جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی

نویسنده: سورنا احمدخانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/5/3 ساعت 15:18:10 بازدید: 3539 امتیاز 0 از 0 نظر

حروف عناصر بسیار نادری هستند که ساختار کل سیستم ارتباط نوشتاری ما را تشکیل می دهند و تصویری هستند که پیامی را بطور مستقیم به خواننده منتقل می کنند. این عناصر از نظر رنگ و شکل متفاوت هستند و طراحی آنها باعث جذاب شدن لوگو می شود. از آنجایی که برند یک نام تجاری برای شخصی یا محصول است، باعث بهتر شدن رابطه بین مشتری و صاحب کسب و کار خواهد شد. نام تجاری برند شما باید ساده، روان و دلنشین باشد تا به راحتی برای خواننده و مخاطب به یادگار بماند. طراحی گرافیکی حروف انگلیسی در طراحی لوگو این اثر هنری را فراتر از نوشته های معمولی و نوشتاری ساده محبوب می کنند.

در این مقاله سعی بر این است که فوت و فن طراحی حروف انگلیسی را برای شما بیان کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی فونت انگلیسی

گنجاندن پیام و هویت یک برند در یک گرافیک یا تصویر اغلب یک فرآیند پیچیده است، اما انتخاب فونت مناسب در طراحی گرافیکی حروف انگلیسی بسیار مهم است؛ زیرا اطلاعات مهمی مانند نام صنعت و برند شما را منتقل می کند.

حروف انگلیسی را می توان برای هر نوع پروژه گرافیکی مانند طراحی وب، کاغذ دیواری، پوستر، بروشور، جلوه های متنی و غیره  استفاده کرد. بسیاری از سبک‌ها، از گزینه‌های سفارشی گرفته تا فونت‌هایی که می‌توانید برای نیازهای چاپ خود به صورت آنلاین خریداری کنید از فونت‌ها استفاده زیادی می‌کنند.

البته استفاده از این نوع طراحی حروف انگلیسی آسان نیست، اما با راه حل می توان از فونت های دست نویس به خوبی استفاده کرد. طراحی گرافیکی حروف برای طراحی لوگو کاربرد گسترده ای دارد. یکی از ساده‌ترین روش ها برای ایجاد لوگوی حروف، یافتن دو حرف با خطوط مستقیم یکسان است. یک خط عمودی مشترک کافی است که با استفاده از آن برای هر حرف رنگ های مختلفی ایجاد کنید تا روی دیگری تأکید شود یا دو حرف را با همان رنگ ترکیب کنید تا یک لوگوی استاندارد ایجاد شود. در ادامه بحث طراحی لوگو توسط حروف انگلیسی را بیشتر توضیح می دهیم.

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی V (valley) به معنی دره

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی برای اسم

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی برای اسم دارای چارچوب کلی است. با رعایت این چارچوب و قوانین می توان طراحی بهتری انجام داد و پیروی از این قانون بدون استناد به عنصری از خلاقیت تقریبا بی فایده است. استفاده خلاقانه از رنگ می تواند کمک زیادی به افزایش کیفیت طرح های گرافیکی شما کند. این رنگ‌ها را می ‌توان در بسیاری از مکان‌ها برای افزودن جذابیت به یک طرح گرافیکی استفاده کرد. برندهای شناخته شده بین المللی بیشتر به طراحی حروف انگلیسی برای اسم  نیاز دارند.

 مهم ترین مرحله در ایجاد طرح نام گرافیکی برای این اسم ها، انتخاب پالت رنگ مناسب است و محصول نهایی بر اساس نظر شما انتخاب می شود. ایجاد نام تجاری انگلیسی نیاز به ترفند بیشتری دارد و طراح گرافیست می بایست این نکات را رعایت کند. بهره مندی از ویژگی های جدید و عملکرد بهبود یافته یکی دیگر از جنبه های مرتبط با طراحی گرافیکی حروف انگلیسی است.

طراحی لوگوی نام در واقع نوعی نماد است که فردی که صاحب آن است به افراد دیگر ارائه می کند و می تواند در کمترین زمان ممکن با مخاطبان خود ارتباط برقرار نماید.

یکی از محبوب ترین انواع طراحی لوگو، طراحی نام یا فونت است. طراحی لوگو و طراحی گرافیک از نرم افزار خاصی استفاده می شود و طراحی تایپوگرافی با استفاده از طرح های آماده آغاز می شود. البته شخصی که می خواهد لوگوی تایپوگرافی بسازد باید در گرافیک مهارت بالایی داشته باشد و بتواند فونت های گرافیکی را خوب جلوه دهد.

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی برای اسم


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی برای عکس پروفایل هایلایت اینستا

هایلایت اینستاگرام با طراحی حروف و اعداد انگلیسی با موضوعی زیبا به شما کمک می کند تا نکات برجسته صفحه اینستاگرام خود را با پروفایلی بسیار متنوع و مدرن نشان دهید. با طراحی گرافیکی حروف انگلیسی برای عکس پروفایل هایلایت اینستا می توانید اینستاگرام خود را از بقیه متمایز کنید تا تعداد لایک ها و فالوورهای شما به میزان قابل توجهی افزایش یابد. احتمالا اکثر کاربرانی که به دنبال این کار هستند، بسیاری از برنامه های ویرایش عکس را برای محبوب کردن پیج خود آزمایش کرده اند.

هایلایت به معنای برجسته کردن، قابلیتی است که محدودیت زمانی استوری ها را حذف می کند و یک یا چند استوری همیشه می تواند به صورت برجسته در پروفایل اینستاگرام بایگانی شود. کاربران و به خصوص وبلاگ نویسان، برای مواردی مانند فعالیت های روزانه، آموزش، رضایت مشتری و بسیاری از موضوعات دیگر از کاورهای از پیش طراحی شده استفاده می کنند. طراحی و ویرایش صحیح تصاویر می تواند در تصویر حرفه ای صفحه اینستاگرام شما بسیار موثر باشد.

اگر چه اینستاگرام فونت های مختلفی را به قسمت هایلایت خود اضافه کرده است، اما تنوع این فونت ها کم است و در قسمت های دیگر اینستاگرام قابل استفاده نیست. بنابراین، برای تغییر فونت و طراحی گرافیکی حروف انگلیسی، باید از اپلیکیشن‌های خارجی یا وب‌سایت‌هایی که فونت را تغییر می‌دهند، استفاده کنید.

Canva پلتفرمی است که برای الهام بخشیدن و تسهیل کار یک طراح گرافیک ساخته شده است. استفاده از این برنامه برای ایجاد کاور هایلایت اینستاگرام بسیار راحت و آسان است و یکی از بهترین برنامه های طراحی کاور برای اینستاگرام است. یکی دیگر از ابزارهای رایگان Font Generator است که بیش از 130 سبک را ارائه می دهد، رابط کاربری جذابی دارد و امکان کپی سبک انتخاب شده در هر متن را فراهم می کند.

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی برای عکس پروفایل هایلایت اینستا

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی برای لوگو

طراحی درست و مناسب لوگو می تواند عامل اصلی موفقیت شما در دنیای تجارت باشد. این طرح روش ها و ترفندهای مختلفی دارد و از ابزارهای مختلفی در این راه استفاده می کند، یکی از این ابزارها که می تواند بسیار مفید باشد طراحی گرافیکی لوگو با حروف انگلیسی است.

برای اینکه بتوانیم طراحی گرافیکی حروف انگلیسی برای لوگو را به طور صحیح و جذاب طراحی کنیم، ابتدا باید بدانیم این ابزار چیست و چه کاری می تواند برای ما انجام دهد.

بنابراین برندها و شرکت هایی که می خواهند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند، اگر نخواهند از کلمات انگلیسی استفاده کنند، نیمی از پتانسیل زبان و برندسازی را دور انداخته اند.  استفاده از اسکریپت های فونت انگلیسی برای طراحی لوگو با حروف انگلیسی کاملا منطقی است. هر چه بهتر بتوانید نیازهای کسب و کار خود را شناسایی کنید، بیشتر می توانید طرح خود را محدود کنید و به یک طراحی ساده اما مهم نزدیکتر می شوید. روش های بسیاری برای طراحی گرافیکی حروف انگلیسی  برای ایجاد لوگو وجود دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • طراحی با ترکیب خطوط منحنی و صاف حروف انگلیسی

حروف منحنی مانند  O  می تواند برای ایجاد کاراکترهای نوشتاری مشکل ساز باشد. گاهی اوقات می‌توانید بخشی از حرف منحنی را با حفظ خوانایی برش دهید، اما گاهی خم کردن حرف به صورت عمودی در منحنی آسان‌تر است.

  • طراحی حروف انگلیسی ضربدری

لزومی ندارد که حروف انگلیسی به صورت افقی در کنار یکدیگر چیده شوند. قرار دادن آنها در سطوح مختلف می تواند فرصت های جدیدی برای اتصال خطوط افقی ایجاد کند. این یک روش جالب برای ایجاد یک لوگو است که در بین تیم های ورزشی و دانشگاه ها بسیار محبوب است.

  • خطوط مجزا یا تک برای ایجاد یک لوگوی نوشته شده

هنگامی که حروف در کنار یکدیگر ظاهر نمی شوند، سعی کنید یک خط ثابت با فضای منفی از میان هر کدام برای اتصال آنها عبور دهید. این خط اضافی در میان حروف به خواننده ایده روشنی از جایی که یک حرف متوقف می شود و کجا شروع می شود، می دهد.

  • ایجاد پل ارتباطی برای طراحی گرافیکی حروف انگلیسی

اگر حروف به طور طبیعی به هم متصل نمی شوند، سعی کنید حروف را با تصاویر، شکل ها، فلش ها یا منحنی های اضافی پیوند دهید. شما می توانید از هر رابط بصری استفاده کنید تا زمانی که حروف را ناخوانا نمی کند.

  • اضافه کردن شکل یا تصویر برای طراحی حروف انگلیسی

افزودن اشیاء پشت یا بین حروف یک راه سرگرم کننده برای اتصال آنها بدون اتصال فیزیکی حروف است. مراقب باشید از جزئیات زیاد استفاده نکنید، زیرا جزئیات اضافی یک لوگوی خوب را ایجاد نمی کند.

  • برعکس کردن حروف انگلیسی

گاهی اوقات، معکوس کردن یک حرف می ‌تواند اتصال آن به حرف دیگری را آسان‌تر کند. بدیهی است که این روش فقط برای حروفی کار می کند که در صورت معکوس شدن هنوز قابل تشخیص هستند.

  • همپوشانی واضح حروف انگلیسی

با میزان تاریکی و وضوح حروف خود به ویژه در جاهایی که روی هم قرار دارند،  بازی کنید، تا تقسیم بین حروف واضح تر شود. وقتی برای هر حرف از رنگ های مختلف استفاده می کنید، قسمت های روی هم قرار گرفته رنگ های جدیدی ایجاد می کنند، که جلوه جالبی به لوگوی شما می دهد.

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی برای لوگو

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی برای آموزش زبان

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی در قالب وکتور الفبای لاتین برای کودکان استفاده شود که یک  وکتور زیبا حاوی تصاویر شاد و جالب از حروف V,U,W,X برای آموزش حروف انگلیسی به کودکان  است.

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی برای آموزش زبان می تواند کودکان را مشتاق یادگیری کند و علاوه بر ایجاد سرگرمی، به افزایش دقت و تمرکز کودکان نیز کمک کند. شما می توانید وکتورهای آموزش الفبای انگلیسی کودک پسند را با کیفیت عالی، اندازه و وضوح عالی و همچنین با فرمت EPS دانلود کنید و با استفاده از نرم افزارهای وکتور مانند ایلوستریتور تغییرات و اصلاحات لازم را اعمال کنید.
یک فونت آموزشی زیبای کودکانه به نام فونت Airfool برای گروه سنی کودکان مناسب است که باید توسط مراکز زبان انگلیسی برای کودکان استفاده شود.

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی برای آموزش زبان

سفارش طراحی گرافیکی حروف انگلیسی فانتزی

 فونت های فانتزی از بهترین فونت هایی هستند که برای طرح های مختلف با سلیقه های های متنوع استفاده می شوند. برخی از این فونت های فانتزی حروف انگلیسی عبارتند از:

  • یکی از بهترین فونت هایی که می توانید برای ایجاد تیترها یا عنوان های جذاب استفاده کنید، فونت Better Work Brush است. این فونت مناسب برای طراحی گرافیکی حروف انگلیسی فانتزی است که در کاور، تیتر و برای تبلیغات مناسب است.
  • یکی دیگر از فونت های زیبای قلم مو، فونت miztix است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند و در طرح هایی با تضاد رنگی بالا استفاده می شود. این فونت قابل استفاده در شبکه های اجتماعی، مناسب برای عناوین، اقلام تبلیغاتی و کاور فیلم است.
  • فونت دیگر برای طراحی گرافیکی حروف انگلیسی Gothics swash است که بیشتر در عناوین مقالات توضیحات محصول استفاده می‌شود. این فونت منحصر به فرد برای معرفی محصول، ایده آل برای سرفصل ها و تبلیغات است.

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی

طراحی گرافیکی حروف انگلیسی فانتزی

سخن آخر

به طور کلی انتخاب فونت در طراحی گرافیکی حروف انگلیسی در هر پروژه طراحی بسیار مهم است. هنگام طراحی فونتی برای لوگوی خود انتخاب کنید که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است. همچنین لوگوی شما می بایست احساسات مخاطبین و مشتریان شما را برانگیخته کند. طراحی حروف انگلیسی  در ایران تایپیست به روش های مختلف مانند طراحی اسم، طراحی لوگو، طراحی هایلایت اینستا و غیره استفاده می شود. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید از روش های آن در پروژه های طراحی گرافیکی خود استفاده کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیخدمات طراحی کارت ویزیتطراحی لوگوطراحی گرافیکی

سوالات متداول

به راحتی می توانید از نرم افزار طراحی لوگو آنلاین logonomy کمک بگیرید.

منحصر به فرد بودن برند شما باید از چندین اصل کلی پیروی کند. اگر همه اقدامات اجرا شود، شما فقط یک برند اختصاصی برای کسب و کار خود ایجاد کرده اید.

یکی از مهم ترین مراحل راه اندازی یک کسب و کار طراحی لوگوی آن است.  این لوگو می تواند هر نوع لوگو، به زبان فارسی یا انگلیسی یا هر زبان دیگری باشد.

برای تشخیص خوب بودن لوگوی انگلیسی یا فارسی، ابتدا باید نوع کسب و کار و مخاطبان هدف را بررسی کنید. برای برخی از مشاغلی که در سطح بین المللی فعالیت می کنند، یک لوگوی انگلیسی مناسب تر است.


نویسنده: سورنا احمدخانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/5/3 ساعت 15:18:10 تعداد بازدید: 3539 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی گرافیکی با حروف انگلیسی طراحی گرافیکی فانتزی حروف انگلیسی طراحی گرافیکی الفبا انگلیسی سفارش طراحی گرافیکی طراحی گرافیکی انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :