پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مرکز خدمات تحلیل آماری ادارات و سازمان‌ها

نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/18 ساعت 13:59:26 بازدید: 789 امتیاز 5 از 1 نظر

مرکز خدمات تحلیل آماری ادارات و سازمان‌ها، نقش مهمی در جمع‌ آوری، سازمان‌دهی، تجزیه و تفسیر اطلاعات و داده‌های آماری دارند. هر مرکز با ارائه‌ی تجزیه و تحلیل داده‌های آماری به مافوق خود، کمک شایان توجهی به تصمیم‌گیرندگان ارشد خود می‌کنند. تمامی استراتژی‌های تجاری و تصمیم‌گیری‌های اساسی و بنیادی ادارات و سازمان‌ها، بر اساس تجزیه و تحلیل این داده‌ها صورت می‌پذیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بخصوص در روند بازاریابی شرکت‌ها و سازمان‌ها، بسیاری از پرسنل و مدیران به دانش تحلیلگران آماری تکیه می‌کنند. بر اساس داده‌های مربوط به اداره‌های کار سراسر جهان، تقاضا برای تحلیلگران تحقیقات آماری تا سال 2026 به میزان 26 درصد افزایش پیدا خواهد نمود.

مرکز خدمات تحلیل آماری ادارات و سازمان‌ها

آمار نقش مهمی در بیزینس و اقتصاد دارد.

وظایف و مسئولیت‌های این موسسات روشن و واضح است. این موسسات با کمک آمار، کارفرمایان‌شان را در تصمیم‌گیری بهتر در زمینه‌ی تجارت راهنمایی می‌کنند. تدوین و اجرای استراتژی‌های جمع‌آوری داده‌ها، درون دستان این تحلیلگران جای دارد. اولین کار در سفارش تجزیه و تحلیل آماری، جمع‌آوری داده‌هاست؛ که حساسیت و ظرافت بالایی را می‌طلبد. در مرحله‌ی بعد، این موسسات به استخراج و سازماندهی داده‌های خام می‌پردازند. تحلیلگران پس از مرتب کردن و تنظیم داده‌ها بر اساس پارامترهای تنظیم شده‌ی خود و استانداردهای در دسترس برای زمینه‌ی تحقیقی خود، به سازماندهی این داده‌ها رسیدگی می‌کنند؛ تا تفسیر آن با کمک نرم‌افزارهای متعدد آسان شود. حالا داده‌ها برای تجزیه و تحلیل آماده هستند. نرم‌افزارهای دیتابیس مختلفی مانند SAS، R و...  با کمک پژوهش‌های نظریه‌پردازان به‌نام دنیای داده‌های آماری، به مرتب‌سازی و تنظیم این داده‌ها و آماده‌سازی آن برای مرحله‌ی تفسیر و نتیجه‌گیری می‌پردازند. این موسسات تنها لازم نیست که معنا یا استنباط نهفته در دل داده‌ها را پیدا کنند. آن‌ها می‌بایست بتوانند اهمیت یافته‌های خود را به زبان عامیانه، برای سایر افراد سازمان یا اداره توضیح دهند. به این منظور، فرایند تصمیم‌گیری‌های تجاری، علمی و پژوهشی بسیار ساده‌تر خواهد شد. این امر شامل ایجاد گزارش‌های آماری، تجسم داده‌ها و ارائه‌ی آن‌ها به تصمیم‌گیرندگان اداره، مدیران سازمانی و حتی سهام‌داران شرکت‌ها نیز می‌شود. ایران تایپیست به عنوان یکی از آکادمی‌های معتبر ایرانی، با کمک دانش روز و پیشرفته‌ترین نرم‌افزارهای آماری، کار شما را بسط داده و به انجام می‌رساند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تحلیل آماریتقویت رزومه تنظیم مقاله به فرمت مجلهکارهای آزمایشگاهی

سوالات متداول

موسسات و آکادمی‌های تحلیل آماری، می‌بایست معتبر بوده و فعالیت قانونی داشته باشند. شرط دیگر انتخاب موسسه‌ی مدنظر، تعهد در کار و دانش‌محور بودن این موسسه است که ایران تایپیست یکی از بهترین موسسات مذکور است.

موسسه‌ی ایران تایپیست با کمک تحلیلگران آماری حرفه‌ای و متخصص خود، راه دستیابی شما را به اهداف حاصل پروژه‌‌تان هموار خواهد نمود. این موسسه از تکنولوژی آماری و روش‌های نوین جمع‌آوری و طبقه‌بندی اطلاعات بهره می‌برد. 

در ایران تایپیست زمان تحویل از طرف کاربر و سفارش دهنده تعیین میشود.

بازاریابی و پژوهش‌های مارکتینگ، بیزینس و تحلیلگران مالی، تحلیلگران کسب و کار، مالیات و برآورد گران هزینه‎ها، حسابداران، آمارشناس‌ها، مدیران پایگاه‌های داده، اقتصاددان‌ها، مهندسان نرم‌افزار، بانک‌داران و...


نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/18 ساعت 13:59:26 تعداد بازدید: 789 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری گزارشات تحلیل داده های آماری تجزیه و تحلیل آماری تحلیل آماری موسسات تحلیل آماری شرکت ها

دیدگاه کاربران

آرمین حسینی | 1400-8-24 ساعت 09:15:51 امتیاز :

فرایند کارامون با تحلیلای شما خیلی عالی پیش رفت. خداقوت

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :