یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قوانین بازنویسی در جهت حفظ اسکلت اصلی متنی چیست؟

نویسنده: زهرا خلف زاده بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/22 ساعت 14:00:00 بازدید: 301 امتیاز 0 از 0 نظر

هر امری، هر چقدر مهم یا سطحی، نیازمند رعایت قوانین خاص به خود است. قوانین بازنویسی نیز در صنعت بازنویسی حرف اول را می‌زنند. بازنویسی انواع مختلفی دارد. به طبع در تعدد انواع بازنویسی می‌توان قوانین متعددی را نیز تعیین کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

البته برخی از قوانین بازنویسی مشترکاً برای تمامی بازنویسی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی دیگر تنها به نوع خاصی از بازنویسی مربوط می‌شوند. این شما هستید که انتخاب می‌کنید کدام بازنویسی را با کدام قوانین به کار ببرید. با شناخت دقیق انواع بازنویسی، قوانین بازنویسی نیز برایتان آشکار خواهد شد. از اعم قوانینی که شامل تمامی انواع بازنویسی‌ها می‌شود حفظ اسکلت اصلی متن است. این قانون اذعان دارد که بازنویسی شخص بازنویسنده می‌بایستی در راستای متن اصلی باشد. یعنی بازنویسنده حق ندارند نظر شخصی خودش را در آن دخالت دهد. اگر قدری با مفهوم بازنویسی آشنایی داشته باشید خواهید دانست که این مورد از قوانین بازنویسی شامل تمامی بازنویسی‌ها می‌شود. اما چگونه می‌توان اسکلت اصلی متن را روی بازنویسی پیاده کرد؟ تنها راه چاره‌ای که در جهت این امر پیشنهاد می‌شود خواندن "صحیح" متن است. اما خواندن "صحیح" متن چیست؟ یعنی شخص بازنویسنده باید تمامی فیلترهای ذهنی خود را حذف کند و تنها به مطلبی توجه کند که متن به او پیشنهاد می‌کند. در این حالت شما با چشمی باز متن را می‌خوانید و بدون دخالت دادن عقاید شخصی به بازنویسی آن می‌پردازید. اما گاهی پیش می آید که عطش نویسندگی بر خودآگاهی بازنویسنده فائق می‌آید و متن به سمت دیگری کشیده می‌شود. برای جلوگیری از احتمالاتی که در این زمینه وجود دارد بهتر است کار را به کاردان بسپارید. کاردان نیز تیم مجرب ایران تایپیست است. این تیم به قوانین بازنویسی آشنایی کامل دارد و متن را به همان نحوی که شما انتظار دارید بازنویسی خواهد کرد. البته بهتر است بگوییم آن گونه که متن انتظار دارد!

قوانین بازنویسی در جهت حفظ اسکلت اصلی متنی چیست؟

قوانین بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنتحلیل آماریخلاصه نویسی

سوالات متداول

خیر چرا که قوانین بازنویسی جز اصول بازنویسی است. بازنویسنده‌های ایران تایپیست در خلال بازنویسی به رعایت قوانین بازنویسی نیز می‌پردازند.

هزینه بازنویسی انواع مقالات تخصصی و علمی در ایران تایپیست به نوع مقاله، موضوع مقاله و حجم مقاله بستگی دارد. در ابتدا مشتری نوع بازنویسی را مشخص می‌کند سپس با توجه به آن هزینه بازنویسی محاسبه می‌شود.

مدت زمانی که برای بازنویسی مقاله نیاز است به فاکتورهایی مانند حجم مقاله و موضوع مقاله بستگی دارد.

ایران تایپیست متشکل از چند تیم کاری و مجرب است که تک به تک اعضای آن به قوانین بازنویسی آگاهند. چنین موقعیتی ایران تایپیست را جز برترینها قرار می‌دهد


نویسنده: زهرا خلف زاده بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/10/22 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 301 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قوانین بازنویسی متون قوانین بازنویسی و پارافریز قواعد بازنویسی اصول بازنویسی سفارش بازنویسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :