جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی گرافیکی تبلیغاتی

نویسنده: آیدا وحدت طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/4/7 ساعت 09:00:00 بازدید: 407 امتیاز 0 از 0 نظر

برتر بودن یادگیری اصول طراحی گرافیکی تبلیغاتی و استفاده از آن ها برای رشد بهتر یک افسانه نیست. در حقیقت شرکت های برتر و برندهای مطرح دنیا به خوبی از این اصول تبلیغاتی برای بالاتر رفتن استفاده می کنند. اگر یک برند به دنبال یادگیری طراحی گرافیکی تبلیغاتی نباشد در این مسیر شکست بسیار سهمیگنی خواهد خورد. بهتر است برای رشد بیشتر صاحبان کسب و کارها از متخصصین طراحی گرافیکی تبلیغاتی در مجموعه خود بهره بگیرند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی تبلیغاتی چیست؟

برای کاهش میزان شکست شرکت ها و برندهای تجاری لازم است در دنیای تبلیغات تجدید نظر کلی صورت گیرد. خلاقیت می تواند از این فجایع شدید جلوگیری کند. خلاقانه ترین شکل تبلیغات امروزی استفاده از طرح های گرافیکی است.  دنیای تبلیغات بدون طراحی تبلیغاتی مثل ظرف بدون غذا است. اگر یک ظرف بسیار زیبا را بدون غذا در یک رستوران عرضه کنید، موفقیتی کسب نخواهید کرد. تبلیغات بدون یک طراحی متناسب اصلا کاربردی نیست. تنها مسیر موفقیت بهره گیری از طراحی گرافیکی تبلیغاتی برتر است. سوال اساسی در این بخش این است که طراحی گرافیکی تبلیغاتی چیست؟ ‏ما با یک مثال این سوال را پاسخ دادیم.

نکته بعدی این است که دقیقا چگونه می توان طراحی گرافیکی تبلیغاتی را تعریف کرد؟ آیا هر نوع طراحی گرافیکی در دسته بندی تبلیغاتی قرار می گیرد؟ پاسخ به این سوال مشخص کننده راهبرد اصلی شما در تعیین اهداف کلی و دورنمای آینده است.

راهبرد اصلی یک شرکت و موسسه می تواند در نوع طرح های اصلی گرافیکی تبلیغاتی نیز تاثیر داشته باشد. حقیقت این است که هر نوع طراحی گرافیکی را نمی توان تبلیغاتی دانست. این نوع طراحی ها باید مشخصه های خاص و شرایط متفاوتی داشته باشند. در قسمتی از این مقاله به صورت کامل به این مسئله خواهیم پرداخت. در این جا کافی است اشاره کنیم که طراحی گرافیکی از نوع کاملا تبلیغاتی باید صادقانه سبب بالارفتن شما شود. اغراق بخشی از تبلیغ است اما اگر مقداری عنصر صداقت با این تبلیغ ترکیب شود امکان دارد رقیبان شما سریع تر کنار گذاشته شوند. لازم است اصلی ترین و برجسته ترین ویژگی شرکت یا برند شما بولد شود تا مشتریان به سمت شما جذب شوند. همچنین لازم به ذکر است که همگرایی بازار با طرح های گرافیکی سبب افزایش میزان این مشتریان می شود. صنعت و تبلیغات به همدیگر وابسته هستند. اگر این دو از یک دیگر جدا شوند اتفاقات ناگواری برای هر کدام رخ می دهد. در واقع صنعت و تبلیغات را میتوان دو روح در یک جسم دانست. ترکیب این دو با هم با نام صنعت تبلیغات خوانده می شود. بخش مهمی از صنعت تبلیغات امروزی را طراحی گرافیکی تبلیغاتی تشکیل می دهد.

طراحی گرافیکی تبلیغاتی

طراحی گرافیکی تبلیغاتی

اهمیت طراحی گرافیکی تبلیغاتی در کسب و کار

اهمیت طراحی گرافیکی تبلیغاتی در بازاریابی چندین سال است که بیش از گذشته اثبات شده است. دلیل توجهات بیشتر به این صنعت افزایش میزان رقابت تجاری و بالا رفتن هزینه های رایج کسب و کارها و هزینه های مربوط به تبلیغات می باشد. در بخش بازاریابی دیجیتال شما با اهمیت طرح های گرافیکی بیشتر آشنا خواهید شد. این سبک از بازاریابی و تبلیغات امروزه طرفداران بیشتری داراست.

به جهت آینده دار بودن این سبک از تبلیغات میزان توجه صاحبان کسب و کارها و شرکت های تجاری نسبت به آن بیشتر شده است. به طوری که آمارهای زیادی در سال های اخیر میزان بالای سفارشات طراحی گرافیکی تبلیغاتی را نشان می دهد.

اهمیت این سبک از تبلیغات تنها به دلیل اشراف کارخانه داران به آن ها نیست. بلکه از سایر جنبه ها نیز میتوان به اهمیت این نوع از تبلیغات پی برد. برای مثال در سال های ابتدایی ایجاد صنعت گرافیک مردم به دلیل خلاقیت بسیار بالا در این تبلیغ و جذابیت زیاد آن به سمت آن جذب شدند. شیک و معتبر بودن یک برند، امروزه از جهات زیادی بر سایر مولفه ها برتری دارد. اگر یک صاحب سرمایه به این موضوع توجه نکند از سایر رقبا عقب خواهد ماند.

 اهمیت طراحی گرافیکی تبلیغاتی به دلیل استفاده شدن از مولفه های مربوط به آرکتایپ‏ نیز بسیار زیاد است. آرکتایپ‏ مربوط به برند سازی معتبر بوده و هر شرکت تجاری باید یک آرکتایپ‏ مشخص داشته باشد. در این صورت نمیتوان آن را کاملا جدی دانست. تشخیص آرکتایپ‏ نهایی برند به صورت راحت یک راه برای شناسایی اهمیت طراحی گرافیکی است. یک طراحی خوب باید هدف اصلی یک برند تجاری و پیام اصلی آن را به درستی انتقال دهد.

مسیر صحیح در دنیای تجارت این است که آرکتایپ‏ کاملا دقیق طراحی شده و جایگذاری شده باشد. بدون ابزارهای لازم نمی توان مسیر صحیح را طی کرد. مهم ترین ابزار برای این کار استفاده از نماد رنگ ها و نشانه های گرافیکی است. در طراحی گرافیکی تبلیغاتی این اصول به صورت صحیحی رعایت می شود.

طراحی گرافیکی تبلیغاتی

طراحی گرافیکی تبلیغاتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش طراحی گرافیکی تبلیغاتی

پس از اثبات هدف اصلی از یک طراحی موفق و تعیین پیام اصلی و آرکتایپ‏ به مرحله سفارش طرح گرافیکی می رسیم. لازم به ذکر است که یک تبلیغ خوب مثل یک سفر است. برای داشتن یک سفر خوب باید تمامی مراحل آن را با دقت طی کنید. توجه به تمامی زیبایی های راه نیز از مهم ترین ویژگی های یک سفر خوب است. اگر تمامی وسایل را به همراه داشته باشید؛ سفری بسیار رویایی را تجربه خواهید کرد.  

ابزارهای لازم برای شروع این سفر در مراحل قبل تهیه شده است. در این مرحله نوبت به تهیه بلیط نهایی برای رسیدن به مقصد می رسد.

طراحی گرافیکی تبلیغاتی موفق مثل یک بلیط با آپشن هایی هیجان انگیز است. سفر اصلی شما با ثبت سفارش تبلیغاتی آغاز خواهد شد. این سفر میتواند شما را به مقاصدی بسیار عالی برساند. تنها یک راه برای تجربه این سفر جذاب وجود دارد.

 لازم است شما به سایت ایران تایپیست مراجعه کرده و سفارش خود را نهایی کنید. در این مسیر بدون شک پیچ و خم های تجاری زیادی موجود است. با سایت ما این پیچ و خم ها هموارتر خواهد شد. سفارش شما در این مرحله ثبت شده و طرحی کاملا متناسب برای شما آماده سازی خواهد شد. پس از این اتفاق سفر واقعی شما آغاز خواهد شد. زیرا یک تبلیغات خوب میتواند تجربیاتی بسیار لذت بخش را برای شما رقم بزند.

 برای داشتن این تجربیات لازم است یک نمونه تبلیغ متناسب با فضای کاری شما طراحی شود. سفارش طراحی گرافیکی تبلیغاتی میتواند شما را به این دنیای رویایی نزدیک تر کند.

نکاتی در مورد سفارش یک طرح حرفه ای در این بخش باید مرور گردد. برای مثال شما هیچ گاه نباید یک طرح تکراری را سفارش دهید. طرح اصلی مجموعه شما بر اساس شرایط توسط متخصصین طراحی خواهد شد.

نکته بعدی نحوه سفارش صحیح در سایت است. اولین قدم بهره گیری از مهارت مشاورین ما و داشتن مشاوره های تخصصی لازم با متخصصین مربوطه است. پیشنهادات کاربردی در این مراحل به شما ارائه خواهد شد.

قدم بعدی تصمیم گیری نهایی در مورد سبک سفارش اصلی و ثبت این طرح در سایت است. شما می توانید این سفارش را در کمترین زمان ثبت کرده و در زمان بندی معقولی دریافت کنید.

طراحی گرافیکی تبلیغاتی

طراحی گرافیکی تبلیغاتی

طراحی گرافیکی پوستر تبلیغاتی‏

عده ای تصور می کنند که موثر بودن یک تبلیغ خوب بیشتر شبیه یک افسانه است. این افراد در زندگی هیچ گاه ارزش واقعی یک چیز را ندانسته و بهای لازم برای آن را نپرداخته اند. اگر از سرمایه و دانش خود برای یک تبلیغ خوب هزینه کنید میتوانید چند برابر آن را برداشت کنید.

 طراحی گرافیکی تبلیغاتی پوستر خوب مثل کاشت یک بذر مرغوب در زمینی بسیار حاصلخیز است. شاید در وهله اول به نظر برسد که چندان کارآمد نیست. تاثیر این نوع تبلیغات به مرور خود را نشان می دهد. یک بذر مرغوب می تواند نجات بخش زندگی یک کشاورز باشد.

صاحبان شرکت های بزرگ تجاری در واقع یک کشاورز بوده اند. آن ها برای آینده سرمایه گذاری کرده اند. این نوع سرمایه گذاری در قالب برند سازی صحیح و استفاده از طرح های گرافیکی خود را به خوبی نشان داده است.

طراحی گرافیکی تبلیغاتی وقتی در قالب یک پوستر باشد می تواند سریع تر در شبکه های تبلیغاتی مختلف منتشر شود. این مورد یکی از بهترین مزایای پوستر تبلیغاتی است. مهم ترین اهداف و مزایای شرکت ها در پوستر بیان شده و خیلی سریع دیده می شود. یکی از مهم ترین اهرم ها در دنیای بازاریابی امروز پوسترهای تبلیغاتی هستند. پوسترها بسیار منعطف بوده و پیام های تجاری را با رنگ ها و طرح های عالی انتقال می دهند. به همین جهت مردم در برابر این نوع تبلیغ واکنش خوبی نشان می دهند.

طراحی گرافیکی پوستر تبلیغاتی‏ به دلیل داشتن تصاویر جذاب قدرت جذب مخاطب بیشتری دارد. میزان فروش با کمک این پوسترها چندین برابر افزایش پیدا خواهد کرد. مهم ترین هدف پوسترهای تبلیغاتی ایجاد یک ارتباط موثر با مخاطبین خود است. وقتی این ارتباط برقرار شود خرید به راحتی اتفاق خواهد افتاد. یکی دیگر از مزایای اصلی پوسترهای تبلیغاتی بهره بردن از میزان بالایی از خلاقیت برای ساخت آن ها است. تکراری نبودن یک تبلیغ سبب کنجکاو شدن مخاطبین خواهد شد.

افزایش رقابت سبب شد که طراحان گرافیکی به فکر ایجاد یک سبک کاملا متفاوت طراحی بیافتند. پوسترهای تبلیغاتی یکی از این سبک های جدید بود.

طراحی گرافیکی تبلیغاتی

طراحی گرافیکی تبلیغاتی

اصول اولیه طراحی گرافیکی موفق تبلیغاتی ‏

طراحی گرافیکی تبلیغاتی موفقیت آمیز مثل هر چیز در این دنیا باید بر اساس اصول و قوانین اتفاق بیفتد. رعایت کردن قوانین اصلی حتی در خلاقانه ترین کارها سبب ایجاد یک طرح با چارچوب منظم و گیرایی بالا خواهد شد. 

اصول اولیه طراحی گرافیکی موفق تبلیغاتی  ‏ تا به امروز تغییرات زیادی را متحمل شده است. بروز رسانی این قوانین سبب ایجاد فرصت های بهتر و تبلیغات موفق تر شد. این قوانین در حالت کلی 7 تا است. این هفت خان باید در طراحی هر نوع طرح رعایت گردد. در غیر این صورت طرح های گرافیکی به انسجام لازم نخواهد رسید.

 این قوانین را می توان این گونه بیان کرد:

  • اصلی ترین قانون و اصل ساخت یک بنر یا پوستر تبلیغاتی، انتقال پیام مهم تبلیغ به صورت کامل است. اگر مخاطب پیام اصلی را به درستی متوجه نشود، تبلیغ کاملا بی اثر خواهد بود.
  • قانون بعدی نشان دادن اتحاد بین کارکنان و نظم واقعی شرکت یا واحد تجاری در تبلیغ است. حتی بهترین تبلیغات بدون این تبصره اثر زیادی نخواهد داشت.
  • در فاز بعدی باید تکنیک های متقاعد سازی در یک طرح تبلیغی به خوبی تعبیه شده باشد. با یک تکنیک حرفه ای شما نمی توانید نتیجه ای بسیار مطلوب را دریافت کنید.
  • نتیجه نهایی اصلی تبلیغ باید کاملا منطقی و واقعی باشد. واقع گرایی در ایجاد و گسترش یک تبلیغ موفق بسیار موثر است. لازم است حتما از قدرت و جسارت لازم برای انتشار یک تبلیغ استفاده شود. با این وجود نباید عنصر تعقل را کاملا به فراموشی سپرد.
  • فارغ از تمامی اصول بیان شده اصلی ترین مرحله ساخت یک تبلیغ موفق درگیر کردن احساسات مخاطبان است. واقعیت این است که همه خریدها بیشتر بر اساس احساس مخاطبین صورت می گیرد. بنابراین ارائه آمارهای زیاد برای مخاطبین چندان جالب نیست. باید از کلمات و تکنیک های جذاب جهت احساساتی کردن مخاطبین استفاده شود. طراحی گرافیکی تبلیغاتی بر مبنای احساس بسیار موفقیت آمیزتر خواهد بود.
  • ثبت نام شرکت در خاطره ها با برندسازی صحیح یکی از مراحل مهم و اصول اصلی طراحی حرفه ای است. در مبحث آرکتایپ‏ ها معمولا به این بخش کاملا جدی پرداخته می شود. برای مثال شرکت سازنده ماشین پاترول بر اساس آرکتایپ‏ جستجوگر عمل می نماید. بر اساس این آرکتایپ‏ مخاطبین نام این شرکت را به کشف چیزهای تازه و مسافرت های جذاب می شناسند. برندسازی صحیح باید این گونه باشد. همه کسانی که این نوع ماشین را می شناسند به راحتی پیام پشت این نوع برند را متوجه می شوند. لازم است بدانید که طراحی گرافیکی تبلیغاتی حرفه ای در راستای برندسازی موفق انجام می شود.
  • در طراحی پوسترها باید به نوع آن توجه بیشتری شود. برای مثال پوسترهای آموزشی نیازمند قالب و فونت های متفاوتی است. در ساخت این پوسترها لازم است قوانین گرافیکی به خوبی رعایت گردد.

پس از رعایت تمامی موارد ذکر شده اگر هنوز هم قادر به طراحی یک پوستر خوب نبودید، نیاز است به مشاورین ایران تایپیست مراجعه کنید. طرح موفق قادر است مجموعه شما را تا چندین برابر قبل ارتقا دهد. این موضوع اتفاقی نیست و باید به آن توجه جدی داشته باشید.

طراحی گرافیکی تبلیغاتی

طراحی گرافیکی تبلیغاتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکیهزینه طراحی گرافیکیطراحی بنرطراحی پوستر

سوالات متداول

برای این که خیالتان را راحت کنم پیشنهاد می کنم حتما نمونه کارهای طراحی در ایران تایپیست را مشاهده کنید. با توجه به نیاز مشتریان طرح های گوناگونی تهیه شده است که نتیجه سلیقه های مختلف و تجربه طراحان ما می باشد. فقط کافیست به ما اعتماد کنید تا نتیجه دلخواه کنارتان هستیم.

رضایت مشتری یکی از ارکان اصلی در حرفه ی کاری ما می باشد بنابراین کلیه سفارشات را تا زمانی که معقول باشد طبق درخواست شما تغییر می دهیم. یقین داشته باشید سفارش نهایی کاملا مورد پسند شما خواهد بود.

تمامی فایل های طراحی از بخش پنل مربوط به مشتریان در اختیارتان گذاشته می شود. اگر این امکان را نداشتید می توانید از طریق تلگرام، واتساپ یا ایمیل فایل ها را دریافت کنید.  

بله. کافیست در فرم ثبت سفارش اعلام کنید و با پرداخت سی در صد مازاد نسبت به نوع طراحی، سفارش خود را یک الی دو روز کاری تحویل بگیرید.


نویسنده: آیدا وحدت طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/4/7 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 407 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی گرافیکی طراحی بنر تبلیغات طراحی تبلیغات فتوشاپ تبلیغات طراحی گرافیکی آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :