن متن مبدا و اعمال اصول بازنویسی به روی آن به جهت ایجاد متن مقصد. یعنی در این حوزه متونی که در اختیار بازنویسنده قرار می‌گیرند به شیوه‌های مختلف به متنی دیگر تبدیل می‌شوند. برای مثال فرض کنید که شما به عنوان معلم قصد دارید یکی از حکایت های بوستان و گلستان سعدی را برای دانش آموزان کلاس سوم شرح دهید. آیا با خواندن آن حکایت به صورت مستقیم می توان انتظار داشت که دانش آموزان در فهم آن به مشکل برنخورند؟ در چنین مواقعی باید از بازنویسی یا پارافریز متن برای ساده‌سازی کمک گرفت. اما این نکته را نیز در گوشه‌ای از ذهن خود ثبت کنید که بازنویسی عمدا به معنای ساده‌سازی نیست و کاربردهای دیگری را نیز در بر می‌گیرد. برای مثال در برخی از بازنویسی‌ها:

  1. متن ساده نمی‌شود و تنها با جمله‌بندی‌های دیگری نگارش می‌شود
  2. متن هم ساده می‌شود و هم جمله‌بندی‌های آن تغییر می‌کند
  3. متن کوتاه‌تر می‌شود اما سبک اصلی متن مبدا حفظ می‌شود

و...

می توان چنین ادعا کرد که به اندازه موهای سرتان انواع بازنویسی وجود دارد. چرا که هر متنی شیوه خاصی برای بازنویسی میطلبد. برای آنکه در دنیای بازنویسی گم نشوید، بهتر است دست در دست ایران تایپیست بگذارید. این موسسه را به عنوان منجی‌ای در نظر بگیرید که قصد دارد به شما در بازنویسی انواع مقالات و متون مختلف کمک کند.

مفهوم بازنویسی یا پارافریز متن چیست؟

بازنویسی یا پارافریز متن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنتایپ از دستنویسرفرنس نویسی

سوالات متداول

بله، ایران تایپیست و تیم نویسندگانی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند از تمام اصول و نکاتی که به بازنویسی یا پارافریز متن مربوط می‌شوند آگاهی دارند. علاوه بر آن به بروزرسانی اصول قدیمی نیز می‌پردازند.

هزینه بازنویسی یا پارافریز متن در مجموعه ایران تایپیست به نوع مقاله بستگی دارد. حجم مقاله، موضوع و نوع بازنویسی همه در تعیین هزینه بازنویسی یا پارافریز متن دخیل هستند.

مدت زمانی که برای بازنویسی یا پارافریز متن در نظر گرفته می‌شود کاملا به نوع و حجم سفارش بستگی دارد. مدت زمان آماده‌سازی مقاله پس از ثبت سفارش به مشتری اطلاع داده می‌شود.

مهمترین مبحث در حوزه بازنویسی یا پارافریز متن توجه به کیفیت بازنویسی و عدم تشابه متن بازنویسی شده به متن اصلی است.


نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/4 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 454 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مفهوم بازنویسی یا پارافریز متن بازنویسی یا پارافریز متن چیست معنی بازنویسی یا پارافریز متن بازنویسی یا پارافریز متن آنلاین بازنویسی یا پارافریز متن حرفه ای

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :