یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو پیشرفته

نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/11/19 ساعت 09:00:00 بازدید: 77 امتیاز 0 از 0 نظر

زمانی که صحبت از طراحی لوگو پیشرفته می شود یعنی قرار است لوگوی شما به صورت کاملا اختصاصی و سفارشی انجام شود. لوگویی که از صفر تا صد آن به وسیله ی طراحان مجرب و حرفه ای تولید خواهد شد. بنابراین زمانی که صحبت از لوگو پیشرفته می شود یعنی لوگو حرفه ای را در انتهای پروژه تحویل خواهید گرفت. قاعدتا اگر یک لوگو ایده آل و کاملا منحصر به فرد داشته باشید بیشتر از سایرین دیده می شوید.

طراحی لوگو پیشرفته

طراحی لوگو پیشرفته


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی لوگو پیشرفته برای برند شما

طراحی لوگو پیشرفته برای هر کسب و کاری قابل انجام است. اینکه صنف و نوع کسب و کار چه باشد اهمیتی نداشته و تفاوتی بر روی کیفیت طراحی ندارد. هر طرحی که برای برند خود بخواهید، ایران تایپیست می تواند یک طراحی زیبا و کاملا منحصر به فرد به شما تحویل دهد. این یک نکته مهم و حائز اهمیت است که لوگویی که از ایران تایپیست سفارش می دهید، صرفا برای برند شما طراحی شود. این یعنی انحصار و مالکیت معنوی یک اثر که در طولانی مدت اثر بیشتری بر روی برند خواهد گذاشت. فرقی نمی کند که این طراحی لوگو پیشرفته برای لباس، لوگو خودرو، کفش، فروشگاه یا... باشد. همین که در اندیشه ی یک کسب و کار با لوگوی انحصاری هستید یعنی پیشرفت بزرگی در کسب و کار شما اتفاق می افتد. چرا که اولین قدم برای پیشرفت و پیروزی در تجارت، داشتن لوگو اختصاصی است. لوگویی که مالکیت معنوی آن را به عهده خواهید گرفت.

از آنجایی ایران تایپیست تمام سفارشات خود را به صورت کاملا اختصاصی طراحی می کند. طرح های پیاده سازی شده یک ظاهر کامل متفاوت و جذاب دارد. جذابیتی که به دست طراحان به وجود می آید. این موضوع بسیار مهم و حائز است که شما بعد از هزینه طراحی لوگو دچار ریبرندینگ نشوید. ریبرندینگ یعنی شما برای لوگو و شروع برندینگ هزینه مضاعف بدون هدف کرده باشید. با تمام این توضیحات ایران تایپیست دقیقا همان مجموعه‌ای است که به دنبال آن هستید. طراحان فعال و کاملا با تجربه که یک طرح اختصاصی، جذاب، مناسب برندینگ و منحصر به فرد به شما تحویل می‌دهند. این اولین پروژه ی موفق ما نیست که در مورد آن صحبت می کنیم. بلکه نمونه کارهای متعددی از برندهای مختلف در سایت ایران تایپیست وجود دارد که در صورت نیاز می توانید آن ها را مشاهده کنید.

طراحی لوگو پیشرفته

طراحی لوگو پیشرفته برای برند شما

لوگوی حرفه‌ای با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها

مهم ترین موضوع در طراحی لوگو حرفه ای این است که از بهترین و بروزترین نرم افزارهای گرافیکی استفاده شود. نرم افزارهایی که بتوان با استفاده از آن بهترین طرح ها را ارائه داد. طرح هایی که به وسیله ی کارشناسان طراحی ساخته شده و با استفاده از آخرین تکنولوژی ها توسعه می یابند. اول از همه ذهن خلاق طراح و استفاده از ایده های نوین و جذاب بوده که بر روی کاغذ آورده می شود. سپس از بهترین نرم افزارهای گرافیکی به منظور طراحی استفاده خواهد شد. نرم افزارهایی که با سیستم های قوی کاملا هماهنگی داشته و قدرت پردازش بالایی داشته باشند. از مزیت های ایران تایپیست دقیقا دو موضوع بسیار مهم است. اول از همه اینکه تجربه ی طراح بسیار بالا و کاملا کاربری باشد، به طوری که تاثیر مستقیم بر روی برندینگ بگذارد. دوم اینکه نرم افزارها و تجهیزات طراح کامل و حرفه ای باشد. این دو اصل در ایران تایپیست وجود دارد و تمام موفقیت ها به این دو اصل بر می گردد.

درست است که نوع فعالیت و همچنین سبک طراحی بر روی طراحی لوگو پیشرفته تاثیر مستقیم می گذارد. اما استفاده از آخرین برنامه ها و نرم افزارهای گرافیکی پیشرفته می تواند به بهترین نحو ممکن سرعت و خلاقیت را افزایش دهد. مثلا شما چه حسی دارید که امروزه از اولین نسخه ی اینستاگرام استفاده کنید؟ مطمئنا حس خوبی دریافت نمی کنید. زمانی که از نسخه های پیشرفته نرم افزار یا برنامه ها استفاده کنید، یعنی از آخرین تغییرات و تکنولوژی ها بهره خواهید برد. ایران تایپیست به دلیل افزایش کیفیت و استفاده از آخرین تکنولوژی ها، بروزترین نرم افزار و برنامه ها را در اختیار طراحان قرار می دهد. طراحانی که خلاقیت و ایده های نوین خود را با استفاده از این نرم افزارها پیاده سازی خواهند کرد.

طراحی لوگو پیشرفته

لوگوی حرفه‌ای با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها

بنابراین اگر به مجموعه ای نیاز داشتید که لحظه به لحظه با تکنولوژی جلو می رود، ایران تایپیست بهترین گزینه برای شما می باشد. گزینه ای که در نهایت بهترین طراحی لوگو پیشرفته را در اختیار مشتریان قرار می دهد. فرقی نمی کند که این سفارش برای پوشاک، فروشگاه یا ... باشد. تمام سفارشات به صورت کاملا VIP به وسیله ی ایران تایپیست انجام می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

استفاده از هنر و دیزاین پیشرفته در طراحی لوگو

هنری که طراحان ایران تایپیست برای طراحی لوگو پیشرفته ارائه می دهد کاملا منحصر به فرد است. طرحی که کاملا خلاقانه است و با تجربه ی طراحان به دست آمده و قابلیت ثبت بین المللی دارد. این نکته که می توانید یک لوگو در سطح بین المللی به جهانیان معرفی کنید بسیار جذاب است. لوگویی که کاملا انحصاری در اختیار شما بوده و قرار است این برند در دنیا رونمایی شود. برندی که اول از همه به وسیله ی طراحی لوگو استاندارد و کاملا اختصاصی آغاز شده و ادامه دارد.

 برندی که روز به روز با برنامه ریزی درست و بیزینس پلن رشد آن را مشاهده خواهید کرد. نمی خواهیم بیش از اندازه وارد بحث های برندینگ بعد از طراحی لوگو شویم. اما به خوبی می دانیم که اولین قدم برای برندسازی طراحی لوگو می باشد. لوگویی که علاوه بر جذابیت باید قابلیت ثبت و ماندگاری هم داشته باشد. یعنی شما بعد از ثبت سفارش در ایران تایپیست می توانید منتظر دریافت یک طراحی لوگو پیشرفته باشید.طرحی که در سطح بین المللی قابل رقابت باشد.

طراحی لوگو پیشرفته

استفاده از هنر و دیزاین پیشرفته در طراحی لوگو

 بنابراین زمانی که صحبت از رقابت بین المللی می شود یعنی برند و لوگوی شما کیفیتی در سطح بین المللی دارد. این یعنی طراحان ایران تایپیست از توانایی و خلاقیت بسیار بالایی در ایجاد و ساخت لوگو برخوردار هستند. تجربه و توانایی که پس از سال ها تلاش و کوشش به دست آمده است. در واقع این تجربه به وسیله ی اعتماد مشتریان عزیز به دست آمده که در قالب نمونه کار قابل مشاهده هستند. اگر نمونه کارها را مشاهده کنید متوجه کیفیت فوق العاده طراحان خواهید شد.

طراحانی که حتی بعد از اتمام ساعت کاری همچنان بر روی پروژه شما متمرکز بوده و به دنبال ارائه یک طرح ایده آل هستند. طراحی که در سطح بین المللی خوش درخشیده و نظر عموم را به سمت خود جلب می کند. شاید در نگاه اول این ادعا صرفا جنبه تبلیغاتی داشته باشد، اما طرح های ارائه شده قابلیت ثبت و رقابت دارند. شاید با خود بگویید برند شما نیازی به رقابت بین المللی ندارد. این یعنی رقبای شما تنها در داخل کشور بوده و نیاز به رقابت بین المللی نیست. همین که طراحان در سطح بین المللی فعال هستند بدین معنی است که سفارشات داخلی در چه سطحی طراحی خواهد شد.  

در واقع این طراحی لوگو پیشرفته و حرفه ای است که سفارشات را به خارج از ایران می کشاند. بنابراین فرقی نمی کند که سطح درخواست شما به چه صورت باشد، ایران تایپیست بدون تردید بهترین پروژه را به شما تحویل می دهد. به طوری که مانند آن را در هیچ مجموعه ای ندیده باشید. در نظر داشته باشید که این کیفیت به دلیل خلاقیت بالای طراحان و تجربه ی طولانی مدت این می باشد.

طراحی لوگوی پیشرفته برای جلب توجه مشتریان

طراحی لوگو حرفه ای باعث می شود توجه مشتریان و مخاطبان بیشتر جلب شود. درست در همین نقطه است که فرق بین طراح مبتدی و پیشرفته مشخص می شود. بنابراین هر چقدر طراح بتواند طرح های پیشرفته تری ارائه دهد قاعدتا نزد مشتریان و مخاطبان هدفمند جذاب تر خواهند بود. جذابیتی که به وسیله ی ارائه یک طرح ایده آل در سطح بین المللی به دست می آید. مطمئنا مشتریانی که این سطح از خلاقیت را در طراحی لوگو پیشرفته ببینند ایران تایپیست را به دوستان خود معرفی خواهند کرد. چرا که شاهد لوگو و طرحی هستند که نمونه ی آن را هیچ جایی ندیده اند.

مشتریانی که بعد از طراحی لوگو پیشرفته طرح اختصاصی شما را مشاهده می کنند نظرات مثبت می دهند. همین نظرات مثبت به پیشرفت کسب و کار شما منجر می شود. در ضمن شما برای طراحی لوگو یکبار هزینه می کنید، بعد از آن طی سال های آتی فقط به دنبال بروزرسانی آن خواهید بود. از طرفی به دلیل مالکیت معنوی و در اختیار داشتن حق کپی رایت، این لوگو به صورت انحصار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

زمانی که از مشتریان حس مثبت دریافت کنید و در ذهن آن ها باقی بمانید مطمئنا به راحتی شناخته خواهید شد. درست مانند سایر برندهای بزرگ دنیا که امروزه در حال فعالیت هستند. برندهایی که آنچنان لوگو پیچیده و غیرقابل درک ندارند. اتفاقا برعکس، لوگوهای حرفه ای کاملا با هوشمندی و مهندسی شده طراحی می شود. طرح هایی که ایران تایپیست آماده می کند بیاد ماندنی و جذاب خواهد بود.  

طراحی لوگو پیشرفته

طراحی لوگوی پیشرفته برای جلب توجه مشتریان

از طرفی در نظر داشته باشید که هزینه طراحی لوگو پیشرفته به کسب و کار شما بستگی دارد. معمولا شرکت ها و کارخانه ها در سطح های A تا C دسته بندی می شوند. دسته بندی C بدین معنی است که کسب و کار شما کوچک است. برعکس نوع C یعنی شرکت های بزرگ یا هلدینگ که می خواهند در سطح داخلی و بین المللی خوش بدرخشند. از آنجایی که تمام سفارشات به صورت کاملا VIP انجام می شود بنابراین طراحی لوگو حرفه ای در اولویت ایران تایپیست است.

خدمات آنلاین طراحی لوگو

طراحی لوگو پیشرفته یکی از خدمات ایران تایپیست است. خدماتی که در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام خواهد رسید. یعنی شما بعد از ثبت درخواست به صورت آنلاین، کمترین زمان برای انتظار دریافت لوگو را تجربه خواهید کرد. لوگویی که به صورت کاملا منحصر به فرد طراحی شده و سفارش آن به طور کلی آنلاین می باشد. از آنجایی که قرار است درخواست شما به صورت آنلاین به دست ما برسد. به همین دلیل سرعت انجام طراحی لوگو حرفه ای بیشتر خواهد بود.

از طرفی خدمات آنلاین طراحی لوگو باعث می شود اول از همه به سمت نمونه کارها رفته و با سبک کاری ایران تایپیست بیشتر آشنا شوید. قاعدتا هرچقدر نمونه کارهای بیشتری مشاهده کنید درصد اعتماد شما نسبت به ایران تایپیست بیشتر خواهد شد. توجه داشته باشید که این مجموعه تمام سبک هایی که در بازار وجود دارند را می توانند پیاده سازی کنند. اینکه شما و طراح به کدام طرح سوق پیدا می کنید بسته به کسب و کار و توافق طرفین دارد. همچنین قیمت تمام این پروژه ها کاملا منصفانه و مقرون به صرفه خواهد بود. توجه داشته باشید که داشتن یک لوگو استاندارد، زیبا، منحصر به فرد، پیشرفته با قابلیت ثبت تاثیر مستقیم بر روی کسب و کار می گذارد. فرقی نمی کند درخواست شما برای کافه، رستوران، پوشاک، فروشگاه اینترنتی و... باشد. در هر زمینه ای که فعال هستید در بازاریابی دیجیتال و برندسازی به لوگو پیشرفته و انحصاری نیاز دارید.

طراحی لوگو پیشرفته

طراحی لوگو حرفه ای

 چرا که همین لوگویی که ساده به نظر می رسد مسئولیت بزرگی را به دوش خود دارد. چون اول از همه مشتریان با استفاده از لوگو با کسب و کار شما ارتباط می گیرند. هر چقدر این لوگو زیباتر باشد به مراتب مشتری و مخاطب هدفمند شما ارتباط محکم تری با مجموعه ی شما برقرار می کند. شاید در نگاه اول اهمیت طراحی لوگو پیشرفته کمی غیر قابل باور به نظر برسد. اما مجموعه هایی وجود داشتند که بعد از استفاده از لوگوهای تکراری و آماده با ایران تایپیست تماس گرفتند و سفارش لوگو انحصاری جدید دادند. بنابراین برای اینکه کسب و کار شما با چنین مشکلی مواجه نشود، همین حالا با ایران تایپیست تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.

 اگر از همان ابتدا کسب و کار شما یک لوگو منحصر به فرد و جذاب داشته باشد بسیار حرفه ای تر خواهد بود. چرا که اگر در شروع یک لوگو تکراری و بی کیفیت داشته باشید. مشتری با آن لوگو شما را می شناسند. در نهایت اگر لوگوی خود را تغییر دهید مخاطب باید لوگوی قبلی شما را از یاد برده و با لوگوی جدید ارتباط بگیرد. از طرفی اگر طراحی لوگو پیشرفته داشته باشید مخاطبان تمایز شما را نسبت به سایر مجموعه ها متوجه می شوند. در نهایت به مجموعه ی شما بیشتر از سایر مجموعه هایی که لوگو انحصاری ندارند اعتماد خواهند کرد.

طراحی لوگو پیشرفته

طراحی لوگو حرفه ای


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکی طراحی لوگو طراحی لوگوموشن طراحی کاراکتر

سوالات متداول

زمانی که برای طراحی لوگو حرفه ای به ایران تایپیست مراجعه می کنید، یعنی طراحان در سطح بین المللی لوگو با کیفیت و جذاب طراحی و پیاده سازی می کنند. تجربه طراحان سبب می شود لوگو شما خاص باشد.

ایران تایپیست به این دلیل به طراحی لوگو پیشرفته اشاره می کند چون تمام لوگوها قابلیت ثبت و مالکیت معنوی دارند. همچنین امکان ثبت لوگو در سطوح بین المللی وجود دارد

بعد از مشاهده طراحی لوگو پیشرفته به دنبال تضمین طراحی نخواهید بود. چرا که این لوگو را در هیچ کسب و کار مشاهده نمی‌کنید. مهم نیست چه کسب و کاری دارید، لوگو شما کاملا مختص به شما است.

 به این دلیل از طراحی لوگو پیشرفته گفتیم که به کار خود مطمئن هستیم. بنابراین بعد از تایید کارشناس طراحی لوگو و شما هر سبک از لوگو قابل پیاده سازی و بهره برداری خواهد بود.


نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/11/19 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 77 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی لوگو تخصصی طراحی آرم پیشرفته ساخت لوگو پیشرفته طراحی لوگو حرفه ای طراحی لوگو خفن

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :