یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

محاسبه آنلاین هزینه های ترجمه متون

نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 15:14:39 بازدید: 539 امتیاز 0 از 0 نظر

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه متون اکثرا برای کلیه سفارشات در ایران تایپیست انجام می شود. چون برخلاف گذشته امکان پرداخت آنلاین، به مراتب بهتر است و نیاز به مراجعه حضوری را به صفر می رساند. به علاوه اینکه ممکن است شما در شهر دیگری سکونت داشته باشید و امکان پرداخت حضوری را نداشته باشید. در گذشته به دلیل مشکلاتی که در این رابطه وجود داشت، امکان ارائه خدمات غیر بومی وجود نداشت.

اما امروزه شما چه به صورت پرداخت اینترنتی، چه به صورت واریز وجه هزینه ترجمه متون به حساب ایران تایپیست و چه به صورت کارت به کارت می توانید هزینه را به ما منتقل کنید تا کار ترجمه برای شما پیگیری شود. اگر نیاز به دریافت شماره حساب و شماره کارت ایران تایپیست داشتید، در پایین صفحه یک لیست به عنوان "شماره حساب موسسه" وجود دارد که در آن شماره کارت درج شده است. می توانید بعد از انجام واریز وجه، اطلاعات واریز را در بخش پنل کاربری خود درج کنید تا ما از پرداخت توسط شما آگاه شویم. اگر سوالی در این رابطه داشته باشید، کارشناسان ما به شما به طور دقیق و کامل پاسخ خواهند داد. پرداخت هزینه ترجمه متون به صورت حضوری نیز به صورت نقد یا به صورت کارت به کارت قابل انجام است.

ارائه خدمات منعطف در ایران تایپیست به این چند شیوه، دست شما را برای شروع همکاری با ما باز می گذارد. بسیاری از مشتریان به واسطه این شیوه های پرداخت هزینه ترجمه، امکان همکاری پویا و چندین ساله را با ما دارند. اگر به هر دلیلی موفق به پرداخت نشدید، می توانید آن را به ما اطلاع دهید تا مشکل را بررسی و حل کنیم. پس از پرداخت هزینه ترجمه متون و پیگیری سفارش در صورتی که رضایت تان از کار جلب نشده باشد، می توانید آن را با ما مطرح کنید تا پیگیری های لازم را انجام دهیم.

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه متون

هزینه ترجمه متون 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه روسیهزینه ترجمه ترکی استانبولی

سوالات متداول

شما با پرداخت بخش ابتدایی هزینه ترجمه از شروع کار توسط مترجم مطلع خواهید شد.

کارشناسان بر اساس ویژگی های هر متن، برای شما تعیین هزینه می کنند.

خیر، باید حتما مبلغی را پرداخت کنید.

می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.


نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 15:14:39 تعداد بازدید: 539 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: برآورد آنلاین هزینه ترجمه متون محاسبه فوری هزینه ترجمه متون تخمین هزینه ترجمه متون پرداخت اقساطی هزینه ترجمه متون محاسبه قیمت ترجمه متون

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :