جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی گرافیکی پروفایل

نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/3/18 ساعت 09:00:00 بازدید: 1264 امتیاز 0 از 0 نظر

با گسترش شبکه های اجتماعی و به خصوص ‏اینستاگرام با جامعه میلیاردی آن، امروزه برای معرفی کسب و کار یا مهارت های شخصی یا کاری خود می بایست به شبکه های اجتماعی امیدوار باشید. در این شبکه ها، در نگاه اول، عکس پروفایل شما تاثیر زیادی روی مخاطبین شما دارد. با انتخاب تصویر مناسب می توانید به مخاطب این حس را بدهید که با چه کسی صحبت می کند. برای اشتراک گذاری در تمامی شبکه های اجتماعی، یکی از نیازهای هر کاربری داشتن یک عکس برای پروفایل است. فتوشاپ یک نرم افزار بسیار کاربردی برای طراحی گرافیکی پروفایل شما است.

شبکه های اجتماعی،  بیشتر برای کسب و کار های اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ و غیره هستند و عکس پروفایل شما باید با کسب و کار شما مطابقت داشته باشد. تشخیص عکس ممکن است ساده به نظر برسد اما این عکس پروفایل نوعی شناسنامه در فضای مجازی است که زندگی واقعی شما را به طور مستقیم تحت تأثیر قرار می دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی عکس پروفایل

اگر در زمینه بازاریابی ‏اینستاگرامی مطالعه و تحقیق کرده باشید، می دانید که یکی از این روش ها استفاده از عکس پروفایل جذاب است. بهتر است در پس زمینه عکس پروفایل از رنگ های شاد مانند زرد یا قرمز استفاده شود، زیرا توجه کاربران اینستاگرام را بیشتر جلب خود می کند.

تصاویر پروفایل با استفاده از مجموعه ای از تکنیک های حرفه ای و کاربردی ویرایش تصویر با ماسک ها، تنظیمات و افکت ها ایجاد می شوند. جلوه هایی مانند نور نئون، مونتاژ عکس، اضافه کردن متن روی صورت، تبدیل تصویر به تصویر دیجیتال، ایجاد نورهای رنگارنگ و تبدیل عکس به لوگو به روشی کاملا حرفه ای و منحصر به فرد، عکس پروفایل شما را طراحی می کنند. شما یک عکس را انتخاب می کنید، آن را با استفاده از نرم افزار ویرایش عکس ویرایش می کنید و سپس آن را در نمایه خود آپلود می کنید.

نرم افزارهای مختلفی برای طراحی گرافیکی عکس پروفایل وجود دارد، اما همه این اپلیکیشن ها پیچیده هستند و نیاز به تخصص شما در طراحی گرافیکی پروفایل دارند. سایت هایی هستند که با چند کلیک ساده پروفایل شما را از عکس به هر چیزی که می خواهید تبدیل می کنند.

طراحی گرافیکی پروفایل

گرافیکی عکس پروفایل

طراحی گرافیکی پروفایل برای اینستا

طراحی عکس تبلیغاتی دیجیتال یکی از تکنیک های مدرن ایجاد تصویر است که با استفاده از ابزارهای دیجیتال و رایانه ترسیم می شود. طراحی گرافیکی پروفایل صفحه‏ اینستاگرام بسیار مهم است.

 طراحی گرافیکی پروفایل برای اینستا امروزه در ایران و جهان اهمیت زیادی دارد. ‏اینستاگرام یکی از معروف ترین و محبوب ترین اپلیکیشن های دنیاست. این روزها بسیاری از افراد از شبکه های اجتماعی مانند اینستا برای گسترش کسب و کار خود استفاده می کنند. اما برای افزایش جذب مخاطب طراحی گرافیکی عکس پروفایل صفحه شما باید اصولی و جذاب انجام شود.

طراحی گرافیکی پروفایل برای اینستا بطور معمول توسط طراحان گرافیکی انجام می شود که مهارت های بالایی در این زمینه دارند. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با میلیون ها مخاطب با سلیقه های مختلف در کل جهان است، بنابراین کوچکترین اشتباه در طراحی گرافیکی پروفایل این شبکه می تواند باعث از دست دادن مخاطبان شما شود.

بهتر است مطمئن شوید که طراحی گرافیکی پروفایل ‏اینستاگرام شما تقلیدی از صفحات رقبا نباشد. همچنین، بهتر است صفحه خود را ساده و ثابت نگه دارید و تغییرات اساسی را زود انجام ندهید، در این صورت موجب افزایش مخاطب شما می شود. همچنین می توانید از لوگوی مربوط به کسب و کار یا شرکت خود برای طراحی عکس پروفایل اینستا خود استفاده کنید. پروفایل حرفه ای در یک سایت تجاری از بهترین مواردی است که هر کسب و کار در اینستاگرام باید در نظر بگیرد. اینکه کسب و کار خود را با جزئیات معرفی کنید و در مورد کارهایی که رقبای شما انجام می دهند یا در آن مهارت دارند صحبت کنید، یک ایده خوب است. یکی از اساسی ترین اصول مدیریت صفحه اینستاگرام، انتخاب یک عکس پروفایل جذاب، با کیفیت و مرتبط است.

طراحی گرافیکی پروفایل

طراحی گرافیکی پروفایل برای اینستا


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی پروفایل هایلایت اینستاگرام

شبکه اجتماعی موفق ‏اینستاگرام در بروزرسانی های مختلف خود تلاش می کند تا خود را بهبود ببخشد و در هر آپدیت سعی می کند ویژگی های جدیدی را به این برنامه اضافه کند. یکی از این ویژگی ها، هایلایت کردن استوری ها و افزودن آنها به پروفایل اینستاگرام است.

هایلایت تکنیکی است که می توانید از آن برای دسته بندی استوری های خود بر اساس ژانر، زمان یا هر چیزی که می خواهید استفاده کنید. در حال حاضر عکس پروفایل پیج اینستاگرام شما همانند یک ورژن کوچک از سایت شما محسوب می شود. پروفایل اینستاگرام خود را به عنوان صفحه اصلی وب سایت خود و هر تب را به عنوان بخشی دیگر از وب سایت خود در نظر بگیرید.

 قبل از اینکه بتوانید کاور های هایلایت را به پروفایل ‏اینستاگرام خود اضافه کنید، ابتدا باید آنها را ایجاد کنید. ساده ترین راه برای طراحی گرافیکی پروفایل هایلایت اینستاگرام توسط اپلیکیشن Canva انجام می شود. Canva یک برنامه طراحی گرافیکی پروفایل است که صدها قالب را برای هر چیزی ارائه می دهد،  از همه مهم تر، این که کاملا رایگان است.

 با وارد شدن به این سیستم به نوار جستجو بروید و جمله Instagram Story Highlight Cover را تایپ و اینتر (Enter) کنید. از آنجا، می توانید یکی از موارد از پیش ساخته شده را انتخاب یا یکی را از ابتدا ایجاد کنید. در صفحه ویرایش، از صدها نماد، گرافیک و عناصر برای سفارشی کردن چیدمان خود استفاده کنید. همچنین می توانید عکس ها و گرافیک های خود را آپلود کنید.

 شما می توانید استوری های ‏اینستاگرام خود را در هایلایت ذخیره کنید و به هر یک از آنها یک تصویر جذاب اضافه کنید. البته برجسته کردن هر داستانی که در صفحه ارسال می کنید انتخاب خوبی نیست، اما اگر این کار را با استراتژی انجام دهید، بازخورد بسیار خوبی دریافت خواهید کرد.

طراحی گرافیکی پروفایل

طراحی گرافیکی پروفایل هایلایت اینستاگرام

طراحی گرافیکی ارزان قیمت پروفایل

بازار طراحی گرافیک بسیار داغ است و افراد زیادی اعم از با تجربه و مبتدی هر ماه وارد آن می شوند که باعث رقابت شدید بین طراحان گرافیک برای سفارش طراحی می شود. هزینه طراحی گرافیکی ارزان قیمت پروفایل بستگی به نوع طراحی، میزان کار، سطح مهارت طراحان، نیاز و سلیقه شما، زمان تحویل سفارش، کیفیت کار و غیره دارد.  بنابراین نمی توان تعرفه ثابتی برای طراحی گرافیکی پروفایل در نظر گرفت. طراحی گرافیک اغلب برای تبلیغات و ارائه شرکت ها، سازمان ها، خدمات و کالاها استفاده می شود. در نظر گرفتن اصول طراحی و روانشناسی برای انتخاب طرح گرافیکی مناسب و ارزان برای کسب و کار شما بسیار مفید و موثر است.

بهترین سایت ساخت و طراحی گرافیکی پروفایل

طراحان گرافیک همیشه به دنبال منبع عالی برای دانلود رایگان عکس پروفایل هستند. برای دانلود یک عکس و استفاده از آن در پروژه ها، وب سایت ها یا وبلاگ های خود، به یک عکس با کیفیت و بدون واترمارک نیاز دارید. مشکل اصلی پیدا کردن وب سایتی است که در آن بتوانید عکس های با کیفیت بالا را بدون کپی رایت و رایگان دانلود کنید. اما اگر محتوای دیگری دارید که در آن استفاده از عکس های عمومی مشکلی ندارد، استفاده از وب سایت های معرفی شده در زیر بهترین پیشنهاد برای شماست. در این وب سایت ها می توانید بهترین سایت ساخت و طراحی گرافیکی پروفایل را پیدا کنید.

  • سایت آپلود عکس پروفایل با کیفیت بالا Burst

این سایت انتخاب خوبی برای دانلود رایگان عکس پروفایل برای وب سایت و وبلاگ و پیج اینستای شما است. تصاویر این صفحه با وضوح بالا و پایین در دسترس هستند. بخش Burst وب سایت به ایده های کسب و کار آنلاین اختصاص دارد. یعنی اگر برای مثال یک فروشگاه اینترنتی با لباس مردانه دارید به این قسمت از سایت رفته و بسته ای از عکس ها را پیدا می کنید که در این زمینه برای شما مفید باشد.

  • دانلود عکس پروفایل با کیفیت بالا در وب سایت com

یکی از بی نظیرترین وب سایت ها برای یافتن و انتخاب عکس پروفایل با کیفیت بالا، وب سایت Unsplash.com است. Unsplash برای هر موضوع کاری که نیاز دارید، جالب ترین و چشم نوازترین تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد. پیمایش این سایت بسیار آسان است و سرعت بارگذاری تصاویر بر خلاف ترافیک بالای سایت بسیار خوب است. فقط به یاد داشته باشید که استفاده از این تصاویر در هر سایت آپلود تصویر غیر از Splash ممنوع است.

  • دانلود عکس پروفایل در سایت GraphicStock

Graphic Stock، مانند سایت آپلود عکس با کیفیت Kaboom pics، می تواند رنگ عکس پروفایل را نشان دهد. شما می توانید رنگ های اصلی طرح خود را ببینید و بهترین طرح های وکتور و گرافیکی را دانلود نمایید تا از این عکس در طراحی خود استفاده کنید. دسته بندی ها شامل بهداشت، فرهنگ، ورزش و غیره است و به شما امکان می دهد تا شخصیت هایی مناسب پیدا کنید.  در سایت GraphicStock لیستی از کاراکترهای مشابه این کاراکتر به شما نشان داده می شود تا در صورت لزوم بتوانید کاراکتر های دیگری را برای پروژه خود پیدا کنید.

  • دانلود عکس پروفایل از سایت Pixabay

اگر به دنبال سایت دانلود رایگان عکس با کیفیت و بدون واترمارک هستید، سایت Pixabay می تواند یک انتخاب عالی برای بهترین سایت ساخت و طراحی گرافیکی پروفایل باشد. این سایت یک مخزن پر از عکس های با کیفیت است. طراحی سایت تمیز و کاربردی است و بنابراین کاوش بیش از 780000 تصویر، وکتور و تصویر کار دشواری نخواهد بود. شما می توانید در این سایت بر اساس نوع رسانه، جهت عکس، رنگ و اندازه جستجو کنید.

  • دانلود عکس پروفایل از سایت Pexels

کار در سایت  Pexels بسیار جالب است. تصاویر این صفحه در واقع تصاویری از سایر منابع رایگان هستند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که بهترین طراحی گرافیکی پروفایل را دریافت می کنید. علاوه بر این، این سایت دارای یک موتور جستجوی قدرتمند است که به شما کمک می کند تصاویر را به راحتی پیدا کنید.

طراحی گرافیکی پروفایل

طراحی گرافیکی پروفایل

سخن آخر

دنیای عکس و طراحی گرافیک پروفایل فوق العاده جذاب است و با ورود به این سایت ها می توانید وقت خود را تلف کنید و ساعت ها وقت بگذارید و دنیا را از چشم خالق آن عکس ببینید. اگر چه منابع زیادی برای یافتن عکس ها و نمادها وجود دارد، اما بسیاری از آنها یا گران هستند یا کیفیت پایینی دارند. سایت های معرفی شده در این مقاله علاوه بر دانلود نامحدود و رایگان، کیفیت را نیز حفظ می کنند. اما با این حال ایران تایپیست تمامی موارد خواسته شده شما را با بهترین خدمات و کیفیت ارائه می دهد. کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید  تا همه چیز هایی که برای ایجاد یک پروفایل اینستاگرام حرفه ای باید بدانید را توضیح دهند.

 توصیه ما این است که علاوه بر این موارد به نکاتی که ممکن است مختص صفحه شما باشد فکر کنید. بسته به نوع صفحه شما و مخاطبانتان، چیزهای زیادی وجود دارد که می تواند تغییر کند. پس هرگز فراموش نکنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه انتظاراتی از شما دارند.

طراحی گرافیکی پروفایل

طراحی گرافیکی پروفایل


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیتصویرگری کتاب کودکطراحی کاراکترطراحی گرافیکی

سوالات متداول

عکس های هنری نیم رخ، عکس های گیج کننده و مبهم، عکس های هواداری و پروفایل هایی که بطور مداوم تغییر می کنند از جمله عکس های بد هستند که ممکن است مخاطبان شما را از دست بدهند.

نکاتی مانند عکس پروفایل اینستاگرام، اسم پروفایل اینستاگرام، توضیحات بیوگرافی اینستاگرام و لینک بیوگرافی موجود در پروفایل اینستاگرام شما به بهتر شدن آن کمک می کنند.

تلفظ آیدی اینستای شما و منحصر به فرد بودن آن، نقطه ها و زیر خط ها، بلندی و طول، جنسیت، نژاد و مذهب، اسامی پر طرفدار و شباهت نام آیدی به نام وب سایت کسب و کار شما از جمله نکات مهم در بهتر شدن پروفایل شما هستند.

برای این کار نباید از رنگ های متضاد استفاده نماییم، مکان با نور خوب انتخاب کنیم، حتی الامکان دست ها را مخفی نکنیم.


نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/3/18 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1264 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی گرافیکی عکس پروفایل طراحی پروفایل طراحی عکس پروفایل طراحی پروفایل اینستاکرام

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :