یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو صنعتی

نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/11 ساعت 09:00:00 بازدید: 352 امتیاز 0 از 0 نظر

امروزه طراحی لوگو، تقریباً در همه ی انواع کسب و کارها، رایج و مرسوم است. یکی از مشاغلی که طراحی لوگو در آن از محبوبیت زیادی برخوردار است، حیطه ی صنعتی می باشد. طراحی لوگو صنعتی، نیازمند دقت بالا، ظرافت و تخصص داشتن در امور مرتبط با طراحی گرافیکی است. توجه به این اصول، سبب طراحی یک لوگوی صنعتی متمایز بین رقبا می شود. یکی از ابتدایی ترین و مهم ترین مراحل طراحی لوگو صنعتی، مرحله ی انتخاب طراحی است که قرار است یک لوگوی صنعتی با کیفیت و حرفه ای را طراحی و تولید نماید. بهتر است در طراحی لوگو صنعتی، مواردی همچون مسائل اصلی و کلیدی مرتبط با یک کسب و کار یا اهداف مهم یک شرکت در نظر گرفته شوند. طراحی لوگو صنعتی به منظور انتقال پیام ها و اهداف هر کسب و کار انجام می گردد. امروزه مؤسسات زیادی وجود دارند که انواع پروژه های طراحی از جمله طراحی لوگو را تقبل می کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

یکی از با کیفیت ترین و بهترین مؤسسات در این زمینه، مؤسسه ی ایران تایپیست می باشد. این مؤسسه با به کار گیری بیش از 9000 متخصص و طراح، همواره در تلاش است تا حرفه ای ترین و خاص ترین لوگوها را برای انواع کسب و کارها طراحی کند. لازم به ذکر است که ایران تایپیست، امکاناتی همچون ثبت سفارش آنلاین و دریافت ضمانت نامه را نیز به مشتریان خود ارائه می نماید. بهتر است بدانید که طراحی لوگوی صنعتی، باید به گونه ای باشد که حس اطمینان قوی و زیادی را در مخاطبان به وجود بیاورد. این امر، موجب جلب توجه مخاطبان و در نهایت، تبدیل شدن آن ها به مشتریانی وفادار خواهد شد. ما قصد داریم در ادامه، مطالبی را در مورد طراحی لوگوهای صنعتی مورد بررسی قرار دهیم. برای آشنایی با این موضوع، توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

طراحی لوگو صنعتی

طراحی لوگو صنعتی

منظور از طراحی لوگو صنعتی چیست؟

می توان گفت به زبانی ساده طراحی لوگو صنعتی، شامل استفاده از المان های صنعتی در طراحی لوگو می باشد. همچنین لوگوی صنعتی، معمولاً ظاهری دارد که نشان دهنده ی هویت یک کسب و کار و خدمات آن است. می توان در تعریف لوگوی صنعتی، این گونه نیز گفت: لوگوی صنعتی، آرم یا نشان تجاری شرکت ها یا کارخانه های صنعتی می باشد. این کارخانه ها و شرکت ها، لوگو یا نام تجاری صنعتی منحصر به فرد خودشان را معمولاً بر روی محصولات خودشان درج می نمایند. این امر بدین معناست که لوگوی صنعتی، مختص مشاغل و کسب و کارهایی است که در حوزه ی صنعت فعالیت دارند. لازم به ذکر است که طراحی لوگو صنعتی را حتماً باید به یک تیم حرفه ای سپرد؛ چرا که معمولاً کارخانه ها یا شرکت های صنعتی در سطح جهانی فعالیت می کنند.

این امر نشان می دهد که لوگوی صنعتی، باید به اندازه ی کافی مناسب و با کیفیت باشد تا بتواند، هویت یک برند را در سطح جهانی به خوبی معرفی کرده و به بهترین شکل، آن را اثبات نماید. مؤسساتی مانند ایران تایپیست، می توانند به شما برای طراحی لوگوهای صنعتی منحصر به فرد و با کیفیت، کمک کنند. متخصصان و طراحان این مجموعه از بهترین راهکارها و روش ها برای طراحی انواع لوگوها استفاده می کنند. این امر، سبب تولید با کیفیت ترین و حرفه ای ترین لوگوهای صنعتی می شود. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در مورد لوگوهای صنعتی همواره در نظر داشته باشید، توانایی ارتباط برقرار کردن مخاطبان با لوگوی صنعتی می باشد. برای مثال، رنگ یا فونت یک لوگوی صنعتی، تأثیر زیادی بر مخاطبان خواهد گذاشت. لازم است اهداف و خدمات هر برند را شناسایی کرده و سپس با توجه به آن ها، طراحی لوگو را به بهترین شکل به انجام برسانید.

طراحی لوگو صنعتی

منظور از طراحی لوگو صنعتی چیست؟

چرا طراحی لوگو برای شرکت ها و واحدهای صنعتی اهمیت دارد؟

همان طور که پیش تر گفتیم، طراحی لوگوهای صنعتی بسیار حساس است و نیازمند دقت و ظرافت می باشد. تمام این امور نیز، نشان دهنده ی اهمیت بالای طراحی لوگو صنعتی می باشند. برای پی بردن به دلیل اهمیت داشتن طراحی لوگوی صنعتی، بهتر است کاربردهای آن را مورد بررسی قرار دهید. ما کاربردهای لوگوهای صنعتی را در زیر برایتان شرح داده ایم:

  • تمایز یافتن از رقبا: می توان گفت از مهم ترین کاربردهای لوگوی صنعتی، این است که این گونه لوگوها، می توانند کسب و کار شما را از مشاغل صنعتی دیگر متمایز کنند. لازم به ذکر است که هر چه طراحی لوگوی صنعتی خاص تر و خلاقانه تر باشد، قدرت تمایز بین شما و رقیب هایتان نیز افزایش می یابد. معمولأ از طراحی لوگوهای صنعتی در درج بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده می شود تا برند یا خدمات شما، بیشتر و بهتر دیده شوند.
  • یادآوری دائمی برند شما: طراحانی مانند طراحان مؤسسه ی ایران تایپیست، طراحی لوگوهای صنعتی را به گونه ای انجام می دهند که در همان نگاه اول، اثر قدرتمند و مطلوبی بر مخاطبان بگذارند. این تأثیر گذاری، باعث می شود که نام تجاری یک برند، راحت تر در اذهان عموم ثبت شده و دیگران همواره برند شما را در ذهن یا یاد خود داشته باشند.
  • تشکیل ارتباطات بین خدمات و ارزش های یک شرکت: یک لوگوی صنعتی حرفه ای به گونه ای طراحی می شود که می تواند، اطلاعات مهمی را در مورد ارزش ها یا خدمات یک شرکت صنعتی در اختیار مخاطبان یا مشتریان قرار دهد.

مؤسسه ی ایران تایپیست در طراحی لوگو صنعتی، تمام موارد بالا را در نظر می گیرد. همچنین اصول مهم طراحی گرافیکی را نیز در طراحی لوگوهای صنعتی به کار می برد. این امور باعث می شوند که لوگوهای صنعتی این تیم، کیفیت بسیار زیادی داشته باشند.

طراحی لوگو صنعتی

طراحی لوگو صنعتی چیست؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چه عناصری باید در طراحی لوگو برای شرکت های صنعتی در نظر گرفته شوند؟

اصول و نکات زیادی وجود دارند که هر طراح حرفه ای، باید در حین طراحی لوگوهای صنعتی مد نظر قرار دهد. ما در ادامه، مهم ترین عناصری که باید در طراحی لوگوهای صنعتی در نظر گرفت را برایتان ذکر کرده ایم:

  • نمادها و اشکال: اشکال و نمادها، معنا و مفهوم متفاوتی دارند. همچنین بیانگر ویژگی هایی همچون اعتبار و نوآوری هستند. نمادهای لوگوهای صنعتی، می توانند شامل ابزارهای تجاری یا محصولات نهایی هر شرکت باشند. برای این که بتوانید از بهترین اشکال و نمادها در طرح لوگوی صنعتی خودتان استفاده کنید، بهتر است خدمات شرکت صنعتی خودتان را مد نظر قرار دهید. این امر، سبب تأثیر گذاری بسیار زیاد لوگوی صنعتی بر مخاطبان می شود. همچنین استفاده ی درست از نمادها و اشکال، باعث می شود که یک لوگوی صنعتی بهتر در اذهان عموم ثبت شده و مردم پیام آن شرکت صنعتی را، بهتر درک و دریافت کنند.
  • رنگ ها: رنگ ها در طراحی لوگوهای صنعتی، یکی از مهم ترین مواردی هستند که بر مخاطبان تأثیرات زیادی می گذارند. برای انتخاب رنگ مناسب هر لوگوی صنعتی، باید اهداف برند و همچنین معنی هر رنگ را بررسی کنید. یکی از رنگ های پر کاربرد در لوگوهای صنعتی، رنگ آبی است. این رنگ، نشان دهنده ی امنیت، اعتبار و ثبات می باشد.
  • فونت ها: انتخاب درست فونت های نوشتاری در طراحی لوگوی صنعتی، باعث تقویت میزان اثرگذاری لوگو می شود. طبق تحقیقات، بهتر است در طراحی لوگوهای صنعتی، کمتر از شعارها و کلمات استفاده شود. فونت هایی همچون serif و sans-serif، کاربرد بسیار زیادی در طراحی لوگوهای صنعتی دارند.

شرکت ایران تایپیست مؤسسه ای است که تمامی عناصر و اصول بالا را در طراحی لوگوهای صنعتی در نظر می گیرد.

طراحی لوگو صنعتی

چه عناصری باید در طراحی لوگو برای شرکت های صنعتی در نظر گرفته شوند؟

هزینه طراحی لوگو صنعتی چقدر است؟

هزینه ی طراحی لوگوهای صنعتی به عوامل زیادی بستگی دارد. این قیمت، مقدار ثابتی ندارد و هر ساله، تعرفه های جدیدی برای طراحی انواع لوگوها در نظر می گیرند. مهم است که بتوانید مؤسسه یا تیمی را پیدا کنید که پروژه ی طراحی لوگوی صنعتی شرکتتان را با نازل ترین قیمت و در عین حال بالاترین کیفیت، انجام دهد. پیشنهاد ما به شما، مؤسسه ی ایران تایپیست است. این مؤسسه با به وجود آوردن امکانات و شرایط ویژه ای، تعرفه ی ساخت و طراحی لوگوهای خود را به مقدار زیادی کاهش داده است. برای مثال، اغلب طراحان این شرکت به صورت دورکاری در حال انجام پروژه های طراحی مختلف هستند. همچنین ایران تایپیست از متخصصین یک رشته یا حیطه ی طراحی، صرفاً برای همان حیطه استفاده می کند. بهتر است بدانید که داشتن لوگوی صنعتی برای مشاغل صنعتی، بیشتر نوعی سرمایه گذاری است تا صرف هزینه!

قیمت طراحی لوگو در داخل و خارج کشور با یک دیگر متفاوت است. همچنین این قیمت از عواملی همچون بازه ی زمانی مورد نیاز برای طراحی لوگو و سبک لوگو، تأثیر می پذیرد. سطح خلاقیت طراحان نیز، می تواند بر قیمت نهایی طراحی یک لوگوی صنعتی، تأثیر گذار باشد. بدین صورت که هر چه خلاقیت یک طراح بیشتر بوده و از تکنیک های خلاقانه ی بیشتری در طراحی لوگو استفاده کند، هزینه ی طراحی لوگو نیز بیشتر خواهد بود.

برخی مؤسسات، لوگوها را در دسته بندی های مختلفی نیز قرار می دهند؛ مانند: آماتور، حرفه ای و.... برای مثال در مقایسه ی قیمت لوگوهای صنعتی آماتور با حرفه ای، لوگوهای حرفه ای، مسلماً گران تر می باشند. لازم به ذکر است که اگر یک طراح از قالب های طراحی لوگوی آماده استفاده کند، هزینه ی طراحی لوگو کمتر خواهد شد. برای داشتن لوگوی صنعتی با قیمت مناسب، بهتر است به سایت ایران تایپیست مراجعه نمایید.

طراحی لوگو صنعتی

هزینه طراحی لوگو صنعتی چقدر است؟

خدمات مشاوره ای رایگان در طراحی لوگو

امروزه مؤسسات طراحی لوگوی زیادی به وجود آمده اند. این امر نشان دهنده ی این است که شما باید در انتخاب مناسب ترین، حرفه ای ترین و با کیفیت ترین مؤسسه، دقت زیادی داشته باشید. همچنین بهتر است بدانید که هر مؤسسه چه خدمات و امکاناتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای مثال، مؤسسه ی ایران تایپیست، مؤسسه ای است که مشاوره های رایگانی را پیش از شروع طراحی لوگو به مشتریان خود ارائه می دهد. شما به کمک این گونه مشاوره ها، می توانید نیازهای خود و برندتان را بهتر شناسایی کرده و بهترین لوگو را برای برندتان داشته باشید. تیم مشاوره و طراحی مؤسسه ی ایران تایپیست، بسیار با تجربه و حرفه ای بوده و در بین سایر مؤسسات، جزو مؤسسه های برتر به شمار می رود.

همچنین در حین ارتباط رایگانی که با متخصصان این مجموعه برقرار می کنید، می توانید سؤالات خود را نیز در مورد نحوه ی تحویل لوگو، تعرفه های طراحی انواع لوگوها و بازه ی زمانی مورد نیاز برای طراحی لوگو از آن ها بپرسید. این امر باعث می شود که شما دید بهتر و وسیع تری از پروسه ی طراحی لوگوی خودتان کسب کرده و بتوانید، تمام جوانب این پروسه را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

مشاوران حرفه ای در مؤسسه ی ایران تایپیست، همواره سعی می کنند تا روند طراحی و تولید هر نوع لوگو را طبق نیاز مشتریان، برایشان شرح بدهند. این مشاوران با ارائه ی توضیحات جامع و کاملی در مورد این روند، همواره در تلاش اند تا سؤالات یا ابهامات مشتریان را بدون پاسخ نگذارند. بهتر است شما نیز برای طراحی لوگوی صنعتی خودتان یا طراحی سایر انواع لوگوها، ابتدا از این گونه مشاوره های رایگان استفاده کنید. مشاوران، تجارب و دانش فنی بیشتری نسبت به شما در مورد پروسه ی طراحی لوگو دارند.

طراحی لوگو صنعتی

خدمات مشاوره ای رایگان در طراحی لوگو

جمع بندی

نکات و مطالب مهمی در مورد طراحی لوگوهای صنعتی در این مقاله شرح داده شدند. همچنین شما نیز توانستید با ویژگی های لوگوهای صنعتی و روند طراحی و تولید آن ها، بیشتر آشنا شوید. ملاحظه کردید که برای طراحی لوگوهای صنعتی، بهتر است از تیمی متخصص همچون ایران تایپیست کمک بگیرید. این امر باعث می شود که بتوانید در کمترین زمان ممکن و با نازل ترین قیمت، لوگوی صنعتی با کیفیتی را اخذ نمایید.

فراموش نکنید که پروسه ی طراحی لوگوی صنعتی، بسیار مهم و حساس است و بنا بر این، لازم است دانش خودتان را در مورد این حیطه، همواره به روز کنید. اگر محدودیت زمانی داشته و یا نمی توانید به صورت حضوری برای سفارش طراحی لوگوی صنعتی به جایی مراجعه کنید، بهتر است این کار را به صورت آنلاین به انجام برسانید. برای مثال، می توانید با مراجعه به بخش ثبت سفارش آنلاین در سایت ایران تایپیست، سفارش طراحی لوگوی صنعتی خودتان را ثبت کنید. امیدواریم مطلب گفته شده در این مقاله، برایتان مفید واقع شده و بتوانید به بهترین شکل از آن‌ها استفاده نمایید.

طراحی لوگو صنعتی

طراحی لوگو صنعتی چقدر زمان می برد؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی لوگوطراحی پوسترهزینه طراحی گرافیکیطراحی بنر

سوالات متداول

بله. شما می توانید این کار را انجام دهید؛ ولی به طور کلی به کار بردن کلمات و شعارها در نماد یا طرح لوگو، توصیه نمی شود.

بازه ی زمانی طراحی لوگوهای صنعتی ثابت نیست و طبق عواملی همچون سبک لوگو و اهداف شرکت صنعتی تخمین زده می شود.

یکی از بهترین روش های طراحی لوگوهای صنعتی، مراجعه به مؤسساتی مانند ایران تایپیست می باشد. این مؤسسه از طراحان حرفه ای و کاربلدی تشکیل شده است.

می توان از مهم ترین اهداف طراحی لوگوهای صنعتی به برقراری ارتباط با دیگران و تأثیر گذاری بر آن ها، اشاره کرد.


نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/11 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 352 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی لوگوی صنعتی هزینه طراحی لوگو صنعتی سفارش طراحی لوگو صنعتی طراحی آرم صنعتی طراحی گرافیکی لوگو صنعتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :