سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی لوگو

نویسنده: آیدا وحدت طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/8/26 ساعت 09:00:00 بازدید: 128 امتیاز 0 از 0 نظر

قبل از آشنایی با طراحی لوگو و طراحان حرفه ای آن بهتر است با واژه لوگو بیشتر آشنا شوید. لوگو متشکل از یک یا چند رنگ سازمانی با هارمونی رنگ مرتبط به همراه متن، اشکال و یک شکل مفهومی است. به طوری که خدمات و هدف شرکت، دفتر و... با مشاهده لوگو مشخص شود. به همین دلیل است که کسب و کارهای کوچک و بزرگ به یک طراح مانند ایران تایپیست نیاز دارند. چون این طراح لوگو است که برند شما را معرفی می کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کاربرد طراحی لوگو

کاربرد طراحی لوگو آنجایی مشخص می شود که قرار است با اشکال، متن، نشانه ،عناصر و نمادهای مختلف برند شما معرفی شود. ایران تایپیست به عنوان یکی از مجموعه های فوق حرفه ای در زمینه طراحی لوگو به خوبی با طرح های مختلف آشنا است. چرا که تنها با معرفی خدمات یا اهداف شرکت، طراحان این مجموعه در مورد برند شما آینده نگری می کنند. هدف نهایی انتقال معنی و مفهوم به وسیله ی طرح با استفاده از نماد، نوشتار، نشانه، اشکال و... است.

طراحی لوگو

کاربرد طراحی لوگو

همانطور که مستحضر هستید امروزه همه چیز به نماد و مفهوم بر می گردد. در واقع اکثر افراد به راحتی با اشکال و نماد ها ارتباط برقرار می کنند. خصوصا اگر قرار باشد شما با مشاهده ی نماد و نشانه خدمات آن مجموعه را متوجه شوید. خلاقیت طراح می تواند جذابیت لوگو را بیش از پیش کند. بنابراین با مشاهده نمونه کارها می توانید ایده های منحصر به فرد را مشاهده نمایید. در ضمن قرار نیست ایده ها یکسان باشند. تمام ایده ها از توضیحات و زمینه کاری شما نشات می گیرد. بنابراین تمام این خدمات انحصاری و کاملا متفاوت از سایر رقبا می باشد.  

طراحی لوگوی خلاقانه که شما را شگفت‌زده خواهد کرد!

طراحی لوگو خلاقانه به علت ایده های نوین و جذابی است که در ذهن طراح ایران تایپیست نهفته است. ایده های جذاب و نوینی که متناسب با کسب و کار شما تولید شده و به هیچ عنوان کپی از سایر ایده ها نیست. طراحان این مجموعه از دیگر ایده ها بهره نمی برند. در واقع خود طراح است که با پرسش و پاسخ و سبک درخواستی شما ایده ها را در قالب لوگو طراحی و پیاده سازی می کند.

قاعدتا اگر طراحی لوگو خلاقانه نباشد پس از مدتی جذابیت خود را از دست داده و در نهایت ماهیت ماندگاری ندارد. فرضا شما لوگوی آدیداس را در نظر بگیرید. به نظر شما این لوگو چه دلیلی برای ماندگاری داشت؟ جواب یک کلمه است، خلاقیت. اگر قرار باشد طراحی یک لوگو ماندگار باشد باید ذهن طراح ایده های نوین داشته و بلند پروازی های جسورانه داشته باشد. طراح ما کاملا با هارمونی رنگ، نمادها و اشکال های مختلف آشنا بوده و به درستی از پرسش و پاسخ اولیه ایده می گیرند.

طراحی لوگو

طراحی لوگوی خلاقانه

ایده ها در ابتدا بر روی کاغذ و از کاغذ در سیستم پیاده سازی می شوند. در نهایت لوگوی منحصر به فرد شما در کوتاه ترین زمان ممکن پیاده سازی می شود. قاعدتا اگر به برندینگ و مارکتینگ اهمیت دهید اول از همه باید به دنبال لوگوی جذاب و خلاقانه باشید. در نظر داشته باشید که این ایده فقط و فقط از ذهن طراح ایران تایپیست بوده و در انتها شاهد یک شاهکار خواهید بود. طراحی یونیک برای طراح اهمیت بالایی داشته و با توجه به زمینه ی کاری اشکال و رنگ ها را تلفیق می کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نکات مهم در طراحی لوگو برای راه‌اندازی یک برند قوی

طراحی لوگو باید اولین هدف شما قبل از شروع برندینگ باشد. موارد متعدد داشتیم که کارفرما به علت منحصر به فرد نبودن لوگو پیشرفتی در کسب و کار خود مشاهده نکرد. شاید در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد. اما شرکت ها و مجموعه های مختلفی هستند که از همان ابتدا اشراف کامل به برندینگ دارند. به همین دلیل برای راه اندازی یک برند قوی لوگوی خود را به طراح ما می سپارند. همانطور که مستحضر هستید لوگوی خوب هویت برند محسوب می شود. بنابراین ایران تایپیست کاملا حرفه ای با این موضوع نگاه خواهند کرد. همچنین برند و لوگوی شما کاملا کاربردی می بینند.

طراحی لوگو

نکات مهم در طراحی لوگو 

تصور برندینگ و آینده نگری باعث شده که ایده های جذاب به ذهن طراحان ایران تایپیست خطور کند. چون ارائه ی یک طرح قوی برای این مجموعه مزیت محسوب می شود. چرا که طرح های ایجاد شده برای ما یک نمونه کار حرفه ای محسوب می شود. به همین دلیل است که ما تمام جوانب را از همان ابتدا در نظر می گیریم. در ادامه بهتر است به نکات مهم در طراحی لوگو بپردازیم که به شرح زیر هستند:

  1. اول از همه طراح ما زمینه فعالیت را بررسی کرده و سبک طراحی را انتخاب می کند.
  2. ممکن است طراح با توجه به ایده ی شما و تصمیم خود نام شرکت را در لوگو به کار ببرد.
  3. طراحی شما ساده و کاملا مفهومی است.
  4. طراحی شما متفاوت و انحصاری بوده و کاملا خلاقیت در طراحی مشهود خواهد بود.
  5. الهام گیری خوب است اما طراحان ایران تایپیست با ذهنی پر از ایده یک طرح جذاب و کاملا کاربردی را ارائه می دهند.
  6. ما به هیچ عنوان کپی برداری نکرده و ایده ها صرفا از خلاقیت طراح ایجاد می شوند. بنابراین طرح ارائه شده با سایر برندها تشابهی ندارند.
  7. از رنگ ها کاملا هوشمندانه استفاده می شود.
  8. احساسات با رنگ های استفاده شده برانگیخته می شود.
  9. ممکن است در برخی لوگو ها بنا به تشخیص طراح و با هماهنگی شما از تایپو گرافی استفاده شود.
  10. جزییات خدمات باید در لوگو مشخص شود.
  11. اندازه لوگو باید کاملا استاندارد بوده و کیفیت بالایی داشته باشد.

آشنایی با اصول طراحی لوگو و تأثیر آن بر شناخت برند

با توجه به موارد ذکر شده بالا متوجه شدیم که طراحی لوگو به عنوان تاثیرگذارترین و مهم ترین فرایند برندسازی شناخته می شود. در واقع شما با در اختیار داشتن یک لوگوی خوب و حرفه ای هویت یک برند را مشخص می کنید. بنابراین داشتن یک لوگوی حرفه ای اولین قدم شما برای شروع برندسازی است. چیزی که برخی مجموعه ها در اولین قدم خود راه را اشتباه می روند. آنگاه بعد از گذشت مدتی به ما رجوع کرده و از ابتدا به دنبال تصحیح خطای خود هستند.

برخی از مراجعه کنندگان که به دنبال طراحی لوگو خلاقانه هستند به این حقیقت پی می برند. بنابراین خشت اول برای شروع یک کسب و کار موفق همین لوگویی است که ساده به آن نگاه می کنند. توجه داشته باشید که قرار است برند شما با شرکت، دفاتر یا فروشگاه هایی مختلف به رقابت بپردازد. حتی ممکن است برخی از آن ها سابقه طولانی مدت در بازار دارند. اما باید در همه ی کارها بهتر از دیگران عمل کنید.

طراحی لوگو

اصول طراحی لوگو

با توجه به آمارهای به دست آمده بیش از 80 درصد کسب و کارها از همان ابتدا شکست می خورند. برخی از آن ها هم پس از 2 الی 3 سال حذف می شوند. فقط چند درصد است که به درستی به کار خود ادامه می دهند. دقیقا موفقیت زمانی حاصل می شود که از همان ابتدا هویت کسب و کار را مشخص کرده باشید. این هویت، طراحی اختصاصی لوگویی است که به وسیله ی یک ذهن خلاق و ایده پرداز طراحی می شود. در کل اصول طراحی و تاثیر آن بر شناخت برند از روند زیر به دست می آید.

  1. تحقیق و جستجو، به همراه پرسش و پاسخ از شما.
  2. بارش ایده های نوین و خلاقانه بعد از مشخص شدن ماهیت کسب و کار.
  3. بهبود و ارتقا طرح.
  4. حذف و اضافه بخش هایی که با مشتری هماهنگ می شود.
  5. استفاده از رنگ سازمانی و به کارگیری از هارمونی رنگ.
  6. تکمیل طرح و تحویل آن به مشتری.

چگونه برند خود را با یک لوگو تمایز دهیم؟

در دنیای پر از رقابت و پر تنش از لحاظ رقابتی، طراحی لوگو باید متمایز بوده و متفاوت تر از سایر برندها به نظر برسید. در این بخش به توضیح در خصوص اهمیت لوگو در کسب و کار و تقویت برند صحبت خواهیم کرد.

همه ی ما می دانیم که لوگوی یک برند باعث می شود که مخاطب بهتر برند شما را شناخته و کسب و کار شما بیش از پیش دیده شود. چرا که این علامت تجاری به صورت مفهومی و اختصاصی برند شما را نشان می دهد. برندی که از روز اول برای آن برنامه ریزی کردید تا با برندسازی آینده ی درخشان و پروپاقرص داشته باشد. اگر بخواهیم به ریز جزییات بپردازیم بهتر است به موارد زیر عمیق تر نگاه کنیم:

  • شناخت بیشتر از لوگو.
  • عناصر تشکیل دهنده و اصلی لوگو.
  • طراحی منحصر به فرد و کاملا ویژه به وسیله ی تیم ما.
  • استفاده از لوگو در برندینگ و تاثیر مثبت آن بر روی رشد کسب و کار.
  • رعایت تمام قوانین لوگو.
  • بروزرسانی به موقع لوگو.

طراحی لوگو

چگونه برند خود را با یک لوگو تمایز دهیم؟

موارد بالا عوامل تاثیرگذار برای ایجاد تمایز میان یک لوگوی معمولی با یک لوگوی حرفه ای است. مواردی که به وسیله ی تیم ایران تایپیست رعایت شده و کاملا بر روی تمایز آن تاکید دارند. هر چقدر اصول طراحی در لوگو رعایت شده باشد، مطمئنا پایان کار متفاوت و حرفه ای تحویل خواهید گرفت. گرچه مشاوره ی اولیه با تیم ما در وهله ی اول بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 در نظر داشته باشید که ساختار یک لوگو بسته به درخواست مشتری و نوع فعالیت متمایز است. حتی ممکن است در یک حوزه کاری مانند فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، نوع و سبک طراحی لوگو با دیگر مشتری متفاوت باشد. بنابراین هدف اصلی ما متمایز بودن و عدم کپی برداری از سایر برندها است.

تا به اینجای کار در خصوص اهمیت طراحی لوگو صحبت کردیم و به ایران تایپیست اشاره ویژه داشتیم. چرا که طراح های این مجموعه کاملا حرفه ای و با تجربه هستند. بنابراین فرقی نمی کند لوگوی شما نوشتاری، تصویری یا ترکیبی باشد. طراحان این مجموعه بی شک بهترین خدمات را ارائه می دهند.

اهمیت طراحی لوگو حرفه ای آنجایی مشخص می شود که قرار است کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. از آنجایی که لوگو بر روی ذهن مخاطب تاثیر مستقیم گذاشته و به عنوان اولین تصویر از برند شناخته می شود. به همین دلیل برای جذب علاقه مندی و حتی استفاده از لوگو در تبلیغات، جذابیت، اصول، ترکیب رنگ و... باید رعایت شود. لوگو می تواند یک تصویر به یاد ماندنی از شما به جا گذاشته و هویت شما را نمایان سازد. به عنوان مثال شما هر کجا که سیب ببینید ممکن است ناخودآگاه یاد شرکت اپل بیفتید. بنابراین تاثیر مستقیم لوگو بر روی بازاریابی کاملا مشهود است.

طراحی لوگو صرفا برای این نیست که لوگو را بر روی پیج خود گذاشته و بر روی تصاویر محصول قرار دهید. بلکه زمانی که کسب و کار شما پیشرفت می کند ممکن است لوگوی شما حیاتی ترین بخش این تجارت باشد. مثل وب سایت، کارت ویزیت، محصولاتی مانند کیف و کفش و...، شبکه های اجتماعی و سایر اهداف.

طراحی لوگو

اهمیت طراحی لوگو حرفه ای

فرض کنید که شما تولیدی مبل داشته و به لوگو حرفه ای نیاز دارید. مطمئنا به دنبال لوگویی هستید که نه تنها در ایران بلکه در جهان هم نمونه ی آن وجود نداشته باشد. چرا که قرار است لوگوی طراحی شده به صورت استاندارد و اصولی بر روی محصول حکاکی شده باشد. درست مانند سایر برندهای مبل که بر روی پایه یا قسمتی از کاناپه یا مبل تک نفره لوگوی شرکت را قرار دادند. به همین دلیل است که مجری پروژه طراحی لوگو اهمیت بسیار زیادی در توسعه ی کسب و کار دارد.

لوگو اولین چیزی است که مخاطب با آن ارتباط برقرار می کند. به عنوان مثال لوگوی خودرو سمند یا دنا را در نظر بگیرید. بعد از گذشت سال ها وقتی تصویر این لوگو را ببینید قاعدتا حدس می زنید که این لوگو برای چه برند یا محصولی به کار رفته است. در واقع با یک لوگو خدمات شما مشخص شده و مخاطب با شما ارتباط برقرار می کند.

طراحی لوگو حتما باید توسط طراح یا مجموعه ای مانند ایران تایپیست طراحی شود. چرا که علاوه بر رعایت تمام قوانین و اصول طراحی یک طرح کاملا منحصر به فرد و متمایز را در اختیار شما قرار می دهد. لوگو نقش هویت اصلی شما را بازی می کند و به عنوان پایه ترین و اساسی ترین نیاز شرکت یا مجموعه به حساب می آید. چون قرار است در آینده نزدیک برند شما با این لوگو شناسایی شود.

اولین اصول برند سازی این است که لوگوی شما کاملا انحصاری و حرفه ای طراحی شده باشد. اگر از همان ابتدا به فکر برندسازی شرکت یا مجموعه ی خود نباشید نمی توانید آینده ی درخشانی را برای شرکت، دفتر، سازمان یا فروشگاه خود متصور شوید. بنابراین همیشه آینده نگری کرده و برای برندسازی به دنبال یک طراح حرفه ای و منحصر به فرد باشید.

طراحی لوگو

طراحی لوگو


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکیطراحی لوگوهزینه طراحی گرافیکیطراحی سربرگ

سوالات متداول

به منظور طراحی لوگو اول از همه باید درخواست شما توسط کارشناس بررسی شود. همچنین چند عامل مهم بر روی قیمت لوگو تاثیرگذار است. زمینه کسب و کار،تاثیر نام برند، تعداد دفعات ویرایش، میزان مشارکت و...

طراحی و پیاده سازی لوگو که به وسیله ی ایران تایپیست انجام می شود، علاوه بر ثبت داخلی، ثبت خارجی یا بین المللی هم دارد. در ضمن تمام طرح ها ضمانت ثبت دارند.

خیر، چرا که طراحی لوگو با تجزیه و تحلیل انجام می شود. بنابراین اصول طراحی برای همه یکسان بوده و به یک اندازه وقت گذاشته می شود.

در صورت نیاز شما، بله حتما.


نویسنده: آیدا وحدت طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/8/26 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 128 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی آرم درست کردن لوگو طراحی گرافیکی لوگو سفارش طراحی لوگو

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :