جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی گرافیکی تراکت

نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/4/8 ساعت 09:00:00 بازدید: 618 امتیاز 0 از 0 نظر

در حال حاضر طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ یکی از روش‌های تبلیغاتی کم‌ هزینه است. استفاده از این ابزار تبلیغاتی ساده ، ارزان و بسیار مفید می‌تواند توجه جامعه هدف را نسبت به محصولات و خدمات یک کسب و کار، برگزاری یک رویداد خاص، افتتاح و یا توسعه یک فروشگاه و غیره جلب کند. دلیل این امر این است که با عرضه تراکت در شکل فیزیکی، اطمینان بیشتری برای دیده شدن تبلیغ توسط مشتریان احتمالی وجود دارد. همچنین توزیع تراکت در بین افراد به آسانی در مجاورت کسب و کارهای محلی فراهم می‌شود. قطعاً این نوع بازاریابی و تبلیغات برای پیشی گرفتن صاحبان کسب و کار از رقبای خود منحصر به فرد است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی تراکت

امروزه بیشتر کسب و کارها از تبلیغات دیجیتال همچون بازاریابی ایمیلی، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. اما جالب است بدانید که گاهی اوقات شیوه‌‌های تبلیغاتی سنتی می‌توانند موثرتر از بازاریابی دیجیتال باشند.

همچنین طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ روش تبلیغاتی مناسب است که برای هر کسب و کاری قابل استفاده است. در هر کسب و کاری، در صورت تمایل به سفارش طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ می‌توانید با مراجعه به وب سایت شرکت ایران تایپیست آن را ثبت کنید و در سریع‌ترین زمان تراکت مورد نظر را دریافت کنید.

طراحی گرافیکی تراکت

اهمیت طراحی گرافیکی تراکت ‏‏

اهمیت طراحی گرافیکی تراکت ‏‏

طراحی گرافیکی تراکت ‏می ‌تواند فرآیندی باشد که در میان آن یک برگه تبلیغاتی با داده‌هایی مانند شعار، پیام، عکس و لوگو با هدف انتشار گسترده در جامعه برنامه‌ریزی شود. در صورتی که یک بروشور به صورت حرفه ای مشخص شود، می تواند به سرعت یک پیام اساسی را منتقل کند. علاوه بر این، این تراکت برداشت اولیه بسیار بهتری نسبت به فرم رونویسی خواهد داشت.

در این مقاله با اهمیت طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ بیشتر آشنا خواهید شد:

  • شما در حال انجام تبلیغات مناسب و مقرون به صرفه هستید: ارزان ترین و رایج ترین نوع تبلیغ، تراکت ها هستند. به احتمال زیاد طراحی گرافیکی تراکت به روشی استاندارد صورت می گیرد که می‌تواند یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی برای هر کسب و کاری باشد. بازده این روش تبلیغاتی نسبت به میزان سرمایه‌گذاری خوب می‌باشد که دلیل آن پایین بودن هزینه‌های طراحی و چاپ می‌باشد. تراکت‌ها بدون هیچ واسطه‌ای و به صورت مستقیم به دست مخاطب داده می‌شود، در این صورت شاهد تحت تاثیر قرار گرفتن مخاطب و رسیدن به نتیجه مورد انتظار و همچنین بازده خوب نسبت به میزان سرمایه‌گذاری خواهید بود.
  • مخاطبان خود را هدف قرار می‌دهید: یک روش بی نظیر برای تبلیغ هر کسب و کاری و رسیدن به جامعه هدف استفاده از تراکت‌ها می‌باشد. توزیع تراکت‌ها به صورت مستقیم باعث دریافت پیام آن به صورت آنی و به شکلی موثر از سوی جامعه هدف می‌شود.
  • مخاطبانتان هیچ اطلاعاتی را در مورد شما از دست نمی‌دهند: تراکت‌ها بایستی تمام اطلاعات یک رویداد و برنامه را در خود جا دهند. بنابراین مخاطبانتان با دریافت تراکت‌ها هیچ جزئیاتی را از دست نمی‌دهند.
  • تبلیغات چشمی و جذب خود به خود مخاطبان: حتی با روی آوردن بیشتر مخاطبان به تبلیغات دیجیتال، تراکت‌ها در دنیای دیجیتال پراهمیت می‌باشند. توجه به طراحی گرافیکی تراکت ‏‏برای ایجاد آگهی‌های خیره کننده حائز اهمیت است.
  • فرصت های تبلیغاتی ایجاد می کنید: شما فعالیت هایی را در چارچوب طرح تراکت انجام خواهید داد که مشتریان بالقوه را توانمند می کند. ایجاد یک پایگاه داده برای کمپین تبلیغاتی آینده با جمع آوری شماره تلفن ذینفعان تراکت انجام می شود.
  • امکان ایجاد انگیزه در مخاطبانتان: مخاطب تراکت را در صورتی نزد خود نگه می‌دارد که: ایجاد انگیزه در مخاطب همچون استفاده از پیام‌ها و کدهای تخفیف یا ارائه یک امتیاز ویژه می‌تواند او را ترغیب به نگهداری از تراکت کند. عواملی همچون طراحی گرافیکی تراکت، چاپ، کیفیت بسیار خوب تراکت باعث می‌شود مخاطب تراکت را نزد خود نگه دارد.
  • یک وسیله کم تلاش اما استثنایی و قابل دوام: تراکت می تواند یک ابزار کم تلاش باشد که می تواند به طور موثر در مکان های مناسب مانند فروشگاه ها، خیابان معابر عمومی، ، مدارس و رستوران ها پخش شود. استفاده از این استراتژی تبلیغاتی، پیام تبلیغاتی را به مشتریان بالقوه می رساند. برای دستیابی به نتیجه ای دلپذیر در بازاریابی، طرح واقع بینانه تراکت و چاپ آن باید به روشی تنظیم شده و اصولی صورت گیرد.
  • در استفاده از تراکت به همان اندازه که نیاز دارید خلاقیت خواهید داشت: در صورتی که نیاز به استفاده از تراکت برای تبلیغ دارید، راه ها و خلاقیت های متعددی برای برنامه ریزی طراحی دارید. یک طراحی گرافیکی تراکت ‏‏به صورت حرفه‌ای و جذاب می‌تواند توجه مخاطبان را به صورت بهتری جلب کند.

طراحی گرافیکی تراکت

سفارش طراحی گرافیکی تراکت ‏‏و بروشور


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش طراحی گرافیکی تراکت ‏‏و بروشور

در سال‌های اخیر بیشتر مدیران و صاحبان کسب و کارها به سفارش طراحی گرافیکی تراکت و بروشور روی آورده‌اند. پروژه‌های طراحی از جمله طراحی تراکت‌ها، بروشورها را به افراد با تجربه و متخصص بسپارید تا طرحی جذاب و با کیفیت داشته باشند. طراحی گرافیکی تراکت و بروشور در صورتی رضایت بخش است که در سطح استانداردهای جهانی، با کیفیت و حرفه‌ای باشد.

امروزه با گسترش تکنولوژی و استفاده همگان از فضای مجازی، سفارش طراحی گرافیکی تراکت ‏‏و بروشور به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است. برای سفارش انواع خدمات طراحی‌های گرافیکی نظیر تراکت و بروشور برای شرکت‌ها، موسسات، جشنواره‌ها و محصولات و غیره می‌توانید به سامانه سفارش طراحی آنلاین شرکت ایران تایپیست مراجعه کنید.

ثبت سفارش به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. در ابتدا شما بایستی به اشتراک گذاری اطلاعات لازم و جزئیات مربوط به کسب و کار و انتظارات خود همچون نوع فعالیت کسب و کار شما، متن‌های مورد نظر، رنگ بندی مورد نظر برای تراکت، ابعاد تراکت، نوع و جنس کاغذ تراکت و غیره بپردازید. اگر تمایل به سفارش آنلاین دارید، با وارد کردن این اطلاعات در فرم مربوطه سفارش خود را ثبت کنید. ولی در صورتی که تمایل به سفارش حضوری دارید، می‌توانید در جلسه حضوری با طراح در میان بگذارید. طراحان پس از دریافت سفارش شما به طراحی اتودهای اولیه می‌پردازند.

سپس شما می‌توانید موارد دلخواه اتودهای طراحی شده را انتخاب کنید. همچنین اصلاحات و تغییرات جزئی در اتودهای مورد نظر را ارائه کنید. طراح با توجه به نظرات شما اتودهای مورد نظر را ویرایش کرده و فایل مربوط به تراکت را برای شما ارسال می‌کنند. توجه کنید که شما در ابتدای ثبت سفارش خود می‌توانید تعداد اتودها را انتخاب کنید.

طراحی گرافیکی تراکت

طراحی گرافیکی خلاقانه تراکت های تبلیغاتی‏ ‏

طراحی گرافیکی خلاقانه تراکت های تبلیغاتی‏

طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ یکی از قوی‌ترین روش‌های بازاریابی است. این ابزار تبلیغاتی بایستی به گونه‌ای طراحی شده باشد که مشتری در نگاه اول به آن، تشویق به خرید محصولات و خدمات شود. محتوای این اوراق تبلیغاتی بایستی به صورت حرفه‌ای  تنظیم شود تا توجه مخاطب را جلب کند و میزان فروش را افزایش دهد.

استفاده از یک تراکت در مقیاس بزرگ بدون زحمت می تواند توجه افراد زیادی را جلب کند، اما همانطور که می دانید  طراحی گرافیکی تراکت برای موفقیت در تبلیغات کافی نیست! شما باید به طور تقریبی به طرح خلاقانه تبلیغ آگهی ها فکر کنید. طرح خلاقانه تراکت مهمترین وسیله مناسب برای تبلیغ است. در ادامه به نکاتی درباره‌ی طراحی گرافیکی خلاقانه تراکتهای تبلیغاتی می‌پردازیم تا موفق عمل کنید. همانطور که گفته شد یکی از اهداف تراکت مانند پوستر جذب مخاطبان است، طراح تراکت با استفاده از فونت‌های جذاب، جمله‌های اغوا کننده، رنگ‌های پر زرق و برق می‌تواند به این هدف دست یابد.

در هر حال اگر طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ به صورت خلاقانه انجام شود، مواردی همچون اعلام برگزاری جام رقابت‌های والیبال، اطلاع رسانی در مورد اضافه شدن یک پیتزا جدید به منوی یک ساندویچی، جستجو برای استخدام تعدادی راننده، برگزاری نمایشگاه نقاشی موقت، اطلاع رسانی حراج آخر سال بوتیک با استفاده از چاپ تراکت موفق‌تر به انجام خواهد رسید. مشخصات مشترک تراکت‌های خلاقانه به شرح زیر است:

  • فونداسیون: قسمت پایه یک تراکت با استفاده از رنگ های جذاب، طرح های عجیب و غریب یا در واقع یک کولاژ عکس زیباتر می شود.
  • تیتر و عنوان تراکت: تیتر یک تراکت ساده، هماهنگ با متن، دارای فونت مناسب باشد.
  • شعار تراکت: شعار یکی دیگر از المان‌های مهم تراکت است. با استفاده از آن می‌توانید توجه مخاطب را به دانستن ادامه محتوا جلب کنید.
  • فراخوانی برای اقدام ( Call to Activity ): شکی نیست که دلیل طراحی تراکت و چاپ آن ترغیب گروه تماشاچیان برای نیاز به فعالیت خاصی است. اما ضروری است که این اقدام را با قرار دادن اطلاعات ضروری در تراکت مانند شماره تماس و غیره فراخوانی کنید
  • طراحی خلاقانه تراکت: در طراحی گرافیکی تراکت خلاقیت اهمیت بالایی دارد. علاوه بر این، روش‌های متنوعی را برای برنامه‌ریزی تراکت امتحان کنید تا بدون هیچ مشکلی برآورد سبک متن را تنظیم کنید، رنگ‌ها به درستی استفاده شوند و هیچ نقصی در طرح وجود نداشته باشد.
  • چاپ تراکت: پس از اطمینان از طرح نهایی تراکت بایستی آن را چاپ کرد. در فرآیند تولید تراکت بایستی در مورد ۳ موضوع زیر تصمیم گیری کنید:

تعداد تراکت: شما با توجه به تعداد مخاطبان و شیوه پخش تراکت می‌توانید تعداد تراکت را تعیین کنید.

مدل‌های چاپ تراکت: شما می‌توانید یکی از مدل‌های مختلف تراکت را با توجه به نیاز و بودجه خود سفارش دهید.

قیمت تراکت: بودجه‌ای که شما برای این کار در نظر گرفته‌اید تعیین کننده تعداد و مدل چاپ است. به طور مثال هر چه تعداد تراکت بیشتری سفارش دهید، به دلیل تحقیقات موجود در شرکت‌های طراحی و چاپ تراکت، قیمت تمام شده یک تراکت کاهش می‌یابد.

طراحی گرافیکی تراکت

هزینه طراحی گرافیکی تراکت

هزینه طراحی گرافیکی تراکت ‏‏و کارت ویزیت‏

بازار طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ خیلی گرم ولی به دلیل ورود بسیاری از افراد اعم از کار بلد و مبتدی رقابتی است. هزینه طراحی گرافیکی تراکت ‏‏و کارت ویزیت‏ بر ۳ اصل زیر بنا شده است: مهارت طراح، کیفیت کار، رضایت مشتری. هزینه طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ بر اساس سایز و نوع کاغذ نیز متفاوت است، از جمله تراکت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:  

  • تراکت تحریر: اگر تمایل به رنگی بودن تراکت دارید اما محدودیت بودجه دارید، تراکت تحریر بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. اما توجه داشته باشید که کیفیت چاپ آن نسبت به مدل تراکت گلاسه پایین‌تر است.
  • تراکت گلاسه: برای مشخص شدن کیفیت طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ خود به شما پیشنهاد می‌کنیم که از تراکت گلاسه استفاده کنید. زیرا این تراکت رنگی و لاکچری برای تبلیغات دارای بیشترین شفافیت و کیفیت در چاپ می‌باشد.
  • تراکت و بروشورهای آویزان: تراکت و بروشورهای آویز بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال یک تبلیغ غیر معمول و پایدار هستند. رنگ، کیفیت، صراحت، جذابیت و طرح بروشورها و آویزها بالاترین سطح را دارند که نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کند.
  • تراکت تیره و سفید (ریسو): از گذشته های دور تا به امروز، رایج ترین روش تبلیغاتی، تراکت تیره و سفید بود. هزینه این تراکت ها استثنایی است و می توان آنها را با قیمتی منصفانه چاپ کرد به همین دلیل توجه مردم را به خود جلب کرده است

آیا امکان طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ به صورت فوری وجود دارد؟

در دنیای تبلیغات دیده شدن مهم‌ترین آیتم است. هر کسب و کاری با بهترین کیفیت طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ و چاپ آن می‌تواند بهتر دیده شود. اگر با سوال آیا امکان طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ به صورت فوری وجود دارد؟ مواجه شده‌اید، بهتر است بدانید که در حال حاضر تیم‌های گرافیکی سفارش شما را در سریع‌ترین زمان ممکن با ضمانت چاپ تراکت تحویل می‌دهند. حتی آن عده از مشتریان که به زمان و تحویل طرح گرافیکی تراکت اهمیت  بالایی می‌ دهند، می ‌توانند با اندک هزینه ‌ای بیشتر سفارش خود را سریع ‌تر تحویل بگیرند.

در صورتی که سفارش طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ را به صورت فوری دریافت کنید، با پخش آن سریع‌تر می‌توانید به اهداف خود دست یابید. به طور قطعی صاحب هر کسب و کاری با دانستن نتایج حاصل از طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ و چاپ و پخش آن ترغیب خواهد شد که تراکتهای خود را هر چه سریع‌تر دریافت کند. بنابراین شرکت‌های طراحی تراکت امکان تحویل فوری طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ را در بین آیتم‌های ارائه شده خود قرار داده‌اند تا مشتریان در این مورد به خصوص نیز آسوده خاطر باشند.

طراحی گرافیکی تراکت

طراحی گرافیکی تراکت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکیهزینه طراحی گرافیکیطراحی پوسترطراحی کاتالوگ

سوالات متداول

تیم ایران تایپیست به طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ که یکی از روش‌های تبلیغاتی ساده، ارزان و بسیار مفید است، می‌پردازد.

تیم ایران تایپیست اهمیت طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ را انتقال سریع پیام تراکت می‌داند و برای طراحی حرفه‌ای تراکت می‌کوشد.

شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به وب سایت شرکت ایران تایپیست و با پر کردن فرم مربوط به اطلاعات لازم سفارش طراحی گرافیکی تراکت ‏‏ یا بروشور را ثبت کنید.

یکی از قوی‌ترین روش‌های بازاریابی طراحی گرافیکی خلاقانه تراکتهای تبلیغاتی است. تیم ایران تایپیست با طراحی حرفه‌ای و خلاقانه تراکت، مخاطبان بیشتری را جذب محصولات وخدمات شما خواهد کرد.


نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/4/8 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 618 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی تراکت طراحی گرافیکی طراحی گرافیکی تبلیغات طراحی و دیزاین تبلیغات طراحی تراکت تبلیغاتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :