دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قیمت طراحی لوگو

نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/15 ساعت 09:00:00 بازدید: 234 امتیاز 0 از 0 نظر

قیمت طراحی لوگو به عوامل مختلفی بستگی دارد. از آنجایی که لوگو به عنوان هویت مجموعه بوده و یک برند به وسیله لوگو شناخته می‌شود، به همین دلیل اول از همه باید به سبک طراحی توجه شود تا قیمت. خصوصا کسانی که قصد رقابت در بازار کار را دارند، انحصار و ارتباط آسان با لوگو اهمیت بیشتری پیدا می کند. اصلی ترین راه برای تشخیص حرفه ای بودن طراح یا مجموعه مشاهده نمونه کار است. در مرکز ایران تایپیست و در سال 1402 قیمت طراحی انواع لوگو برابر با 380 هزار تومان است.

قیمت طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

قیمت طراحی لوگو چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت طراحی لوگو حرفه ای به صورت ریالی یا حتی دلاری هم تعیین می شود. لازم به ذکر است که ایران تایپیست علاوه بر دریافت سفارش از سراسر کشور، از کشورهای خارجی هم پذیرش سفارش دارد. به همین دلیل این موضوع بسیار مهم است که اول از همه درخواست کننده از کدام کشور سفارش خود را ثبت می کند. همچنین سبک لوگو مثل لوگوی اسمی یا مفهومی می تواند بر روی قیمت نهایی تاثیر مستقیم بگذارد. از طرفی درست است که سبک لوگو بر روی قیمت تاثیر می‌گذارد. اما عواملی مثل تعداد اتود اولیه، روانشناسی رنگ و نوع کسب و کار هم بر روی قیمت طراحی لوگو تاثیرگذار است.

ایران تایپیست بر روی تمام پروژه های خود حساس بوده و بین پروژه بین المللی و داخلی تفاوتی قائل نمی شود. با توجه به اینکه تعداد سفارشات برون مرزی روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل کیفیت نمونه کارها بالا بوده و انتظارات همواره از ایران تایپیست بالا است. خصوصا با اضافه شدن طراحان حرفه ای و با سابقه که تمامی نکات ریز و درشت در خصوص طراحی را برای مشتری در نظر می گیرند. تعیین قیمت هم به همین صورت منصفانه و کاملا منطقی ارائه می شود. اما قاعدتا برای دریافت یک پروژه تمام عیار از ایران تایپیست علاوه بر صبوری باید قیمت مطابق با همان خدمات را در نظر بگیرید.

قیمت طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو چگونه تعیین می‌شود؟

همانطور که توضیح دادیم انتخاب سبک لوگو بر روی قیمت طراحی لوگو حرفه ای تاثیر مستقیم می گذارد. لوگو می تواند نشان، لوگوتایپ، انتزاعی، ترکیبی یا تصویری باشد. البته اگر قرار باشد شما در سطح بین المللی فعالیت کرده و به رقابت بپردازید شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. ایران تایپیست به شدت بر روی پروژه های بین المللی حتی داخلی خود حساس بوده و کاملا به صورت ویژه عمل می کند. نمونه کارها کاملا به وضوح این موضوع را تایید می کنند. چون علاوه بر پروژه ی شما، نمونه کارها خود پروژه ای موفق هستند که قرار است در سطح بین المللی دیده شوند. بنابراین باید یک پروژه ی حرفه ای و زبانزد در اختیار مشتری قرار گیرد. از طرفی قیمت تمام این لوگوها بر اساس موارد ذکر شده علی الخصوص نوع و سبک فعالیت بستگی دارد.

به عنوان مثال رقابت با دیجی کالا یا ترب را در نظر بگیرید. حال آمازون را به این پروژه اضافه کنید. چه تفاوتی مشاهده می کنید؟ درست است شما وارد یک رقابت بین المللی شده اید. بنابراین اول از همه باید در کشور خود از رقبا پیشی گرفته، سپس در بین کشورها خوش بدرخشید. اگر لوگوی شما خاص و منحصر به فرد نباشد از همان ابتدا با شکست روبرو خواهید شد. مشاوران ایران تایپیست کاملا با این پروژه ها آشنایی داشته و بهترین سبک برای کسب و کار را به شما پیشنهاد می دهند.

آیا هزینه طراحی لوگو بر اساس ابعاد و پیچیدگی طرح متغیر است؟

به طور کلی افزایش قیمت طراحی لوگو بر اساس پیچیدگی طرح است. همانطور که در متن های بالا به آن اشاره کردیم، نوع و سبک لوگو بر روی قیمت تاثیر می گذارد. از طرفی خیلی مهم است که این طرح به وسیله ی چه فرد یا شرکتی تولید می شود. قاعدتا برای اینکه در بازار کار یا سطح بین المللی دیده شوید، طراح در برندسازی شما مانند یک سکوی پرتاب عمل خواهد کرد. ایران تایپیست با تجربه ی طولانی مدت و پروژه های موفقی که پشت سر گذاشته توانسته نمره 100 را از مشتریان دریافت کند.

دقت، طراحی منحصر به فرد، استفاده از پیچیدگی در طراحی به انضمام سادگی در درک، نمایانگر یک اثر خارق العاده است. ایران تایپیست به وفور از این نمونه پروژه ها در اختیار دارد که در صورت نیاز می توانید همه ی آن ها را مشاهده کنید. شما در نگاه اول طرح می توانید متوجه فعالیت و حوزه کاری شوید. طرح ها نمایانگر یک تناقض زیباست، شما سادگی در پیچیدگی را لمس می کنید. پیچیدگی یک طرح که فهم را سخت نکرده و در کنار آن یک طرح عامه پسند باشد فقط از مجموعه هایی مثل ایران تایپیست بر می آید. طرح هایی که تا به امروز آن ها را مشاهده نکرده اید. طرح هایی که فقط برای شما در نظر گرفته و بدون کپی برداری قابل ثبت هستند.

قیمت طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو حرفه ای

قاعدتا استفاده از این روش برای طراحان بسیار سخت و دشوار است. بنابراین برای اینکه یک طرح ایده آل را به دست بیاورید باید برای آن هزینه های خاصی هم در نظر بگیرید. اما نباید انتظار هزینه خارج از عرف بازار داشته باشید. شما قرار است به ازای خدماتی که دریافت می کنید هزینه پرداخت کنید. در ضمن خدماتی که ایران تایپیست انجام می دهد به نوعی متفاوت از سایر مجموعه ها است. چرا که طراحان این سایت با طراحان بین المللی در رقابت هستند، بنابراین باید در عرصه باقی مانده و به کار خود ادامه دهند.

در واقع طرح ها و نمونه کارهایی که ارائه می شود باید متفاوت از سایر طراحان باشد. این یکی از نکات مثبت و قابل تامل ایران تایپیست است. چرا که به دلیل تجربه و سابقه ی کاری زیاد بعد از اخذ پروژه، بدون کپی برداری طراحی ویژه آغاز می شود. طرحی که دریافت می کنید در نهایت منحصر به فرد، ویژه و کاملا VIP است. فقط کافی است در جلسات پرسش و پاسخ که به عنوان مشاوره اولیه است تمام خواسته ی خود را از طراحی ارائه دهید.

قیمت طراحی لوگو

هزینه طراحی لوگو چقدر است

در نهایت قیمت طراحی لوگو حرفه ای با توجه به درخواست نهایی شما محاسبه می شود. از طرفی اگر قرار باشد شما در سطح بین المللی و حتی رقبای پر قدرت داخلی به رقابت بپردازید. وقتی برندسازی را شروع کرده باشید، مطمئنا برای هزینه های آن هم برنامه ی خاص دارید. شاید کلمه ی برندسازی آنچنان سخت به نظر نرسد. اما قاعدتا برای رقابت و دیده شدن در بازار باید اول از همه از لوگو شروع کنید. چون که لوگو هویت برند است و این هویت باید به وسیله ی مجموعه توانمندی همچون ایران تایپیست ساخته شود. پروژه ای که اولین قدم شما در راستای برندسازی بوده و به عنوان قدم و خشت اول باید به درستی برداشته شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

پرداخت قسطی هزینه طراحی لوگو

از مزیت کار با ایران تایپیست این است که نیاز نیست از همان ابتدا نگران قیمت طراحی لوگو باشید. چرا که می توانید در طی تکمیل پروژه این هزینه را به صورت قسطی پرداخت کنید. درست است که بعد از اتمام پروژه قیمت نهایی دریافت شده و پروسه ی اجرای پروژه آنچنان طولانی نیست. اما با توجه به اینکه تعداد کثیری از کارفرمایان ترجیح می دهند مزد نهایی را بعد از مشاهده پرداخت کنند، این شرایط ایجاد شده است. ایران تایپیست به یک طراحی تمام عیار و پایان خوش برای هر دو سو ایمان دارد. چرا که پروژه های قبلی مهر تایید بر این ادعا گذاشته و صحه بر این گفته ها خواهد گذاشت.

اول از همه تیم ایران تایپیست بررسی اجمالی و همچنین دقیق بر روی سبک لوگو انجام می دهد. آنگاه بعد از تعیین دقیق قیمت طراحی لوگو می توان به صورت قسطی شیوه پرداخت را تعیین کرد. گرچه حداقل باید 50 درصد از مبلغ نهایی پرداخت گردد تا تیم مربوطه بر روی طراحی کار کرده و شروع به کار کنند. توجه داشته باشید که تمام مبلغ بعد از طراحی و اتمام پروژه دریافت خواهد شد.

قیمت طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو

درست است که این شیوه پرداخت را معرفی می کنیم. اما معمولا مشتریان بر روی قیمت طراحی لوگو تمرکز ندارند. بلکه از ایران تایپیست لوگویی می خواهند که برند آن ها را از سایر رقبا متمایز کند. در ضمن قرار نیست این لوگو از برند، رقیب و... ایده برداری شود. قرار است یک طرح ایده آل و دور از انتظار در اختیار شما قرار گیرد. طرحی که به کمک آن بتوانید برندسازی خود را گسترش داده و در بین رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید. طرحی با قابلیت بروزرسانی و همچنین ماندگار که در ذهن ها باقی مانده و شما را از سایرین متمایز کند. این دغدغه های کسانی است که دنبال برندسازی اصولی و طراحی منحصر به  فرد هستند. تا به امروز ایران تایپیست توانسته رضایت کامل مشتریان را جلب کند. چرا که بعد از گذشت مدتی کارفرمایان از پیشرفت خود برای ما کامنت گذاشته و ارادت داشته اند. بنابراین شیوه پرداخت مهم نیست، آنچه که اهمیت دارد کیفیت نهایی پروژه است.

مناسبترین قیمت قیمت طراحی لوگو را کدام مرکز ارائه میدهد؟

قیمت طراحی لوگو بسیار مهم است. اما کیفیت را باید در نظر بگیرید. قرار است شما یک برندسازی حرفه ای شروع کنید. قاعدتا نباید در خصوص قیمت و هزینه های مربوط به آن نگرانی داشته باشد. درست است که قیمت مهم است اما نباید اولویت باشد. برخی از مشتریان به اشتباه، اول از همه قیمت طراحی لوگو را می پرسند و تمام معیارهای خود را براساس قیمت می سنجند. این یک اشتباه بزرگ است، چرا که برای برندسازی اول از همه باید نمونه کارها و تمایز هر یک از لوگوها را مشاهده کنید. آن وقت باید در خصوص قیمت و هزینه ها صحبت کنید. این در تمام کالاها و خدمات صدق می کند. بنابراین بهترین کار این است که اول از همه در خصوص قیمت و هزینه ها سوالی نپرسیده و اولویت نمونه کار، موفقیت در پروژه و انحصار لوگوها باشد. آنگاه بعد از مشاهده کیفیت کار به دنبال قیمت طراحی لوگو باشید.

ایران تایپیست علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت و منحصر به فرد، قیمت عالی برای پکیج های خود در نظر گرفته است. قیمتی که رضایت شما را در بر خواهد داشت. بنابراین شما دو بار از خدمات ایران تایپیست سود می کنید. اول  از همه دریافت یک طرح آماده برای برندسازی و دوم قیمت بسیار منطقی و عالی. بنابراین شما به مجموعه ای رجوع کرده اید که تمام خدمات خود را بر پایه انحصار و قیمت منصفانه ارائه می دهد. اگر  ثانیه ای در دل شما شک ایجاد شده به نمونه کارها مراجعه کنید. نمونه کارها گواه همه چیز است.

قیمت طراحی لوگو

مناسبترین قیمت قیمت طراحی لوگو

آیا هزینه طراحی لوگو شامل مالکیت معنوی (کپی‌رایت) لوگو است؟

مطمئنا قیمت طراحی لوگو بسیار مهم است. اما آیا حاضر هستید مالکیت لوگو برای شما نبوده و برای آن هزینه کنید؟ قاعدتا خیر. یکی از دلایلی که ما در خصوص منحصر به فرد بودن با شما صحبت می کنیم همین موضوع است. چون شما بعد از یک لوگوی متمایز می توانید آن طرح را به نام خود ثبت کنید. همچنین وجود یک طرح ایده آل و ماندگار از نگرانی شما در خصوص آینده برند می کاهد.

ایران تایپیست قیمت طراحی لوگو خود را براساس همین موضوع مشخص می کند. اینکه شما تصرف کامل در طرح خود داشته باشید. همچنین مالکیت کامل این طرح را بر عهده بگیرید. قاعدتا این خیلی متفاوت از این است که متوجه شوید اولین قدم در برندسازی را اشتباه برداشته اید. اگر طرح شما کپی باشد در آینده ممکن است با مشکلات ثبت و مالکیت مواجه شوید. بنابراین بهتر است از همان ابتدا به جای قیمت طراحی لوگو اولویت خود را بر روی مالکیت معنوی گذاشته و یک طرح صد در صدی را دریافت کنید. طرحی که فقط و فقط برای برند شما طراحی شده و از جایی کپی برداری نشده باشد. ایران تایپیست بر روی این موضوع حساسیت کامل دارد و تمام طرح های آن با یکدیگر متفاوت است.

قیمت طراحی لوگو

هزینه طراحی لوگو

 فرقی نمی کند در طول ماه چند پروژه با موضوع یکسان در اختیار ایران تایپیست قرار گیرد. به طور کلی تمام طرح ها با همدیگر متفاوت هستند. در چنین پروژه هایی حتی یک نشانه کوچکی از کپی برداری وجود ندارد. تمام طرح ها از پایه متفاوت و مخصوص همان برند هستند. این طراحی برای شما هم به همین صورت است. ایران تایپیست در سطح بین المللی فعالیت داشته و حتی در کشور بی رقیب است. چرا که سفارشات علاوه بر طراحی ویژه در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می گیرند. بنابراین با خیال راحت سفارشات خود را به این مجموعه بسپارید و نگران هزینه ها نباشید، قیمت ها منصفانه هستند. در نهایت طرحی که در اختیار شما قرار می گیرد آماده برندسازی و ورود به بازار رقابت است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیطراحی لوگوموشنطراحی لوگوطراحی گرافیکی

سوالات متداول

شما با مراجعه به نمونه کارها و همچنین استعلام قیمت طراحی لوگو می توانید شاهد دو چیز باشید. اول از همه تمایز تمام پروژه ها و دوم قیمت منصفانه هر یک از خدمات.

از آنجایی که عواقب کپی برداری گریبان مجموعه و طراح را می گیرد. بنابراین این مجموعه بر روی تمام سفارشات خود ضمانت کتبی خواهد داد. قاعدتا هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

معمولا بعد از 4 الی 5 روز بعد از مذاکره و واریز اولیه بعد از تعیین قیمت طراحی لوگو اتودها به دست کاربران میرسد.

بعد از تعیین قیمت طراحی لوگو حرفه ای،پرداخت هزینه، ارسال اتود اولیه، تایید و پیگیری های سفارش دهنده حداکثر تا یک هفته لوگو خواسته شده در اختیار مشتری قرار می گیرد.


نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/15 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 234 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت طراحی گرافیکی لوگو قیمت طراحی آرم هزینه طراحی لوگو نرخ طراحی لوگو تعرفه طراحی لوگو

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :