شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی گرافیکی پست

نویسنده: مهسا وحدت طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/2/28 ساعت 09:00:00 بازدید: 765 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحان برای طراحی گرافیکی پست، تصاویر را توسعه می‌دهند تا با مخاطبان خود به راحتی ارتباط برقرار کند و ایده‌ها و پیام‌ها را به آن‌ها نشان دهند. این تصاویر ابزار ارتباطی قدرتمند و قانع کننده‌ای هستند که حالات و احساسات مورد نظر را به مخاطب منتقل می‌کنند. شرکت ایران تایپیست در طراحی گرافیکی پست با داشتن طراحان خبره و کار بلد مورد اعتماد است و با خیالی آسوده می‌توانید سفارش هر گونه طراحی پست ‌های شبکه‌های اجتماعی را به این شرکت بسپارید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

منظور از طراحی گرافیکی پست چیست؟

در حال حاضر شاهد افزایش روز به روز استفاده از طراحی گرافیکی پست برای به اشتراک گذاری محتواهای تصویری در شبکه‌های اجتماعی هستیم. شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که منظور از طراحی گرافیکی پست چیست؟ منظور از طراحی پست، انتقال ایده ‌ها و پیام ‌های خاصی به صورت بصری در قالب پست می ‌باشد.

طراحی گرافیکی پست دارای اهداف تجاری مانند تبلیغات است و به عنوان وسیله‌ای برای بیان هنر است. تصاویر این پست‌ها و استوری‌ها حاوی عکس، نقاشی، طراحی و فرم هستند تا  محتوا و پیام اصلی به مخاطب منتقل شود. گاهی اوقات طراح تشخیص می‌دهد که یک تصویر می‌تواند دربردارنده هزار کلمه باشد  و از تصاویر در پست‌ها استفاده می‌کند.

دلایل اهمیت طراحی گرافیکی پست به شرح زیر است:

  • پست‌های دارای ۷۵ و یا ۱۰۰ کلمه که عناصر گرافیکی و تصویری دارند، دو برابر به اشتراک گذاشته می‌شوند.
  • اینفوگرافیکی‌های تصویری از متن‌ها و نوشته‌ها برای خواندن جذاب‌تر است.
  • به نظر بازاریابان ارتباط تصویری اهمیت زیادی در استراتژی بازاریابی دارد.
  • رنگ‌های مختلف و تفاوت‌های ظریف بین رنگ‌ها معانی خاصی دارند و احساسات خاصی را بیان می‌کنند.
  • طراحی پست یکی از فاکتورهای مهم برای تمامی کسب وکارها به خصوص کسب و کارهای کوچک است.
  • عناصر طراحی گرافیکی پست شامل مواردی همچون رنگ، بافت، فضا، اندازه، شکل، خط و فرم می‌باشد. هر طراح گرافیک با پایبندی به این عناصر می‌تواند طرح‌های بصری چشمگیر و تاثیرگذاری خلق کند. بنابراین هر طراح گرافیک به راحتی می تواند با توجه به این عناصر در کار طراحی خود موفق باشد و آثار خارق‌ العاده‌ای به دنیای هنر تقدیم کند.

طراحی گرافیکی پست

طراحی گرافیکی

ابزارهای تخصصی طراحی گرافیکی پست

طراحی گرافیک یک مهارت چالش برانگیز است که به تولید گرافیک چشم نواز مخصوص کسب و کار می‌پردازد‌. سفارش طراحی گرافیکی پست برای کسب و کارهای کوچک و افراد، کمی گران است. با این حال کسب و کارهای کوچک و افراد می‌توانند به راحتی با کمک ابزارهای اختصاصی طراحی گرافیکی به طراحی گرافیکی پست بپردازند.

 کاربران می‌توانند از ابزارهای تخصصی طراحی گرافیکی پست در طراحی پست‌ برای ایجاد تصاویر گرافیکی خیره کننده و آرم استفاده کنند. بهترین و محبوب‌ترین ابزارهای تخصصی طراحی پست به شرح زیر هستند:

  • Canva: شما می‌توانید در این برنامه آنلاین با انتخاب قالب‌های مختلف تصاویر شگفت انگیز و خوبی را ایجاد کنید و در قالب پست در هر یک از شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، فقط کافی است در مورد اصول رایانه بدانید.
  • Stencil: شما می‌توانید برای ایجاد تصاویر و تبلیغات برای بسترهای رسانه‌های اجتماعی از این برنامه گرافیکی بهره ببرید. اهداف ساخت و طراحی این ابزار به طور خاص برای ارتقا گرافیک محتواهای تصویری به اشتراک گذاشته شده همچون عکس و تصویر در قالب پست و اهداف بازاریابی می‌باشد. تمامی کاربران به راحتی می‌توانند با کشیدن و رها کردن در این بستر کارهای خود را انجام دهند.
  • Trello: شما می توانید برای بهترین طراحی گرافیکی پست از این برنامه استفاده کنید که دارای ۳۳ قالب مختلف و تقریبا ۱۰ هزار تصویر و گرافیک می‌باشد. تصویر و گرافیک طراحی شده با استفاده از این برنامه خاص و متحیر کننده و پیشرفته است.
  • Piktochart: آیا شما هم از جمله کاربرانی هستید که ساخت هر گونه اینفوگرافیک برای شما یک کار بزرگ و زمان بر است؟ بایستی بدانید که تمامی افراد علاقمند به ایجاد اینفوگرافیک می‌تواند با استفاده از این برنامه آنلاین و مناسب و حاوی ۶۰۰ قالب اینفوگرافیک خیره کننده طراحی کنند.
  • Snappa: شما می‌توانید از این ابزار سریع و ساده برای طراحی گرافیکی پست‌ برای ایمیل، وبلاگ، تبلیغات نمایشی، رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. با استفاده از این برنامه آنلاین می‌توان به طراحی تصاویر ساده و در عین حال خیره کننده پرداخت.
  • Pixlr: ساده‌ترین روش برای ویرایش عکس‌ها برنامه Pixlr است. بیشتر افرادی که به دنبال سادگی و تنوع در ویرایش عکس هستند، از این ابزار تحت وب می‌تواند بهره ببرند. بایستی بدانید که این برنامه مشابه فتوشاپ از لایه‌های پشتیبانی برخوردار است.
  • LogoGarden: این وب سایت بهترین ابزار برای طراحی گرافیک برای طراحی لوگو است. کاربران می‌تواند با استفاده از رابط کاربری این وب سایت طراحی لوگو در چند دقیقه آرم‌های حرفه‌ای طراحی کنید.
  • Beam: این ابزار تحت وب دارای برترین رتبه طراحی گرافیک امکان ایجاد نمودار را فراهم کرده است‌. کاربران می‌تواند از بین چندین نوع نمودار و پالت رنگی مختلف انتخاب کنند و داده‌های نمودار را در صفحه گسترده ویرایش کنند.
  • Tailor Brands: هم اکنون این برنامه بهترین ابزار برای طراحی گرافیکی پست است. این برنامه با پرداخت قیمت مناسب در دسترس خواهد بود و برآورده کننده کلیه الزامات طراحی گرافیکی می‌باشد.
  • Colorzilla: این ابزار مبتنی بر وب بهترین انتخاب برای برآورده شدن نیازهای رنگ شما می‌باشد. با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توان به شناسایی رنگ‌های وب، ایجاد شیب‌های جدید و منحصر به فرد و غیره پرداخت.

طراحی گرافیکی پست

طراحی گرافیکی پست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش طراحی گرافیکی پست اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام پلتفرم تبلیغاتی قدرتمندی است که کسب و کارهای فعال زیادی در این فضا به جذب مخاطب می‌پردازند. دیده شدن کسب و کار شما در این فضا کاری بس دشوار و پیچیده است. شما در این فضا می‌توانید محتوای تصویری کسب و کار خود را در قالب عکس و تصویر تحت عنوان پست و استوری در بین مخاطبان پیج خود به اشتراک بگذارید. در حقیقت برای طراحی گرافیکی پست اینستاگرام بایستی محتوای تصویری در قالب عکس را طراحی و تولید کرد. بهترین ابزار برای موفقیت در رقابت ایجاد شده در فضای اینستاگرام عکس و محتوا است که در قالب پست و استوری بارگذاری می‌شود.

شما می‌توانید با سفارش طراحی گرافیکی پست اینستاگرام پیجی زیبا و کاربر پسند داشته باشید. کارشناسان و طراحان خبره به شما برای داشتن پیج، پست و محتوای تصویری قوی صفحه‌تان کمک می‌کنند تا فروش و سود محصولات شما خوب باشد.

برای سفارش طراحی گرافیکی پست اینستاگرام در ابتدا بایستی موضوع و نوع صفحه خود را با کارشناسان طراحی پست در میان بگذارید. سپس پست و استوری مورد نظر شما براساس نیاز مخاطبین شما، سلیقه و نظر کارفرما توسط کارشناس طراحی گرافیک طراحی می‌شود. مزایای سفارش طراحی گرافیکی پست اینستاگرام به شرح زیر است:

  • طراحی گرافیکی پست‌های خلاقانه و یونیک راهی برای جذب مخاطب است.
  • پست‌های صفحه شما به تعداد دفعات بیشتری نمایش داده خواهند شد.(ایمپرشن)
  • پست‌های شما به تعداد بالا به اشتراک گذاشته خواهند شد.
  • شما می‌توانید درخواست اضافه کردن شماره تماس، لوگو، لینک وب سایت و غیره را به پست‌ها و استوری‌های خود بدهید.
  • بین پست‌ها و استوری‌های طراحی شده برای صفحات مختلف هارمونی و هماهنگی ایجاد خواهد شد.
  • پست‌های مورد نظر شما در قالب اختصاصی در صورت درخواست شما طراحی می‌شود.
  • صفحه مورد نظر شما ساختاری یکپارچه با طراحی layout متناسب با کسب و کار شما خواهد داشت.

رایج‌ترین انواع طراحی گرافیکی پست اینستاگرام به شرح زیر است، اما شما می‌توانید با کمی خلاقیت موفق به ایجاد طراحی‌های دیگر برای نحوه چینش و طراحی پست در این فضا شوید.

  • طراحی پست تکی برای اینستاگرام: رایج‌ترین شیوه برای بارگذاری عکس و تصویر در این فضا طراحی پست تکی است. عکس و تصویر آپلود شده در پست تکی به صورت مستقل طراحی شده و منتقل کننده پیام مورد نظر کاربر است. همچنین این پست حداقل از نظر ظاهری و گرافیکی با سایر پست‌های پیج شما وابسته نیست.
  • طراحی پست‌های چند اسلایدی یا چند صفحه‌ای در اینستاگرام: طراحی پست‌های اسلایدی بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای بیان محتوا یا موضوع خاصی که در یک پست خلاصه نمی‌شود، می‌باشد. این قابلیت چند سالی است که به اینستاگرام اضافه شده است و از همان ابتدا توجه کاربران زیادی را به دلیل کاربرد زیاد به خود جلب کرده است.
  • طراحی پست‌های پازلی اینستاگرام: چند سالی است طراحی پست‌های پازل به یکی از شیوه‌های محبوب برای طراحی و دیزاین پیج‌ها شناخته شده است. در این طراحی مجموعه‌ی پست‌های مختلف در حالتی قرار می‌گیرند که عکسی بزرگتر را تشکیل می‌دهند.
  • سایر روش‌های تولید محتوا در اینستاگرام: اگر طراحی گرافیکی پست اینستاگرام توسط کارشناسان گرافیک به صورت صحیح انجام شود، تحول پیج شما را در پی خواهد داشت. سایر روش‌های مورد نیاز برای تولید محتوا به شرح زیر است:

طراحی موشن گرافیک: موشن گرافیک روشی برای تولید و طراحی ویدیو های گرافیکی است که به طور معمول برای انتقال یک پیام طراحی شده‌اند.

استوری موشن: این استوری نوعی از موشن گرافیک است که این ویدیو، کلیپ ۱۵ ثانیه‌ای است که برای اینستاگرام تهیه می‌شود.

تدوین ویدیو های رئال: ویدیوهای رئال ویدیویی‌های واقعی هستند که توسط خود افراد گرفته و تهیه می‌شوند، سپس تدوین می‌شوند.

طراحی کاور برای هایلات‌های استوری: طراحی کاور برای هایلات‌های استوری متناسب با زمینه کاری شما و هماهنگ با تم کلی و رنگ بندی پیج بسیار تاثیرگذار است.

طراحی گرافیکی پست

طراحی گرافیکی پست

طراحی گرافیکی پست تلگرام

تلگرام برنامه‌ای محبوب است که عموم افراد با افزایش و آسانی دسترسی به اینترنت از آن استفاده می‌کنند. این ابزار به دلیل تعداد زیاد کاربران منبعی برای تبلیغات کسب‌ و کارهای مختلف است. شما می‌توانید با طراحی گرافیکی پست تلگرام خود، کمک شایانی به رشد مخاطبان و بازدیدکنندگان کانال خود و رونق چشمگیر کسب و کار خود کنید. طراحی گرافیکی پست در پلتفرم تلگرام بایستی به صورت حرفه‌ای و جذاب باشد تا افراد بیشتری به سمت کسب و کار شما جذب شوند و فروش و سود بیشتری را تجربه کنید.

شما می‌توانید با ایجاد پست جذاب و زیبا ارتباط موثری با مخاطبان خود داشته باشید و به تبلیغات محصولات خود در این پلتفرم جادویی بپردازید. شما بایستی بدانید که پست با کیفیت همیشه از تعداد بیشمار پست‌های تکراری و بی هدف موثر و بهتر است. بنابراین شما با طراحی گرافیکی پست تلگرام به راحتی و در کم‌ترین زمان پست تلگرام و بنر اختصاصی خود را داشته باشید. آیا مایل به داشتن چنلی قدرتمند و جذاب و حرفه‌ای برای کسب و کار خود هستید؟ به همین منظور می‌توانید از طراحان گرافیک کمک بگیرید. طراحان گرافیک برای طراحی پست شما به شیوه زیر عمل می‌کنند:

  • به پرسونای مخاطب اهمیت می‌دهند.
  • طراحی پست تلگرام را طبق سلیقه شما انجام می‌دهند.
  • تمام جزئیات را به صورت اصولی و حرفه‌ای در کنار هم قرار می‌دهند.

طراحی گرافیکی پست

طراحی گرافیکی پست تلگرام ‏

نمونه کار طراحی گرافیکی پست

هر یک از شرکت‌های طراحی گرافیک، نمونه کار طراحی گرافیکی پست را در وب سایت خود به اشتراک می‌گذارند. هر یک از این طرح‌ها نمونه‌ای از طراحی گرافیکی پست به صورت حرفه‌ای و فوق‌العاده توسط تیم شرکت‌های طراحی گرافیکی هستند. هر یک از این طرح‌ها فقط برای بررسی و سنجیدن میزان مهارت یک تیم، سازمان و یا یک شرکت در وب سایت شرکت‌های طراح گرافیک قرار گرفته است و طرح هر سفارش به صورت اختصاصی و طبق سلیقه و مشورت طراح و با رعایت وجه تمایز در پست با سایر پست‌ها آماده می‌شود. شما می‌توانید این طرح‌ها را مشاهده کنید و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید و سفارش طراحی گرافیکی پست خود را ثبت کنید. فقط توجه کنید که پست‌های طراحی شده توسط شرکت‌های طراح گرافیک خیلی زیاد است و فقط تعدادی از این طرح‌ها در وب سایت قرار گرفته است.

طراحی گرافیکی پست

طراحی گرافیکی پست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکی طراحی بنرطراحی کاتالوگطراحی کارت پستال

سوالات متداول

طراحی گرافیکی پست توسط شرکت ایران تایپیست، توسعه تصاویر برای راحتی ارتباط برقرار کردن با مخاطبان و نشان دادن ایده‌ها و پیام‌ها به آن‌ها می‌باشد.

شرکت ایران تایپیست طراحی گرافیکی پست را مهم می‌داند و تمامی دارای چنل و یا کانال برای کسب و کار خود بایستی به آن اهمیت دهند.

طراحی گرافیکی پست‌ها توسط تیم قدرتمند ایران تایپیست به وسیله ابزارهای تخصصی طراحی گرافیکی انجام می‌شود. هر فردی می‌تواند با آشنایی با رایانه و کمی خلاقیت موفق به طراحی گرافیکی پست شود.

شرکت ایران تایپیست نمونه کارهای طراحی گرافیکی پست تیم خود را در وب سایت خود قرار داده است. شما به راحتی بعد از بازدید از این طرح‌ها و سلیقه خود می‌توانید سفارش طراحی گرافیکی پست خود را ثبت کنید.


نویسنده: مهسا وحدت طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/2/28 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 765 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی گرافیکی طراحی پست طراحی پست اینستاگرام طراحی پست تلگرام آموزش طراحی پست اینستاگرام

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :