دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

عکس سفارش تایپ

نویسنده: فرهاد محمدی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1402/1/10 ساعت 14:58:30 بازدید: 1426 امتیاز 0 از 0 نظر

استفاده از عکس سفارش تایپ برای ثبت آن در سایت ایران تایپیست، یک قابلیت منحصر بفرد و در عین حال مثبت و ثمربخش در راستای تسهیل تجربه کار با این سایت است. این شیوه از ثبت سفارش الزامات خاص خود را داشته و پردازش آن نیازمند شیوه متفاوتی از عملکرد نویسندگان است. با در نظر داشتن همین تفاوت‌ها و تمایزهای در ثبت با عکس سفارش تایپ، بر آن شدیم تا در یک یادداشت به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم. اگر شما نیز یکی از متقاضیان این سبک ثبت سفارش هستید، مطالعه این یادداشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

عکس سفارش تایپ

تلاش ما این است تا با حذف محدودیت‌ها، آپشن‌های مختلفی برای ثبت سفارش ایجاد کنیم

آیا می‌توان با ارسال عکس سفارش تایپ ثبت کرد؟

ما همواره تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا هر آنچه مانع و سد در مسیر برآورده ساختن انتظارات و پاسخ به نیازها شما وجود دارد را از سر راه برداریم. پس هیچوقت با ایران تایپیست جای نگرانی نیست. امکان ثبت سفارش با عکس سفارش تایپ، قابلیت دیگری است که به برای همان مقصود به مهیا کردیم. این یعنی کاربران می‌توانند در کنار سایر روش‌های ثبت سفارش مانند صوتی یا عادی، از عکس سفارش تایپ برای انجام امور مورد نظر خود کمک بگیرند. اینکه بتوانید به طور مستقیم با استفاده از عکس، ثبت سفارش کرده و خروجی نهایی مد نظر را بدست آورید، قطعاً تجربه‌ی عالی و هیجان‌انگیز خواهد بود. نویسندگان و تیم پشتیبانی سایت، دقیقاً به مانند پذیرش سفارش‌های عادی، در مواردی که درخواست با عکس سفارش تایپ ثبت شده به پیگیری و انجام امور خواهند پرداخت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

عکس سفارش تایپ خود را چگونه برای ایران تایپیست ارسال کنم؟

پیش از هر چیز در نظر داشته باشید که برای اطلاع از چنین جزئیاتی می‌توانید با تیم پشتیبانی سایت در ارتباط بوده و از راهنمایی‌های دقیق و موردی آن‌ها بهره بگیرید. اما در این مورد باید گفت که دو روش برای انجام این کار وجود دارد. در روش اول می‌توانید در طول پروسه ثبت سفارش، با استفاده از یک فیلد که برای فایل پیوست در نظر گرفته شده، عکس سفارش تایپ خود را ارسال کنید. نیاز به ذکر است که در مواردی خاص که چند عکس برای ارسال وجود دارد می‌توانید تمام موارد را به فایل زیپ تبدیل کرده و سپس با استفاده از این فیلد ارسال کنید. اما در روش دیگری که وجود، شما عملاً اقدام به ثبت سفارش تلگرامی کرده و سپس در ارتباط با واحد پشتیبانی تلگرامی، فایل عکس سفارش تایپ خود را ارسال می‌کنید. همانطور که پیش‌تر نیز در این مورد توضیح داده شده، برای ثبت سفارش تایپ تلگرامی می‌توانید در حین ثبت سفارش، تیک سفارش حضوری را فعال کرده و سپس کد اعلام شده از سوی سایت را به واحد پشتیبانی تلگرام اطلاع دهید.

عکس سفارش تایپ

تمام اعضای تیم تولید محتوا، با دقت بالایی جزئیات یک سفارش، از جمله عکس آن را بررسی می‌کنند

آیا نوع فرمت عکس سفارش تایپ برای ایران تایپیست مهم است؟

هرچند سایت ایران تایپیست محدودیتی از حیث فرمت عکس سفارش تایپ ندارد اما گوشزد کردن چند نکته در این مورد خالی از لطف نیست. بهتر است از فرمت‌های نرمال عکس برای تایپ استفاده کنید؛ فرمت‌هایی مانند (PNG)، (JPEG) یا مثلاً (TIFF). در این صورت احتمال بروز خطا در پیوست عکس تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. اما چنانچه به هر علتی امکان استفاده از این فرمت‌ها را نداشته و عکس سفارش تایپ فرمت دیگری دارد می‌توانید فایل مورد نظر را زیپ کرده و سپس پیوست سفارش خود فرمایید. با این کار امکان بروز خطا یا کندی در روند سفارش کاهش خواهد یافت.

عکس سفارش تایپ

نویسندگان با همان سرعتی که سفارش‌های نرمال را انجام می‌دهند، این گونه از سفارش را پیش می‌برند

کیفیت و سایز عکس سفارش تایپ باید به چه صورت باشد؟

عکس سفارش تایپ، در اصل محوریت اصلی و شالوده پروسه کاری مربوط به سفارش شما را شکل خواهد داد؛ با این وجود بدیهی است که باید شرایط خاصی داشته باشد. البته این شرایط خاص به معنی سخت‌گیری در مورد جزئیات نیست. به بیانی دیگر عکس سفارش تایپ شما، باید از کیفیت کافی برخوردار باشد. نیازی به توضیح نیست چنانچه کیفیت عکس کمتر از حد معمول باشد، عملاً امکان مطالعه جزئیات آن از بین رفته و نویسندگان مجموعه امکان برقراری ارتباط با محتوای مورد نظر شما را ندارند. از سویی دیگر در کنار حفظ کیفیت، بد نیست تا عکس در سایز نرمال و قابل قبولی ارسال شود؛ همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، عکس سفارش تایپ، شالوده سفارش شما را تشکیل می‌دهد. البته در عین حال باید خاطر نشان کرد که در نیازی نیست در این مورد با نگرانی خاصی عمل کنید. معمولاً در قریب به اتفاق سفارش‌های ثبت‌شده با این روش، کیفیت و سایز عکس به یک مانع تبدیل نشده و خللی در انجام کار ایجاد نمی‌کند.

آیا برای ثبت درخواست، تعداد عکس سفارش تایپ محدودیت دارد؟

همانطور که بارها بر این موضوع تأکید شد، برای سایت ایران تایپیست، محدودیت‌ها در مسیر برآورده ساختن نیازهای و انتظارات منطقی کاربران هیچ معنایی ندارند. حال فرقی ندارد محدودیت‌های فنی باشند یا از هر جنس دیگری. در این مورد نیز باید گفت که عملاً هیچ محدودیتی برای این موضوع وجود ندارد. در حالت عادی امکان ارسال عکس به کمک بخش پیوست وجود دارد اما در صورتی که تعداد عکس‌های شما بیش از حد انتظار است می‌توانید با استفاده از تبدیل آن‌ها به یک فایل زیپ، ارسال را نهایی کنید. برای گنجاندن عکس‌ها در یک فایل زیپ، محدودیت خاصی وجود ندارد. البته از سویی دیگر اگر حجم نهایی عکس‌های شما بیش از حد معمول شده و در عمل امکان ارسال آن به سادگی وجود ندارد، می‌توانید در این مورد با تیم پشتیبانی مشورت کرده و راه حل مناسبی برای این شرایط پیدا کنید. در هر شرایطی، تیم پشتیبانی با نکات به‌جا و کلیدی خود آماده است تا مشکلات و موانع موجود را برطرف سازد.

عکس سفارش تایپ

ما از شما عکس دریافت کرده و در نهایت خروجی نهایی را با فرمت مورد نظر شما ایجاد می‌کنیم

ارسال عکس سفارش تایپ به جای فایل های ارسالی دیگر

با استفاده از ارسال عکس سفارش تایپ هم می توانید اقدام به ثبت سفارش تایپ کنید. البته به طور کلی دست شما در انتخاب ارسال هر نوع فایلی به جهت تایپ کاملا باز است. بدین ترتیب که می توانید فایل pdf، پادکست، فایل های صوتی و تصویری، دستنویس یا هر نوع فایل دیگری را به مراکز تایپ ارسال کنید. در این بین می توانید از روی فایل های دستنویس یا پی دی اف و... خود هم عکس بگیرید. سپس عکس های گرفته شده خود را شماره گذاری کنید و آن ها را به مراکز تایپ ارسال نمایید. برای تایپیست هایی که سفارش های تایپ شما را مورد پذیرش قرار می دهند؛ فرقی نمی کند که شما چه فایلی را به آن ها تحویل می دهید. بنابراین با استفاده از عکس سفارش تایپ نیز می توانید سفارش های تایپ خود را به دست تایپیست ها بسپارید.

عکس سفارش تایپ

عکس سفارش تایپ

به جای ارسال هر نوع فایل دیگر می توانید با استفاده از عکس سفارش تایپ، سفارش های تایپ خود را به مراکز تایپ بفرستید. در این زمینه بهتر است به یک سری نکات توجه داشته باشید. یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت می باشد؛ ارسال عکس های با کیفیت می باشد. ضمن اینکه می بایست برای هر یک از عکس ها، شماره ای تعیین کنید تا تایپیست درست طبق شماره هر عکسی اقدام به تایپ آن ها کند. ممکن است در یک فایل پی دی اف، نیاز به تایپ فقط یک یا چند صفحه آن داشته باشید. در این صورت می توانید تنها از همان صفحه عکس بگیرید و آن را به عنوان عکس سفارش تایپ به مراکز تایپ ارسال نمایید. شما می توانید عکس های خود را همگی در یک فایل زیپ ذخیره کنید. سپس همان یک فایل را به شکل حضوری و غیر حضوری در مراکز تایپ از جمله موسسه باسابقه ایران تایپیست به ثبت برسانید.

جمع آوری منابع پایان نامه ها با ثبت درخواست عکس سفارش تایپ

با ثبت درخواست عکس سفارش تایپ، می توانید به فکر جمع آوری منابع پایان نامه های ارشد و دکتری خود هم باشید. چون بخشی از پایان نامه را منابع نظری به خود اختصاص می دهد. برای تکمیل این بخش، می بایست از منابع کتابخانه ای بسیار زیادی استفاده شود. این منابع ممکن است کتاب، مقاله، پایان نامه، مجله، سایت یا هر منبع دیگری باشد. به همین منظور می بایست از روی هر یک از آن ها عکس گرفت و عکس آن ها را به جهت استفاده در پایان نامه به تایپیست ها سپرد. تایپیست ها نیز با پذیرش عکس سفارش تایپ شما، اقدام به تایپ هر یک از منابع مورد نیاز شما می کنند. بهتر است برای هر یک از عکس های مورد نیاز خود در پایان نامه، شماره ای تعیین کنید تا تایپیست در انتخاب شماره صفحات برای تایپ دچار مشکل نشود. بدین ترتیب حتی روند تایپ پایان نامه شما هم سریعتر پیش می رود.

عکس سفارش تایپ

ارسال عکس به تایپیست در جهت نوشتن پایان نامه

زمان، مهمترین عنصر حیاتی دانشجویان است. بنابراین آن ها می توانند با ثبت درخواست عکس سفارش تایپ از روی منابع نظری مورد نیاز خود، تایپ پایان نامه خود را با سرعت بیشتری پیش ببرند. بدین ترتیب می توانند خیلی سریعتر از سایر همکلاسی های خود، روند تایپ پایان نامه را در پیش گیرند. برای ثبت درخواست های خود در این زمینه، می توانید عکس های انواع منابع پایان نامه خود را به تایپیست ها بسپارید. بدین ترتیب تایپیست ها نیز خیلی سریع می توانند تایپ پایان نامه شما را در جهت جمع آوری منابع نظری پایان نامه پیش ببرند. برای این منظور می توانید درخواست عکس سفارش تایپ پایان نامه های خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. در این موسسه شما می توانید حضوری و غیر حضوری سفارش های خود را ثبت کنید. سپس در کمترین زمان ممکن منتظر دریافت سفارش های تایپ خود شوید.

چگونگی ارسال عکس به منظور ثبت سفارش آنلاین سفارشات تایپ

اگر می خواهید اقدام به ثبت درخواست عکس سفارش تایپ مربوط به هر یک از تحقیق ها و پژوهش های خود کنید؛ بایستی چگونگی ارسال عکس را بدانید. شما می توانید به دو شیوه عکس های خود را در جهت تایپ به مراکز مختلف فعال در زمینه تایپ ارسال کنید. شما می توانید به هر یک از مراکز حضوری تایپ رفته و عکس های خود را از طریق فلش یا هر گونه وسیله ارتباطی دیگر به تایپیست ها برسانید. کما اینکه می توانید عکس های مورد نیاز خود را آنلاین و اینترنتی به طرق مختلف به دست تایپیست ها برسانید. برای این منظور پس از ثبت درخواست عکس سفارش تایپ آنلاین و اینترنتی، می توانید عکس ها را از طریق پنل کاربری سایت موسسه مورد نظر ارسال کنید. البته شما می توانید از طریق سایر شبکه های مجازی هم استفاده کرده و عکس های خود را از طریق هر یک از آن ها ارسال کنید.

عکس سفارش تایپ

ارسال عکس به مراکز تایپ آنلاین

برای ثبت درخواست عکس سفارش تایپ، بهترین و ساده ترین راهکار پیش رو، ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی است. چرا که بدین ترتیب می توانید عکس های خود را در بستر اینترنت و در کسری از ثانیه به دست تایپیست برسانید. برای این منظور تنها نیاز به اینترنت و یک سیستم دارید. حتی می توانید از طریق تلفن های همراه خود نیز اقدام به ثبت سفارش آنلاین کنید. با ورود به وب سایت اینترنتی موسسه ایران تایپیست می توانید سفارش های خود را آنلاین و اینترنتی ثبت کنید. در این وب سایت، پنل کاربری در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید به واسطه آن هم اقدام به ثبت سفارش کنید و هم عکس ها و فایل خود را ارسال کنید. بنابراین در بخش ارسال فایل می توانید یک یا چند عکس مربوط به سفارش خود را ارسال کنید تا به دست تایپیست سپرده شود. با ثبت درخواست عکس سفارش تایپ آنلاین در این موسسه، تایپیست های دورکاری، سفارش های شما را بر عهده می گیرند.

در نظر گرفتن مهمترین نکات در خصوص ثبت درخواست عکس سفارش تایپ

در خصوص ثبت درخواست عکس سفارش تایپ، می بایست به یک سری نکات توجه داشته باشید. از جمله مهمترین نکات لازم در این راستا می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • حتما از عکس های با کیفیت استفاده شود.
  • محدودیتی در ارسال فرمت های ارسالی نیست. ولی بهتر است از میان فرمت های: JPEG، PNG و یا فرمت TIFF باشد.
  • بهتر است تمامی عکس ها شماره گذاری شده باشند.
  • عکس ها را بهتر است همه در یک فایل زیپ قرار دهید و آن فایل را در مرکز تایپ حضوری و غیر حضوری ارسال کنید.
  • ابتدا و انتهای محتوای مورد نظر در جهت تایپ در هر عکس از پیش تعیین شده باشد.
  • محدودیتی از نظر حجمی نخواهید داشت. برای سفارش های حجیم می توانید از شبکه های اجتماعی هم استفاده کنید.
  • و...

همه این نکات را بایستی تا پیش از ثبت درخواست عکس سفارش تایپ به هر یک از مراکز تایپ در نظر بگیرید.

عکس سفارش تایپ

تایپ متن از روی عکس

با مدنظر قرار دادن نکات لازم در مورد درخواست های عکس سفارش تایپ، می توانید تجربه شیرین و موفقی در پیش رو داشته باشید. چون تمامی نکات ثبت سفارش اینترنتی و آنلاین را در نظر گرفته و با توجه به آن ها اقدام به ثبت سفارش های خود کرده اید. ضمن اینکه بهتر است این را هم در نظر داشته باشید که بایستی حتما بهترین و با سابقه ترین مرکز را برای ثبت سفارش های خود انتخاب کنید. ایران تایپیست، یکی از همین مراکز تایپ با سابقه به شمار می آید. شما می توانید درخواست عکس سفارش تایپ خود را آنلاین و اینترنتی از طریق وب سایت اینترنتی این موسسه به ثبت برسانید. بدین ترتیب سفارش شما به دست تایپیست ها سپرده می شود. آن ها پس از دریافت سفارش ها، عکس ها را در سیستم خود بارگذاری می کنند تا بتوانند در سریعترین زمان ممکن اقدام به تایپ هر یک از آن ها کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ از pdfتایپ از دستنویسلیست هزینه تایپ زمان تحویل تایپ

سوالات متداول

پاسخ مثبت است. در این شیوه می‌توانید محتوای مورد نظر خود را از طریق عکس برای ما ارسال کنید.

خیر اما بهتر است از فرمت‌های معمول و رایج عکس برای این کار استفاده شود. فرمت‌هایی مانند (JPEG)، (PNG) یا (TIFF).

خیر به معنی واقعی کلمه محدودیتی وجود ندارد اما بدیهی است که عکس باید خوانا بوده و محتویات آن قابل مطالعه باشند.

بله؛ فیلد مخصوصی برای این منظور ایجاد شده است.


نویسنده: فرهاد محمدی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1402/1/10 ساعت 14:58:30 تعداد بازدید: 1426 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ با ارسال عکس ثبت سفارش تایپ با عکس سفارش تایپ متن از روی عکس تبدیل عکس به متن تایپی ارسال عکس آنلاین برای سفارش تایپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :