یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو فارسی

نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/23 ساعت 09:00:00 بازدید: 130 امتیاز 0 از 0 نظر

امروزه بسیاری از کسب و کارها برای رشد و توسعه ی برندشان، اقدام به ساخت لوگو می کنند. عده ای لوگوهای برندشان را خودشان می سازند؛ ولی بهتر است شرکت ها، سازمان ها یا برندهایی که بزرگ بوده و یا قصد دارند بسیار زیاد شناخته شوند، طراحی لوگوی خودشان را به تیم های حرفه ای و ماهر در این زمینه بسپارند. یکی از بهترین تیم های طراحی لوگو فارسی، مؤسسه ی ایران تایپیست است. این مؤسسه، دارای بیش از 9000 طراح و گرافیست متخصص می باشد. شما می توانید سفارش انواع طراحی های گرافیکی از جمله طراحی لوگو فارسی را به این مؤسسه بسپارید. داشتن لوگو برای یک شرکت یا برند، باعث می شود که این برند بیشتر مورد اعتماد مردم واقع شود. می توان این گونه گفت که مزایای داشتن لوگو، تقریبا بی شمارند. بهتر است بدانید که طراحی لوگو، شغل نسبتا پردرآمدی نیز در بازار کار امروزی می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

شما می توانید به راحتی از طریق دوره ها، سایت ها، مؤسسات و پلتفرم های مختلف به فراگیری آموزش ساخت و طراحی لوگو به خصوص طراحی لوگو فارسی بپردازید. برای مثال، مؤسساتی مانند ایران تایپیست، همواره دوره ها و کارگاه های آموزشی مختلفی را برگزار می نماید. شما می توانید از طریق سایت ایران تایپیست به این مطالب آموزشی، دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است که امکان یادگیری مطالب آموزشی و همچنین ثبت سفارش طراحی لوگو فارسی در این مؤسسه به صورت آنلاین نیز، وجود دارد. این امر، امکان ثبت سفارش طراحی لوگو از نقاط مختلف کشور را فراهم می آورد. ما در این مقاله، قصد داریم تا مطالب و نکاتی را پیرامون حوزه ی طراحی لوگو فارسی، مورد بررسی قرار دهیم. توصیه می کنیم برای آشنا شدن هر چه بهتر و بیشتر با این حوزه در ادامه ی این مقاله، ما را همراهی کنید.

طراحی لوگو فارسی

طراحی لوگوی فارسی

چه عواملی در طراحی لوگو فارسی باید مد نظر قرار بگیرد؟

بهتر است همواره طی پروسه ی ساخت و طراحی لوگو به خصوص طراحی لوگو فارسی، اصولی را مد نظر قرار داده و از عوامل و قوانینی پیروی کنید. این امر، باعث ایجاد نظم شده و کیفیت کار طراحی را افزایش می دهد. معمولا مؤسسات و تیم های قوی و متخصصی مانند ایران تایپیست که به طراحی لوگو مشغول هستند، اصول زیر را طی پروسه ی طراحی انواع لوگوها به کار می گیرند:

1- چک کردن وب سایت های مختلف طراحی لوگو: شما می توانید از هر فضایی برای الهام گرفتن در مورد طراحی لوگو، استفاده کنید. بهتر است از منابع خاصی مانند سایت های آنلاین طراحی لوگو کمک بگیرید.

2- توجه به 4 اصل سادگی، پایداری، مناسب بودن و فراموش نشدنی بودن: طراحی لوگوی هر برند، باید در عین سادگی به گونه ای باشد که به راحتی پس از اولین دیدار در اذهان عموم باقی بماند. همچنین لوگوی خوب، لوگویی است که بتوان از آن در دوره های تاریخی مختلفی استفاده کرد. لازم است برای این که تأثیر گذاری یک لوگو افزایش یابد، جذابیت آن را نیز افزایش دهید. همچنین لوگوی مناسب لوگویی است که بتواند، اهداف برند را به بهترین شکل به دیگران انتقال دهد.

3- تحقیق در مورد بازار هدف: همان طور که پیش تر گفتیم طراحی لوگو، منجر به شناخته تر شدن یک برند می شود. شما به عنوان یک طراح یا کسی که لوگویی را برای کسب و کار خودش در نظر گرفته است، باید مخاطب هدفتان را شناسایی کنید. این امر باعث می شود که شما بتوانید، ارتباط سریع و مناسبی را با دیگران برقرار نمایید.

4- فکر کردن در مورد جزئیات برند: شما باید قبل از طراحی کردن یک لوگو، زمانی را صرف کرده و مواردی همچون تاریخچه ها را بررسی نمایید. بهتر است چک لیستی از بایدها و نبایدها نیز تهیه کنید.

طراحی لوگوی فارسی

عوامل مهم در طراحی لوگوی فارسی

چگونه می توانم یک لوگو فارسی منحصر به فرد بسازم؟

یکی از اصول طراحی لوگو فارسی، این است که شما باید لوگویی را برای برند خودتان طراحی یا انتخاب کنید که خاص و منحصر به فرد باشد. برای طراحی لوگوهای منحصر به فرد نیز، لازم است با اصول و نکات مهمی آشنا شوید. ما در ادامه، چند مورد از نکاتی که سبب طراحی لوگوی منحصر به فرد و جذاب می شوند را ذکر کرده ایم:

1- ساده بودن: لوگوهایی که ساده ترند را بهتر می توان شناسایی کرد. شما باید طراحی لوگوی خودتان را به شکلی انجام دهید که در عین سادگی بتواند، اهداف و پیام های برندتان را به دیگران انتقال بدهد تا آن ها بتوانند، راحت تر با برندتان ارتباط برقرار کنند.

2- نماینده ی یک برند یا کسب و کار بودن: لوگوی شما، باید بتواند به بهترین شکل، هویت و ارزش های کسب و کارتان را نمایان کند. بهتر است در طراحی لوگوی برندتان از عناصری استفاده کنید که با خدمات و اهداف کسب و کارتان مرتبط باشند.

3- قابل استفاده بودن در اندازه های مختلف: بهتر است طرحی را برای لوگوی برندتان برگزینید که در هر اندازه ای، خوب و با کیفیت به نظر برسد. اگر بتوان اندازه ی لوگو را تغییر داد و از آن در رسانه های اجتماعی مختلف استفاده کرد، لوگوی شما یک لوگوی حرفه ای خواهد بود.

4- نمود پیدا کردن گذر زمان در لوگو: شاید نیاز باشد که پس از مدتی، طرح لوگوی برندتان را تغییر دهید. شما می توانید با تمرکز کردن روی کیفیت لوگو و خودداری از استفاده کردن از طرح های لوگوی تکراری یا قالب های آماده، لوگوی جدیدی را تولید کنید که مانند لوگوی قبلی به کسب و کارتان مرتبط باشد.

مؤسسه ی ایران تایپیست، تمام نکات بالا را در مورد طراحی لوگوهای برندهای مختلف مد نظر قرار می دهد.

طراحی لوگوی فارسی

نحوه ی ساخت لوگوی منحصر به فرد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

با طراحی لوگو فارسی، هویت خود را به تمامی دنیا نشان دهید!

لوگو، نشان دهنده ی هویت هر کسب و کار است. طراحی لوگو فارسی و نشان دادن هویت یک برند از طریق آن، باعث می شود که افراد بیشتری به آن برند اعتماد کنند. همچنین لوگو از طریق نشان دادن هویت کسب و کارها، میزان حرفه ای بودن این گونه کسب و کارها را نشان می دهد. بهتر است همواره تلاش کنید تا لوگوی برندتان را به بهترین روش طراحی و تولید نمایید. یکی از بهترین شیوه های داشتن لوگو، این است که طراحی لوگو را به تیمی قوی و حرفه ای واگذار کنید. پیشنهاد ما به شما، مؤسسه ی ایران تایپیست است. طراحان و متخصصان این مؤسسه، لوگوهایی را طراحی می کنند که بسیار حرفه ای، خاص و جذاب بوده و به بهترین شکل، هویت برندها را آشکار می سازند. معمولأ به لوگو، نشان تجاری هویت بصری نیز می گویند.

طرح لوگوی هر برند، باید به گونه ای باشد که دیگران به راحتی بتوانند با آن ارتباط برقرار کرده و به هویت کسب و کار مورد نظر، دست یابند. همه ی شما ممکن است به خودی خود، ندانید که هویت تجاری چیست و یا چگونه می توان آن را به دیگران نشان داد؟ هویت تجاری، عامل اصلی رشد و موفقیت اغلب کسب و کارها است. این هویت با ساخت و طراحی لوگو حاصل می شود. برای پی بردن به هویت تجاری برندتان، لازم است اقدامات زیر را انجام دهید:

  • صدا یا شخصیتی که نام تجاری شما آن را ارائه می کند، شناسایی کنید.
  • تلاش کنید تا ارزش ها و اهداف اصلی برندتان را درک کنید.
  • بهتر است داستانی را روایت کرده و یا در ذهنتان، تصویری از نام تجاری برندتان را تصور کنید.

مؤسسه ی ایران تایپیست، مؤسسه ای است که تمامی این موارد و جوانب را مورد بررسی قرار می دهد.

طراحی لوگوی فارسی

نشان دادن هویت برند با طراحی لوگوی فارسی

طراحی اسم فارسی آنلاین، قدرت و اعتباری برای برند شما

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، لوگو باعث افزایش اعتبار یک برند شده و در نتیجه، مردم راحت تر می توانند به آن برند اعتماد کنند. برای طراحی لوگو فارسی، لازم است که اسم فارسی و طرح مناسبی را انتخاب کنید. شما می توانید برای این کار از سایت ها و نرم افزارهای مختلفی کمک بگیرید. امکان انجام دادن این کار به صورت آنلاین نیز وجود دارد. امروزه بسیاری از لوگوتایپ ها به کمک نرم افزارهای طراحی اسم فارسی، طراحی می شوند. طراحی لوگوتایپ با این گونه نرم افزارها، مزایایی دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • پشتیبانی کردن از فونت فارسی
  • رابط کاربردی آسان بودن برای طراحی لوگو
  • دسترسی به فونت های زیبا و مدرن برای طراحی اسم فارسی
  • قابلیت شخصی سازی یا سفارشی سازی کردن سبک لوگو و....

طراحان مؤسسه ی ایران تایپیست، کسانی هستند که علاوه بر کمک گرفتن یا ایده گرفتن از این گونه نرم افزارها، خود نیز قوه ی خلاقیت بالایی دارند. این امر باعث می شود که طراحان این مؤسسه بتوانند، لوگوتایپ ها و به طور کلی، لوگوهای فارسی جذابی را تولید کنند. ما در ادامه، دو مورد از نرم افزارهای طراحی اسم فارسی را معرفی کرده ایم:

  • Sothink Logo Maker
  • لوگو ساز موج.

فراموش نکنید که داشتن لوگو فارسی برای کسب و کارتان، باعث راحت تر و سریع تر شناخته شدن برندتان می شود. این قضیه، سبب متمایز شدن شما از سایر برندهای رقیب می گردد. لوگویی به یاد ماندنی و جذاب خواهد بود و اعتبار و قدرت برندتان را به نمایش می گذارد که در عین سادگی، شخصی سازی شده و در آن از المان های گرافیکی نه چندان پیچیده استفاده شده باشد. یک لوگوی حرفه ای می تواند از طریق برقراری روابط تجاری بین کسب و کارها در سطح بین المللی، قدرت یک برند را افزایش دهد.

طراحی لوگوی فارسی

طراحی اسم فارسی آنلاین

خدمات طراحی حرفه ای برای طراحی لوگوی فارسی

طراحی لوگو، یکی از مهم ترین و دشوار ترین حوزه های طراحی به شمار می رود. امروزه امکان ساخت لوگو به راحتی در دسترس همگان قرار دارد. طراحی لوگو، مختص سن خاصی نیست و افراد با حداقل سواد، می توانند با فراگیری آموزش طراحی لوگو به ساخت لوگو بپردازند. لازم به ذکر است که سازمان ها و شرکت های بزرگ برای داشتن لوگوی حرفه ای، باید این کار را به تیم های قوی و ماهر بسپارند.

مجموعه ای مانند ایران تایپیست، قادر است انواع پروژه های طراحی لوگوی فارسی را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. بهتر است برای طراحی لوگو، همواره اصول مهمی را مد نظر قرار دهید؛ چون در غیر این صورت، لوگوی برندتان، حرفه ای به نظر نخواهد رسید. معمولأ در طراحی لوگوی حرفه ای، منحصر به فرد و خاص بودن لوگو، مورد توجه واقع می شود.

همچنین لوگوی حرفه ای، باید به گونه ای طراحی شده باشد که قدرت حضور در بازار کار را داشته باشد. طراحی لوگوهای حرفه ای باید به شکلی انجام شود که مخاطبان لوگوی هر برند، بتوانند آن را از میان سایر لوگوهای رقیب به راحتی تشخیص دهند. یکی دیگر از اصول مهم در طراحی لوگوی فارسی حرفه ای، این است که یک طراح حرفه ای، نباید از نمادها، آیکون ها یا تصاویر تکراری استفاده کند. بهتر است که یک لوگوی حرفه ای، نشان دهنده ی محصولات و خدماتی که کسب و کارتان فراهم می کند، باشد؛ ولی این امر اجباری و الزامی نیست. لازم به ذکر است که به کار بردن روش های خلاقانه و استفاده ی درست از قوه ی خلاقیت نیز به طراحی لوگوی حرفه ای می انجامد. شما می توانید از تایپوگرافی نیز، برای جذاب تر و حرفه ای تر جلوه دادن لوگوی برندتان، استفاده کنید.

طراحی لوگوی فارسی

خدمات حرفه ای برای طراحی لوگوی فارسی

جمع بندی

ما در این مقاله به بررسی مقوله ای تحت عنوان طراحی لوگو فارسی پرداختیم. ملاحظه کردید که در بازار کار امروزی چه قدر وجود لوگو برای برندها، الزامی می باشد. همچنین پی بردید که لازم است لوگوی فارسی برندها، طبق اصول و قوانینی طراحی و تولید شوند. دانستید که ایران تایپیست، جزو بهترین مؤسساتی است که می تواند به شما جهت طراحی لوگوهای حرفه ای فارسی، کمک کند. فراموش نکنید که برای طراحی و ساخت لوگوهای فارسی، امروزه نرم افزارها و سایت های بسیاری وجود دارند.

همچنین پلتفرم ها و رسانه های اجتماعی متنوعی نیز در زمینه ی ارائه ی آموزش های مرتبط با طراحی لوگو فارسی در حال فعالیت هستند. استفاده از هر یک از این ابزارهای کمکی، می تواند به شما کمک کند که پروسه ی طراحی لوگوی برندتان را با سرعت و کیفیت بهتر و بیشتری طی کنید. امیدواریم با طراحی لوگوی فارسی و نحوه ی طراحی این لوگو به صورت حرفه ای به خوبی آشنا شده باشید. ممنونیم که تا انتهای این مقاله، ما را همراهی کردید.

طراحی لوگوی فارسی

طراحی لوگوی فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی لوگو طراحی سربرگ طراحی لوگوموشن هزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

بهترین روش برای طراحی لوگوهای فارسی حرفه ای، سپردن این کار به تیمی ماهر مانند طراحان و گرافیست های مؤسسه ی ایران تایپیست است.

بله. امکان طراحی لوگوهای فارسی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین یا در منزل نیز، وجود دارد.

برای یادگیری ساخت لوگوی فارسی، می توانید دوره های آموزشی این حیطه را از سایت ها مشاهده یا خریداری کرده و یا در کلاس های آنلاین و آفلاین شرکت نمایید.

زمان مورد نیاز برای طراحی لوگوهای فارسی ثابت نیست و به عواملی همچون سبک لوگو، وجود یا عدم وجود طرح ها یا نوشته های پیچیده و... بستگی دارد.


نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/23 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 130 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی لوگو به فارسی طراحی لوگو با کلمه فارسی طراحی لوگو با حرف فارسی طراحی آرم فارسی طراحی لوگوی ایرانی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :