شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی در صورت سفارش به صورت فوری چقدر افزایش می‌یابد؟

نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/8/16 ساعت 11:00:00 بازدید: 255 امتیاز 0 از 0 نظر

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، عوامل مختلفی وجود دارند که در تعیین قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی تاثیر گذاشته و در واقع تعیین کننده این قیمت هستند که زمان ترجمه، از جمله این عوامل مهم و تعیین کننده به شمار می‌آید. در واقع کاربرانی که درخواست تحویل فوری دارند، لازم است بدانند که قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی به شکل فوری بیشتر از حالت عادی است و این فوری بودن زمان تحویل در تعیین هزینه آن تاثیر می‌گذارد. ایران تایپیست یک قابلیت بسیار ویژه را برای کاربران فراهم آورده تا از طریق محاسبه‌گر آنلاین، خیلی راحت بتوانند قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی را محاسبه کنند؛ در واقع برای محاسبه قیمت با استفاده از این محاسبه‌گر، لازم است عوامل مختلفی که هزینه کلی ترجمه تخصصی را مشخص می‌کنند تعیین کرده و به راحتی قیمت کلی را محاسبه کرد. عواملی چون حجم متن، زمان و... . از آنجایی که در ترجمه تخصصی به شکل فوری، مترجم باید کار ترجمه را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد، قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی به شکل فوری به طور مشخص زیادتر از پروژه‌های دیگر ترجمه می‌باشد.

در واقع مترجم متخصص در مواجهه با پروژه‌های ترجمه تخصصی فوری، لازم است وقت اصلی خود در طول روز را برای انجام این پروژه‌ها اختصاص دهد و علاوه بر تمرکز بالا برای انجام کار ترجمه، سرعت زیادی نیز داشته باشد. بنابراین منصفانه است که هزینه‌ای که برای ترجمه تخصصی فوری دریافت می‌شود، بیشتر از سایر موارد ترجمه باشد. مترجمان برای ترجمه تخصصی فوری، باید سرعت و کیفیت بالا را به شکل همزمان رعایت کنند. با توجه به تمام این موارد و در نظر گرفتن این که انجام کار پروژه‌های ترجمه تخصصی به نوعی از دیگر پروژه‌ها سخت‌تر می‌باشد، مقدار هزینه لازم برای انجام کار این پروژه‌ها نیز بالاتر است. با این حال این افزایش قیمت چندان زیاد نبوده و به شکلی خواهد بود که قابلیت پرداخت آن برای کاربران وجود داشته باشد.

قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی در صورت سفارش به صورت فوری چقدر افزایش می‌یابد؟

قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه تخصصیهزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه صوتی، تصویری

سوالات متداول

با در نظر گرفتن زمان تحویل، هزینه دریافتی برای ترجمه ممکن است تغییر کند.

در ایران تایپیست کار ترجمه تخصصی به نسبت دیگر مراکز ترجمه مناسب‌تر است.

حجم مقاله، زبان مبدا و مقصد ترجمه، موضوع ترجمه.

هزینه ترجمه به عوامل مختلفی همچون تعداد کلمات، زبان مبدا و مقصد و زمان ترجمه متغیر است.


نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/8/16 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 255 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی هر صفحه قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی مقاله قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی عمران قیمت ترجمه تخصصی فوری قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی 1400

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :