یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی بنر و پوستر

نویسنده: بهرام حسینی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/15 ساعت 09:00:00 بازدید: 73 امتیاز 0 از 0 نظر

برای طراحی پوستر و بنر باید به نکات مختلفی توجه داشت تا بتوان به خوبی مراحل برندسازی را پشت سر گذاشت. پوسترها و بنرها می‌توانند برای اطلاع‌رسانی مورد استفاده قرار بگیرند و از این طریق باعث جذب مخاطبان بسیاری شوند. ایران تایپیست از جمله مجموعه‌های برتری به شمار می‌رود که می‌تواند بهترین بنرها و پوسترها را طراحی کرده و آن‌ها را در اختیار مشتریان قرار دهد. برای ثبت سفارش تماس بگیرید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

راهنمای کامل برای طراحی بنر و پوستر با سلیقه و تاثیرگذاری بالا

طراحی پوستر و بنر باید با رعایت اصول متعددی انجام شود تا بتوان شاهد تأثیرگذاری بالا و جذب مخاطب بود. نکات متعددی وجود دارند که طراحان با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانند بهترین پوسترها و بنرها را طراحی کنند و به مشتری تحویل دهند. یک بنر تشکیل‌شده از المان‌های گوناگونی است. این عناصر باید به خوبی در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا بتوانند تأثیرگذاری را افزایش دهند. متن، تصاویر، رنگ و... در یک بنر حرف اول را می‌زنند و باید در جایگاه درست خود به کار گرفته شوند. تنها در این صورت است که می‌توان تأثیرگذاری بنر را افزایش داد و در جذب مخاطب موفق عمل کرد. در ادامه یک راهنمای کامل را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا بتوانید از این طریق مخاطبان هدف را تحت تأثیر قرار دهید. در ادامه همراه ما باشید.

راهنمای اول: استفاده از مناسب‌ترین پس‌زمینه‌ها

نکته اول در طراحی بنر و پوستر استفاده از پس‌زمینه‌های مناسب است. پس‌زمینه نباید به گونه‌ای باشد که باعث گم شدن هدف اصلی شود. پس‌زمینه باید کاملاً مناسب انتخاب شود تا ذهن مخاطب از هدف اصلی منحرف نشود. پس‌زمینه‌ها نباید شلوغ باشند. به عنوان مثال می‌توانید از رنگ‌های ساده بهره ببرید. همچنین اگر در رنگ مناسب مانده‌اید، پیشنهاد می‌دهیم رنگ پس‌زمینه را مکمل رنگ فونت انتخاب کنید.

طراحی بنر و پوستر

استفاده از پس‌زمینه‌های ساده و تک رنگ

راهنمای دوم: جای‌گذاری درست عناصر هنگام طراحی پوستر و بنر

نکته بعدی که هنگام طراحی پوستر و بنر باید در نظر داشته باشید، جای‌گذاری درست عناصر است. امروزه کسب‌وکارهای بسیاری به دنبال استفاده از پوستر و بنر هستند؛ به همین علت بازار رقابت بسیار داغ است. برنده میدان کسی خواهد بود که بتواند عناصر را به درستی در کنار یکدیگر جای‌گذاری کند. به عنوان مثال اگر فضای خالی بسیاری دارید، نیازی نیست برای پر کردن تمام آن‌ها تلاش کنید. شما تنها باید از روش‌های هوشمندانه بهره ببرید تا بتوانید از فضا به صورت بهینه استفاده کنید.

راهنمای سوم: استفاده مناسب از تصاویر

مهم‌ترین بخش هر پوستر و برند تصاویر آن‌ها است. تصاویر می‌توانند در نگاه اول نظر مخاطب را به خود جلب کنند؛ به همین علت باید توجه ویژه‌ای به تصاویر داشته باشید. تصاویر باید کاملاً استاندارد بوده و در حالت تعادل با سایر عناصر قرار بگیرند. زمانی که تعداد تصاویر از محدوده خاصی فراتر رود، در آن صورت مخاطب را از پیام اصلی دور خواهد کرد. همچنین اگر بنرها و پوسترها قرار است در مکان‌های پرتردد نصب شوند، باید تصاویر آن‌ها به اندازه‌ای بزرگ باشند که مخاطبان در نگاه اول متوجه آن شوند. همچنین کیفیت تصاویر باید بسیار بالا باشد. اگر به دنبال خلاقیت بیشتر هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از عکس‌های یونیک است.

طراحی بنر و پوستر

استفاده درست از تصاویر در بنرها و پوسترها

نکات کلیدی در طراحی بنر و پوستر برای جلب توجه هدفمند

برای اینکه طراحی بنر و پوستر به صورت هدفمند انجام شود، نیاز است به نکات متعددی توجه داشت. این نکات بسیار کلیدی هستند و به کمک گرافیست می‌آیند تا بتوانند بهترین پوسترها و بنرها را طراحی کنند و تحویل مشتریان دهند. در ادامه لیستی از مهم‌ترین نکات را آماده کرده‌ایم که هر طراحی پیش از شروع کار باید به آن‌ها توجه خود را معطوف کند.

نکته اول: رنگ

اولین نکته‌ای که می‌توانیم بیان کنیم، رنگ است. طراحی‌های گرافیکی از المان‌های مختلفی تشکیل می‌شوند که رنگ در بین اصلی‌ترین گزینه‌ها قرار می‌گیرد. پوسترها و بنرها ابزارهایی برای تبلیغ هستند؛ به همین علت با انتخاب درست رنگ می‌توان تا حدودی در اطلاع‌رسانی موفق عمل کرد. برای اینکه جذابیت و زیبایی پوسترها و بنرهای شما بیشتر شوند، پیشنهاد می‌دهیم حداقل از سه رنگ در کنار هم استفاده کنید. البته فراموش نکنید درجه اهمیت رنگ‌ها باید با یکدیگر متفاوت باشند. به عنوان مثال رنگ اصلی در مقایسه با دو گزینه دیگر باید بیشتر استفاده شود. اهمیت رنگ دوم نیز از رنگ سوم بیشتر است؛ به همین علت میزان استفاده از آن نیز باید در مقایسه با رنگ سوم افزایش پیدا کند.

تعداد رنگ‌ها در طراحی پوستر و بنر نباید از حدی بیشتر شود؛ زیرا تنها باعث شلوغی و گیجی مخاطب خواهد شد. تنها نتیجه‌ای که در این شرایط عاید می‌شود، انتقال پیچیدگی به مخاطب است. نکته مهم دیگر نوع رنگ است. رنگ‌ها به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و هر کدام از آن‌ها باید در جای مخصوص خود مورد استفاده قرار بگیرند. بیایید از رنگ‌های گرم شروع کنیم. فرض کنید قصد دارید پوسترهایی برای خوراکی طراحی کنید. بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید استفاده کنید، رنگ‌های گرم هستند؛ زیرا هیجان را افزایش می‌دهند و می‌توانند باعث بیشتر شدن ضربان شوند. رنگ‌های سرد نیز از این قابلیت برخوردار هستند تا احساس آرامش را منتقل کنند؛ به همین علت اغلب برای بنرهای بانک، بیمه و... از این رنگ‌ها کمک گرفته می‌شود.

طراحی بنر و پوستر

توجه به روان‌شناسی رنگ‌ها

نکته دوم: فرم

دومین نکته‌ای که در طراحی بنر و پوستر باید مورد توجه قرار بگیرد، فرم است. منظور از فرم اشکال و نمادهایی هستند که می‌توانند در پوسترها و بنرها به کار گرفته شوند و از این طریق باعث ایجاد تصاویر خلاقانه‌تر شوند. اگر نمادها به درستی انتخاب شوند، در آن صورت می‌توان پوسترهای ماندگارتر را ایجاد و خلق کرد. فرم‌ها می‌توانند باعث انتقال یک سری مفاهیم بصری شوند؛ به همین علت طراحان هنگام استفاده از آن‌ها باید نهایت دقت را به کار بگیرند. به عنوان مثال اگر به دنبال طراحی بنرها و پوسترهایی برای صنایع سنگین همچون ماشین‌آلات هستید، می‌توانید از خطوط شکسته بهره ببرید. این در حالی است که خطوط ملایم مناسب‌ترین گزینه برای تولیدات اسباب‌بازی و صنایع سبک هستند.

نکته سوم: فونت

از تأثیر فونت در طراحی پوستر و بنر نمی‌توان گذر کرد. برای اینکه المان‌ها و عناصر گرافیکی با یکدیگر سازگاری داشته باشند، باید نهایت دقت را هنگام استفاده از فونت به کار گرفت. استفاده از نوع فونت بستگی به نوع رویداد، خدمات یا محصول شما دارد. به عنوان مثال اگر پوستر مربوطه در ارتباط با یک رویداد تاریخی است، بهتر است از فونت‌هایی کمک بگیرید که قدیمی‌تر هستند. برای معرفی محصولات کودکانه مناسب‌ترین گزینه فونت‌هایی هستند که حالت فانتزی دارند. در کل فونت‌های پوستر باید به قدری خلاقانه باشند که از حالت داستانی خارج شوند. با این حال برای طراحی بنر باید از فونت‌هایی که حالت ساده‌تری دارند، کمک بگیرید؛ زیرا این فونت‌ها خواناتر هستند و زمان کمتری را از مخاطب برای خواندن خواهند گرفت.

طراحی بنر و پوستر

استفاده درست از فونت‌ها هنگام طراحی پوستر و بنر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش طراحی بنر و پوستر برای ترویج بیشتر خدمات یا محصولات

طراحی پوستر و بنر با اهداف متفاوتی همراه است. به عنوان مثال بسیاری از افراد به دنبال ترویج خدمات و محصولات خود هستند و از این طریق قصد برندسازی دارند. پوسترها تلفیقی از دو هنر متفاوت هستند که شامل هنرهای گرافیک و تبلیغات می‌شوند. پوسترها و بنرها با توجه به نوع کارایی که دارند، می‌توانند به مخاطبان اطلاع‌رسانی کنند؛ اما نکته مهم آن است طراحی آن‌ها توسط چه افرادی انجام می‌شود؟ چه فاکتورهایی باید وجود داشته باشند تا این هنرهای گرافیکی بتوانند نظر مخاطب را به خود جلب کنند؟

رنگ، فرم، فونت و ابعاد باید به خوبی در طراحی پوستر و بنر رعایت شوند تا بتوانند عامه مردم را به خود درگیر کنند. این کار تنها از عهده طراحان سابقه‌دار و با مهارت بر می‌آید. اگر به دنبال این هستید تا محصولات و خدمات خود را بین کاربران مختلف ترویج و گسترش دهید، می‌توانید نسبت به ثبت سفارش در مجموعه ایران تایپیست اقدام کنید. این مجموعه از حرفه‌ای‌ترین طراحان برخوردار است؛ به همین علت می‌توانید سفارش خود را در بالاترین کیفیت و البته مناسب‌ترین قیمت ثبت کنید. منتظر چه چیزی هستید؟ همین حالا با کارشناسان ایران تایپیست تماس بگیرید.

چگونه با طراحی حرفه‌ای و جلب‌کننده، توجه مخاطبان خود را جلب کنیم؟

طراحی بنر و پوستر اگر به صورت حرفه‌ای انجام شود، می‌تواند مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. گرافیست‌ها هنگام طراحی باید نهایت خلاقیت و جسارت را به کار بگیرند تا بتوانند از این طریق احساسات افراد را تحت تأثیر حرکات خود قرار دهند. طراحان باید بتوانند بین موضوع، متن، تصویر و لوگو تناسب لازم را برقرار کنند تا پوستر و بنر کاملاً حرفه‌ای به نظر برسد. اگر شناخت کاملی از مخاطب هدف داشته باشید، طراحی برای شما کار راحتی خواهد بود.

در واقع شما باید در ابتدا نیازهای مخاطبان را در نظر بگیرید و سپس بر این اساس دست به طراحی بزنید. این نکته مهمی است که نباید از آن غافل شد. در واقع تا زمانی که سلیقه مخاطب هدف شناسایی نشده است، برای طراحی نباید قدم از قدم برداشت. با در نظر گرفتن همه جوانب و طراحی یک پوستر و بنر حرفه‌ای می‌توان عکس‌العمل مثبتی از مخاطب دریافت کرد. ایران تایپیست متشکل از تیم طراحی بسیار حرفه‌ای است. با کمک این مجموعه می‌توانید از بهترین پوسترها و بنرها بهره ببرید. کافی است همین حالا نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.

طراحی بنر و پوستر

طراحی حرفه‌ای و جالب برای جذب مخاطب

هزینه طراحی بنر و پوستر چقدر است؟

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، هزینه طراحی بنر و پوستر است. به طور کلی عوامل و پارامترهای متعددی دست به دست هم می‌دهند و هزینه‌ها را بالا و پایین می‌کنند. قبل از اینکه نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید، بد نیست این پارامترها بشناسید که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

نوع طراحی بنر و پوستر

اولین پارامتر مؤثری که می‌توانیم از آن یاد کنیم، نوع طراحی است. این موضوع بستگی به سفارش کارفرما دارد. برخی مشتریان به دنبال طرح‌های ساده و برخی نیز به دنبال طرح‌های پیچیده‌تر هستند. قاعدتاً طراحی پوسترهای پیچیده به زمان بیشتری نیاز دارد؛ به همین علت طبیعی است طراحان هزینه‌های بیشتری دریافت کنند. همچنین گاهی اوقات رنگ‌های مورد استفاده در بنر و پوستر نیز تعداد زیادی دارند. در این شرایط نیز هزینه‌ها افزایش پیدا خواهند کرد.

سایز پوستر و بنر

قاعدتاً پوسترها و بنرها را می‌توانید در سایزهای گوناگونی مشاهده کنید. همین موضوع یک پارامتر مهم برای تعیین هزینه‌ها است. زمانی که اندازه پوسترها و بنرها بزرگ باشند، به المان‌های بیشتری نیز برای طراحی نیاز خواهد بود؛ به همین علت گرافیست زمان بیشتری را صرف طراحی خواهد کرد. با این اوصاف با افزایش سایز پوستر و بنر، هزینه‌ها نیز بیشتر می‌شوند.

طراحی بنر و پوستر

پارامتر تاثیرگذار روی هزینه طراحی پوستر و بنر

زمان مورد استفاده

نکته مهم دیگر و تأثیرگذار روی هزینه طراحی بنر و پوستر، زمان است. گاهی اوقات مشتریان عجله بسیاری دارند؛ به همین علت به دنبال ثبت سفارش فوری هستند. طراحان باید صفر تا صد خود را برای طراحی کنار بگذارند تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت کار طراحی را به پایان برسانند. در این شرایط نیز هزینه بیشتری برای پرداخت نیاز خواهد بود. با این حال اگر به دنبال ثبت سفارش فوری با هزینه‌ای مناسب هستید، می‌توانید با مجموعه ایران تایپیست در ارتباط باشید. کارشناسان به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد.

دفعات ویرایش

سلیقه و علایق مشتری‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین دیدگاه مشتری و طراح نیز ممکن است با یکدیگر در تضاد باشند. در این شرایط بعد از اتمام کار طراحی، مشتری یک سری ویرایش‌ها را در نظر می‌گیرد. ویرایش‌ها ممکن است سطحی یا عمقی باشند. قاعدتاً زمانی که ویرایش‌ها به صورت عمقی باشند، طراح نیز باید زمان بیشتری را صرف انجام آن کند؛ برای همین هزینه‌ها نیز افزایش پیدا خواهند کرد. همچنین با افزایش تعداد دفعات ویرایش، هزینه‌ها نیز بیشتر می‌شوند.

طراحی بنر و پوستر

استفاده از ایران تایپیست برای طراحی انواع پوستر و بنر

سخن آخر

بنرها و پوسترها از بهترین راه‌ها برای ترویج خدمات و محصولات هستند. برای اینکه بتوانید یک اطلاع‌رسانی درست داشته باشید، می‌توانید از راه‌های مختلفی بهره ببرید. طراحی بنر و پوستر باید به صورت کاملاً حرفه‌ای و با در نظر گرفتن نکات متعددی انجام شود. هر کدام از این نکات اهمیت بالایی دارند و می‌توانند به کمک طراحان بیایند تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. رنگ، فرم و فونت از مهم‌ترین المان‌ها هنگام طراحی انواع پوستر و بنر به شمار می‌روند. البته طراح باید در ابتدا مخاطب هدف را بشناسد و سپس دست به طراحی بزند. با در نظر گرفتن اصول لازم می‌توانید مخاطب را شگفت‌زده کنید. اگر به دنبال حرفه‌ای‌ترین پوسترها هستید، می‌توانید با مجموعه ایران تایپیست تماس بگیرید. این مجموعه در کنار شما است تا به شما در برندسازی کمک کند.


طراحی بنر و پوستر

راهنمای لازم برای طراحی بنر و پوستر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکی طراحی بنر طراحی کاراکتر هزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

در طراحی پوستر و بنر المان‌های گوناگونی وجود دارند که باید مورد توجه قرار بگیرند. سه مورد از مهم‌ترین این عناصر شامل رنگ، فرم و فونت می‌شوند.

به طور کلی نمی‌توان یک رقم ثابت و مشخصی را به عنوان هزینه طراحی پوستر و بنر در نظر گرفت؛ زیرا عوامل مختلفی روی افزایش و کاهش قیمت‌ها مؤثر هستند. سایز، نوع طراحی، مدت‌زمان و... در بین این موارد جای می‌گیرند.

قطعاً یک بنر زمانی می‌تواند تأثیرگذار جلوه کند که توسط حرفه‌ای‌ترین افراد طراحی شود. اگر به دنبال بهترین مجموعه برای طراحی پوستر و بنر هستید، می‌توانید با مجموعه ایران تایپیست در ارتباط باشید.

گاهی افراد عجله بسیاری برای دریافت سفارش خود دارند؛ به همین علت طراحان باید نهایت سرعت را برای تحویل پروژه به کار بگیرند. همین فوری بودن می‌تواند روی افزایش هزینه طراحی بنر و پوستر تأثیرگذار باشد.


نویسنده: بهرام حسینی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/15 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 73 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش بنر و پوستر طراحی گرافیکی بنر و پوستر ساخت بنر و پوستر سایت طراحی بنر و پوستر تعرفه طراحی بنر و پوستر

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :