جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ی تخصصی مقاله

نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/5/26 ساعت 16:15:32 بازدید: 935 امتیاز 4 از 1 نظر

مورد مهم دیگر در باب ترجمه تخصصی مقاله‌ها با موضوعات مختلف که لازم است تحت بررسی قرار گیرد، محاسبه آنلاین هزینه‌‌ی لازم برای ترجمه تخصصی مقاله‌ها به زبان‌های مختلف است. به طور کلی ایران تایپیست از جمله مراکز بسیار معتبر ترجمه در ایران است که هزینه دریافتی برای ترجمه توسط این هلدینگ معتبر برای ترجمه تخصصی مقاله‌های مختلف به نسبت سایر مراکز ترجمه، مناسب‌تر است؛ با این حال یک سری از عوامل وجود دارند که تعیین کننده قیمت ترجمه تخصصی مقاله‌های مختلف می‌باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین هزینه مورد نیاز برای ترجمه تخصصی مقاله‌ها، حجم مقاله است؛ در واقع تعداد کلمات یک مقاله می‌تواند تعیین کننده هزینه لازم برای ترجمه آن باشد و هر چه تعداد کلمات این مقاله بیشتر شود، هزینه‌ای که باید برای ترجمه آن پرداخته شود نیز بالاتر خواهد رفت.

عامل مهم و تاثیرگذار دیگر در تعیین هزینه لازم برای ترجمه مقالات به شکل تخصصی، زبان ترجمه است. بعضی از زبان‌ها به نسبت زبان‌های دیگر دنیا پیچیده‌تر هستند و آشنایی با دستور زبان آن‌ها، سخت‌تر می‌باشد؛ مثلا زبان روسی، ژاپنی و یا چینی. مسلما برای ترجمه چنین زبان‌هایی، توانایی و تخصص بیشتری نیاز است و منصفانه است که برای انجام کار ترجمه مقالات نوشته شده به این زبان‌ها به نسبت مقاله‌های انگلیسی، هزینه‌ای بیشتر لازم باشد. پس زبان ترجمه نیز به نوبه خود در هزینه ترجمه تاثیر گذاشته و می‌تواند این هزینه را کم یا زیاد کند. مورد تاثیرگذار دیگر، نوع مقاله و موضوع آن است؛ ترجمه برخی از مقالات با موضوعات خاص باید با حساسیت بیشتری انجام شود و مترجمان برای ترجمه این مقالات، باید با مهارت و تسلط بالا عمل کنند. از جمله ترجمه مقالات پزشکی که بسیار حساس و مهم می‌باشند. از این رو هزینه‌ای که برای ترجمه چنین مقالاتی که دارای موضوعی خاص هستند دریافت می‌شود، به نسبت دیگر مقالات بیشتر خواهد بود.

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ی تخصصی مقاله 

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ی تخصصی مقاله

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله به شکل لحظه ای

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله به شکل لحظه ای هم امکان پذیر شده است. به این شکل که شما می توانید در کسری از ثانیه تا پیش از اینکه سفارش خود را به ثبت برسانید؛ متوجه هزینه سفارش خود شوید. مسئله ای که شاید برای خیلی از دانشجویان و دانش پژوهان مختلف جای سوال باشد. چرا که قیمت هر سفارش با سفارش های دیگر یکسان نیست. به همین جهت می بایست ابتدا با توجه به نوع سفارش های خود، از قیمت آن مطلع گردیم. پس از آن می توانیم تصمیم خود را مبنی بر ثبت سفارش خود در یک موسسه یا ثبت آن در موسسه ای دیگر اتخاذ نماییم. هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله بستگی به پارامترهای زیادی دارد. وقتی یک سفارش قیمت گذاری می شود؛ تمامی این پارامترها تاثیر خود را روی قیمت نهایی می گذارند. در نتیجه می توان شاهد قیمت استاندارد برای یک سفارش شد.

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ی تخصصی مقاله

محاسبه هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله آنلاین

بیشتر دانشجویان هستند که اقدام به ثبت سفارش هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله های خود می کنند. به همین جهت می بایست در قیمت گذاری این سفارش ها تا حد امکان تخفیف هایی به این قشر از جامعه ارائه داد. جدا از تخفیف هایی دانشجویی در نرخ گذاری تعرفه های موثر در قیمت نیز میان موسسه های مختلف، بازار رقابتی وجود دارد. برخی از موسسه ها با تعرفه های بیشتر و برخی با تعرفه های به صرفه تر در نزد مشتری شناخته شده اند. موسسه ایران تایپیست، از جمله موسسه هایی است که تعرفه های بهتر و مطلوب تری را به مشتریان خویش ارائه می دهد. امکان محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله در وب سایت این موسسه وجود دارد. ابتدا باید در این سامانه ثبت نام کنید تا با وارد کردن چند کلیک ساده بتوانید در کسری از ثانیه متوجه هزینه سفارش خود شوید.

چرا هزینه ترجمه مقاله های تخصصی در هر موسسه یکسان نیست؟

معمولا در نرخ گذاری سفارش های ترجمه‌ تخصصی مقاله، یک سری قوانین استاندارد مدنظر قرار می گیرد. از جمله این قوانین می توان به زبان مبدأ و مقصد در ترجمه، تعداد کلمات و حجم متن، نوع سطح زبانی سفارش و... اشاره کرد. حال ممکن است موسسه ای تعرفه این پارامترها را کمتر از موسسه دیگر به مشتری اعلام کرده باشد. امروزه به جهت بازار رقابتی میان این موسسه ها، هر یک از آن ها سعی می کنند تا با ارائه خدمات بهتر، مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نمایند. موسسه هایی که با ارائه هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله ارزان تر و البته کیفیت بالاتر در نزد مشتریان خود معروف شده باشد؛ همیشه بهترین موسسه است. چنین موسسه ای روز به روز به تعداد مشتریان خود می افزاید. شما هم می توانید با اطمینان خاطر بیشتری بدون هیچ گونه نگرانی سفارش خود را در آن موسسه به ثبت برسانید.

محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ی تخصصی مقاله

هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله

موسسه ایران تایپیست با امکان محاسبه آنلاین هزینه ترجمه‌ تخصصی مقاله در سایت خود، قیمت گذاری ها را شفاف سازی کرده است. بدین ترتیب شما می توانید متوجه قیمت سفارش خود شوید. حتی آن را با موسسه های دیگر مقایسه کنید. بدین ترتیب می توانید متوجه ارزان و گران بودن قیمت ها در هر یک از این موسسه ها شوید. در نتیجه بهتر می توانید تصمیم خود را برای ثبت سفارش در یکی از این موسسه ها بگیرید. تجربه حاکی از آن است که هزینه های ترجمه‌ تخصصی مقاله در موسسه ایران تایپیست، مناسب تر از سایر مراکز بوده است. شما هم می توانید به منظور دستیابی به این مهم، فایل سفارش خود را در سامانه ایران تایپیست بارگذاری نمایید تا متوجه این اختلاف قیمت شوید. آنگاه است که از قیمت های مقرون به صرفه و ایده آل ایران تایپیست مطلع خواهید شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه مقاله

سوالات متداول

هزینه ترجمه تخصصی مقالات با توجه به عوامل مختلف متغیر است و برای اطلاع دقیق از هزینه سفارشتان با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

خیر در ایران تایپیست کار ترجمه تخصصی به نسبت دیگر مراکز ترجمه مناسب‌تر است.

حجم مقاله، زبان مبدا و مقصد ترجمه، موضوع ترجمه، زمان تحویل.

بله. با توجه به دشوار بودن زبان چینی، هزینه‌ی دریافت شده برای ترجمه به این زبان بیشتر است.


نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/5/26 ساعت 16:15:32 تعداد بازدید: 935 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه‌ی تخصصی مقاله نرخ ترجمه تخصصی مقاله‌ محاسبه قیمت ترجمه تخصصی مقاله‌ ترجمه تخصصی مقاله‌ ارزان تعرفه ترجمه تخصصی مقاله‌

دیدگاه کاربران

رایا مشکاتی | 1400-7-29 ساعت 10:34:56 امتیاز :

هرجور حساب کردم باید مبلغ ترجمه بیشتر میشد. خیلی عالی هستین شما

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :