پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

محاسبه هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متون روانشناسی

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 10:44:44 بازدید: 454 امتیاز 0 از 0 نظر

نحوه محاسبه هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی یکی از موضوع های مهم برای مشتریان می باشد. هزینه های ترجمه فارسی به انگلیسی برای رشته های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. به طور کلی هزینه های ترجمه فارسی به انگلیسی متن های تخصص کمی گران تر از متن های معمولی می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ضریب محاسبه برای هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی و فلسفه در سال 1399 برابر 1/1 می باشد. در حقیقت هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی به عوامل مختلفی مانند: تعداد صفحات، سختی متن ها از نظر کلمات تخصصی و ... بستگی دارد. به طور مثال اگر شما یک مقاله 5 صفحه ای تخصصی داشته باشید، هزینه این مقاله به ازای هر صفحه 11750 تومان در سال 1399 می باشد اما اگر این مقاله در ارتباط با رشته روانشناسی و فلسفه باشد این هزینه در ضریب 1/1 نیز ضرب خواهد شد تا هزینه نهایی برای ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی بدست بیاید. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی برای دیگر متن ها نیز به همین صورت محاسبه خواهد شد. به عبارت دیگر اگر شما یک متن 5 صفحه ای تخصصی ویژه و یا عمومی در ارتباط با رشته روانشناسی داشته باشید قیمت نهایی به ازای هر صفحه برای این متن ها به ترتیب برابر  و  در سال 1399 محاسبه خواهد شد.

البته ناگفته نماند که موسسه ایران تایپیست تخفیف های ویژه ای را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفت است. این تخفیف ها بر اساس حجم ترجمه متن ها به مشتریان تعلق می گیرد به طور مثال اگر متن های شما 50 تا 100 صفحه باشند، موسسه ایران تایپیست به شما 7 درصد تخفیف خواهد داد. حداکثر تخفیف ایران تایپیست 13 درصد است که برای متن های 500 تا 1999 صفحه ای می باشد. بنابراین اگر شما سفارشی تخصصی برای ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی داشته باشید که این سفارش شامل 500 صفحه باشد. قیمت نهایی برای سفارش شما به ازای هر صفحه در سال 1399 برابر 1/1*10200  محاسبه خواهد شد.

محاسبه هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متون روانشناسی 

محاسبه هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه سریعهزینه ترجمه زبان های دیگرهزینه اعزام مترجم به محل

سوالات متداول

بله، تمامی هزینه های ترجمه در مجموعه ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا اولویت این مجموعه بدست آوردن رضایت مشتریان می باشد.

بله، هزینه ترجمه متن های روانشناسی دارای ضریب 1/1 می باشد.

بله، تمامی متن های ایران تایپیست بر اساس تعداد صفحاتی که دارند شامل تخفیف های متفاوتی خواهند شد. این تخفیف ها در سال 1399 بین 3 تا 13 درصد می باشد.

هزینه نهایی ترجمه ها معمولا بر اساس تعداد کلمات متن ها مشخص می شوند. در ایران تایپیست هر صفحه ترجمه شامل 250 کلمه می باشد.


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 10:44:44 تعداد بازدید: 454 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: محاسبه هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی نرخ ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی تعرفه ترجمه فارسی به انگلیسی متن روانشناسی هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله روانشناسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :