چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ی تخصصی مقاله ها

نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/5/26 ساعت 14:53:07 بازدید: 395 امتیاز 0 از 0 نظر

مورد مهم دیگر در باب ترجمه تخصصی مقاله‌ها با موضوعات مختلف که لازم است تحت بررسی قرار گیرد، محاسبه آنلاین هزینه‌‌ی لازم برای ترجمه تخصصی مقاله‌ها به زبان‌های مختلف است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به طور کلی ایران تایپیست از جمله مراکز بسیار معتبر ترجمه در ایران است که هزینه دریافتی برای ترجمه توسط این هلدینگ معتبر برای ترجمه تخصصی مقاله‌های مختلف به نسبت سایر مراکز ترجمه، مناسب‌تر است؛ با این حال یک سری از عوامل وجود دارند که تعیین کننده قیمت ترجمه تخصصی مقاله‌های مختلف می‌باشند. یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین هزینه مورد نیاز برای ترجمه تخصصی مقاله‌ها، حجم مقاله است؛ در واقع تعداد کلمات یک مقاله می‌تواند تعیین کننده هزینه لازم برای ترجمه آن باشد و هر چه تعداد کلمات این مقاله بیشتر شود، هزینه‌ای که باید برای ترجمه آن پرداخته شود نیز بالاتر خواهد رفت. عامل مهم و تاثیرگذار دیگر در تعیین هزینه لازم برای ترجمه مقالات به شکل تخصصی، زبان ترجمه است.

بعضی از زبان‌ها به نسبت زبان‌های دیگر دنیا پیچیده‌تر هستند و آشنایی با دستور زبان آن‌ها، سخت‌تر می‌باشد؛ مثلا زبان روسی، ژاپنی و یا چینی. مسلما برای ترجمه چنین زبان‌هایی، توانایی و تخصص بیشتری نیاز است و منصفانه است که برای انجام کار ترجمه مقالات نوشته شده به این زبان‌ها به نسبت مقاله‌های انگلیسی، هزینه‌ای بیشتر لازم باشد. پس زبان ترجمه نیز به نوبه خود در هزینه ترجمه تاثیر گذاشته و می‌تواند این هزینه را کم یا زیاد کند. مورد تاثیرگذار دیگر، نوع مقاله و موضوع آن است؛ ترجمه برخی از مقالات با موضوعات خاص باید با حساسیت بیشتری انجام شود و مترجمان برای ترجمه این مقالات، باید با مهارت و تسلط بالا عمل کنند. از جمله مقالات پزشکی که بسیار حساس و مهم می‌باشند. از این رو هزینه‌ای که برای ترجمه چنین مقالاتی که دارای موضوعی خاص هستند دریافت می‌شود، به نسبت دیگر مقالات بیشتر خواهد بود.

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ی تخصصی مقاله

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ی تخصصی مقاله

هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله های مختلف در قیاس با هم

ترجمه‌ تخصصی مقاله های مختلف، یکی از نیازهای دانشجویان هر یک از رشته های مختلف می باشد. ممکن است زبان هر یک از این مقاله ها بر حسب نوع نیاز مشتری، متفاوت از سایر سفارش ها باشد. حتی خود موضوع و رشته دانشجویان هم روی سخت یا ساده بودن جملات متن مقاله های تخصصی تأثیرگذار است. به همین علت معمولا هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله ها در قیاس با همدیگر یکسان نیستند. هزینه هر سفارش مربوط به همان سفارش است که با توجه به این عوامل مورد محاسبه قرار می گیرند. با توجه به همین عوامل، هر یک از دانشجویان و دانش پژوهان خواهان آن هستند که متوجه هزینه سفارش خود تا پیش از ثبت سفارش شوند. اما آیا چنین امکانی برای آن ها میسر گشته است یا خیر؟ باید اذعان داشت که هر یک از آن ها حق دارند تا متوجه هزینه خود شوند.

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ی تخصصی مقاله ها

هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله ها

هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله های سخت تر که زمان بیشتری را هم از مترجم می گیرند؛ بیشتر از مقاله های راحت تر است. هر چند که به طور کلی هزینه مقاله بالاتر از سایر متون عادی است. اما در قیاس مقاله ها با همدیگر، برخی مقاله ها در رشته های مختلف هستند که در زبان های پیچیده تری هم نگارش شده اند. هزینه آن ها بایستی بیشتر از سایر مقاله ها باشد. بنابراین به طور کلی برای تعیین هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله ها، ساز و کارهایی را مدنظر قرار می دهند. به این شکل که هزینه هر سفارشی با توجه به میزان سخت بودن متن آن و زمانی باشد که از مترجم گرفته می شود. بدین ترتیب هزینه نهایی کاملا عادلانه و بر حسب تعرفه های استاندارد تعیین می شود و به مشتری اعلام می گردد.

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه های تخصصی مقاله

امروزه چنین امکانی برای شما میسر گشته است که بتوانید هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله های خود را تا پیش از ثبت سفارش بدانید. برای این منظور هزینه شما آنلاین و اینترنتی و در کسری از ثانیه تبیین می گردد. بنابراین شما می توانید ابتدا متوجه هزینه سفارش خود شوید. سپس نسبت به ثبت سفارش در آن موسسه یا ثبت سفارش در موسسه دیگری اقدام کنید.  محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله ها را موسسه ایران تایپیست برای شما میسر گردانده است. شما می توانید با ثبت نام در وب سایت اینترنتی این موسسه، وارد آن شده و نسبت به ثبت سفارش اینترنتی اقدام کنید. هر چند که می توانید سفارش های خود را در این موسسه به شکل حضوری هم ثبت کنید. در هر حالت طبق این دو شیوه ارسال فایل در ایران تایپیست، شما هزینه کمتری را نسبت به سایر موسسه ها پرداخت می کنید.

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ی تخصصی مقاله ها

پرداخت اینترنتی هزینه ترجمه مقاله

ایران تایپیست، امکان محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله ها را برای شما مقدور گردانده است. کافی است وارد وب سایت این موسسه شوید. سپس فایل خود را بارگذاری نمایید. با توجه به حجم و تعداد کلمات مقاله، زبان آن، رشته و موضوع و سایر عوامل در نهایت هزینه سفارش شما اینترنتی و آنلاین تخمین زده می شود. شما می توانید هزینه سفارش ترجمه‌ تخصصی مقاله های خود را مشاهده کنید. سپس در صورت تمایل می توانید نسبت به ثبت سفارش خود در این موسسه اقدام کنید. هر چند که هزینه های ارائه شده در این موسسه، مقرون به صرفه تر از سایر مراکز می باشند. پس بهتر است به جهت کیفیت بالای سفارش های ترجمه و هزینه های ارزان تر، ایران تایپیست را مقصد نهایی سفارش های خود در نظر بگیرید. در این موسسه شما می توانید اینترنتی و آنلاین متوجه هزینه خود شوید و با مقایسه آن با سایر موسسه ها، پی به ارزان بودن هزینه خود در این موسسه ببرید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهتخصصی ترین ترجمه هادریافت نمونه ترجمه رایگان

سوالات متداول

هزینه ترجمه تخصصی مقالات با توجه به عوامل مختلف متغیر است.

در ایران تایپیست کار ترجمه تخصصی به نسبت دیگر مراکز ترجمه مناسب‌تر است.

حجم مقاله، زبان مبدا و مقصد ترجمه، موضوع ترجمه.

بله. با توجه به دشوار بودن زبان چینی، هزینه‌ی دریافت شده برای ترجمه به این زبان بیشتر است.


نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/5/26 ساعت 14:53:07 تعداد بازدید: 395 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه‌ی تخصصی مقاله محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ی تخصصی مقاله تخمین هزینه ترجمه‌ی تخصصی مقاله ترجمه تخصصی مقاله‌ ارزان قیمت کمترین هزینه ترجمه تخصصی مقاله‌

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :