جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی گرافیکی چاپ

نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/5/10 ساعت 09:00:00 بازدید: 463 امتیاز 0 از 0 نظر

بیشتر مواقع مفهوم طراحی گرافیکی چاپ اشتباهاً به جای مفهوم چاپ به کار برده می‌شود. اما با این حال که طراحی گرافیکی چاپ جزء مراحل چاپ نیست، اما در هنگام طراحی بایستی فرآیند چاپ را نیز در نظر داشت. به طور معمول شرکت‌هایی مانند استودیوهای طراحی هر دو این خدمات را ارائه می‌دهند. این طراحی با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ، تیف، ایندیزاین و غیره به صورت دیجیتالی و غیر فیزیکی انجام می‌شود و محصول نهایی آن بر روی کاغذ، مقوا، پی وی سی و غیره چاپ می‌شود.

استفاده از این طراحی در موضوعات مختلف مشاهده می‌شود. اما در شاخه‌ی بازاریابی و آگاهی از برند بیشترین کاربرد را دارد. مجموعه‌ی ایران تایپیست ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیکی چاپ حرفه‌ای است. شما با مراجعه به سایت این مجموعه می‌توانید با آن در تماس باشید.

طراحی گرافیکی چاپ

طراحی گرافیکی چاپ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش طراحی گرافیکی جلد برای چاپ کتاب

تمامی نویسندگان و مؤلفان کتاب، متن و مقاله بایستی توجه کنند که طراحی گرافیکی جلد برای چاپ کتاب ضروری است. آخرین مرحله در نگارش کتاب به طراحی گرافیکی جلد برای چاپ کتاب اختصاص دارد که به عنوان هویت کتاب شما شناخته می‌شود. به همین دلیل انجام این خدمات قبل از چاپ اهمیت بالایی دارد.

 مواردی همچون سایز کتاب، رنگ کاغذها، تعداد صفحات و ویراستاری نهایی در این مرحله بایستی مشخص می‌شود. در انتها از یک ویراستار حرفه‌ای برای انجام ویراستاری بایستی کمک بگیرید. اگر طراحی گرافیکی جلد کتاب قبل از چاپ به نحو احسن انجام شود، خریدار را برای تهیه کتاب ترغیب می‌کند و بالعکس.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در برخورد اول با کسی بر اساس خصوصیات ظاهری فرد ناخودآگاه دچار قضاوت شخصی شده باشید. به همین منوال در هنگام مواجه شدن با یک کتاب جدید، به قضاوت در مورد محتوای آن بر اساس طراحی گرافیکی جلد کتاب خواهد شد. بنابراین اگر فروش خوب برای کتابی که برای آن زحمات زیادی متحمل شده‌اید، توجه به سفارش طراحی گرافیکی جلد برای چاپ کتاب الزامی است.

طراحی گرافیکی چاپ

سفارش طراحی گرافیکی جلد برای چاپ کتاب

مجموعه‌های طراحی، سفارش طراحی گرافیکی جلد برای چاپ کتاب را در مراحل زیر به انجام می‌رسانند:

  • در اولین مرحله تمام اطلاعات برای طراحی جلد را بایستی تحلیل و بررسی و جمع‌آوری کرد. طراح جلد در این مرحله به بررسی نویسنده یا نویسندگان کتاب و شناسایی مخاطبان خود و در نظر گرفتن رده سنی و جنسیت آن‌ها و مشخص کردن نوع فرهنگ مخاطبان می‌پردازد.
  • در مرحله بعدی طراح جلد با کمک مسائل ابتدایی به ایده پردازی برای طراحی گرافیکی جلد برای چاپ کتاب می‌پردازد. عوامل تاثیر گذار برای بهترین طراحی گرافیکی جلد کتاب شامل نوع تصاویر استفاده شده در کتاب و حتی رنگ و اندازه‌ی آن و همچنین سایز فونت است. شما با ایده گرفتن از کتاب‌های دیگر، تحلیل جلد کتاب‌های پرفروش و غیره در ایده پردازی موفق باشید. به طور معمول کتاب‌های پرفروش دارای طراحی گرافیکی جلد جذاب و فوق‌العاده هستند. بنابراین می‌توان گفت مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در جذب مخاطب رنگ و عنوان روی جلد کتاب است.
  • در مرحله نهایی طراح جلد کتاب از نویسنده کتاب می‌خواهد نکات و ویژگی‌های مهم کتاب را با او در میان بگذارید. این نکات ضروری عبارتند از: نام نویسنده، عنوان کتاب، تصاویر، عطف و دسته‌بندی.

طراحی گرافیکی چاپ و تبلیغات

امروزه تبلیغات در نظر بیشتر صاحبان کسب و کارها و مشاغل اهمیت بالایی دارد. حتی می‌توان گفت تبلیغات و بازاریابی عامل موفقیت یک شرکت در فروش کالا و خدمات خود است. تبلیغات و بازاریابی با کمک برقراری ارتباط با مخاطب با استراتژی و برنامه‌ریزی دقیق در بازار هدف انجام می‌شود. کاربرد طراحی گرافیکی در صنعت چاپ و تبلیغات شامل برقراری ارتباط بصری با مخاطب به وسیله واژه‌ها، تصاویر و به طور کلی هویت بصری می‌باشد.

 شما می‌توانید با کمک طراحی گرافیکی چاپ و تبلیغات در انجام بازاریابی به سمت ایجاد ارزش بیشتر و رسیدن به نتیجه بهتر گام بردارید. طرح‌های صحیح پیام را به درستی به مخاطب منتقل می‌کند و این پیام با درگیر کردن مخاطب بر او اثر می‌کند. مخاطب این پیام را به شکل دیجیتال یا چاپی دریافت می‌کند.

انتقال درست پیام نیازمند طراحی گرافیکی چاپ و تبلیغات و صنعت چاپ است. صنعت چاپ به دو صورت چاپ افست و چاپ دیجیتال می‌باشد. بنابراین فراموش نکنید که این سناریوی اثرگذار دارای اهمیت است. در حال حاضر شاهد پیشرفت‌های چشمگیر طراحی گرافیکی چاپ هستیم. طرح‌های زیبا و باکیفیت که مشاهده می‌شود، گویای همین امر است.

کسب و کارها با استفاده از خدمات طراحی گرافیکی چاپ رونق و فروش خوبی را خواهند داشت. اما این طراحی به دلیل بدسلیقگی به شکل چاپ سایه‌دار، کم‌رنگ، خط خوردگی و غیره نباشد. آگاهی و شناخت از این طراحی نیازمند مطالعه در خصوص این موضوع است. طراحان گرافیکی چاپ و تبلیغات با برگزاری جلسات و گفت‌و‌گوهای مختلف با افراد صاحب برند و صاحبان یک کمپین تبلیغاتی به شناسایی برند و تشخیص اهداف آن‌ها به خوبی می‌پردازند. همچنین با استراتژی و برنامه‌ریزی داشتن برای کار خود و ارائه طرحی متناسب با این استراتژی طرحی موفق را ارائه خواهد داد. قطعاً ارائه طرحی موفق نیازمند اطلاعات درست راجع به تکنیک‌های بازاریابی و تبلیغات است.

طراحی گرافیکی چاپ

طراحی گرافیکی چاپ و تبلیغات


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی چاپ افست

تکنسین ‌های چاپخانه ممکن است با مشکلاتی مربوط به چاپ و رنگ مواجه شوند. در حال حاضر بیشتر افراد طراحی گرافیکی چاپ را به طراحانی می‌سپارند که طراحی را با قیمت کم‌تری انجام می‌دهند. بنابراین تا حدود زیادی ایجاد این مشکلات را می‌توان به طراحان و افزایش بی رویه هزینه طراحی و دیزاین مربوط دانست. این افراد خواستار انجام طرح خود با هزینه کم‌تر هستند و میزان تسلط فرد به کار با نرم‌افزارهایی مانند: فتوشاپ، کورل و غیره برای آن‌ها اهمیتی ندارد.

در صورتی که این طرح به چاپخانه ارسال شود، مطمئناً طرح چاپ شده بر روی کاغذ با فایل اصلی تطابقی نخواهد داشت. دلیل این مسئله عدم انجام طراحی اصولی است. معمولاً فرد دلیل خطای ایجاد شده را چاپخانه در نظر دارد. اما واقعیت چیز دیگری است!

در ادامه به توضیح اصول طراحی گرافیکی چاپ افست خواهیم پرداخت. طراحی گرافیکی چاپ افست برای طراحی بروشورها، سربرگ‌های اداری، کاتالوگ‌ها و المان‌های تبلیغاتی استفاده می‌شود.

گرافیست ماهر با داشتن دانش گرافیکی و اطلاعات چاپ می‌تواند طراحی چاپ افست را به خوبی انجام دهد. همچنین او در زمینه‌ی رنگ شناسی، اصول و عناصر تبلیغاتی، روش های چاپ و مولفه‌های بصری آگاهی کافی دارد.

 آگاهی و شناخت کافی فرد بر روی نحوه چاپ افست تاثیر بسزایی دارد. به طور معمول در طراحی گرافیکی چاپ افست از نرم افزارهایی مانند ایلوستریتور، ایندیزاین، فتوشاپ و کورل استفاده می شود. چاپخانه فایل ‌های نهایی را در قالب فایل‌هایی با پسوند indd،  psd  و tif  دریافت خواهد کرد.

به طور معمول کاغذ، پلاستیک، مقوا و حتی در برخی مواقع فلز بستر مناسبی برای چاپ افست هستند. یکی از اصلی‌ترین مزایای چاپ افست را می‌توان قابلیت پیاده‌سازی این نوع چاپ بر روی بسترهای مختلف دانست. 

طراحی گرافیکی چاپ

طراحی گرافیکی چاپ افست

طراحی گرافیکی چاپ دیجیتال

تا چند سال پیش محدودیت‌هایی در رابطه با چاپ داشته‌ایم. به طور مثال چاپ در تعداد محدود امکان‌پذیر نبود. اما در حال حاضر شاهد کاهش این محدودیت‌ها هر روز نسبت به قبل هستیم. پیدایش چاپ دیجیتال این محدودیت‌ها را رفع کرده است.

 افراد استفاده کننده خدمات طراحی گرافیکی چاپ و چاپ با توسعه و پیشرفت روز افزون صنعت چاپ محدودیت‌های کمتری را خواهند داشت‌. امروزه صنعت چاپ محدودیتی ندارد، با این حال که سفارش انبوه به صرفه است. اما اگر شما قصد سفارش برای چاپ محدود داشته باشید، هیچ چیزی مانع شما نیست.

در گذشته خدمات چاپ با استفاده از سرب و جوهر و کاغذ انجام می‌شد. اما در حال حاضر مفاهیم خدمات چاپ و طراحی گرافیکی چاپ اساسی‌تر و عمیق‌تر شده است. این مفاهیم با هنر، سلیقه و خلاقیت پیوند خورده‌اند.

 طراحی گرافیکی چاپ قبل از پیدایش چاپ وجود نداشت، اما امروزه این هنر به عنوان یک هنر مکمل و زیبایی بخش شناخته می‌شود. طراحی گرافیکی چاپ دیجیتال رنگ را به جای دوگانگی سیاه و سفید بر پهنه کاغذ تزریق کرده است. انواع خدمات چاپی با ورود چاپ دیجیتال به صنعت چاپ دگرگون شده است. این نوع از چاپ به دلیل طراحی گرافیکی چاپ دیجیتال دارای کیفیت فوق‌العاده‌ و زمان چاپ بی رقیب است.

 با وجود این نوع از چاپ دیگر نگران چاپ در تیراژ محدود نباشید. اشکالات چاپی در ابتدای کار قابلیت بررسی دارد و سریع مشخص خواهد شد. در چاپ دیجیتال می‌توانید با چاپ یک عدد از برگه به راحتی کیفیت آن را مشاهده کرده و اشکالات موجود را رفع کنید و سپس آن را به تعداد مورد نیاز چاپ کنید.

اما بهتر است مدت زمان طراحی گرافیکی چاپ را نیز در نظر بگیرید. پس از انجام مراحل بررسی طراحی گرافیکی چاپ می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن حتی ۲ ساعت این کار را چاپ شده تحویل بگیرید. چاپ دیجیتال چاپی باکیفیت، فوری و مدرن است.

طراحی گرافیکی چاپ

طراحی گرافیکی چاپ دیجیتال

طراحی گرافیکی برای چاپ روی لباس

طراحی گرافیکی برای چاپ روی لباس با استقبال خوبی مواجه شده است. حتی بیشتر کارفرمایان تصمیم به چاپ برند خود بر روی لباس‌های کارکنان کسب ‌وکار خود برای یکدست‌سازی لباس‌های آن‌ها گرفته‌اند. این کار نقش مهمی در معرفی برند دارد. طرح روی لباس به صورت دلخواه انتخاب می‌شود. طراحی گرافیکی برای چاپ روی لباس باعث می‌شود هر کسب و کاری درآمد و فروش خوبی را تجربه کند.

در ادامه مراحل طراحی بر روی لباس و روش‌های کارآمد در این فرآیند را شرح خواهیم داد:

  • طرح مورد نظر را بر روی کاغذ پوستی بکشید: برای کشیدن طرح بر روی کاغذ پوستی چند روش روبروی شما است. در روش اول طرح با اتود روی کاغذ پوستی کشیده می‌شود. در روش دوم طرح بر روی هر کاغذی کشیده شده و سپس آن را بر روی کاغذ پوستی قرار دهید و اقدام به برش طرح کنید. روش دیگر هم آماده‌سازی طرح با کامپیوتر و چاپ آن روی کاغذ پوستی است.
  • در مرحله بعدی طرح را از کاغذ پوستی جدا کنید: در این مرحله با قرار دادن کاغذ پوستی بر روی سطح صاف و سفت بایستی اقدام به خارج کردن قسمت داخلی طرح از کاغذ پوستی کنید.
  • کاغذ پوستی را بر روی لباس بچسبانید: در این مرحله طرح جدا شده را بر روی لباس مد نظر خود قرار دهید و سپس با قرار دادن اتو با حرارت بالا بر روی کاغذ پوستی می‌توانید طرح را بر روی لباس بچسبانید.
  • سطح رنگ‌آمیزی طرح را آماده کنید: سطح زیر رنگ‌آمیزی را محکم و سفت کنید. به همین منظور بایستی مقوایی زیر لباس قرار دهید.
  • طرح را به دلخواه رنگ‌آمیزی کنید: در این مرحله رنگ‌آمیزی لباس به اتمام می‌رسد. پس از رنگ‌آمیزی تا خشک شدن کامل طرح بایستی ۱۲ ساعت صبر کنید.
  • مراحل طراحی بر روی لباس به انتها رسید: به آرامی کاغذ پوستی را از روی لباس جدا کنید و در انتها با اتویی که حرارت متوسط دارد، اقدام به اتو کردن لباس کنید.

طراحی گرافیکی چاپ

طراحی گرافیکی برای چاپ روی لباس

طراحان طراحی گرافیکی چاپ بر روی لباس را با استفاده از ابزارها و اپلیکیشن‌های مختلفی انجام می‌دهند. افراد زیادی علاقه مند به طراحی بر روی لباسشان هستند.

روش‌های مختلف چاپ بر روی لباس عبارتند از:

چاپ اسکرین: این نوع از چاپ یکی از انواع چاپ است. اسکرین‌های اصلی برای طرح شما توسط چاپخانه آماده می‌شود. اسکرین‌ها برای هر رنگ به صورت جداگانه تهیه می‌شود. این طرح‌ها را می‌توان بر روی لباس در تعداد زیاد چاپ کرد.

چاپ وینیل: طرح‌های گرافیکی با چاپ وینیل قابلیت ماندگاری بالایی برخلاف نوع جوهری خواهند داشت. به همین دلیل بسیاری از افراد این نوع از چاپ را بر روی لباس می‌پسندند.

چاپ طرح دلخواه روی لباس: بیشتر کسب و کارها چاپ طراحی روی لباس را با جوهرافشان انجام می‌دهند. به دلیل مقرون به صرفه بودن این نوع چاپ طراحان و مشتریان می‌توانند لباس‌ها را با قیمت کم‌تری چاپ کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیطراحی کاراکترطراحی لوگوطراحی بنر

سوالات متداول

شرکت ایران تایپیست ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیکی چاپ با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ، تیف، ایندیزاین، غیره به صورت دیجیتالی و غیر فیزیکی است که شما می توانید محصول نهایی را بر روی کاغذ، مقوا، پی وی سی و غیره چاپ کنید.

شرکت ایران تایپیست ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیکی چاپ و تبلیغات برای انجام بازاریابی با هدف ایجاد ارزش بیشتر و رسیدن به نتیجه بهتر است.

شرکت ایران تایپیست ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیکی چاپ افست برای طراحی بروشورها، سربرگ‌های اداری، کاتالوگ‌ها و المان‌های تبلیغاتی است.

شرکت ایران تایپیست ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیکی چاپ دیجیتال رنگی به جای دوگانگی سیاه و سفید بر پهنه کاغذ است.


نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/5/10 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 463 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی گرافیکی چاپ تبلیغات طراحی گرافیکی چاپ سیلک طراحی گرافیکی چاپ کتاب طراحی برای چاپ کردن طراحی هنری برای چاپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :