پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

معنای علمی تحلیل آماری چیست؟

نویسنده: سیما خورشیدی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/18 ساعت 13:53:56 بازدید: 404 امتیاز 4 از 1 نظر

ریشه‌ی تحلیل آماری را شاید بتوان به امور مالیاتی، خراج‌ و خزانه که از دیرباز تاکنون رواج دارد؛ ربط داد. پیشرفت دانش بشری به همان میزان در گسترش روش‌های کسب نتیجه از داده‌های آماری، نقش داشته است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تمرکز بسیارِ دولت‌ها و شرکت‌های تجاری و علمی، بر روی به دست آوردن نتایج مربوط به تحقیقات آماری، بشر را به سوی کشف و ساخت ایده‌ها و روش‌های جدیدی، برای محاسبه و تحلیل آماری سوق داد. در هر رشته‌ای که تحصیل کرده باشید؛ حداقل یک‌ بار گذارتان به آمار و تحلیل آماری خورده است. بخصوص اگر سررشته‌ای از امر پژوهش داشته باشید؛ به خوبی واقف هستید که تحلیل آماری تا چه حد می‌تواند در جابجایی نتایج پژوهش و تحقیقات موثر باشد. حال که از نزدیک نگاهی به تاثیر داده‌های آماری بر جابجایی نتایج پژوهشی داشتیم، به معنای علمی و دقیق تحلیل آماری می‌پردازیم.

وقتی واژه‌ی آمار را ریشه‌یابی کرده و به زیر لنز آزمایشی خود می‌کشیم؛ می‌بینیم که آمار، اصولا به جمع آوری داده‌ها و آزمایش، تفسیر و نتیجه گیری‌ منطقی بر اساس این داده‌ها گفته می‌شود. این نتایجِ حاصل از تحلیل آماری‌ست، که سرنوشت پژوهش‌های علمی و غیر علمی را رقم می‌زند. بنابراین حتی فکر آن‌که بدون تحلیل و تفسیر داده‌های آماری به کسب نتیجه از داده‌ها بپردازیم؛ کاملا دور از ذهن و غیرمنطقی به نظر می‌رسد. تحلیل علمی آماری شامل جداول، تصاویر، نمودارها و گراف‌ها و سایر داده‌های آماری می‌شوند که به زبان آمار در آمده‌اند. به طوری، داده‌های آماری مانند آزمون و خطایی هستند؛ که میزان احتمال وقوع و امکان‌پذیری ایده‌های پژوهشی را به ما اثبات می‌کنند. فرایند سازمان‌دهی و کسب نتیجه از داده‌های آماری یا به زبان دیگر "تحلیل علمی آماری" داده‌ها، از طریق روش توصیفی یا استنباطی صورت می‌پذیرد. ایده‌ی پژوهشی شما درست مانند آسمانی ابر گرفته است؛ تجزیه و تحلیل آماری درست مانند عینکی‌ست که به شما کمک می‌کند با دید واضح و روشن خود، این ابرها و مه‌گرفتگی‌های پر از شک و شبهه را کنار بزنید و با چشم منطقی و علمی به قضیه نگاه کنید. از سویی، داده‌های آماری به شیوه‌های متعددی جمع آوری می‌شوند. می‌توانند به صورت اندازه‌گیری تجربی چالش‌برانگیزی در فضای آزمایشگاه به نتیجه برسند؛ یا به صورت پرسش‌نامه و با کمک گروهی از داوطلبان، زمینه‌ای برای دست‌یابی به اطلاعات را برای شما فراهم نمایند. مجموعه‌ی ایران تایپیست در این زمینه، با کمک تکنولوژی روز و مطابق با پیشرفته‌ترین ابراز کسب تجزیه و تحلیل‌های آماری، شما را در اسرع وقت به نتیجه‌ی دلخواه می‌رساند.

معنای علمی تحلیل آماری چیست؟

کاربرد تجزیه و تفسیر آمار در پژوهش‌ها


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تحلیل آماریخدمات دانشجوییخدمات مقاله چاپ و نشر کتاب

سوالات متداول

این امر بستگی به نحوه‌ی انجام تجزیه و تفسیر داده‌های شما دارد. با توجه به این‌که آمار و تجزیه‌ی داده‌های آماری از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردار است؛ می‌تواند به نتایج نادرست منتهی شود. بنابراین می‌بایست جوانب احتیاط را فرایند آن رعایت نمود

خدمات آمار و تجزیه و تحلیل‌های آماری در ایران تایپیست را نمی‌توان به زمینه‌ی خاصی محدود نمود. هر کجا که ایده‌ی پژوهشی و تحقیقی وجود دارد، آمار در آن نهفته است.

ایران تایپیست با در اختیار داشتن بهترین تحلیل گران از سراسر کشور یکی از بهترین مراکز تحلیل آماری است.

بله. ایران تایپیست تمامی خدماتش را با مشاوره های تلفنی رایگان ارائه میدهد و شما قبل از ثبت نهایی سفارشتان میتوانید از آن استفاده کنید.


نویسنده: سیما خورشیدی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/18 ساعت 13:53:56 تعداد بازدید: 404 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: معنی تحلیل آماری معنای تحلیل آماری مفهوم تحلیل آماری تحلیل آماری چیست معنی علمی تحلیل آماری

دیدگاه کاربران

طاهره حافظی | 1400-8-24 ساعت 09:18:48 امتیاز :

همه موارد دقیق و ریزبینانه بررسی شد. احسنت به گروه حرفه ایتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :