چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مرکز تحلیل آماری با استفاده از SPSS

نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/5 ساعت 11:00:00 بازدید: 326 امتیاز 0 از 0 نظر

تحلیل آماری با استفاده از SPSS، چه به منظور رسم نمودار، طراحی پرسش‌نامه‌ها، نقشه‌کشی، طبقه‌بندی اطلاعات مختلف آماری و... باشد؛ نیاز به تخصص و مهارت در کار با این نرم افزار دارد. کار با SPSS به زمینه‌ی خاصی محدود نمی‌شود؛ چه در زمینه‌ی پزشکی و سلامت تحصیل کرده باشید، یا پژوهش اجتماعی و حتی سیاسی انجام دهید و بسیاری زمینه‌های دیگر، بدون شک گذارتان به این نرم افزار کاربردی خواهد خورد. این نرم افزار را در اصطلاح رایج، غول آمار و احتمالات می‌شمارند. محال است که در زمینه‌ی تحلیل آماری تحصیل کرده باشید و سری به محیط این نرم افزار و نحوه‌ی کار با آن نزده باشید. اما اگر در زمینه‌ی تحلیل آماری با استفاده از SPSS هیچ تخصص و تجربه‌ای نداشته باشیم، باید چه کرد؟ بخصوص وقتی در یکی از پروژه‌های تحقیقی خود، نیاز به کار با آمار و احتمالات داشته باشیم و کوچک‌ترین چیزی درباره‌ی آمار و تحلیل آماری ندانیم! مجموعه‌ی ایران تایپیست، با هدف تامین بهترین تیم آماری کم‌نظیر در تمام ایران، آماده‌ی خدمت به شما در این زمینه می‌باشد. تحلیل آماری با استفاده از SPSS که توسط محقق و آماریست ایران تایپیست مهیا می‌شود؛ شامل تمام زمینه‌ها و زیر و بم نرم افزار SPSS می‌گردد. از واریانس داده‌ها گرفته، تا محاسبات دیگری هم‌چون معادلات برجستگی، نمودارها، ضرایب چولگی و تغییرات، چارت‌های آکادمیک، میانه و میانگین، آزمون‌های آماری متعدد و... همگی در این موسسه قابل انجام و اعمال هستند. پس بهتر است کاسه‌ی چه کنم، چه کنم را به کنار بگذارید و به کارشناسان این رشته روی بیاورید. با توجه به این‌که بسیاری از افراد، نیازمند مشاهده‌ی نمونه کارهایی از تحلیل آماری با استفاده از SPSS هستند؛ ایران تایپیست حتی این امکان را نیز برای کاربران و متقاضیان تحلیل آماری خود فراهم نموده است؛ تا پس از بررسی کامل و عمیق نمونه کارهای تحلیل آماری با استفاده از SPSS این موسسه، تصمیم به همکاری بگیرند.

مرکز تحلیل آماری با استفاده از SPSS

تحلیل آماری با کمک نرم افزار SPSS

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریخدمات دانشجوییاستخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

ایران تایپیست، یکی از بهترین مراکز آماری ایران، برای انجام تحلیل آماری با کمک نرم افزار SPSS می‌باشد.

ایران تایپیست، به عنوان مرکز تحلیل آماری آنلاین در ایران شناخته شده است.

البته. می‌توانید پس از بررسی نمونه کار، نسبت به سفارش‌دهی خود تصمیم‌گیری کنید.

بله. می‌توانید با کارشناس مربوطه تماس حاصل فرمایید و در زمینه‌ی تحقیقی خود با وی مشورت کنید.


نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/5 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 326 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مرکز تحلیل آماری با استفاده از SPSS سایت تحلیل آماری با استفاده از SPSS تحلیل آماری اینترنتی با استفاده از SPSS تحلیل آماری online با استفاده از SPSS مرکز تحلیل آماری دیتا با SPSS

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :