یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قوانین بازنویسی در جهت عدم ایجاد سرقت ادبی

نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/22 ساعت 20:00:00 بازدید: 566 امتیاز 0 از 0 نظر

در بازنویسی عدم بروز سرقت ادبی تنها یک قانون دارد. تمامی قوانین بازنویسی که در حوزه مطرح شده است اغلب در جهت رفع سرقت‌ ادبی است. اما تنها قانون عدم بروز سرقت ادبی چیست؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تنها قانونی که در این باب وجود دارد عدم تشابه متن بازنویسی شده به متن اصلی است. یعنی متن بازنویسی‌شده باید از متن اصلی دور باشد. هر چقدر درصد تشابه متن بازنویسی شده به متن اصلی کم باشد میتوان چنین ادعا نمود متن بازنویسی شده کیفیت بهتری دارد. امروزه برنامه‌های بسیاری وجود دارد که درصد تشابه دو متن را با یکدیگر مقایسه کرده و میزان تشابه‌شان را محاسبه می‌کند. غرض از طرح این مطلب این است که آگاه باشید و نسبت به بازنویسی مقاله‌تان محتاطانه عمل کنید. مخصوصا زمانی که مبحث ارائه پایان‌نامه یا مقالات تخصصی به سایت‌های مختلف در میان باشد این قضیه قوت بیشتری می‌گیرد. چرا که در برخی از موارد ممکن است ارائه مقاله دارای کپی منجر به درج نمره منفی برای شما باشد. اما چه راه‌حلی برای رفع سرقت‌ادبی و یا عدم بروز آن وجود دارد؟ تنها راهی که در این موارد پیشنهاد می‌شود مقایسه خط به خط متن بازنویسی‌شده با متن اصلی است. یعنی شما متن بازنویسی شده را می‌خوانید و فهم می‌کنید که آن را در قبال کدام جمله نگارش کرده‌اید. در این حالت یافتن جملات و یا کلماتی که سهوا در متن بازنویسی شده تکرار شده است بسیار راحت خواهد بود. اما اگر تعداد کلمات مقاله بیشتر از چیزی باشد که بتوان آن را جمله به جمله چک کرد چه؟ در چنین مواقعی ایران تایپیست است که به داد شما می‌رسد و تنها هدف آن کمک به افرادی است که در زمینه علم و ادب فعالیت دارند. ایران تایپیست به کمک نرم افزار‌های تخصصی میزان تشابهات متن را محاسبه می‌کند و از دردسر بررسی خط به خط مقاله جلوگیری می‌کند.

قوانین بازنویسی در جهت عدم ایجاد سرقت ادبی

قوانین بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنرفرنس نویسیتحلیل آماری

سوالات متداول

زمانی که قوانین بازنویسی مو به مو اجرا شود و قوانین بازنویسی در خلال کار به کار بیایند اتهام بروز سرقت ادبی نیز خود به خود رفع می‌شود.

قوانین بازنویسی متشکل از اصولی است که سعی دارد متن بازنویسی شده را از متن اصلی دور کند. زمانی که این اتفاق بیفتد سرقت ادبی نیز وجود نخواهد داشت.

بله ایران تایپیست در زمینه بازنویسی مقالاتی که نمی‌توان هیچگونه اتهام سرقت ادبی به آنها وارد کرد تبحر دارد.

رفع سرقت ادبی در ایران تایپیست هزینه ندارد چرا که بازنویسنده‌های ایران تایپیست از ابتدا مقاله را به نحوی بازنویسی می‌کنند که نتوان به آن اتهام سرقت ادبی وارد کرد.


نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/22 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 566 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی بدون سرقت ادبی اصول بازنویسی بدون پلاجریسم قوانین بازنویسی حرفه ای قوانین بازنویسی تخصصی قواعد بازنویسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :