سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب

نویسنده: پوریا عرب مجوز چاپ کتاب تاریخ انتشار: 1401/11/25 ساعت 08:03:26 بازدید: 3132 امتیاز 0 از 0 نظر

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب در واقع مجموع هزینه های تک تک مجوزهاست که حدود 400 تا 450 هزار تومان می باشد و هیچ عامل تأثیرگذاری روی قیمت مجوزها وجود ندارد. تنها ناشر می تواند برای گرفتن مجوزها اقدام کند و دریافت مجوز و چاپ کتاب همراه با هم است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


مبنای محاسبه هزینه برای اخذ مجوز کتاب

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب یک قیمت کلی دارد و با توجه به اینکه هیچ کدام اختیاری نیستند و باید همه آنها گرفته شوند تا کتاب مجوز چاپ پیدا کند به همین دلیل یک قیمت واحد برای آن مشخص می گردد. به طور کلی برای یک کتاب بدون در نظر گرفتن نوع کتاب و تعداد صفحات، سایز و حتی نوع نسخه فیزیکی یا دیجیتالی قیمت واحدی مشخص شده که عددی بین 400 تا 450 هزار تومان برای سال 99 می باشد. مبلغ گفته شده برای قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب مجموع هزینه های شابک، فیپا، مجوز ارشاد و مجوز حق وصول یا حق نشر می باشد همانطور که گفتیم هیچ کدام قابل حذف نیستند و عملا دانستن قیمت تک تک آنها به شکل مجزا توجیه یا دلیل منطقی ندارد و دانستن قیمت کل کفایت می کند. نکته بسیار مهم این است که مؤلفین نمی توانند خودشان مجوز بگیرند و باید ناشر این کار را انجام دهد و ناشرین هم هزینه فرایند اخذ مجوز و چاپ کتاب را با هم محاسبه می کنند و جداگانه قابل انجام نیست. ضمنا انتشارات ارشدان با همکاری ایران تایپیست هزینه ای بابت دریافت مجوزها نمی گیرد و عملا رایگان است.

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب در سال 99 بین 400 تا 450 هزار تومان است

اعلام قیمت فوری اخذ مجوز چاپ کتاب

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب همانطور که اعلام شد برای کلیه مجوزها در سال 99 رقمی بین 400 تا 450 هزار تومان می باشد و چنانچه هر سال نیاز داشتید تا هزینه دریافت کل مجوزها را بدانید کافیست با همکاران واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید تا قیمت ها را در اسرع وقت برای شما اعلام کنند. حتی می توانید هر سال با مراجعه به این مطلب از قیمت روز اخذ مجوزها مطلع شوید چون هر سال با اعلام جدید قیمت ها از سمت سازمان های مربوطه رقم نهایی محاسبه شده و در این مطلب بروزرسانی می شود که با توجه به اعلام نکردن این قیمت در سایت های دیگر، وب سایت معتبر شما در این زمینه، ایران تایپیست و انتشارات ارشدان می باشد. اما معمولا با توجه به اینکه ایران تایپیست و ارشدان هیچ هزینه ای از مؤلف ها بابت قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب دریافت نمی کنند، این مورد نیز سؤال نمی شود اما برای کسانی که با این موضوع آشنایی ندارند راهنمای بسیار خوبی است.

اعلام قیمت تلفنی برای اخذ مجوز چاپ کتاب

 قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب برای خیلی از مؤلفینی که به دنبال چاپ کتاب خود در زمینه های مختلف هستند همیشه جای سؤال است. مثلا اینکه آیا نوع کتاب تأثیرگذار است؟ موضوع یا زمینه و حتی سایز و تعداد صفحات روی قیمت صدور مجوزها اثرگذار می باشد یا خیر؟ هیچ کدام از این مواردی که گفتیم اثرگذار نیست و اساسا قیمت ها واحد هستند و هیچ عامل تأثیرگذاری ندارند. قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب نیز به صورت جداگانه اعلام نمی شود چون فرایندی پشت سر هم و اجباری است و دانستن قیمت به شکل مجزا عملا فایده ای برای مؤلف یا مؤلفان و همچنین مترجمان کتاب نخواهد داشت. لذا شما عزیزان می توانید از طریق تماس با شماره تلفن های ثبت شده در داخل سایت با همکاران ما تماس بگیرید و خیلی سریع قیمت نهایی اخذ مجوز چاپ کتاب را بپرسید. البته این مطلب نیز چون دائما بروزرسانی می شود مرجع بسیار معتبری برای فهمیدن قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب خواهد بود.

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب شامل هزینه مجوزهای شابک، فیپا، ارشاد و حق وصول

آیا قیمت تمام شده اخذ مجوز شامل فیپا و شابک هم میشود؟

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب که به صورت کلی برای سال 99 اعلام شده شامل تمامی مجوزهایی است که یک کتاب برای چاپ کردن به آنها نیاز دارد. بر همین اساس قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب در سال 99 که رقمی حدود 400 تا 450 هزار تومان می باشد و کمی متغیر است، شامل مجموع هزینه های قیمت مجوز شابک، قیمت مجوز فیپا، قیمت مجوز ارشاد و قیمت مجوز حق وصول یا حق نشر است. با توجه به اینکه مؤلف یا مترجم شخصا نمی تواند برای دریافت مجوزها اقدام کند و حتما باید از یک ناشر بخواهد، عملا فهمیدن قیمت تک تک این مجوزها توجیه منطقی نخواهد داشت مخصوصا که گرفتن همه این مجوزها اجباری است و فرایندی پشت سر هم محسوب می گردد. اما انتشارات ارشدان با همکاری ایران تایپیست برای کمک به جامعه مؤلفین و مترجمین عزیز کشور و خارج کردن این دغدغه بابت قیمت ها، کل هزینه اخذ مجوزها را شخصا پرداخت می کند و هیچ هزینه ای دریافت نمی گردد.

انواع مشاوره تلفنی برای قیمت اخذ مجوز کتاب 

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب را می توانید به صورت تلفنی نیز جویا شوید. برای این منظور همکاران ما در واحد پشتیبانی در کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مؤلفین و مترجمین عزیز و گرامی هستند که می توانید با شماره گیری یکی از این شماره تماس ها نسبت به استعلام قیمت اقدام کنید. تنها توجه داشته باشید که هیچ کدام از انتشارات کشور، فقط مجوز دریافت نمی کند بلکه در قرارداد همکاری، اخذ مجوز و چاپ کتاب با یکدیگر انجام می شود چون فلسفه وجودی ناشرین بابت چاپ کتاب است نه اخذ مجوز. در واقع چون از چند سال پیش فقط ناشران مسئول دریافت مجوزها شدند و این اختیار از مؤلف و مترجم گرفته شده و نمی توانند شخصا اقدام کنند طبیعتا گرفتن مجوز نیز جزو وظایف ناشر شده و به همین دلیل جداگانه قابل انجام نیست. اما نکته بسیار مهم این است که ایران تایپیست و انتشارات ارشدان هزینه ای بابت دریافت مجوز نمی گیرند و کاملا رایگان است و در قرارداد نیز ذکر می شود.

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب مجموع قیمت تمامی مجوزهایی است که باید برای یک کتاب گرفته شود و کاملا اجباری هستند و فرایندی کاملا پیوسته است. در سال 99 قیمت کل مجوزها حدود 400 تا 450 هزار تومان است که انتشارات ارشدان با همکاری ایران تایپیست هزینه ای بابت دریافت مجوزها نمی گیرند و عملا رایگان است.

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب در انتشارات ارشدان

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب در انتشارات ارشدان برای هر یک از نویسندگان، همیشه مناسب تر تمام می گردد. البته باید توجه داشت که این هزینه ها را تمامی نویسندگانی که تمایل به چاپ کتاب دارند؛ باید پرداخت کنند. چون برای چاپ کتاب های خود، نیاز به دریافت یک سری مجوزها دارند. تمامی این مجوزها توسط کارشناسان انتشارات ارشدان برای کتاب شما گرفته می شود. با توجه به اینکه دریافت این مجوزها لازم و ضروری است؛ بایستی هزینه ها را همگی یکجا پرداخت کرد. بنابراین قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب بستگی به عوامل مختلفی ندارد. چون همه هزینه ها با همدیگر مورد محاسبه قرار می گیرند و کسی نیست که به یک یا چند مورد از این مجوزها نیاز نداشته باشد. هیچ فرقی هم نمی کند که کتاب شما در چند صفحه، نوشته و تدوین شده است. چرا که در هر حالت به دریافت این مجوزها نیاز خواهید داشت.

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب

برای اطلاع از قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب در انتشارات ارشدان، می توانید با شماره تلفن های درج شده در این موسسه، تماس بگیرید. همان طور که برای تمامی سفارش های پیش از چاپ کتاب خود، اعم از ترجمه و تایپ و... می توانید با موسسه ایران تایپیست در تماس باشید. در این موسسه، همه مراحل مربوط به چاپ کتاب توسط افراد متخصص مربوط به هر فن انجام می شود. حتی شما می توانید درخواست چاپ کتاب های خود را نیز در این موسسه به ثبت برسانید. چون ایران تایپیست با انتشارات ارشدان در ارتباط و در حال تعامل و ارتباط می باشد. بدین ترتیب سفارش های شما را به ناشران این انتشارات می سپارد. قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب در این انتشارات نیز نسبت به سایر انتشارات ها برای نویسندگان بسیار مناسب تر تمام می شود. پس بهتر است سفارش های خود را در این موسسه به ثبت برسانید.

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب برای همه مجوزهای لازم

وقتی شما بر حسب قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب، اقدام به پرداخت هزینه های ممکن می کنید؛ این هزینه ها شامل موارد مختلفی می باشند. همه این هزینه ها به عنوان یک پکیج به صورت یکجا با هم قابل پرداخت هستند و نمی توان آن ها را جداگانه پرداخت کرد. این هزینه ها را ناشر برای اموری از جمله موارد زیر می بایست پرداخت کند:

  • دریافت مجوز برای شابک
  • فیپا
  • مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • حق وصول یا نشر کتاب مورد نظر
  • و...

این هزینه ها توسط ناشر پرداخت می شوند. بنابراین هیچ هزینه ای را انتشارات ارشدان از مترجم یا نویسنده و مولف کتاب نمی گیرد. پس بایستی این نکته را مدنظر قرار داد که قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب ارائه شده، برای همه این مجوزها می باشد. وقتی کلیه مراحل چاپ کتاب را به انتشارات مطرح ارشدان می سپارید؛ آن ها همه مراحل لازم را برای کتاب شما پیش می برند.

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب

چاپ کتاب

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب در انتشارات ارشدان از جهات مختلف برای شما مقرون به صرفه تمام می شود. چون همه هزینه های مربوط به دریافت شابک و مجوز ارشاد و... را ناشر پرداخت می کند. شما نیز می توانید خود به شخصه این هزینه ها را جداگانه پرداخت کنید؛ اما برای دریافت هر یک از آن ها هم نیاز به زمان زیاد و هم هزینه بیشتری دارید. بنابراین انتشارات ارشدان، کلیه مراحل مربوط به چاپ کتاب را برای شما ساده تر کرده است. پس از آنکه تایپ و اصول مربوط به صفحه آرایی کتاب خود را در موسسه ایران تایپیست دریافت کردید؛ می توانید درخواست چاپ کتاب را هم در این موسسه ثبت کنید. موسسه ایران تایپیست با علم به مناسب بودن قیمت اخذ چاپ کتاب در انتشارات ارشدان، درخواست شما را به این انتشارات می سپارد. آن ها هم با پیشبرد همه مراحل قانونی و استاندارد، راه را برای شما هموار خواهند ساخت.

ارتباط حضوری، تلفنی و آنلاین با کارشناسان برای دریافت قیمت سفارشات

اگر می خواهید متوجه قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب تالیفی یا ترجمه ای خود شوید؛ می توانید به شیوه های مختلفی به هدف خود دست یابید. علاوه بر حضور در دفاتر مرکزی مربوط به هر یک از انتشارات ها، می توانید از راه دور هم قیمت سفارشات خود را متوجه شوید. برای این منظور می توانید سوالات خود را در خصوص هزینه سفارش های خود به صورت تلفنی با کارشناسان مطرح نمایید. آن ها 24 ساعته در هر پاسی از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. همان طور که می توانید با آن ها از طریق شبکه های اجتماعی مختلف در ارتباط باشید و آنلاین و اینترنتی، متوجه قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب خود شوید. البته امکان برآورد قیمت آنلاین هزینه ها نیز از طریق وب سایت و به شکل سیستمی هم برای شما میسر شده است. بنابراین می توانید به شیوه های مختلفی متوجه قیمت سفارش خود شوید.

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب

مشاهده آنلاین هزینه سفارش

امروزه شیوه های اطلاع از قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب نسبت به گذشته راحت تر شده است. در گذشته تنها روش های مراجعه حضوری و یا تنها تماس تلفنی به دفتر مرکزی انتشارات مورد نظر وجود داشت. اما امروزه شما می توانید علاوه بر روش های یاد شده، به روش های دیگری هم متوجه هزینه سفارش های خود شوید. دست شما هم در این راستا کاملا باز است. به گونه ای که می توانید با توجه به شرایط خود یکی از روش های مورد نظر را برگزینید. در هر یک از این روش ها، شما ابتدا متوجه قیمت سفارش خود خواهید شد و پس از آن سفارش های خود را به ثبت می رسانید. برای اطلاع از قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب، می توانید از گزینه تخمین یا برآورد آنلاین هزینه هم بهره مند شوید. کارشناس های دورکاری که در این مراکز مشغول به کار هستند؛ در بستر اینترنت و آنلاین در هر پاسی از شبانه روز نیاز شما را برطرف خواهند کرد.

متفاوت بودن قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب در هر سال و حسب شرایط جامعه

باید توجه داشته باشید که همه ساله ممکن است قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب در همه مراکز و انتشارات ها تغییر کند. ضمن اینکه بر حسب شرایط حاکم بر جامعه و تورم و سایر عوامل موثر در این راستا، هر چند وقت یک بار قیمت ها دستخوش تغییرات می شوند. بر همین اساس بهتر است ابتدا پیش از ثبت درخواست های خود، از آن مرکز، استعلام قیمت بگیرید. سپس اقدام به ثبت درخواست های خود کنید. چون قیمت ها هر چند وقت یک بار تغییر می کنند. بنابراین می بایست ابتدا قیمت ها را مشاهده کنید و سپس در سایر مراکز هم استعلام قیمت بگیرید تا در نهایت یک مرکز را برای ثبت درخواست های خود انتخاب کنید. ممکن است شما در وب سایت های اینترنتی مختلف قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب سال های پیش را مشاهده کرده باشید. در این صورت نباید تصور کنید که این قیمت ها، قیمت نهایی سفارش های شما در حال حاضر می باشند.

قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب

قیمت های مناسب اخذ مجوز کتاب در انتشارات ارشدان

همان طور که گفته شد؛ قیمت اخذ مجوز چاپ کتاب، هر ساله و حتی ممکن است در هر سال، چند مرتبه تغییر کنند. چون قیمت ها هر ساله تغییر می کنند. بر همین اساس هر یک از این وب سایت ها، می بایست قیمت های خود را به روز کنند تا مشتری به توهم قیمت های گذشته، اقدام به ثبت سفارش خود در آن مرکز نکند. چرا که شما این امکان را دارید تا درخواست های خود را آنلاین و اینترنتی به ثبت برسانید. اما باید دانست که قیمت های درج شده در این سایت ها بایستی حتما به روز باشند. اگر می خواهید سفارش خود را در انتشارات ارشدان با همکاری موسسه ایران تایپیست ثبت کنید؛ میتوانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و از هزینه ها مطلع شوید و یا اقدام به ثبت سفارش کنید تا برایتان فاکتور هزینه صادر گردد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی جلد کتابمراحل چاپ و نشر کتابهزینه چاپ و نشر کتابسوالات متداول چاپ کتاب

سوالات متداول

در سال 99 بین 400 تا 450 هزار تومان.

هیچ عاملی اعم از نوع کتاب، سایز، تعداد صفحات، موضوع و غیره بر روی قیمت کلی اخذ مجوزها تأثیرگذار نیست.

مجموع هزینه هایی است که باید ناشر بابت مجوز شابک، فیپا، مجوز ارشاد و حق وصول یا نشر پرداخت کند که انتشارات ارشدان هیچ هزینه ای از مؤلف یا مترجم نمی گیرد.

خیر تمامی مجوزها اجباریست و نمی توان برای کاهش هزینه یک یا چند مجوز را دریافت نکرد در غیر این صورت کتاب امکان چاپ نخواهد داشت.


نویسنده: پوریا عرب مجوز چاپ کتاب تاریخ انتشار: 1401/11/25 ساعت 08:03:26 تعداد بازدید: 3132 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه اخذ مجوز چاپ کتاب تعرفه های اخذ مجوز چاپ کتاب نرخ مجوز چاپ کتاب تعرفه مجوز چاپ کتاب قیمت مجوز چاپ کردن کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :