جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی گرافیکی تقویم

نویسنده: شیرین کرم خانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/5/5 ساعت 09:00:00 بازدید: 718 امتیاز 0 از 0 نظر

اغلب افراد به تقویم نیاز دارند به گونه‌ای که می‌توان گفت جزء جدایی ناپذیر زندگی هر فرد می ‌باشند. امروزه با پیدایش گوشی، تبلت ‌و غیره به راحتی تقویم در دسترس و نمایش داده می‌ شود. اما با این وجود بیشتر افراد تقویم‌های کاغذی را ترجیح می‌دهند و از آن استفاده می‌کنند. طراحی گرافیکی تقویم با بکارگیری عناصر مطلوب و تاثیر گذار انجام می‌شود.

طراح گرافیک تقویم با آشنایی به علم طراحی، اقدام به طراحی گرافیکی تقویم طبق سفارش مشتری (هر فرد و سازمان و شرکتی را شامل می‌شود) می‌کند. صفحات طراحی شده بیش از حد شلوغ و یا خیلی خلوت نیستند.

در صورتی که تمایل به طراحی گرافیکی تقویم طبق سلیقه دلخواه خود دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید. شما با مراجعه به این وب سایت بعد از مشاهده‌ی کارهای نمونه‌ می‌توانید تقویم دلخواه خود را به صورت تکی و یا تیتراژ دلخواه سفارش دهید.

طراحی گرافیکی تقویم

طراحی گرافیکی برای تقویم کودک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی برای تقویم کودک

طراحی گرافیکی برای تقویم کودک عبارت است از: طراحی شاد و زیبا همچون طرح فضا و شب با بهترین کیفیت به همراه جایگذاری عکس کودک در تقویم می‌باشد. این تقویم‌ها برای استفاده در مهد کودک‌ها، منازل، هدیه تولد و غیره مناسب و خاص و شیک می‌باشند.

شما می‌توانید از انواع تقویم‌ها برای این منظور بهره ببرید. اما بیشتر تقویم‌های دیواری و رومیزی در ساخت تقویم‌های کودک کاربرد دارند. طراح گرافیک می‌تواند با استفاده از برنامه فتوشاپ با دسته بندی و مرتب سازی لایه‌ها امکان دسترسی به تمامی نقاط تقویم و ویرایش عکس را داشته باشد.

تقویم‌های کودک انتخاب خوبی برای آشنایی کودکان کم سن و سال با ماه‌ها و سال و روزها است. بنابراین می‌توان گفت که کودکان با دیدن این تقویم‌های جالب و دیدنی به یادگیری ماه‌ها و سال و روز بیشتر از پیش علاقه مند شده و خاطره خوبی در ذهن آن‌ها باقی خواهد ماند.

 طراح گرافیک با در نظر گرفتن علایق کاربر و روحیه لطیف کودک، تقویمی را طراحی می‌کند که علاوه بر آن که از بهترین طراحی گرافیکی تقویم برخوردار است، طرح برای کودکان جالب و دیدنی باشد. در این طراحی محل‌جایگذاری عکس کودک مشخص می‌شود. بعد از اتمام مراحل طراحی تقویم طراح مطابق با نظر کاربر، عکس‌ها و تصاویر کودک را جایگذاری می‌کند. در واقع کودکان به استفاده از این تقویم‌ها بیشتر تمایل دارند و آن‌ها را در جلوی دید خود قرار می‌دهند.

طراحی گرافیکی تقویم

طراحی گرافیکی برای تقویم

طراحی گرافیکی تقویم رومیزی

تقویم‌های رومیزی یکی از پرطرفدارترین نوع تقویم در میان افراد جامعه در پایان هر سال می‌باشند. هر صاحب کسب و کاری می‌تواند برای مصارف شخصی و یا برای تبلیغات کسب و کار خود اقدام به تهیه تقویم کند. بیشتر افراد برای رونق و افزایش مشتریان کسب و کار خود سالانه به سفارش تقویم روی آورده‌اند. طراحی گرافیکی تقویم رومیزی بر اساس ۲ فرم اختصاصی و عمومی تولید می‌شوند.

 تقویم رومیزی با فرم عمومی را می‌توان در تعداد محدود چاپ کرد؛ اما تقویم رومیزی با فرم اختصاصی بیشتر در تعداد بالای ۵۰۰ عدد چاپ می‌شود. چاپ تقویم رومیزی اختصاصی و عمومی از تفاوت‌هایی برخوردار است که به شرح زیر است:

  • تقویم‌های رومیزی اختصاصی در مواردی همچون صاحبین مشاغل بزرگ، کسب و کارهای که می‌خواهند از دیگر همکاران خود متمایز باشند، به کار گرفته می‌شود. این تقویم‌ها دارای ۱۳ برگ دو رو یا به عبارتی ۲۶ صفحه هستند. در تمامی صفحات این تقویم‌ مطابق با سفارش مشتری عکس، شماره تلفن، لوگو و غیره به صورت اختصاصی طراحی و به مرحله چاپ می‌رسد.
  • اما تقویم‌های رومیزی با فرم عمومی برگه‌هایی از پیش طراحی شده دارند. به طور معمول طرح این تقویم‌ها را طبیعت، ایرانگردی، جهانگردی، تخت جمشید و غیره شامل می‌شود. در این سفارش مشتری فقط می‌تواند تبلیغ خود را به صورت طلاکوب و یا چسباندن پلاک بر روی پایه تقویم رومیزی انجام دهد.

طراحی گرافیکی تقویم

طراحی گرافیکی تقویم رومیزی

طراحی گرافیکی تقویم رومیزی با داشتن خلاقیت و استفاده از نرم‌افزارهای جدید و مدرن طراحی تقویم و سررسید و سایر هدایای تبلیغاتی مانند فتوشاپ، کرل، دیزاین، ایلوستریتور و غیره انجام می‌شود. همچنین از سلیقه مشتری نیز در ایده پردازی تقویم استفاده می‌شود که رضایت بیشتر مشتریان را به دنبال داشته است.

در طراحی گرافیکی تقویم تغییراتی بر روی فایل پیش نمایش موکاپ طبق سلیقه مشتری و یا ایده طراح اعمال می‌شود و در زمان کم‌تری تقویم ارائه می‌شود. نرم افزار موکاپ یک نرم افزار وکتوری برای ایجاد اسناد دیجیتالی و چاپی استفاده می‌شود که می‌تواند باعث بهینه سازی گرافیک در سطح حرفه‌ای ‌شود. فایل موکاپ امکانات متنوعی را به طراح در آماده سازی تقویم می‌دهد که به شرح زیر است:

  • تصمیم گیری در مورد انتخاب رنگ، سایز، سبک نمایش و غیره.
  • استفاده از جداول آماده شده
  • اضافه کردن تصاویر مورد نظر.

 در طراحی گرافیکی تقویم از جمله تقویم‌های رومیزی بایستی به نکات زیر توجه کرد:

  • در چاپ تقویم‌ها بایستی حاشیه اطمینان مورد نیاز(حداقل نیم ساعت) را در نظر گرفت.
  • در طراحی گرافیکی تقویم بایستی از مواد رنگی CMYK استفاده شود.
  • در هدایای تبلیغاتی می‌توان از لوگو و رنگ سازمانی استفاده کرد.
  • استفاده از طرح‌ها و تصاویر مناسب در طراحی گرافیکی تقویم‌ها ضروری است.
  • در طراحی گرافیکی تقویم‌ها دقت شود که از فونت مناسب در سایز استاندارد استفاده شود.

کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی تقویم دیواری با فتوشاپ

طراحی گرافیکی تقویم دیواری با فتوشاپ به راحتی امکان پذیر است. طراح گرافیک می‌تواند با استفاده از برنامه فتوشاپ طراحی گرافیکی تقویم را انجام دهد و از این طرح اولیه در موارد مختلف نیز بهره ببرد. همچنین طرح لایه باز را می‌توان تهیه کرد و با ایجاد تغییرات و درج تصاویر و تبلیغات دلخواه تقویم دیواری دلخواه را تایید کرد و سپس چاپ کرد.

برنامه فتوشاپ به طراح گرافیک امکان انتخاب المان‌هایی نظیر عکس، فونت، رنگ و غیره مطابق با سلیقه مشتری فراهم می‌کند. در طراحی گرافیکی تقویم توجه به کسل کننده و تکراری نبودن طرح تقویم ضروری است، زیرا در صورت بروز چنین مشکلاتی تمام هزینه‌های تهیه تقویم به هدر خواهد رفت و تقویم بدون استفاده رها می‌شود. حتی اگر فرم کسل کننده و تکراری در تیراژ  بالا و به منظور تبلیغات به چاپ رسیده باشد، کسب و کار مورد نظر متحمل زیان بزرگی شده است که قابل جبران نیست.

جالب است بدانید که طراحی گرافیکی تقویم دیواری با فتوشاپ همچون طراحی سایر تقویم‌ها دارای مزایایی است که به شرح زیر است:

افزایش آگاهی از برند: یکی از راهکارهای عالی و مناسب برای افزایش آگاهی از برند طراحی گرافیکی تقویم است. در حقیقت با استفاده از انواع تقویم‌های تبلیغاتی در شناخت برند موثر است. فقط کافی است از تصاویر و عکس‌های با کیفیت از محصولات و خدمات هر کسب و کار در تقویم مورد نظر استفاده شود تا مخاطبان بیشتری با برند مورد نظر آشنا شوند. همچنین درج نام برند، لوگو، جملات و شعارهای تبلیغاتی از جمله نکاتی هستند که تاثیر زیادی در افزایش آگاهی از برند مورد نظر فراهم می‌کنند.

طراحی گرافیکی تقویم

طراحی گرافیکی تقویم دیواری با فتوشاپ

کاربردی بودن: با طراحی گرافیکی تقویم می‌توان یک ابزار کاربردی در اختیار مخاطبان قرار داد که به موجب آن توانسته‌اید اعتماد آن‌ها را نیز جلب کنید. اگر طراحی انجام شده مورد پسند کاربر باشد آن را بر روی دیوار نصب خواهد کرد، بنابراین می‌توان به منظور تبلیغات کسب و کارهای مختلف از آن بهره برد.

ارزان قیمت بودن: استفاده از برنامه فتوشاپ در طراحی گرافیکی تقویم‌ها از جمله تقویم‌های دیواری سبب کاهش و به صرفه بودن قیمت می‌شود. حتی اگر این تقویم در تیتراژ بالا چاپ شود، به طرز چشمگیری شاهد کاهش قیمت خواهید بود.

در چاپ تقویم‌های تبلیغاتی فقط کافی است توجه کنید که تقویم‌ها با طراحی گرافیکی مناسب می‌توانند به خوبی پوشش دهنده‌ی تبلیغ محصول و خدمت مورد نظر و افزایش بازدید و فروش آن‌ها باشند.

طراحی گرافیکی تقویم و سر رسید تبلیغاتی

تقویم‌ها و سررسیدها ابزاری برای نشان دادن تاریخ تنها به مدت یک سال می‌باشند. مطمئناً یک سال برای ارائه تبلیغات یک شرکت به مخاطب خود زمان مناسبی است. طراحی گرافیکی تقویم نسبت به موضوع تقویم متغیر است.

انواع مختلفی از تقویم‌ها در بازار وجود دارند که از آن جمله می توان به: تقویم کودک، تقویم رومیزی، تقویم دیواری، تقویم تبلیغاتی، تقویم فانتزی با عکس شخصی و غیره اشاره کرد.

تقویم‌ها موضوعات مختلفی مانند: فرهنگی، اجتماعی، تبلیغات یک محصول خاص و یا یک شرکت خاص را پوشش می‌دهند. تعیین هدف، اصلی‌ترین نکته در طراحی گرافیکی تقویم است. پس تعیین هدف از طراحی تقویم مورد نظر بایستی نوع تقویم مشخص شود.

تقویم‌ها براساس چند ویژگی مانند: سایز یا قطع، کاربرد، پایه، نوع جلد، تاریخ بندی و غیره تقسیم بندی می‌شوند. طراحی و چاپ تقویم‌ها به دو صورت سفارشی و عمومی صورت می‌پذیرد. نکته مهم در زمان طراحی گرافیکی تقویم و سررسید تبلیغاتی این است که این ابزار قرار است به صورت روزانه استفاده شود، بنابراین طراحی و انتخاب رنگ‌ مناسب از خستگی چشم بیننده جلوگیری کرده و مخاطب را جذب می‌کند. شما می‌توانید با تبلیغات هدفمند و خلاقانه برای محصولات خود مشتری بیشتری را جذب کنید. به دلیل ماندگاری تقویم‌های تبلیغاتی می‌توان گفت که این روش تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی بازدهی بالاتری دارد.

هر ساله بیشتر شرکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ ارسال هدایای تبلیغاتی همچون تقویم و سررسید تبلیغاتی را انتخاب می‌کنند. هر یک از تقویم‌ها و سررسیدهای تبلیغاتی حاوی یک پیام تبلیغاتی هستند، این پیام با توجه به اهداف شرکت و سازمان مورد نظر انتخاب می‌شود تا در نهایت افزایش مشتریان سازمان و شرکت مورد نظر را شاهد باشیم.

طراحی گرافیکی تقویم و سررسید تبلیغاتی در دو صورت انجام می‌شود که به شرح زیر است:

طراحی عمومی: در ساخت تقویم‌ها و سررسیدهای عمومی صفحات داخلی از قبل طراحی شده‌اند، حتی گاهی اوقات چاپ شده‌اند. اما جلد این تقویم‌ها و سررسیدها طراحی نشده‌اند و براساس لوگو، نام شرکت و رنگ سازمانی طراحی و چاپ شده‌اند.

طراحی اختصاصی: در ساخت تقویم‌ها و سررسیدهای اختصاصی نیاز مشتری و نوع تقویم تعیین کننده طراحی صفحات داخلی آن می‌باشد. حتی می‌توان موارد اختصاصی همچون رویدادها، تعطیلات، شعرها و غیره را در آن گنجاند.

همچنین این تقویم‌‌ها و سررسیدهای تبلیغاتی می‌تواند حاوی اطلاعاتی همچون: آدرس، شماره تلفن، محصولات و غیره باشند. این اطلاعات به دلیل استفاده از تقویم‌ها و سررسیدهای تبلیغاتی به صورت روزانه در خاطر کاربر می‌مانند که تاثیر شگفت تقویم‌ها و سررسیدهای تبلیغاتی را نشان می‌دهد.

طراحی گرافیکی تقویم

طراحی گرافیکی فانتزی تقویم

طراحی گرافیکی فانتزی تقویم با عکسهای شخصی

تقویم‌های فانتزی نیز نوع دیگری از تقویم‌ها هستند. در این نوع تقویم‌ها شما در طراحی گرافیکی تقویم می‌توانید از عکسهای شخصی خود استفاده کنید.  همچنین چیدمان عکس‌ها، انتخاب رنگ پس زمینه، انتخاب نوع و اندازه تقویم، غیره مطابق سلیقه شما انجام خواهد شد.

به طور مثال شما می‌توانید تقویمی با مناسبت‌های خانوادگی مثل: تولد پدر، مادر، فرزند، همسر و غیره به همراه تصاویر عزیزانتان داشته باشید. بنابراین می‌توان گفت که این تقویم حرفه‌ای و زیبا به عنوان یک هدیه و یادگاری زیبا است.

طراحی گرافیک در ابتدا به طراحی گرافیکی تقویم مورد نظر به بهترین نحو می‌پردازد. یکی از اقدامات طراح در طراحی گرافیکی تقویم مشخص کردن مکان‌هایی برای جایگذاری تصاویر و عکس در تقویم می‌باشد.. سپس با کمک برنامه‌هایی همچون فتوشاپ عکس‌ها را طبق نظر کاربر در تقویم مورد نظر قرار می‌دهد. بیشتر کاربران هر یک از این تقویم‌های فانتزی را به عنوان یادگاری در طی سالیان دراز نگه می‌دارند. افراد با دیدن این تقویم‌ها به یاد خاطره ای ماندگار می‌افتند که لذت بخش است.  

تقویم‌های فانتزی مورد استقبال قرار گرفته‌اند، به گونه‌ای که بیشتر افراد برای ماندگار شدن خاطرات در ذهن خود از این نوع تقویم‌ها سفارش می‌دهند.

طراحی گرافیکی تقویم

طراحی گرافیکی فانتزی تقویم با عکسهای شخصی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیطراحی پوسترطراحی بنرطراحی لوگوموشن

سوالات متداول

تیم ایران تایپیست طراحی گرافیکی تقویم برای کودک را با طراحی تقویم شاد و زیبا و مشخص کردن محل جایگذاری عکس‌ها و تصاویر انجام می‌دهد.

تیم ایران تایپیست طراحی گرافیکی تقویم رومیزی را به بهترین نحو با طراحی صفحات تقویم به صورت عمومی و اختصاصی انجام می‌دهد.

تیم ایران تایپیست طراحی گرافیکی تقویم دیواری با فتوشاپ را به بهترین نحو با طراحی منحصر به فرد تقویم با برنامه فتوشاپ انجام می‌دهد. در این صورت اعمال تغییرات مطابق با نظر کاربر به راحتی فراهم می‌شود.

تیم ایران تایپیست طراحی گرافیکی تقویم و سررسید تبلیغاتی را به بهترین نحو با طراحی تقویم و قرار دادن لوگو و برند کاربر و غیره به صورت عمومی و اختصاصی انجام می‌دهد.


نویسنده: شیرین کرم خانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/5/5 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 718 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی گرافیکی سررسید طراحی گرافیکی آنلاین تقویم سفارش طراحی گرافیکی تقویم طراحی گرافیکی تقویم دیواری طراحی گرافیکی تقویم فانتزی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :