دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی گرافیکی اسم

نویسنده: آیدا وحدت طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/1/17 ساعت 09:00:00 بازدید: 5730 امتیاز 0 از 0 نظر

یک برند تجاری نیاز به اسم زیبایی دارد. طراحی حرفه ای نام برند تجاری از اساسی ترین مراحل برند سازی است. طراحی گرافیکی اسم با آماده سازی طرح اصلی اسم برند به صورت فارسی و انگلیسی معمولا آماده سازی می شود. نام برند بر اساس شرایط موجود به صورت متغیری طراحی می گردد. طراحی گرافیکی اسم در حالت کلی یک چارچوب کلی دارد. با رعایت این چارچوب و قوانین می توان طراحی بهتری انجام داد. اما ذکر یک نکته لازم است؛ تقریبا بدون استفاده از عنصر خلاقیت رعایت این قوانین بی فایده است. استفاده خلاقانه از رنگ ها می تواند به افزایش کیفیت طرح های گرافیکی کمک زیادی کند. این رنگ ها را میتوان در مکان های زیادی برای افزایش میزان جذابیت طرح های گرافیکی مورد استفاده قرار داد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی اسم به فارسی‏

برای آموزش طراحی گرافیکی اسم به فارسی‏ لازم است مراحل زیر را به صورت کامل دنبال کنید. نرم افزار متناسب برای طراحی گرافیکی اسم در مرحله ابتدایی باید انتخاب شود.

ابتدایی ترین مرحله در ساخت طرح گرافیکی اسم، تراز کردن حروف آن می باشد. تعامل حروف در زمان ایجاد طرح اصلی بسیار مهم است. قبل از هر نکته ای باید به این مسئله توجه شود. بهتر است اختلاف متناسبی بین اندازه حروف ایجاد کنید. حروف باید کاملا برجسته و پر رنگ شوند. در این صورت حروف مکمل به راحتی قابل تشخیص خواهند بود.

بهتر است فاصله بین حروف زیاد شود تا طراحی گرافیکی اسم بسیار حرفه ای تر به نظر برسد. مراحل ایجاد طراحی گرافیکی اسم در نرم افزار مخصوص به شرح زیر می باشد:

  • فونت و الگوی اولیه در قسمت اول طراحی باید انتخاب شود.
  • در قدم بعدی لازم است شاخه فعالیت خود را کاملا مشخص کنید.
  • پس زمینه و رنگ دلخواه مخصوص طرح گرافیکی را سفارشی کنید. میتوان از عناصر مربوط و جدید متناسب با فضای کاری نیز استفاده کرد. در این صورت طرح نهایی بسیار زیباتر خواهد بود.
  • تغییر سبک لوگو میتواند از اصلی ترین مراحل ذکر شده برای این طراحی منحصر به فرد باشد. ذخیره عکس در گوشی یا لپ تاپ به عنوان آخرین مرحله ایجاد طرح شناخته می شود. می توانید در نهایت این تصاویر را به صورت یک فایل کامل برای خود ذخیره سازی کنید.

طراحی گرافیکی اسم

طراحی گرافیکی

طراحی گرافیکی انگلیسی اسم‏

برندهای معتبر بین المللی بیش از هر چیز به طراحی گرافیکی انگلیسی اسم‏ نیاز دارند. برای یادگیری حرفه ای طراحی گرافیکی انگلیسی اسم لازم است دستورالعمل زیر را کامل انجام دهید.

تمامی مراحل اصلی بالا باید برای طراحی گرافیکی انگلیسی اسم‏ تکرار شود. با این تفاوت که اندازه و فاصله حروف در این طراحی بسیار متفاوت است. روش تراز کردن حروف انگلیسی با حروف فارسی تفاوت های اساسی دارد. طرح سازمانی باید رنگ و لعابی مشخص و دقیق داشته باشد. بیشتر مدل های طراحی اسم انگلیسی متعلق به نمایندگی های معتبر شرکت های بین المللی است.

 پالت های رنگی مناسب این برندها با سایر اسم ها تفاوت دارد. اصلی ترین مرحله ایجاد طراحی گرافیکی اسم برای این اسم ها انتخاب پالت رنگی متناسب است. طرح نهایی بر اساس نظر شما انتخاب می شود. می توانید برای طراحی بهتر از نظر مشاورین نیز بهره ببرید.

طراحی اسم برند انگلیسی نیازمند ظرافت های بیشتری است. این نکات باید توسط طراح رعایت گردد. بهره وری از قابلیت های جدید و سرویس های بروزرسانی شده نیز از دیگر بخش های مرتبط با طراحی گرافیکی است.

طراحی گرافیکی اسم

طراحی گرافیکی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی اسم برای چاپ‏

برای چاپ یک اسم تجاری لازم است مراحل رایج زیر را انجام دهید. دستورالعمل زیر بهترین شرایط را برای چاپ یک طرح گرافیکی فوق العاده فراهم می کند.

مراحل آماده سازی طراحی گرافیکی اسم برای چاپ‏ را میتوان اینگونه دسته بندی کرد:

  • آماده سازی فایل های وکتور جهت پرینت
  • مشخص کردن فایل هایی با رزولوشن بالای 120
  • تعیین گزینه های طرح
  • آماده سازی کپی رایت ها.

مشخص کردن فایل و نسخه ویرایش لوگو نیز از دیگر مراحل اساسی چاپ طرح گرافیکی است.

در این حالت طرح  نهایی انتخاب شده و جهت چاپ ارسال می شود. اسم انتخاب شده قبل از ارسال شدن برای چاپ باید قابلیت ویرایش را داشته باشد.

بهترین ابزارهای طراحی لوگو و طرح های گرافیکی برای این برندها استفاده می شود. با آماده سازی شرایط ایده آل برای یک طراحی فوق العاده می توان بهترین نمونه ها را جهت چاپ آماده کرد.

یکی از شرایط خوب برای طراحی گرافیکی، آماده سازی یک لوگو بسیار عالی و با کیفیت است. خاص بودن لوگوی شما یک انتخاب است.

اگر یک برند متفاوت انتخاب شما باشد، در این صورت باید طراحی گرافیکی اسم بسیار حرفه ای برای شما انجام شود. لازم است از بهترین ابزارهای سایت ایران تاپیست برای ساخت برند و طرح گرافیکی شما استفاده شود. در این زمینه مشاوره های لازم به شما ارائه خواهد شد.

طراحی گرافیکی اسم

طراحی گرافیکی اسم برای چاپ

طراحی گرافیکی آنلاین اسم

طراحی گرافیکی آنلاین اسم طی چند مرحله توسط بهترین کادر طراحی انجام خواهد شد. چگونگی ساخت لوگو و طرح آنلاین در ادامه به صورت دقیق بررسی می شود. یک نرم افزار مخصوص برای طراحی لوگو و ایجاد طرح گرافیکی استفاده می شود. ساخت تایپوگرافی با استفاده از طرح های آماده آغاز می شود. معمولا 100 طرح اصلی برای ساخت طرح های اصلی به صورت آماده موجود است. سرویس های اختصاصی ویرایش متن و لوگو از دیگر بخش های مهم این طرح های گرافیکی می باشد.

 طراحی گرافیکی اسم  به صورت آنلاین با این پالت ها و تایپ های اختصاصی ایجاد می شود. قبل از ساخت این طرح، لازم است طرح های اصلی دانلود شده و انتخاب صحیحی انجام شود.

نحوه ساخت نهایی طرح گرافیکی آنلاین اسم به شرح زیر است:

با کمک نرم افزار لوگوساز شما با کمترین میزان دانش، نیز قادر به ساخت لوگو خواهید بود. نرم افزار لوگونومی برای ساخت لوگو بسیار کاربردی است. این نرم افزار را حرفه ای ترین برنامه برای ساخت لوگو در نظر گرفته شده است. رنگ و فونت و حاشیه طرح های گرافیکی بر اساس برند شما باید به صورت مجزا انتخاب شود. تفاوت اصلی طرح ها در رنگ ها و فونت ها و حاشیه های هر طرح است. آرم پیشنهادی لوگو بر اساس متدهای جدید امروزه تولید می گردد. با کمک همین برنامه لوگونومی میتوان آرم های جدید و امروزی را ایجاد کرد.

استفاده از رنگ های سازمانی برای طراحی گرافیکی آنلاین اسم یکی از مراحل مهم این کار است. به صورت کلی میتوان این رنگ بندی را این گونه بیان کرد.

طراحی گرافیکی اسم

طراحی گرافیکی آنلاین اسم

طراحی لوگو آنلاین برای سازمان های پزشکی و درمانی بر اساس یک رنگ بندی مشخصی تعیین می شود. اجرایی کردن این ایده ها در طراحی لوگو باید کاملا اجرایی شوند.

سازمان های فنی نیاز به ایده های تازه ای دارند. این سازمان ها را بهتر است به کمک یک الگو متفاوت معرفی کرد. برند سازی برای این سازمان ها با کمک جعبه رنگ بندی متفاوتی اجرایی خواهد شد.

سازمان های دیگر از رنگ های خنثی یا گرم متفاوتی استفاده می کنند. باید این رنگ ها به دقت در ساخت لوگو و طراحی گرافیکی استفاده شود.

طراحی گرافیکی اسم برای لوگو

طراحی گرافیکی اسم برای لوگو طی چند مرحله اصلی ایجاد خواهد شد. مزیت های زیادی برای طراحی لوگو می توان ذکر کرد. طرح های لوگو امکان ایجاد تناسب به بهترین نحو را دارد. تراز کردن این طرح های لوگو به صورت آنلاین و با کمک برنامه مخصوص بسیار ساده تر است. اولین بار باید این لوگو را بر اساس اندازه های مورد نیاز آماده سازی کرد. پس از انجام این مرحله لازم است یک مسیر بسیار متفاوت را برای طراحی متفاوت لوگو انتخاب کرد. باید با خلاقیت بسیار بالا نسبت به طراحی این بخش اقدام کرد.

طرح اصلی را در مرحله نخست باید به صورت کوچک و آزمایشی آماده سازی نمود. امکان ویرایش مجدد لوگو طراحی شده باید وجود داشته باشد.

آیا برنامه لوگوساز میتواند جای یک فرد گرافیست را بگیرد؟ برای برندسازی بهترین برنامه، لوگونومی است. کسب و کار و استارت آپ نیازمند یک برندسازی دقیق است. لوگونومی می تواند به این برندسازی دقیق شما کمک کند. بهتر است از یک برنامه ساز و گرافیست قابل برای لوگوسازی استفاده شود.

با این وجود طراحی گرافیکی اسم توسط یک فرد مبتدی نیز می تواند کاملا موفقیت آمیز باشد. جهت یک طراحی عالی می توانید از بهترین ابزارهای این نرم افزار بهره ببرید.

رنگ های طیف سبز و سفید معمولا برای طراحی گرافیکی اسم مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ های سازمانی و مرتبط با مفهوم کار برای ساخت لوگوها استفاده می شود.

رنگ های طیف آبی و خاکستری معمولا برای فضاهای فنی مورد استفاده قرار می گیرند. سازمان هایی مثل انواع شرکت های تجاری از این ترکیب رنگ بهره می گیرند.

 این رنگ ها در طراحی لوگوها بسیار مهم است. بدون این رنگ بندی طراحی گرافیکی اسم کاملا بیهوده است.

فضاهایی مثل انواع فروشگاه ها و مراکز خرید نیازمند یک لوگو با طیف رنگ های زرد و قرمز است. رنگ های قرمز و زرد توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. تاثیر مثبتی که این طیف رنگی بر بیننده می گذارد مهم ترین دلیل استفاده از این ترکیب رنگی است. لوگو سازمانی پس از مشخص شدن طیف رنگی دقیق جهت طراحی تکمیلی آماده سازی می شود. نوع فونت و اندازه ها و تراز حروف در این مرحله مشخص خواهد شد. استفاده از رنگ های خلاقانه نیز می تواند به بهبود طرح ها کمک زیادی کند.

رنگ قرمز می تواند جذابیت فوق العاده ای در نهایت برای مخاطب داشته باشد. این رنگ ها جذابیت ظاهری طرح اصلی شما را به بالاترین حد ممکن خواهد رساند. این رنگ برای فضاهای سنتی و لوگوهای سنت گرا اصلا گزینه مناسبی نیست. بیشتر لوگوهای مدرن از این رنگ برای طراحی جدید استفاده می کنند. رنگ خاص این طرح میتواند جذابیت طرح گرافیکی را چند برابر افزایش دهد. ارسال فایل لوگو در این قالب بسیار ساده است. میتوان فایل های بسیار زیبایی را در این شکل و شمایل ایجاد کرد.

سفارشی سازی طراحی گرافیکی اسم در این حالت نتایج بسیار خوبی برای شما ایجاد خواهد کرد.

طراحی گرافیکی اسم

طراحی گرافیکی اسم برای لوگو


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیطراحی گرافیکیطراحی پوسترطراحی کاتالوگ

سوالات متداول

 معمولا سفارشات ارائه شده در سایت نهایتا طی یک هفته انجام می شود. بر اساس نوع سفارش مدت زمان متفاوتی برای تحویل سفارش لازم است.

 قیمت های جدید بر اساس شرایط خاص و نرخ جدید امسال تعیین خواهد شد. سوالات شما در مورد قیمت اصلی این طراحی ها بهتر است توسط کارشناسان ایران تایپیست پاسخ داده شود.

طراحی جدید لوگوها با کمک روش های تراز بندی جدید بسیار هیجان انگیز خواهد بود. از طریق ایمیل می توان طرح های تراز شده را برای مشتریان ارسال کرد. تراز کردن برای طراحی گرافیکی اسم یک اصل مهم محسوب می گردد. تعیین رنگ و تم لوگوها نیز بخشی از تراز بندی طرح های گرافیکی است. شاخه فعالیت لوگوها باید از این طریق طبقه بندی و مشخص گردد.

خاص بودن لوگو شما نیازمند رعایت یک سری نکات کلی است. در صورت اجرایی کردن تمامی مراحل تنها می توان یک لوگو اختصاصی ایجاد کرد. این هنر به عنوان یک طراحی گرافیکی باید به صورت مداوم پیگیری شود. لوگویی که در ابتدای کسب و کار انتخاب می کنید می تواند نتایج بسیار متفاوتی را برای کسب و کار شما ایجاد کند. 


نویسنده: آیدا وحدت طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/1/17 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 5730 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی گرافیکی اسم شرکت طراحی گرافیکی نام طراحی گرافیکی لوگو طراحی گرافیکی نام شخصی طراحی گرافیکی آنلاین اسم

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :